Goedemorgen dames, Vanmorgen op NOD getest en heb een positieve test. Vind het ontzettend spannend en ben heeeeeel voorzichtig blij.
Belony... voor NOD dat ziet hij er wel heel netjes uit!! Had je andere keren ook zo'n goede test? Volgens mij kunnen we je best feliciteren... met daarbij... ik hoop voor je dat het deze keer goed blijft gaan!! Hier... ik heb al twee dagen wat bruin/roze met afvegen (en op inlegkruisje), maar m'n ongesteldheid wil nog niet doorbreken.
Dank je, Mickey. Ja ik heb de vorige 2 keren ook zo'n goede test gehad. Ja ik hoop het ook. Voor ons allemaal.
Holy belony wat een nieuws!!! Gefeliciteerd met de eerste stap iig. Ik duim met je mee. Zo zie je maar als je de druk eraf haalt dmv een anti nod lijst leidt dat tot mooie dingen. Mickey hmmm raar. Jij al getest?
Hier vanmorgen een erge witte test. Precies zoals ik dacht. Normaal gesproken test ik ook echt niet voordat ik zeer sterke vermoedens heb, maar mijn cyclus doet nu aan het eind echt raar. Het duurt dit keer erg lang voordat m'n ongi doorbreekt. Al vanaf donderdag last van gekleurd slijm.. denk / hoop dat het morgen echt doorbreekt, dan kunnen we tenminste weer verder. Truus... wanneer vertrek je? Of ben je al weg?? Conejita... Pasen in NL gevierd??
Hmmm irritant Mickey... Zou t nog n nasleep kunnen zijn van je miskraam? Zo n test is al naar maar helemaal dat je lijf dan ook niet doet wat jij wilt Wij vertrekken pas over een dag of 10. Dus nu eerst nog even heeeeeel hard werken na een lang weekend. Dit weekend doorgebracht met veel neefjes en kindjes van anderen. Was wel fijn maar ook beetje kaal ofzo als je dan thuis komt. Hier ook beetje blue vandaag... Morgen vast weer beter.
Dank je wel Conejita. Hoe was/is het in Nederland? Heeft je menstruatie doorgezet, Mickey? Hoe voel je je nu Truus na een weekend met je neefjes en kindjes van anderen?
Hier nu echt doorgebroken... dus zitten weer op dag 1. Verder weet ik ff niets te typen. ... m'n gevoelens en gedachten gaan alle kanten op.
Lieve Mickey snap dat -piep- gevoel. En dat je er zo moedeloos van kunt worden... Ik hoop dat je volgende ronde iig een "gewone" ronde hebt en het liefst een extra speciale. Dikke knuffel!! Belony... Hoe gaat t met jou? Voel je je super zwanger of nog erg onzeker?
Ik ga ook voor je duimen de komende ronde, Mickey. Ook voor de rest. Ik voel me nog niet superzwanger. Heb alleen last van gevoelige tepels. Misselijkheid begint bij mij altijd ergens in de 6e week. Overdags ben ik vrij rustig, maar 's nachts slaap ik heel slecht. Piekeren, piekeren en nog eens piekeren. Onbezorgd zwanger zijn zit er voor mij en denk ook voor velen hier er niet meer in. Hoop dat de eerste trimester snel voorbij gaat en dat alles goed is.
