Wat vervelend, de buikpijn! Had het er gister nog met palmboom-man over: ik heb de nasleep van de punctie totaal onderschat.. De buikpijn is gelukkig iets minder, zolang ik niks doe 😃 Morgenochtend naar de acupunctuur, wie weet helpt dat een beetje! De spanning begint hier wel te stijgen... Nog 36 uur en dan weten we of er wel of geen terugplaatsing is...
@moontje: heb je al een tweede FM gehad? @mirangel: hoe gaat het nu? Hoe gaat het met de nieuwe hormonen/ medicijnen?
Goede avond! Sas wat spannend!!! Palmboom nog in afwachting... Ik ga voor je duimen! Butterfly nu ook bijna beginnen met spuiten, zet em op! Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel zelf kan spuiten, maar dat ik het meestal door mijn man laat doen... Vind het fijner om het niet zelf te doen. En.... Klinkt misschien ern beetje gek... Het geeft me ook een beetje het gevoel dat we het samen doen.. Ik ben vandaag voor een eerste echo geweest, zag er keurig uit. Begin morgen met de gonal en moet dan ma de 21ste voor de eerste FM komen! Zo spannend weer! Ben ook heel benieuwd wat de bijwerkingen zijn van de gonal!
Anne, spannend dan zou de punctie ook wel met een week of 2 zijn. Toen ik met de gonal f begon ging het veel beter dan met alleen deca. Succes @palmoon acupunctuur zorgt mis wel ff lkkr bood ontspanning. Nog ff wachten zo spannend voor je!! Zet hem nog ff op
Ik ga ook naar een acupuncturist.. Hij vertelde me ook dat een acupunctuur sessie rond de TP de kansen verhoogd.. We zullen zien
Dat is fijn om te weten want die van mij wilde me perse zien vlak voor de TP . Ze had eigenlijk vandaag vrij, naar is speciaal voor mij naar de kliniek gekomen (heel lief)! Kon me alleen niet zo goed ontspannen... De spanning stijgt!
Vraagje: Heeft een van jullie wel eens last gehad van rugpijn na de punctie? Mijn buikpijn zakt langzaam af, maar m'n rugpijn neemt toe :-S
Is zeker niks aan te doen :-S Wat heb jij gedaan? Of geb. je er nog steeds last van? Heb al verschillende massages gehad, maar de pijn blijft..
Hey dames, even een berichtje want ben dagen geveld geweest door de napijn van de kaakchirurg....pffff. We hebben zondag de FM gehad met slechts 4 interessante blaasjes waarvan er nog maar 1 op de goede grootte zat. Vandaag moeten we terug voor een nieuwe FM om te zien of de rest nog wat is bijgetrokken want er moeten er tenminste 3 groot genoeg zijn voor de punctie. Heb nog steeds last van mijn mond en kaak dus niet in topconditie en eigenlijk nergens zin in, zeker niet in een punctie. Beetje dipje dus...
Palmboom, spannend, vandaag hoor je meer toch? Krijg je vandaag ook de tp? Oh wendee, dat zijn geen fijne berichten! Krijg je nu ook ern hogere dosis hormonen oid? Hoeveel gonal f, of soortgelijke moeten jullie spuiten? Ik ben gister begonnen met de gonal, moet 225. Ben vanmorgen kots misselijk wakker geworden en het is nog niet weg..
palmboom heeeel veeel succes vandaag zo spannend! hopelijk straks een goed bericht van je! o ja die rugpijn ik heb er een warmepittenzak op gedaan, en asperinne dan ging het wel~ @wendee hopelijk trekt het nog bij! succes en sterkte met je kiespijn @anne ik spoot de vorige keer 200 maar dat bleek veelste veel ik had toen 32 eitjes. nu spoot ik 187,5 hoe is het nu met je?
Sas, het gaat wel... misselijkheid komt met vlagen terug... Ik vind 225 ook best heel veel! Las de bijsluiter en daar staat dat ze meestal met 150 beginnen ofzo... Ze zeiden tegen mij we starten met 125 of 225 (is nogal een verschil?) Toen heeft de arst die vorige maand een echo maakte er 175 van gemaakt. Maar de arts die nu de eerste echo maakte (2e dag van menstr) heeft er 225 van gemaakt... geen idee waarom? Waar baseren ze dat op de eerste keer? Kan me nu al druk maken over overstimaulatie... ppff... niet doen... relax... haha..
Wat gek zeg, moet je eigenlijk eens vragen bij de volgende echo. Was dit nou je eerste poging? Ik spoot bij ivf 1 eerst 150 en een paar dagen later moest ik naar 187,5 Omdat er niet genoeg groeide. Nu ivf 2 bij de intake afgesproken dat ik 225 moest spuiten, vond het erg veel . En had dus oom overstimulatie 32 eicellen. Poging afgebroken toen Nu heb ik 187,5 gespoten en had ik ook meer dan 20 eicellen. Hopelijk gaat het bij jou gewoon goed, je krijgt vaak een echo dus ze houden je goed in de garen, niet te druk proberen te maken hoor
Hey, @Anne, pfff de hele tijd misselijk lijkt me ook niet de bedoeling... maar maak je niet te druk, mocht je het gevoel krijgen dat het daar beneden erg vol wordt dan kan je tussendoor een echo laten maken. Mss dat er bij de uitgangsecho weinig blaasjes te zien waren zodat hij de dosis voluit heeft gezet?? @Sas, jij nog altijd ok?? Ik word gek van hoelang het duurt voordat de wonden in mijn mond weer genezen zijn, heb mijn gezichtsvorm weer redelijk terug. Op het baby-traject denk ik dat het voor ons helaas snel stopt. De FM vandaag bij weer een andere gyna liet zien dat er wel meer blaasjes zijn inmiddels maar nog klein. Er zit er links nu 1 van 21mm met daarbij meerdere van pas 12mm, rechts zit er alleen 1 van 14mm en de rest is nog kleiner. Nu een punctie heeft geen zin, ze moeten min. 17 mm zijn en die grote groeit wel goed maar de kleinere niet. We gaan nog 3 dagen doorspuiten, die grote is dan verloren en dan vrijdag kijken of er tenminste 3 van de anderen zijn gegroeid tot de gewenste grootte. Pfffff ik geloof er niet zo meer in. Ik blijf gewoon op fostimon 300 en die andere om de eisprong te onderdrukken.
Dank jullie wel voor het duimen!!! Het was vandaag een slopende dag... We mochten om 9 uur bellen (dat deden we dus ook) Helaas waren de test resultaten nog niet terug uit Maastricht (ivm het genonderzoek). Tussen 11 en 12.15 uur zouden we horen of het wel of niet doorging.. Om 12:05 werden we gebeld: nog geen resultaat.... We hadden afgesproken dat we sowieso om 13:15 uur zouden vertrekken richting het ziekenhuis en op het moment dat ik m'n jas aandeed belde het ziekenhuis ze: de terugplaatsing ging door!!! We hadden 9 eicellen, waarvan 7 bevrucht. Van deze 7 hadden 3 het gen en 4 niet! 1 is teruggeplaatst en 3 gaan de vriezer in! Omdat het zo een slopende dag was zat ik huilend (van blijdschap) op de behandel'stoel' Nu wachten... @Wen Dee: dikke knuffel! Hoop dat jullie vrijdag goed nieuws krijgen.
wen dee ik hoop heel erg voor jullie dat het vrijdag er toch anders voor staat! lijkt mij moeilijk! @palmoon top zeg!!! over 2 weken testen??? ben blij voor jullie