mag ik er ook bij? Ik kom niet trouw elke dag kijken en heb heeeel veel te lezen hier! Wat heftig elsssm! Ik had er nooit van gehoord. Dikke knuffel Bij ons zijn geen afwijkingen gevonden, waarschijnlijk heb ik een kieskeurige baarmoeder die tot nu toe maar 2 eitje heeft toegelaten en wat helaas niet goed ging. Ik zou nog een hsg kunnen laten doen, maar daar verwachten ze niet dat er wat uit zal komen aangezien er wel minimaal 2 bevruchtingen hebben plaatsgevonden. We gaan nu een half jaar zelf proberen, daarna zou ik misschien een hsg willen laten doen.
Hallo meiden, even ķort. Ff niet gereageerd, ben heerlijk op vakantie namelijk. Ik zou ook graag bij t besloten groepje meepraten. Jemig wat een rotverhalen over hoe jullie worden geconfronteerd met zwangerschappen... Het is zo herkenbaar. Ik ben nu met familie op vakantie en mijn zwangere schoonzusje is ook mee, zij was in ronde 1 al zwanger... zo oneerlijk.. Zit nu n week voor Nod, ben benieuwd maar heb niet zo heel erg mn best gedaan vd maand, vanwege de vakantie wilde ik er even minder mee bezig zijn. Ook lekker n wijntje gedronken hoor, tis best.
Hi meiden, is er nog plaats voor nog een lid in jullie clubje? Wij zijn ook al meer dan 2 jaar bezig en ik zou graag aansluiten om de moed er een beetje in te houden
Hoi meiden Zou ik er ook bij mogen, hier al weer 7 jaar verder na stoppen pil. 2 kindjes verloren 2 jaar terug en nog steeds met lege handen😪 Liefs Wish
Hoi meid Lees dat jij ook de diagnose utrus septum hebt, ik ben hier pas aan geopereerd. Gaan ze hier bij jou nog wat aan doen? Liefs Wish Ps. Vergeet de quote van Kangarootje
Meiden welkom. Ik hoop dat Loenie jullie snel zal toevoegen. Zij is namelijk de beheerder. Wish, ik lees dat je aan je septum bent geopereerd. Ik heb ook een septum. Wil je daar wat meer over vertellen? Waar je dat hebt laten doen? Wat de verwachtingen zijn? Enz?
Hallo wish!! Welkom! Wat heftig om te lezen dat je al 7 jaar bezig bent en je al 2 kindjes bent verloren... Bijzonder dat we op dit topic nu 3 meiden met een septum hebben zeg!! Net als Belony ben ik erg benieuwd naar het hoe en wat van de operatie, ik wil zelf ook graag geopereerd worden hoewel ik daar met 1 miskraam nog niet voor in aanmerking kom... Zou je mij ook een PB willen zenden Wish? Alvast bedankt... Hierzo ff klote, vandaag mijn NOD en een negatieve kruidvat-test... Dus we gaan alweer ronde 8 in na de miskraam... Nu al ruim 1,5 bezig, het maakt me zo moedeloos... Zal ik ooit wel moeder worden? Sorry voor alle meiden die nog langer bezig zijn... Maar elke maand is er een te veel.. Gelukkig over een weekje naar de gyn, ik zal dan proberen zo duidelijk mogelijk te zijn: ik wil nu graag geholpen worden!!
Helaas heel herkenbaar kangarootje , lang wachten en witte testjes op nod zijn stom... dikke knuf! Ik ga de 12e naar de ha voor een plan van aanpak want dat eindeloze gewacht is behoorlijk vervelend. Hoop dat de gyn jullie weer wat op weg kan helpen
Dankje Cosy! Ik lees je onderschrift, heftig zeg... Jij wacht ook al lang... Ik hoop dat de huisarts jullie snel wil helpen, want het wachten is zo killing! Je wordt er moedeloos van!