hoop het ook Belony! onbezorgd zwanger zijn zal niet meer vanzelf gaan nee. ik kan soms al angstigworden als ik dénk aan zwanger zijn. ook alwil ik het nóg zo graag. heel dubbel. micky; dikke knuff. hoop dat je een beetje je rust kunt pakken en je straks weer wat beter voelt. truus: ik dacht ook dat je al weg was hihi. ons gewoon alvast lekker maken he snap je gevoel dat het thuis dan leeg is. neefjes en nichtjes erg fijn,maarwaar blijft je eigen kindje he? zo´n gevoel zeker? ik ben weer thuis sinds gisteravond en ben erg blij. mijn eigen man, bed, huis, structuur. het was fijn met vriendinnen en familie,zeker, maar voelde me ook leeg en "ziel-onder-de-arm-gevoel". veel gehuild ook. soms wil ik de tijd gewoon een jaartje (of twee) vooruit zetten. in de hoop dat er dat dingen positief veranderd zijn. hebben jullie dat ook? liefs i
ik kwam dit tegen. ik dacht misschien interessant voor sommige. AMC onderzoekt nieuwe behandeling voor herhaalde miskramen » Gezondheid.nl
Hallo meiden, Wij zijn ook al vanaf augustus 2013 bezig en nooit in verwachting geweest. We wachten nog 1 a 2 maanden voordat we echt onderzoek laten doen. Wel al bij de dokter geweest.. Elke keer hoop je dat het toch gelukt is. Is er iemand die ook nog geen onderzoek heeft laten doen? x
welkom FSL, helaas mag je je ook bij ons clubje melden wat zei de ha? krijg je/jullie binnenkort onderzoeken?
Conejita fijn dat je blij bent weer thuis te zijn. Ben blij dat je fijne dagen hebt gehad hier. Kan me voorstellen dat je veel gehuild hebt. Luchtte het een beetje op, voor zover mogelijk? Hoop dat alles vanaf nu goed gaat. Dat hoop ik voor ons allemaal. Interessant artikel. Ik zal het doorsturen in een ander praatgroepje, waar dames kletsen die meerdere miskramen hebben meegemaakt. Goed dat ze het onderzoeken. Ik stelde die vraag vlak na mijn 2e mk aan mijn gyn. Of er niets is voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen blijven. Maar er werd mij verteld dat dat niet bestaat. Ik weet bijvoorbeeld wel dat ze daar in België veel verder in zijn. Uitwijken naar België hielden mijn vriend en ik als optie B in ons achterhoofd mocht het nu niet lukken. Welkom FSL. Jammer dat jij je ook hier moet aansluiten, maar het is een fijn groepje.
je kunt aspirine slikken, dat kan volgens mij geen kwaad. vraag of overleg het eens met je arts (en stá er op, anders luisteren ze niet soms). er zijn vrouwen gebaat bij. en het kan geen kwaad. ik slik het ook al. in Nederland zijn ze echt heel "preuts" bij het geven van medicatie vergeleken bij andere landen. stom is dat he. België idd een optie. als het bij mij nog een keer mis mocht gaan, ga ik mijn imuumsysteem laten onderzoeken. tarwekiemolie kun je ook slikken, voor de innesteling. maar ik kreeg daar wél gewoon een mk mee. één keer wel, één keer niet. dat is gewoon een vitamine en helpt bij sommige vrouwen
Ja ik vind dat ook zo stom. Ik ga inderdaad overleggen. Ik slik sinds deze ronde tarwekiemolie. Ik heb dat wel vaker gehoord van de aspirine. En heb je het dan over de gewone aspirine (voor volwassene) of de kinderaspirine, de lichtere dosis dus?
Dank voor het artikel!! Mij werd de laatste keer aangeboden om mee te doen aan een onderzoek in LUMC. Daar gingen ze onderzoek doen wat betreft schildklier en herhaalde miskramen. Maar tot nu toe heb ik nog geen besluit genomen of ik dat eventueel wat vind. Wat betreft aspirine... dat zijn toch kinderaspirine? Ik wil me daar nog weleens aan wagen. Dus conejita... wanneer slik jij dat? De hele cyclus, of een gedeelte daarvan? En waar kan je die kopen? Meestal is het kinderparacetamol toch?? FSL welkom!! Je mag je bij ons aansluiten hoor!! Klets gezellig mee... je hebt elkaar soms gewoon nodig!! Al is het alleen al om ff wat van je af te kunnen schrijven!!