Wie nog meer ICSI punctie in oktober?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moontje b, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen Dee

Wen Dee Actief lid

8 okt 2013
    148
    0
    0
    NULL
    regio Utrecht
    Dames, even een update. Net terug uit het ziekenhuis. Punctie gehad, 4 eitjes alles was goed en we worden woensdag gebeld door het UMC of er iets teruggeplaatst kan worden. We zijn weer een ronde verder!!

Heb bij de punctie gevraagd om alles wat ze hadden, dus kreeg een beetje slaapmiddel en een beetje morfine. Hij moest totaal 6x prikken wat je wel voelt maar vond het prima te doen. Napijn sofar valt mee.

2. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes en hopen op goede bevruchtingen!!

3. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Goede middag,

M

4. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hm, dat ging niet helemaal goed..

Moon, nee wat een rotnieuws !! Heel veel sterkte, mag je meteen weer beginnen aan een volgende poging?

Dievine, whaaaaa gefeliciteerd ! Wat een goed nieuws!!

Haha wendee, moest wel lachen om jouw stukje, zei het tegen mijn man... Die zei dat het hem prima lukte zonder beeldmateriaal... Haha en anders moet je het gewoon niet willen weten. Het is zoals ik het... Ik denk er maar niet te veel over na!

Las ergens de vraag over hormonen en lang protocol, ik spuit naar mijn idee met lang protocol juist langer ( en dus meer) hormonen. Zat al 10 dagen aan de deca voor ik begon met de gonal, en nu spuit ik ze allebei.

Vraagje aan jullie , spuit nu 1 week gonal, krijg echt met de dag meer last van pijnlijke eierstokken , het zeurt nu echt als ik in beweging ben. Hadden jullie dat ook? Morgen de eerste FM

5. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen idee, ik start vanavond met de gonal.
    Heb wel vrijdag al eerste FM, Dus na 5 dagen spuiten.

Maar ik denk wel dat het normaal dat je je eierstokken elke dag een beetje meer gaat voelen..
    Waarschijnlijk heb je deze week dan de punctie .. Spannend

6. dievine

dievine Actief lid

17 okt 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    Ik heb zowel de lange als de korte versie gehad en ik voelde ook dat er wat aan de hand was in mijn buik. Rammelende eierstokken hahaha

Succes meiden! !

7. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

Vanmorgen eerst FM, ppff... ben eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld.. Had "maar" 4 follikels... allemaal tussen de 11 en 13 mm. Moet woensdag weer terug.
    Haha, moet bijna om mezelf lachen, was nota bene bang voor overstimulatie! Ik weet dat 4 genoeg is hoor... Maar had er toch wel wat meer verwacht..
    Toch mijn leeftijd? Het stomme is dat ik me gewoon nog niet zo voel... dat mijn leeftijd een rol zou gaan spelen, wat natuurlijk een beetje naief is als je 36 bent :) Heb zo het gevoel dat mijn lichaam me in steek laat.
    Zucht... ben ook een beetje labiel...trek straks wel weer bij!

Maargoed, nu deze 4 maar goed laten groeien, ze denkt een punctie rond het weekend... maar zou ook vrijdag of maandag kunnen zijn... Spannend!

8. Wen Dee

Wen Dee Actief lid

8 okt 2013
    148
    0
    0
    NULL
    regio Utrecht
    "Haha wendee, moest wel lachen om jouw stukje, zei het tegen mijn man... Die zei dat het hem prima lukte zonder beeldmateriaal... Haha en anders moet je het gewoon niet willen weten. Het is zoals ik het... Ik denk er maar niet te veel over na!"

Ehh Sas, ik heb niet alleen gedacht, ik was zo hormonaal boos over het idee dat ik op advies van een vriendin zelf even creatief wat beeldmateriaal heb gemaakt voor hem. Gaf meteen wat afleiding die dag voor de punctie....Hij was er meer dan blij mee -als in dat mag ik vaker doen- en volgens hem hebben we het dus gewoon samen gedaan daar. Pfew hahahaha

9. Wen Dee

Wen Dee Actief lid

8 okt 2013
    148
    0
    0
    NULL
    regio Utrecht
    Hey Anne, ik ken het. Zoveel hormonen dan hoop je toch dat er bosjes eicellen aanrukken....maar de hoeveelheid zegt niet altijd wat. Als dit 4 follikels zijn met goede eitje dan heb je er misschien meer aan dan 10 waarin niks of iets matigs zit denk ik dan maar. Er kan nog wat bijkomen, bij mij zagen ze eerst maar 3, toen was het 1 grote en 4-5 te kleine...na 3 dagen extra spuiten waren er 4 tot 6 die hij wel durfde te prikken, de rest was echt te klein. Hield allemaal niet over dus..Bij de punctie heeft hij er 6 aangeprikt 4 grote en 2 kleinere en hij dacht dat hij 4 eitjes had gescoord. Hij had gelijk en nu hopen we gewoon dat er een toppertje bij zit. Zoals iedereen hier altijd roept...je hebt maar 1 goede nodig!!!!

10. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hey Wendee, dankjewel... ja, het is ook zo... voel me ook langzaam beter... moest ff inzakken geloof ik.
    En moest weer lachen om je verhaal! Zelf beeldmateriaal knutselen, best een goed idee!
    Ik ben alleen dan weer bang dat het zo lachwekkend wordt dat manlief er juist helemaal niks meer van bakt! Hihi... nog tips?

