Palmboom!!!!! Whaaaa! Ik heb je test gezocht en ik als ervaren tuurder denk ook echt dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd!superfijn zeg. Wij zijn onderweg naar het VU... Spannend weer!
ik heb net ook getest en had een dikke plus hij kwam gelijk tevoorschijn. dus zwanger!!!! super bij had het niet verwacht @palmboom gefeliciteerd test ziet er goed uit hoor
Jaaaaaa sas ook!! Gefeliciteerd ! Echt fijn meiden, nu lekker blijven zitten die kleintjes! Ik zit inmiddels in de wachtkamer..
Start Deca/GonalF Sas27, 16 september /gonal f 26 september Palmboon, 19 september Moontje, 20 september, deca, Fostimon 300 3 oktober Mirangel, 25 september Rozaly, 26 september - 9 oktober Anne,deca 1 oktober- gonal 14okt Wen Dee 4 oktober (fostimon) Lady1987, 7 oktober(deca) 9 oktober (menopur) Butterfly2405, suprefact 19 oktober / gonal f 20 oktober Echo Moontj B, 2 oktober, eerste FM 9 oktober, tweede FM 11 oktober sas27, 8 oktober (FM3) Palmboom, 9 oktober (FM2) Lady1987, 15 oktober (FM1),17 oktober (FM2) Wen Dee, 13 okt (FM1) 15 okt(FM2) 18 okt (FM3) Rozaly, 20 oktober (FM2) Anne 27 okt (FM4) Butterrfly 27 okt (FM2) Punctie Dievine, 4 oktober Palmboom, 11 oktober Sas, 11 oktober MoontjeB, 18 oktober Wen Dee 20 oktober Lady1987 21 oktober Rozaly 23 oktober Anne 29 of 30 oktober Butterfly 30 of 31 oktober Testen... Palmboom, 30 oktober Lady1987, 5 november Wen Dee 5 november Zwanger Dievine Sas27 Palmboom
JEEJJJJJ Sas wat fijn!! Ik dacht het al omdat je echt overtijd was nu. Supergoed nieuws. @Palmboom, ik zie ook een licht streepje hoor...zonder HCG kan die er niet zijn dusssss lijkt me duidelijk. Jij ook gefeliciteerd!!
@sas: SUPER GEFELICITEERD!!! Fijn dat de streep meteen kwam! Gaan jullie het meteen aan de familie vertellen vandaag (jullie hadden toch een familie uitje vandaag???) Wij houden toch nog wel een slag om de arm... Hopelijk is hij morgen donkerder....
@iedereen: fijn dat jullie het streepje ook zien en alvast bedankt voor de felicitaties! Geeft vertrouwen!! Palnboom-man was helemaal van slag... Hij dacht dat een test positief of negatief zou zijn (en niet dat je allerlei verschil in streepjes zou hebben...). Vanmiddag ga ik dus een clearblue-wel/niet zwanger test kopen voor morgenochtend.
Start Deca/GonalF Sas27, 16 september /gonal f 26 september Palmboon, 19 september Moontje, 20 september, deca, Fostimon 300 3 oktober Mirangel, 25 september Rozaly, 26 september - 9 oktober Anne,deca 1 oktober- gonal 14okt Curly79, 2 oktober (puregon) Wen Dee 4 oktober (fostimon) Lady1987, 7 oktober(deca) 9 oktober (menopur) Butterfly2405, suprefact 19 oktober / gonal f 20 oktober Echo Moontj B, 2 oktober, eerste FM 9 oktober, tweede FM 11 oktober sas27, 8 oktober (FM3) Palmboom, 9 oktober (FM2) Lady1987, 15 oktober (FM1),17 oktober (FM2) Wen Dee, 13 okt (FM1) 15 okt(FM2) 18 okt (FM3) Rozaly, 20 oktober (FM2) Anne 27 okt (FM4) Butterrfly 27 okt (FM2) Punctie Dievine, 4 oktober Palmboom, 11 oktober Sas, 11 oktober Curly79, 13 oktober MoontjeB, 18 oktober Wen Dee 20 oktober Lady1987 21 oktober Rozaly 23 oktober Anne 29 of 30 oktober Butterfly 30 of 31 oktober Testen... Palmboom, 30 oktober Curly79, 30 oktober Lady1987, 5 november Wen Dee 5 november Zwanger Dievine Sas27 Palmboom
Zo, weer terug van de FM, er zaten 7 follikels, maar 1 daarvan is inmiddels 27 mm, dus verwacht daar niet te veel van.. Dinsdag is de punctie, hoor vanmiddag hoe laat!
Wow Anne, mooie score daar zit vast wel een goed ei bij lijkt me!! Op naar dinsdag en die punctie valt echt mee dus no stress
haha ik zat 11 jaar terug bij de huisarts en die vroeg bent u misschien zwanger....ik zeg bloedserieus, nee ik heb vorige week wel getest maar dat was zo'n licht streepje bij mij zijn ze normaal donkerpaars.....hij keek me een beetje raar aan en zei ik zou nog maar een keer testen nu, denk dat het nu vast wel donkerpaars is.... licht of donker...streep is streep!
Yep, had je er gisteren al tussen gezet maar de versies lopen soms door elkaar heen en ik zag dat je weer foetsie was. Anyway....jij kan toch ook al testen?? 12 dagen na de punctie is je NOD en daar ben je al voorbij nu......
@anne: dat is een super mooie score!! Door de pregnyl krijgen de follikels nog een boost en dan dinsdag de punctie! Hoe laat moet je de pregnyl spuiten?
Hehe!! Een streep is idd een streep!!! Geen bloed houdt moed! Ik leef deze dagen op dit soort uitspraken!!
Hey wendee ik heb al getest hoor ( al 7 keer!! ) maar ik durf het nog niet echt te geloven, ik heb al enge dingen gelezen over vroege mk ik moet bloed laten afnemen op 30 okt, maar mijn test was volgens de dames mee-tuurders hier op forum positief Spannend!!
Ben ook terug van de FM Er zaten er 5 grote , ene van 21 mm en dan nog enkele kleinere. Die kleintjes gaan niet meer genoeg groeien denk ik Vanmiddag bellen ze, ofwel dinsdag de punctie ofwel woensdag ten laatste. Spannend !! OW Anne1977, we lopen aardig gelijk
Palmboom bij de zwangerschap van mijn dochtertje heb ik nooit een donker streepje gehad alleen maar ligt. Anne en butterfly mooie score hoor op naar de punctie!!! Gaan de zwangeren trouwens zicht oo geven boor moeders voor moeders? Ik wel maar denk na mijn. Eerste echo Ben trouwens wel bang dat het mis gaat de vorige keer dat ik een verse tp had kreeg ik een mk. Maar niet te veel over na denken
Wow, dat is echt spannend! De follikels krijgen een flinke boost van de pregnyl, dus geef de kleintjes nog niet op!