palmboom-man wil toch zondag testen, dus we blijven bij plan A @Anne: geef de hoop niet op! Hou vertrouwen! Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent en een ander moment van de punctie in gedachte had.
Rozaly, ik hoop voor jou van niet maar in Belgiƫ is er een poging als er een punctie is geweest. Hoop dat je snel opnieuw kan beginnen !
@Sas en Palmboom.... ik snap de angst voor een teleurstelling, maar dat zit hem niet in de test maar in de stand van zaken.... ik zou zelf gaan voor zsm testen omdat ik die onzekerheid niet echt gezond vind dan maar liever zsm de realiteit en daar even doorheen als het niet goed is. (met alle lieve support van hier uiteraard....) Heb vandaag lang staan kijken naar alle testen bij het Kruidvat en besloten dat het BELACHELIJK is als ik op dag 2 na TP al wat in huis haal....haha. Ben jaloers op jullie dat jullie al zover zijn dat je kan gaan testen. SUCCES......
Huh? Ik dacht dat ze hadden gezegd dat het goed genoeg was...kunnen ze dat niet goed zien dan? Erg vervelend dit, maar aan de andere kant gelukkig niks wat de volgende keer niet gewoon beter moet gaan toch? Volgens mij moet er 1 normale cyclus tussendoor voor je weer een poging mag doen en bij mijn verzekering telt de punctie als een poging. Even de polisvoorwaarden checken hoe dat bij jouw verzekering zit.
een poging word geteld als er een punctie geweest is. @palboom succes morgen! ik test ook morgen of maandag
1ste icsi Start puregon 225 ui op 2 okt Punctie 13 okt - 6 eicellen Tp 16 okt - 1 bevruchting - geen cryo's ( Bn 30 okt Hopelijk testen we allemaal dik positief !!
Hey Curly, ook in afwachting dus!!! We hopen met zijn allen dat oktober een zeer vruchtbare maand gaat zijn. Spannend!!
Start Deca/GonalF Sas27, 16 september /gonal f 26 september Palmboon, 19 september Moontje, 20 september, deca, Fostimon 300 3 oktober Mirangel, 25 september Rozaly, 26 september - 9 oktober Anne,deca 1 oktober- gonal 14okt Curly, 2 oktober (puregon) Wen Dee 4 oktober (fostimon) Lady1987, 7 oktober(deca) 9 oktober (menopur) Butterfly2405, suprefact 19 oktober / gonal f 20 oktober Echo Moontj B, 2 oktober, eerste FM 9 oktober, tweede FM 11 oktober sas27, 8 oktober (FM3) Palmboom, 9 oktober (FM2) Lady1987, 15 oktober (FM1),17 oktober (FM2) Wen Dee, 13 okt (FM1) 15 okt(FM2) 18 okt (FM3) Rozaly, 20 oktober (FM2) Anne 27 okt (FM4) Butterrfly 27 okt (FM2) Punctie Dievine, 4 oktober Palmboom, 11 oktober Sas, 11 oktober Curly, 13 oktober MoontjeB, 18 oktober Wen Dee, 20 oktober Lady1987, 21 oktober Rozaly, 23 oktober Anne, 29 of 30 oktober Butterfly 30 of 31 oktober Testen... Dievine, 19 oktober Sas27, 27 oktober Palmboom, 30 oktober Curly, 30 oktober Lady1987, 5 november Wen Dee, 5 november Zwanger Dievine
Goede middag! Ohhh allemaal testers morgen, spannend! Haha ik vind mijn echo al spannend, hoop dat eindelijk te horen wanneer de punctie is, ga nu toch wel een beetje uit van dinsdag! Hoop zo dat die kleintjes nog groot genoeg groeien zodat ik er meer dan 3 heb (er vanuit gaande dat de grote niet meer goed genoeg is) Ff gekke vraag, maar hoe doen jullie dat met seks in de periode na de TP? Ik ken mezelf een beetje, vond het al doodeng als ik ik net zwanger was, en kan me zomaar voorstellen dat ik het na de TP ook al niet meer durf... Weet wel dat het geen kwaad moet kunnen maar toch... Bovendien gebruik je natuurlijk ook van die mutsenbollen wat me ook niet ideaal lijkt? Andere vraag... Mag je na je TP nog filet en biefstuk en dat soort dingen? Normaal stop je daar pas mee als je positief getest hebt.. En wijn? Haha... Ik krijg donderdag visite met wie ik vaak een rood wijntje drink... Gok dat ik dan na de punctie zit en voor de TP... Zou ik dan een wijntje kunnen drinken?
Hey Anne....ik hoop ook dat je snel je punctie hebt en doorgaat naar de volgende ronde . Ik heb de verzekering van de gyna dat sex absoluut niks kan losmaken en dus gewoon kan.. Maja vriendlief denkt daar anders over en ik heb nu zo'n crisiszere ontsteking in de schaamstreek (schijnt door die progesteron te kunnen komen als je er gevoelig voor bent) dus hier gebeurt helemaal niks.... Een wijntje kan gewoon zolang je nog niks in je hebt zitten. Filet enzo zou ik na TP niet doen, gwn to be safe...
Spannend he, ik ook terug morgen. Jij zal je punctie wel iets voor mij hebben ook... Ik duim alvast voor u !
Voor zover ik weet krijgt de baby pas bloed via jou rond de 4e week, na de test dus. Tot die tijd zou je gewoon moeten kunnen eten/drinken. Zou zelf niet snel aan de filet gaan, maar een wijntje moet geen kwaad kunnen. Helemaal als er nog geen tp is. HHmmm, toch nog even op zoek naar de polisvoorwaarden dus. Anders gewoon een poging weg! Maar ik ga t donderdag wel even navragen. Als ze al wisten dat de kwaliteit slecht was, ben ik toch wel zwaar teleurgesteld in de gang van zaken. Wendee, ik haalde de vorige keer de test op de dag van tp. Was een soort symbolisch iets Maar ik heb ook op dag 6 getest of er nog pregnyl aanwezig was. En heb 10 dagen na tp al positief getest. Was er verslaafd aan
Gevonden.. Een poging gaat pas als een poging tellen indien er een geslaagde follikelpunctie hebt plaatsgevonden Wat een muts dan gisteren aan de telefoon! Gister dacht ik, als ik bel weet ik het zeker! Maar niet dus.. Nog 2 pogingen over!
@Rozaly, ik zou me ook suf testen daarom haal ik ze nog maar niet. Hahaha, heeft nu nog geen zin en kost alleen maar geld. Eind volgende week mss....dan zou ik al ongi moeten zijn normaal gesproken. Is wel balen van je 1e poging...op naar ronde 2 dan maar!
Grom, ik heb een tuurstreepje.... Palmboom-man was eerst sceptisch, maar zag hen ook! Heb zojuist de tuur-experts om hulp gevraagd . Morgenochtend weer testen...
Thanx!!! Dat hoop ik ook.. Hoop dat jullie (Anne & butterfly) FM er goed uitziet vandaag! Ik duim voor jullie!