Kinderaspirine ja. Ik slik het mijn hele cyclus. Hier kun jd het gewoon halen maar mijn gyn heeft ook receptje gegeven.
Dank je Conejita. Mickey, de kinderaspirine is de aspirine 100mg. Kinderparacetamol is iets anders. Dit kun je gewoon kopen bij de drogist.
Zal binnenkort eens bij kruidvat kijken!! Maar blijf je dat dan ook slikken in de eerste periode dat je zwanger bent?
Ja volgens mij tot 37 weken dacht ik. Ik zou het wel even tegen je gyn zeggen als je besluit het te gaan slikken hoor. dat ze het wel weet
Oe hopelijk helpen de aspirines! Zou fijn zijn als we elkaar magische tips kunnen geven. En nee ik vertrek pas de 18de. Maar idd was jullie alvast Ah lekker maken. Komende week dus nog even super druk in huis en hier op t werk. Maar dat is nu wel fijn want ik heb echt een reuze stap gemaakt. Namelijk stoppen met roken.... Erg he... Zo verdrietig over het niet zwanger kunnen worden, maar wel roken. Door alle stress moest ik er niet aan denken. Nu alle onderzoeken gedaan zijn en ik weet dat het gewoon kan is dit de volgende stap. Riep altijd stop wel als ik zwanger ben. Maar wil dit nu toch anders. Om juist onze kansen ook te vergroten. Maar damn tis moeilijk. Conejita welkom terug knap dat je je emoties zo kan delen met vriendinnen en ze daarmee toe kan laten.
oef, knap hoor meid!! hou vol!!! tis echt wel beter voor je gezondheid! en je vriend? rookt hij? ik rookte vroeger met uitgaan en etentjes en zo maar mijn man wilde écht niet dat ik rookte en dus moest ik wel stoppen haha. hielp wel hoor, dat iemand het me verbood succes!! je kan het!!
Haai nee mijn vriend is mister Healthy himself. Iets minder suiker zou mogen maar t moet wel leuk blijven zeg maar. Ik merkte dat ik gewoon alles kon aanpakken en veranderen om het "maar goed te doen". Maar wat het moeilijkste was/is maar wel het belangrijkste stelde ik uit. Ik hoop dat het steeds makkelijker wordt. Dank voor de support!! Ps:verbieden heeft bij mij echt geen zin, daar ben ik veel te rebels voor haha. Mijn vriend sprak het wel eens uit dat het beter zou zijn als.... Maar legde er nooit geen druk op. Juist hierom hoop ik dat ik hem ook trots kan maken❤️
haha dat rebelse heb ik ook (gehad??) mijn man verbood het me niet, maar hij vond het écht vies. en ik was verliefd... diep in mijn hart wist ik dat hij gelijk had dus ben ik mokkend gestopt you can do it!!
Heel veel succes truus!!! Als je het ff niet trekt kom je hier maar ff zeggen dat het zwaar is !! Ik zeg... zet hem op!! Het is voor een goed doel!!!! Verder ff m'n frustratie kwijt. In twee dagen tijd weer drie zwangerschap aankondigingen gehoord/gelezen!! Help wanneer is het nou een keer voor ons???? Als ik zou weten dat het over een jaar is... prima, maar die onzekerheid nu... ik kan er echt ff niet meer tegen!!! Er zijn zoveel zwangere om ons heen. Hebben jullie soms ook zo'n moeite met nieuwe zwangerschappen om je heen???
@Truus: je kan het inderdaad! En wat je zelf zegt: het is voor een goed doel. Veel succes in ieder geval! @mickey: ik ben nu zelf zwanger, maar ik had dat inderdaad ook. De ene zwangerschapsaankondiging na de andere. Ik hoop voor jou en alle andere dames hier dat jullie snel positief nieuws hebben en dat het voor ons allemaal goed gaat, zodat we ons kindje kunnen verwelkomen waar we zo lang op wachten.
Hoi meiden Hoe gaat het met jullie? Hier ietsje beter na een verdrietige week. Erg veel aan mijn meisje gedacht en de oorzaak vanhaar ooverlijden. Sorry tablet typt niet fijn. Fijne zondag nog!
