Hmmm ik zie een patroon... Wellicht als je lang moet wachten heb je dan automatisch ook een leukere man gekregen van het universeel. Klinkt heerlijk zorgzaam belony zeker doen. Ik ben ook voorstander
Haha Truus, dat zal het zeker zijn! Maarre ........ wat doe jij hier op het forum? Ben je al klaar of zit je nog steeds te wachten op je vriend?
Pffff 1 nadeel van lieve mannen... Althans die van mij Die ruikt/voelt/krijgt anonieme sms'jes geen idee hoe hij het weet, maar wanneer ik mijn eisprong hebt en dan lukt het niet meer zo best zeg maar. Ja wel het vrijen maar niet het klaarkomen. Vorige maand al lang over gesproken samen hoe hier mee om te gaan maar helaas geen verbetering... DE 2 dgn van te voren wel gevreeën "just for fun".... Maar hmmm wat n gedoe zo
Ooh wat jammer. Maar twee dgn geleden nog wel dus? ... hoe kan hij dat nou weten? Och arme. Er ligt ook best veel druk op hen. Altijd maar klaar staan wanneer wij willen. ..gelukkig ga je zo op vakantie. Even helemaal weg! Voel je je erg rot erover?
Ach wat jammer Truus. Er ligt inderdaad veel druk op onze mannen. Maar gelukkig heb je twee dagen geleden gevreeën, dus het is mogelijk!
Ha broedse kip!! Weet jouw man wanneer je je eisprong hebt? Of voelt hij dat gewoon aan? Wat vervelend dat het dan niet helemaal lukt!! Maar twee dagen geleden kan ook nog goed zijn toch?? I hope so for you!!! En zet hem op wat betreft niet roken!! Je kan het!!!! Moet eerlijk zeggen dat het vrijen op commando mij ook vaak tegenstaat hoor!! Maarja... soms heb je geen keuze, anders is de ronde sowieso voor niets. Belony... wat spannend dat wachten tot de eerste echo!! Ik vond dat echt drie verschrikkelijke weken. Jij hebt ook met 7 weken de echo?? Spannend hoor!! Wat zegt je eigen gevoel?? Conejita... jullie hebben toch snoepwinkels? En dan afvallen?? Heel veel sterkte en succes... dat zou voor mij echt de grootste verleiding zijn!! Ik verwacht m'n ei over ruim een week denk ik?? Ik twijfel eigenlijk nog of ik ovulatie testen ga kopen. Over het algemeen merk ik het zelf ook wel ongeveer... slijm en ik krijg zere tepels. En anders vandaag besteld... morgen in huis!!
Mijn vriend wist nooit wanneer ik mijn ei had, totdat wij de MMM in gingen. Dat maakte het bij ons wel wat lastiger dan voorheen, maar niet onmogelijk. Ja, dat wachten is vreselijk. Ik weet nu al dat ik de nacht ervoor niet zal slapen van de spanning. Dan zit ik op 7 weken en 4 dagen. Ik hoop zo graag een kloppend hartje te zien en dat alles goed is. Inderdaad ovulatietesten zijn zo besteld. Hoop zo dat het raak is deze ronde. Voor jou en iedereen hier. Ik in een snoepwinkel werken, dat zou echt niet goed gaan, haha.