11. Wen Dee

Wen Dee Actief lid

8 okt 2013
    148
    0
    0
    NULL
    regio Utrecht
    Goedzo Anne! Ik heb ook mijn dipjes gehad hoor, maar NEE heb je en JA kun je krijgen ook met weinig eitjes....;)

Jah dames onder elkaar hier dus ehhh nou ik had echt een gevoel van NO WAY dat je ook maar aan iets anders denkt dan mij, pfff jij alle fun en ik alle pijn. JE DENKT AAN MIJ.....hahaha. Kan er nu ook om lachen... En met die attitude heb ik me opgetut, wat leuks aangetrokken en ben ik als een echte stoeipoes voor die webcam gaan zitten. Afin minstens 16 opnames verder, stond ik er voor mijn gevoel wel 2 hele minuten als een echte camgirl op en heb ik hem terwijl hij aan het werk was 19 seconden via wassup toegestuurd om zijn reactie te checken. Hahaha....die was duidelijk, WOW en stuur me nu alles meteen maar. Punt bij ons was ook een beetje dat ik me door dit hele traject minder aantrekkelijk als vrouw voelde, ik kon hem immers geen baby geven. Nu weet hij weer wat hij in huis heeft :p

12. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Hoi, denk maar zo.. Je hebt maar één eicel nodig om zwanger te worden.

13. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Ik kan mij je teleurstelling voorstellen hoor.
    maar idd je hebt maar 1 goede nodig en die kan er maar zo bij zitten
    hoe gaat het nu met je?

14. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Anne, snap dat je baalt! Maar er kunnen er ook nog een stel bijkomen! Bij mij zijn ze in 3 dagen echt enorm gegroeid! Wanneer heb je weer een fm?
    Moontje, wat een rotnieuws!! Balen zeg.
    Dievine, gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws :) :) Mocht je het ziekenhuis al bellen voor een echo?
    Butterfly, ik had 9 dagen na de start met de GonalF een fm. Dat was vroeg zeiden ze, omdat ze bang zijn voor overstimulatie. Na 5 dagen is lekker snel :)

Ik was t weekend weg, en heb niet echt meegelezen daardoor. Zijn wel donderdag, zondag en vandaag in het ziekenhuis geweest. De punctie is voor woensdag afgesproken. Er zijn een stuk of 12 follikels van 15mm of groter, dus dat is wel heel gaaf! Nu maar hopen dat de juiste ertussen zit, zoals hier al genoemd is!
    Ben wel blij dat het zaterdag achter de rug is met tp e.d. Krijg steeds meer last van mn buik, net alsof iemand er een beste stomp in heeft gegeven. Jullie nog bijwerkingen?

15. dievine

dievine Actief lid

17 okt 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    Hey Anne

Hier spreekt ook een 36-jarige. Bij mijn eerste ronde had ik er maar 1 die punctiewaardig was, de rest bleef steken bij 11mm. Het zou m niet worden, werd mij vertelt...Ik was toen erg bang dat ik mijn leeftijd tegen had, slecht kwaliteit, noem maar op. Voelde me toen ook minder. Toen deed ik t lange traject. NU het verkorte en resultaat was beter, met een punctie als resultaat.
    en je hoeft maar 1 gouden ei te hebben ;)
    aantal zegt nix over kwaliteit..

16. dievine

dievine Actief lid

17 okt 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    Ik zit bij een fertiliteitskliniek en mag 14 november komen voor de echo. dan klopt het hartje al....Ik denk dat het dan voor mezelf echt werkelijkheid gaat worden.:D

Mijn buik was ook gevoelig, meer beurs....en dat klopt ook, er gebeurt ook van alles in die regio...dus ik herken t ook wel :)

17. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    hoii meiden

ik heb gisterochtend me punctie gehad en viel me gelukkig weer mee was me 2e punctie en de napijn is nu zelfs minder als toen
    er waren 7 goeie eitjes overgebleven word woensdag teruggebeld door het lab of er bevruchtingen zijn en dan donderdag terugplaatsing :)

18. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Fijn dat het meevalt met de pijn!! Hopen op een goed telefoontje morgen :)

19. Wen Dee

Wen Dee Actief lid

8 okt 2013
    148
    0
    0
    NULL
    regio Utrecht
    Jeej!! Dat is bijna het dubbele van mij dus 2x zoveel kans op mooie emmy's. :)

Ik word ook morgen gebeld, waarom bellen ze niet meteen even de volgende dag of er uberhaupt iets bevrucht is want dat weten ze toch al na 24 uur...anyway...vannacht maar weer eens de cijfers bekeken in de hoop te ontdekken dat we nu na de punctie en helemaal na een TP procentueel al veeeeel meer kans maken op succes. Nou niet dus...ff een reality check.... van de 100 die starten aan icsi zitten we nu bij de 93 die een punctie hebben gehad. Bij 87 daarvan -best veel eigenlijk- vind er een TP plaats en daarvan blijven er gemiddeld dan 22 over met een voldragen zwangerschap. SLIK....en dit zijn gemiddelden waarbij de kwaliteit van de eitjes een grote rol speelt. Nou gezien mijn leeftijd zit ik aan de verkeerde kan van die gemiddelden dus die 1/4 kans na een TP is voor mij nog te positief EN VOOR JULLIE JONKIES LIGT DAT DUS BETER :p voordat ik iedereen in mijn mini dipje meetrek.....

DUSSS ik ben blij als we morgen een TP krijgen want dan zijn we nog in de race en het zou nog veel fijner zijn als het er meteen 2 zijn, maar ook dan is de kans dat het niks wordt nog steeds belachelijk groot. Stomme cijfertjes....

20. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland

haha je moet niet teveel lezen van al die gemiddeldes enzo
    jaa spannend morgen ben benieuwd..duurt wel lang dan bij jou voordat ze bellen jij had je punctie al eerder..krijg je dan ook gelijk als alles goed is zelfde dag de terugplaatsing of ook pas volgende dag?

Deel Deze Pagina