Thnx. Ik ben nog steeds aan het wachten op het telefoontje. Vier eicellen, dus hoop allemaal bevrucht. Hoe zijn de kansen eigenlijk? Ik heb hier geen idee van.
Ik heb bovendien het korte schema, dus normaal zou de punctie zijn voor binnen een dikke 10 dagen al. Ik denk dat de meesten hier het lange schema hebben
@moontje bij mij waren het er 4 geloof ik in totaal. Dat scheelt wel in tijd. Qua kans: geen idee. Ik had er 12 waarvan er 7 goed waren (dat wist ik eigenlijk ook wel) en daarvan 4 bevrucht. Het is echt afhankelijk van zoveel factoren..Ik hoop voor je dat ze allemaal bevrucht zijn! @butterfly ik had ook de korte versie. de vorige waren allemaal lange versies. Ik weet neit wat beter aanslaat, de korte versie is gewoon veel meer hormonen in een kortere tijd...
Hoi Meiden, Hier een kort berichtje van mij. Geen bevruchtingen dus echt een klote dag. Voor jullie allemaal, heel veel succes en ik hoop dat jullie meer geluk hebben.
Ik zit er ook helemaal doorheen. Kwaliteit van de eicellen was niet goed. Hopelijk is dit eenmalig en kan ik een volgende keer beter nieuws brengen. Ga zo m'n bed in. Nog steeds last van punctie.
@ moontje ahh jeetje wat erg zeg sterkte verder.. @ dievine gefeliciteerd !! Kan het niet meer van de pregnyl zijn?? Sorry dat ik niet zoveel reageer hier ben goed chaggo geweest van de menopur heb afgelopen week 2 echos gehad en zag er allemaal goed uit waren iets van 16 follikels te zien en moet straks me pregnyl spuiten en heb maandag de punctie !!! Ben nu al zenuwachtig maar heb er wel zin in haha liefss
@moontje kwaliteit verschilt misschien van maand tot maand.......veel sterkte meid.. @lady1987: pregnyl is na een dag of 8 uit je lijf. Per dag vermindert t met de helft...ik had afgelopen donderdag een test gedaan om te kijken of de pregnyl er idd uit was (dat is 15 dagen na t zetten) en kreeg toen een heel licht streepje. Vanmorgen was het streepje donkerder. Ik maak nu dus meer hcg aan.
Oooh goed zo jaa dan weet je het idd zeker hihi gefeliciteerd geniet er lekker van hoop dat wij allemaal jou voorbeeld mogen volgen
Ow shit Moontje dat is echt zwaar K*T. Geen andere woorden voor. Hoop dat je snel opknapt van die punctie en uit gaat kijken naar een nieuwe ronde.
Dank je Wen Dee, dat hoop ik ook. Gewoon ff rust houden en dan gaan we er weer voor. Hopelijk met een ander resultaat.
Moontje wat een kut nieuws zeg bah!! Hopelijk knap je snel op en kan je door voor de volgende ronde Rustig aan doen