Ik denk aan je meid!! Dit laat je niet los... nooit. Er zullen vast allemaal vragen bij je zijn van: wat als ze eerder geboren was! Ik weet wel dat de ergste pijn ervan afgaat als je een gezond kindje in je handen hebt!! Oh wat gun ik je dat van harte!!!! Hier ook best een emotioneel weekje achter de rug. Ik weet niet, maar het greep me best wel heel erg aan. Heb in één week tijd 5 zwangerschapsaankondigingen gehoord/gelezen van vrienden en bekenden. Daarnaast ben ik heel erg bezig met wel of geen second opinion. Dat laat me eigenlijk niet helemaal los. Maar eerste deze ronde maar weer doorkomen/afwachten. Zit er alweer iemand bijna bij z'n eisprong??
Ha meiden, Ik stuur wat liefde jouw kant op conjita.... Soms heb je gewoon van die weken dat verdriet en gemis er ineens zo veel meer zijn als anders. Je kunt eigenlijk ook niks behalve het lijdzaam ondergaan en eraan toegeven. Ik zou ook willen dat ik iets opbeurends kon zeggen, maar weet dat niets echt helpt. Vandaar alleen de digi liefde. Mickey hier non stop. Net weer kinderverjaardag. Ik was de enige kinderloze... Weer een verhaal over "iemand" die nu ook eindelijk zwanger was mbv eiceldonatie. De zwangere naast me pinkte een traantje weg. "Zo mooi... En wat erg zeg als dat allemaal niet wil". Geen idee dat wij ook al lang wachten ging dit gesprek maar door. Gelukkig kon ik alleen maar denken "ik wil roken". Ben heel blij met deze nieuwe terrorist in mijn hoofd. Voorheen dacht ik heel de dag "ik ben niet zwanger", nu "ik mag niet roken". Wel met als gevolg dat ik me voor het eerst niet druk maak over ovulaties,seks,Rondes en kansen. Er is voor nu maar even 1 missie. Wel een behoorlijk lastige
wat lief, alle digi-liefde in goede orde ontvangen hoor! ik voelde in ene zo´n golf over me heen komen ! Truus, haha een nieuwe zin in je hoofd waar je gek van word ik werk 6 dagen (geen hele hoor) per week in onze winkels en wil dus 2 kilo áfvallen dus denk de hele tijd "geen snoep geen snoep geen snoep" word ik ook helemaal gek van. ik tel de uurtjes af dat ik naar huis mag (hier is makkelijker).. heb jij iets voor jezelf als beloning of zo (behalve dan een kind ). iets waar je naar uit kunt kijken? micky, dat is echt rot he. al die mensen die zwanger worden... wij willen ook! pffff ovu komt er aan ja. pas zaterdag denk ik. merk dat ik er alweer een beetje onrustig van word maar ik kap gedachtes aan wel/niet zwanger meteen af en tot nu toe gaat het goed. wanneer jullie je ei?
Bij ons duurde het bijna 2 jaar. Toen ik eindelijk de positieve test in mijn handen had kon ik het maar nauwelijks geloven. Houd moed hoor meiden. Soms duurt het gewoon iets langer.
Ik heb nu mijn ei!! 😂 Zit als n broedse kip op de bank te wachten op mijn vriend. Geen ovu testen deze maand. Maar exact dag 13-14 en de bekende symptomen. Ik ben er klaar voor, zwanger op vakantie Ja of volgend jaar dat kan natuurlijk ook. Geen druk.
whahaha lol. truus wat beschrijf je dat leuk you go girl! wijntje erbij... gezwellig gaat ietsje beter Belony. dankje. met jou? wanneer echo...? hoe voel je je?
🌹 voor jou Met mij gaat het goed, dank je. Mijn echo heb ik de 29e. Heb last van zere borsten en menstruatieachtige krampen. Verder geen kwaaltjes. Mijn vriend wilt een afspraak voor me maken bij een acupuncturist omdat ik zo slecht slaap vanwege de zorgen die ik maak. Iemand ervaring met acupunctuur?
ik hoor er goede verhalen over! ook ivm met miskramen. ik zou het erop wagen als je je onrustig voelt. het helpt voor veel dingen. ikheb zelf electro-accupunctuur gedaan en heb nu homeopatische pilletjes. ik geloof er in want mijn tante heeft het aan de kinderen geholpen (na een aantal miskramen). ik zeg, doen! wat lief van je vriend trouwens. zo bezorgd