Vast wel twee toch?? Ik kan niet tegen prei/kool dan is het (geen) feest en voor de rest heb ik altijd als ik ongi moet worden 2 dagen last van mijn darmen. Eigenlijk altijd als er onderin wat gebeurt reageren mijn darmen ook, dus al sinds de hormonen rommelt het wat, maar dat is dus voor mij normaal duurt alleen nu wat langer, haha.
Hier helaas maar 1 tp. Ben 26 dus het risico op een meerling wordt dan te groot. Daarom plaatsen ze er nog maar één terug (en natuurlijk omdat het kabinet moest bezuinigen... ) Butterfly, spannend! Hoop dat ze al goed gegroeid zijn! Wen dee, hier ook al sinds de hormonen last van mijn darmen. Weet nog van mn vorige zwangerschap dat ik met 6 weken al een ontzettende buik had en zelfs aan de laxeer ben gegaan. Deed me zo pijn! Hoop dat jouw emmy's blijven plakken! Misschien wel een tweeling Palmboom, volgens mij bellen ze in de middag. Maar ik kijk 's ochtends wel weer even op de digipoli! Ideaal Hebben jullie allemaal al testen in huis? Ik had ze pas besteld via zwangerenkids. Mooi goedkoop en lijken me best fijn. Had een combipakket van 7 testen voor 25,- ofzo. Inclusief zo'n Clear Blue ding.
@Rozaly, geen zwangerschapstest hier hoor....ik zou doorlopend testen, hahaha. Als ik een week verder ben en nog niet ongi dan word t een ander verhaal. Nu ga ik er nog vanuit dat ik ongi wordt en het niet nodig zal zijn....*zegt ze heel stoer maar ondertussen HOOP HOOP HOOP*
Spannend hoor, ik had bij de eerste FM maar 3 hooguit 4 die eigenlijk op 1 grote na allemaal nog flink moesten groeien....2e FM bleven de kleintjes achter dus vrij hopeloos maar just in case mocht ik nog 3 dagen doorspuiten...en toen vonden ze het ineens goed genoeg, hebben ze 4 eitjes gescoord, waarvan 3 icsi-waardig en daaruit 2 emmy's. Zelfs met een lage ei-stand kan het dus
@Sas en Palmboom..nog geen voortekenen van een naderende ongi?? Die bolletjes houden het niet tegen is mij verteld dus weet niet hoelang jullie normale cyclus is maar het wordt nu dan wel errug spannend. Ik zou denk ik echt al een testje doen. Vals positief krijg je 10 dagen na de pregnyl niet meer volgens de gyna, hooguit een vals negatief ivm te lage HCG waarde...maar toch. Ik heb dat geduld niet hoor
Ik heb 2 pakjes van de kruidvat (2 voor 5), maar die heeft mijn vriend verstopt. Ik heb gevraagd of hij ze zaterdagavond vlak voor het slapen aan mij wil geven (voor het testen op zondagochtend, ik denk dat ik dan al heeeeel vroeg wakker ben), maar toen deed hij heel flauw (en toen zei ik dat ik dan wel nog een pakje zou kopen)... Volgens mij is hij net zo zwenuwachtig als ik ! Het begint nu wel heel dicht bij te komen... Morgen is de punctie 2 weken geleden..
HIer nog geen voortekenen!! De spanning loopt inderdaad al heel erg op! Normaalgesproken is mijn cyclus redelijk stipt, maar omdat ik met de pil moest starten, weet ik niet hoe dat nu zal zijn... Daarom hebben we afgesproken dat we zondagochtend testen (woensdag is de test in het ziekenhuis). IK VIND HET ZO SPANNEND!!!
Start Deca/GonalF Sas27, 16 september /gonal f 26 september Palmboon, 19 september Moontje, 20 september, deca, Fostimon 300 3 oktober Mirangel, 25 september Rozaly, 26 september - 9 oktober Anne,deca 1 oktober- gonal 14okt Wen Dee 4 oktober (fostimon) Lady1987, 7 oktober(deca) 9 oktober (menopur) Butterfly2405, suprefact 19 oktober / gonal f 20 oktober Echo Moontj B, 2 oktober, eerste FM 9 oktober, tweede FM 11 oktober sas27, 8 oktober (FM3) Palmboom, 9 oktober (FM2) Lady1987, 15 oktober (FM1),17 oktober (FM2) Wen Dee, 13 okt (FM1) 15 okt(FM2) 18 okt (FM3) Rozaly, 20 oktober (FM2) Anne 25 okt (FM3) Butterrfly 25 okt (FM1) Punctie Dievine, 4 oktober Palmboom, 11 oktober Sas, 11 oktober MoontjeB, 18 oktober Wen Dee 20 oktober Lady1987 21 oktober Rozaly 23 oktober Anne 27 of 28 oktober Testen... Dievine, 19 oktober Sas27, 27 oktober Palmboom, 30 oktober Lady1987, 5 november Wen Dee 5 november Zwanger Dievine
Hahaha je vriend zo hinderlijk....zou die van mij ook doen dus ik verstop ze sowieso voor hem ALS ik ze ga halen.. 2 weken na de punctie lijkt me ook lang genoeg...ik moest 2 weken na de TP aanhouden volgens die gyna. Als ik dat bereik zonder ongi heb ik geen test meer nodig met mijn normale korte cyclus van 25 dagen lijkt me......
Heb het nog maar net geschreven en bij het inbrengen van de bolletjes zie ik wat helderrood bloed op mijn applicator.... Wil eigenlijk hard huilen, maar zit op mn werk... Krijg mn vriend ook niet te pakken. Kan natuurlijk per ongeluk iets beschadigd hebben, maar ik vrees het ergste... Zo nog maar een keer naar de wc om de schade te beoordelen.
Hey palmboom dat kan innestelingsbloed zijn...als t een klein beetje is, zou ik me nog geen zorgen maken. Ik snap je onrust....sjee..dat is ook schrikken. knuff
Super lief, dank je wel! Geeft weer moed! Zit nu om het half uur op de WC en het bloed was eerst helder rood en is nu donkerbruin en een heel stuk minder. Ik (ver)blijf denk de rest van de dag regelmatig in het kleinste kamerstje En wat wel heel toevallig is, is dat mijn baas net zei dat ik een zwangerschapshoofd heb (euh, ok, dank je wel??). Toen zei ik: ik hoop dat je gelijk hebt
He bah ik zou helemaal flippen meid. Je wil nu op geen enkele manier iets eruit zien komen behalve de vieze bollen drab. Anyway ik hoop met jou dat het gwn hoort bij het zwangeren.
En het bloeden is gestopt!! Nu snap ik er niks meer van.. Ik hou jullie op de hoogte!! Pfff, dit is niet goed voor mijn hart
palmboom ik ben 2x zwanger geweest en ook heb ik 2 keer bloed verloren. Kan er gewoon bij horen. hoop blijven houden! zet hem nog even op
@palmboom, wanneer heb je de tp gehad? Ik heb zelf geen bloed verloren (zou ook panisch worden), maar een vriendin van me beide keren en ook iets later in de weken van zwangerschap (week of 6-7). hoop dat je lekker positief test....en sommige mensen kunnen dat ook gewoon aan iemand zien ...
Dank je wel, geeft iets meer vertrouwen!! Het wachten tot de testdatum lijkt nu nog langer te duren...
De TP was 15 oktober! Ik probeer het rustig af te wachten... Maar ben mega ongeduldig!! Hoop ook dat iedereen hier positief test!!!!