Ja joh geen idee! Misschien ben ik te weinig subtiel door er gelijk na de koffie om te klimmen 😂 Voel me er wel btj rot onder. Want ik kan stoppen met roken, Chinese kruiden nemen, joggen en weet ik veel wat maar uiteindelijk moet er maar 1 ding echt zeg maar. Vind t ook rot voor hem. En idd wie weet is het van de dagen daarvoor nog gelukt. En kunnen we het vanavond nog eens proberen. Maar herken dat ook hoor dat "moe zijn" van op commando. Wat glijmiddel (preseed) is voor ons vrouwen soms een hulpje. Dan komt de zin wel gaande weg. Belony idd zoooo spannend maar vind t vooral ook heel leuk voor jullie. En lijnen in een snoepwinkel wat doe je jezelf aan haha. Ik moet nu ook even niet in een rokerige kroeg komen. En Mickey ik vond zonder ovu testen wel "bevrijdend" je weet het ergens toch al wanneer het zo is Zet hem op meiden en partners
Geen voorspel, niks verleiden, maar gewoon BAM erop klimmen na de koffie! 😂😂😂😂 Kom niet meer bij om jou, hahahaha. Vanavond gewoon een nieuwe poging wagen, meid. ☺️
Haha Truusje, recht voor z'n raap . Ik ben ook wel zo hoor, vooral als ik net cafeïne op heb . Maar soms is een beetje in the mood komen ook wel leuk. Ach meid, soms doen wij het elke dag en raak ik nog niet zwanger. Er hoeft maar één goede zwemmer tussen te zitten hoor. By the way.... Wat doen/laten jullie allemaal om zwanger te raken of blijven? Ff benieuwd naar. Ja die snoepwinkel pfff vandaag vier snoepjes gegeten. Gister niks. Vond ik al heel knap. Tis idd de kat op het spek binden maar ik wil echt een kilootje (of twee) eraf! Op karakter dan maar!! Ik heb helemaal geen zin in deze ronde. Ten minste niet weer die hoop en vrees. Pfff. Ik denk ook, ik ben zo druk en we hebben zoveel aan ons hoofd kwa werk, dat mijn lijf misschien te gespannen is. Ik wilde dat ik het helemaal los kon laten. Micky, ik twijfel ook of ik ovu testen ga gebruiken.. Niet zo'n zin in... Op dit moment denk ik nee, laat maar. We zien wel. (Wel oefenen natuurlijk ) Maar dat kan over een dag weer anders zijn Ik voel mijn ovu trouwens en het komt altijd op dag 16 (dat ik het voel) dus ik weet wanneer 'ie is. Volgens de berekening zaterdag maar mijn lijf geeft het inderdaad aan. Misschien wel een keertje fijn om niet te testen. Misschien wel wat ontspannender. Belony, succes met wachten meis. Als ik ik nu denk aan zwanger zijn, phoe, ik weet echt niet hoe ik het ga doen. Het is zo enorm spannend, vooral als je al ervaren hebt dat het mis kan gaan. Ik duim voor jou! Wat helpt jou ontspannen?
Om zwanger te raken heb ik deze ronde tarwekiemolie geslikt. Ik slik het nog steeds, want heb gelezen dat een tekort aan vitamine E de kans op een mk kan verhogen. Ook slik ik vitamine B12. Ik heb gelezen dat als je langdurig foliumzuur slikt je hierdoor een tekort aan vitamine B12 kan hebben, waardoor de kans op een mk kan worden verhoogd. Ik sport vaak en zwaar. Krachttraining samen met mijn vriend, waarbij ik best zwaar gewicht til. Klinkt heel stom wat ik nu ga zeggen, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben durf ik niet meer te sporten. Bang dat ik iets forceer ofzo. Bij de vorige twee zwangerschappen ben ik gewoon zwaar blijven doorsporten. Zelfs cardio durf ik nu niet. Geen zin hebben in een ronde heb ik ook wel eens gehad. Hoop zo voor je dat het snel raak is. Gun het jou en de andere dames zoooooooo. Ik hoop dat de acupunctuur mij gaat helpen ontspannen. Vrijdag afspraak. Overdag heb ik genoeg afleiding ivm m'n werk. 's Nachts begint het gemaal en gepieker, waardoor ik onrustig en/of slecht slaap. Dus ben overdag doodmoe. Ik drink ontspanningsthee 's avonds en voor het slapen gaan. Hmmmmmm of dat echt helpt ........ Ik heb mijn hoop gevestigd op vrijdag.
