Hey Wen Dee, wat een goed nieuws. Zo ging het bij ons ook. Ik heb gisteren de punctie gehad. Het was echt pijnlijk, maar zou het als het nodig is een volgende keer zo weer doen. Nu nog behoorlijk wat napijn helaas, maar met paracetemol is 't wel te doen. Vandaag, tussen 10.00 - 17.00 krijgen wij te horen of er celdeling heeft plaatsgevonden. Dat wordt een lange en spannende dag.
@moontje. Pijnloos zijn ze bijna niet, tenzij je onder narcose bent. je bent er weer doorheen en nu de komende dagen even goed rust houden en veel drinken. en de belangrijkste: je laten verwennen door je mannetje werkt altijd positief! Update: Ik ben toch ze nieuwsgierig geweest en heb een test gedaan. van de schrik maar 2 om echt te bevestigen wat ik bij nummer 1 zag....en ik kreeg 2x positief!! Het is gewoon gelukt...
thnx moontje, dit is de eerste volledige poging (heb in het verleden al pogingen gedaan, maar kwam niet verder dan 11-12mm. toen stopte t).
He, dat ken ik. Dit is ook mijn eerste volledige poging. Zit net als jij bij het GG. Hoeveel eicellen had jij en hoeveel zijn er gedeeld?
ik had 12 cellen, waarvan er 7 bruikbaar waren. Daarvan zijn er 4 bevrucht, 1 in cryo. Van die 3 deelde er 1 niet verder en 2 wel. De beste van die 2 is terug geplaatst en die andere kon niet meer ingevroren worden.. Als goed is wordt je tussen 12 en 3 gebeld met de uitslag...Heeft dr kuipers de punctie gedaan? @palmboom: thnx
Ik hoop voor je dat dr heerebeek je tp doet. Heb hem gehad en (na telefoontje met gg blijkt hij gouden handjes te hebben
Misschien kan ik er wel op aansturen.. Vandaag eerst maar eens afwachten hoeveel er bevrucht zijn. Heb jij lang moeten wachten op het telefoontje? Ik had liever zelf gebeld, maar helaas..
Ik vond die pregnyl niet zo vervelend, had het vantevoren opgewarmd en alles gewoon in 1 spuit dus ff doordrukken....Zit nu ineens met een heel ander ding in mijn hoofd -sorry- en dat is hoe onromantisch dit allemaal al is, ik wil toch wel graag dat we dit samen doen en niet dat manlief ons kind verwekt op een andere dame. Jeezzz waar kan je je druk over maken, maar dat beeld kwam ineens omhoog en tsja jeetje .....manlief snapt de hints hierover niet en ik vind het te kinderachtig om het uit te spellen. Tips??
@wen dee.....heb t die van mij gevraagd (was er niet bij) hij vertelde dat ie geen boekie of net wat nodig had. Dacht aan mij en plop....mannen zijn binaire wezens...gewoon zeggen werkt vaak t beste. Zeker als je een 'vent' hebt. En nee kon toch niet meer wachten hahaha @moontje ik werd rond kwart voor 2 gebeld. Maar mijn wachttijd was ook tussen 12 en 15. Ik denk dat ze bij jou of meer punctie personen hebben gehad of je punctietijd ligt later in de ochtend. @butterfly thnx
Ik had idd meerdere personen die ook een punctie moesten ondergaan. Totaal acht gisteren. Zo irritant dat wachten. Hoop zo dat het positief gaat zijn....
Hier de eerste keer suprefact opgesnoven en de uitgangsecho was ok. Aan beide kanten enkele kleine follikels. Vanaf morgen de gonal f erbij en vrijdag eerse FM Zo spannend...
Lijstje even aangepast Start Deca/GonalF Sas27, 16 september /gonal f 26 september Palmboon, 19 september Moontje, 20 september, deca, Fostimon 300 3 oktober Mirangel, 25 september Rozaly, 26 september - 9 oktober Anne,deca 1 oktober- gonal 14okt Lady1987, 4 oktober Butterfly2405, deca 19 oktober / gonal f 20 oktober Echo Moontj B, 2 oktober, eerste FM 9 oktober, tweede FM 11 oktober sas27, 8 oktober (FM3) Palmboom, 9 oktober (FM2) Rozaly, 20 oktober (FM2) Anne 21 okt (FM1) Butterrfly 25 okt (FM1) Punctie Dievine, 4 oktober Palmboom, 11 oktober Sas, 11 oktober Testen... Dievine, 19 oktober Sas27, 27 oktober Palmboom, 30 oktober
Lijstje even aangepast Start Deca/GonalF Sas27, 16 september /gonal f 26 september Palmboon, 19 september Moontje, 20 september, deca, Fostimon 300 3 oktober Mirangel, 25 september Rozaly, 26 september - 9 oktober Anne,deca 1 oktober- gonal 14okt Lady1987, 4 oktober Butterfly2405, deca 19 oktober / gonal f 20 oktober Echo Moontj B, 2 oktober, eerste FM 9 oktober, tweede FM 11 oktober sas27, 8 oktober (FM3) Palmboom, 9 oktober (FM2) Rozaly, 20 oktober (FM2) Anne 21 okt (FM1) Butterrfly 25 okt (FM1) Punctie Dievine, 4 oktober Palmboom, 11 oktober Sas, 11 oktober MoontjeB, 18 oktober Testen... Dievine, 19 oktober Sas27, 27 oktober Palmboom, 30 oktober