Ja stiekem zijn we toch ook al meer dan 2 jaar onderweg . Vind het vooral moeilijk om optimistisch te blijven want op een gegeven moment ga je steeds vaker denken dat het er gewoon niet voor je in zit. Zie dat jij ook een ma hebt gehad, dat vond ik ook heftig, had geen geweldig gevoel erbij maar iedereen (inlc. Vk) zegt altijd: als je geen vers bloed verlies is er niets aan de hand, nou bij ons wel dus. Een nieuwe zwangerschap blijft dan toch ook wel spannend...als het ooit weer gaat lukken
Hoi Cosy, Het gevoel dat je beschrijft is zo herkenbaar, op een gegeven moment raak je het vertrouwen in je lichaam kwijt en wint de angst het; je word zo bang dat het óf nooit meer lukt, óf gewoon nooit goed gaat... Zucht En elke maand wordt dat rotgevoel weer bevestigd en de angst weer gevoed, zo van: zie je wel dat het niet lukt? Loop jij nog niet bij een gynaecoloog? Ja idd, van die MA... Ik had ook geen bloedverlies en al een goede echo gehad, maar ik weet nog dat ik in de auto tegen mijn vent wel 3 keer zei: wat nou als het hartje niet klopt? En toen de VK zei ''Ik heb geen goed nieuws'' dacht ik gelijk: zie je wel... Toch raar he dat je dat aanvoelt! Meis ik hoop dat je snel veel geluk hebt... Ik ben deze maand met tarwekiemolie begonnen, schijnt erg goed te helpen voor een dikker bm slijmvlies... Wie weet ook wat voor jou?
Oh Kangerootje, dat gesprek in de auto is ook herkenbaar.... Ik wilde perse geen vroege echo de tweede zwangerschap. Was zo bang dat het weer niet goed zou zijn dat ik een echo met 9 weken besprak. Hoe dichter bij die echo we kwamen hoe donkerder ik het inzag, ml zei dat dat gewoon een vervelend gevoel van de eerste keer was... Maar op het moment dat ik het gezicht van de VK zag betrekkenwist ik hoe laat het was. Weer terug bij af. Achteraf ben ik "tevreden" dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd, anders had ik bij 7 weken een goede echo gehad en was ik me meer gaan hechten. Maar het blijft gewoon kloterig. Ik mocht wel voor een consult naar de gyn na de tweede mk, maar daar stond mijn hoofd echt niet naar. Mijn ha weet van de hele geschiedenis dus die kan vast wel hulp bieden om bij een gyn terecht te komen. Tarwekiem olie ken ik idd, daar wilde ik deze ronde weer mee starten, naast de ovulatietestjes en cycluswatch. Het is bied geen garanties maar de twee keer dat ik zwanger werd had ik die capsules wel gebruikt. Kan dus geen kwaad laten we hopen dat het ons beide helpt!
Heftig zeg... Inderdaad heel goed dat je toen naar je gevoel hebt geluisterd!! Ik kan me ook voorstellen dat je nog niet naar de gyn wilde, je moet de miskraam dan eerst verwerken. Zie je er nu ook tegenop, om al die onderzoeken te moeten ondergaan? Ik weer nu echter dat ik een tussenschot in mijn baarmoeder heb, en ik heb gewoon het gevoel dat dat ding eruit moet!! Het geeft een hogere kans op een mk en vrouwen worden vaak moeilijker zwanger. Nou, ik heb beide... Daarom heb ik nu juist zelf een afspraak met de gyn gemaakt... En als hij me niet wil helpen? Dan kachel ik gewoon naar Belgie! Een halfjaar geleden sprak ik nog niet zo zelfverzekerd hoor, maar nu ben ik er echt klaar mee... Ik voel me in het ziekenhuis niet serieus genomen... Ja, ik las ook veel positiefs over tarwekiemolie..! Gewoon maar proberen dan, allebei Baat het niet...
Thanks Wish, super lief! Ik heb je een berichtje teruggestuurd. Ik duim voor ons allebei. Hoe is het verder, meiden? Krijg ik nog een uitnodiging voor het clubske? Hierzo eergisteren negatief getest, maar nu nog steeds niet ongesteld. Bah, laat het nou maar beginnen ook... Fijne zondag, geniet van t mooie weer...
Hey meid Reageer later even terug net thuis van werk😉 Wat een enorme teleurstelling weer zo'n negatieve test😔 Sterkte meis