THE eagle has landed, THE eagle has landed... Denk wel te laat maar ach wie weet had mijn ei ook vertraging en dank je conejita voor je woorden. Dat relativeert inderdaad. Er waren maanden dan deden we niks anders en was het ook niet "raak". Ik heb van alles gedaan en geslikt.... Bezig geweest met het boek "innesteling" en een maand gedetoxed met van "28dgn van tempel naar gifbelt", fertiliteitsyoga, meditaties, heb 2 gesprekken gehad bij mijn "oud-therapeut" over vertrouwen in je lijf en hoe hier mee om te gaan. Ben bij de Chinees geweest en slik nu kruiden. Zwanger worden tabletten Vd Etos. De zwanger zijn tabletten zijn inmiddels over de datum denk ik. In de uren die ik nog over had heb ik vooral gepanikeerd over verstopte eileiders, pof, te donkere ovulatietesten, mijn cyclus, operaties en onderzoeken. En nu, eindelijk, lijkt het ineens alsof ik het toch een klein beetje los kan laten en ik een soort van hoop heb dat het ergens in de komende 5 mndn wel goed gaat komen. Wat me ook weer bang maakt. Want wat nou als niet.... Hoe teleurgesteld ben ik dan? Ik vind het fijn om met jullie te kletsen! Dat helpt ook
Belony wat stoer, krachttraining! Nou ik jog ook niet na de eisprong hoor ben bang dat ik de boel door mekaar schud. heb toevallig net aan de vk gevraagd of dat nou onzin is of niet (hier op het forum). wacht nog op antwoord... oja; tarwekiemolie, slikte ik ook. maar toen ik mijn laatste ma had ben ik maar gestopt. heb het nu wel in huis en ga het toch maar weer slikken. o. is dat zo? ik slik ook al twee jaar foliumzuur.. effe kijken op mijn Gravitmon potje of vitamine b12 er in zit. hoeveel g slik jij? hoop dat de accupunctuur je helpt! Joepie Truus, dus toch nog . ach, wat ik zei, één zwemmer maar . Jij ook al flink wat geprobeerd dus.. wat fijn dat je vertrouwen voelt! gewoon vasthouden hoor! ik voel dat ook wel. alleen niet zozeer deze ronde maar dat het ooit gaat lukken denk ik wel. ik heb in principe geen problemen met zwanger wórden. alleen wel zwanger blijven. ik heb ook vertouwen in die homeopatisch pilletjes. dus kom maar op zwangerschap! (zegt ze stoer ). ps ik denk dat "loslaten" ook wel een belangrijke is... maar ja, de wens gaat nooit weg, en dit is ook niet iets dat je forceert. mediteren en in mijn geval bidden helpt ook wel om het losser te laten. en leuke dingen doen/ ontspannen.
Truus misschien ben je niet te laat. You never know. Ik ga voor je duimen. Hou in ieder geval die positieve instelling vast. Conejita volgens mij kan het geen kwaad, maar ik wil geen risico's lopen. Even niet sporten is onwennig, maar soms ook wel lekker. Ik weet niet uit mijn hoofd hoeveel gr ik slik. Ik kijk thuis even. Ik kwam dit artikel tegen: https://www.mamazoekt.nl/community/over-zwanger-willen-worden/langdurig-foliumzuur-slikken-in-je-zwangerschap-veroorzaakt-tekort-vitamine-b12/ Vind het ook fijn om met jullie te kletsen!
ik ook! dank voor het artikel ik denk dat het bij mij in de multivitamine zit maar ga thuis nog effe kijken.
Hey meiden, ik kom ook weer even spieken hier. Ik zit eigenlijk te wachten op mijn menstruatie, heb al 2 dagen een temp.dip en negatieve testen gehad. Dus... als het bloeden begint ff uithuilen en weer door naar de volgende ronde Loslaten, pffff, wat zou ik dat graag willen. Ik heb het geprobeerd hoor, maar het lukt me niet. Truus, gestopt met roken zie ik? Goed hoor, houd vol! Ik had eerst ook de instelling om pas te stoppen als ik zwanger was maar na mijn bbz ben ik toch maar op voorhand gestopt. Inmiddels al bijna 7 maanden. Ben er best trots op, al herinnert het me er wel aan dat de bbz al zo lang geleden is en ik in de tussentijd nog steeds niet zwanger ben Maar dan geef ik mezelf maar een schop onder mijn kont, want wat zal ik blij zijn als ik (hopelijk) straks zwanger ben en ik niet meer door die hel moet van die eerste tijd haha. Waar ik de laatste tijd trouwens gek van word is dat ik een beetje obsessief aan het worden ben en overal iets slechts in zie. Ik heb bijvoorbeeld gelezen dat alcohol de eicel kan beschadigen en dat koffie ook slecht is voor de vruchtbaarheid. Als ik dan beiden gedronken heb dan ben ik al bang dat ik die eicel gesloopt heb voor die maand. Aan de andere kant wil ik er dus helemaal niet mee bezig zijn, 'loslaten dus', dus dan 'mag' ik van mezelf dat wijntje en die koffie gerust drinken. Snappen jullie wat ik bedoel? Dat is zo frustrerend, ik ben gewoon continu bezig met dat stomme zwanger worden. Stom ja, want ik vind er echt geen bal meer aan, pfff....
Belony, jij bent zwanger zie ik! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het allemaal heel spannend is, het hakt er toch in als het eerst allemaal niet goed ging. Maar dit is een plakker hoor, ik voel het aan mijn water