Wat fijn!! Mooie positieve testen, gefeliciteerd hoor En inderdaad, Anne en Butterfly. Mooie uitslag van de metingen!
@Butterfly, dat ziet er prima uit toch? Zitten vast wel een paar toppertjes bij. Spannend!! @Curly, ik heb net even teveel tuurfoto's achter elkaar gezien geloof ik, want op het laatst zag ik echt nergens streepjes meer maar anderen vonden het dan overduidelijk...dussss ik kijk morgen even opnieuw als palmboom en jij weer foto's hebben, want jullie testen vast nog wel een keertje toch?
Start Deca/GonalF Sas27, 16 september /gonal f 26 september Palmboon, 19 september Moontje, 20 september, deca, Fostimon 300 3 oktober Mirangel, 25 september Rozaly, 26 september - 9 oktober Anne,deca 1 oktober- gonal 14okt Curly79, 2 oktober (puregon) Wen Dee 4 oktober (fostimon) Lady1987, 7 oktober(deca) 9 oktober (menopur) Butterfly2405, suprefact 19 oktober / gonal f 20 oktober Echo Moontj B, 2 oktober, eerste FM 9 oktober, tweede FM 11 oktober sas27, 8 oktober (FM3) Palmboom, 9 oktober (FM2) Lady1987, 15 oktober (FM1),17 oktober (FM2) Wen Dee, 13 okt (FM1) 15 okt(FM2) 18 okt (FM3) Rozaly, 20 oktober (FM2) Anne 27 okt (FM4) Butterrfly 27 okt (FM2) Punctie Dievine, 4 oktober Palmboom, 11 oktober Sas, 11 oktober Curly79, 13 oktober MoontjeB, 18 oktober Wen Dee 20 oktober Lady1987 21 oktober Rozaly 23 oktober Anne 29 oktober Butterfly 29 oktober Testen... Palmboom, 30 oktober Curly79, 30 oktober Lady1987, 5 november Wen Dee 5 november Zwanger Dievine Sas27 Palmboom
Zo...ff paar dagen niet gelezen, was wel benieuwd naar de testers...MOOI! gefeliciteerd dames! En ook mooie scores bij degene die voor de punctie gaan! ben erg benieuwd hoe jullie de punctie vonden. En @sas en @palmboom....hoe voelen jullie je nu?
JEEJJJJJ dan komt het nu lekker dichtbij allemaal. Die punctie vond ik wat vervelend voelen, maar dat is alleen even tijdens het aanprikken en dat zijn momentjes, ik vond het niet belachelijk pijnlijk en had erna ook weinig last behalve dat ik doodmoe was toen alle spanning wegviel, haha. Heb wel een infuusje met iets kalmerends en morfine gehad. Daar waren ze langer mee bezig dan met de hele punctie En die pregnyl....ik heb de vloeistof een kwartiertje voor gebruik in mijn bh gedaan om op te warmen...daarna 2x dosis aangemaakt -ik zag pas later dat je ook beide poeders met 1x vloeistof mag doen- dus behoorlijke spuit vol, maja...heb het links en rechts gespoten en had nergens last van, dus no stress en zet hem op!
Heeeey Dievine, hoe voel JIJ je nu?? hahaha. Gaat alles nog steeds lekker of begin je al zwangerschapskwaaltjes te krijgen.....
Hallo Allemaal, Ik heb vrijdag mijn 5e punctie gehad. Helaas maar 2 van 5 bevrucht en woensdag hopelijk de tp! Moeilijk om positief te blijven. Hoe doen jullie dat? K.
Hey Kaltje, pfff 5e ronde al dus? ik weet niet precies waarom het bij jou niet zo makkelijk gaat, maar we zitten hier allemaal omdat we gewoon hopen dat het toch (nog) een x lukt. En als het niet vanzelf gaat is het een onzeker traject met hoop/teleurstelling...hou vol! Bij ons ook maar 2 van de 4 bevrucht en gedeeld, maar dat is genoeg om toch te kunnen hopen
Hi Wen Dee, Tja, ieder zijn verhaal hier he? Ik heb ook een al een dochter van bijna 5 die spontaan kwam. Blijkbaar speelt mijn leeftijd en laag amh nu parten.... K.
Yep same here, 3 kids (16, 12 en 10) en eerder te snel zwanger dan dat het moeite koste.... Maja nieuwe partner blijkt helaas weinig goede zwemmertjes te hebben en inmiddels ben ik met mijn 41 jaar bijna door mijn ei-voorraad heen. Als het lukt is het gewoon een kadootje. Hoe oud ben jij?
Hoi, Ben ook 41, grappig. Laag amh erbij, dus kansen klein op natuurlijke zwangerschap. Wij doen icsi met picsi waardoor ook de snellere zwemmertjes meedoen, alleen blijkt innesteling moeilijk bij mij. Doe jij hier iets extra voor? Wij extra prednison en intralipid infusen en utrogestan, maar liep laatste ronde toch uit op mk van 2 emmies. Wat spannend dat je al in de ww-en zit! Net als velen hier, zie ik! K.
Hey Kaltje, nee ik gebruik alleen Utrogestan, verder niks. Ik weet niet wat AMH is maar bij mij was alles ook laag..anyway er zitten er op dit moment nog 2 in en ik probeer de drukkende buik, steekjes ed te negeren......niks leuks aan de wachtweken. En mocht je tot een pos. test komen dan wordt het alleen maar erger denk ik, want dan ben je steeds banger voor toch een teleurstelling. Dan heb ik ook nog 3 keizersnedes gehad dus ook daar ligt nog een risico, maja....we blijven gewoon hopen op een klein wondertje
tja, het vervelende is dat je moet blijven wachten, he? Ik had vorige ronde idd ook positieve testen, maar toch ging het mis. Je wordt wel sceptisch zo. Maar vooralsnog, het kan voor jou nu ook nog alle kanten op, dus blijf positief!! nb: je amh waarde geeft je eicelvrd weer. Groetjes, K.
Ok, nou ik weet de waarde niet, maar ik zat volgens de gyna niet alleen aan het eind van m'n voorraad, ik ging er ook nog erg snel doorheen dus hij wist niet zeker of ik nog wel gestimuleerd kon worden voor een punctie, zo laag dus. Gelukkig lukte dat wel....3 eerdere probleemloze zwangerschappen is dan weer een plus omdat daar het probleem niet ligt, maja het gaat puur natuur ook vaak nog mis na conceptie dus we moesten rekening houden met ongeveer 5% kans dat het zou lukken. Tsjaa en toch blijf je gewoon hopen dat tegen alle verwachtingen in het dan bij mij wel 'even' lukt....ik zou nu wel graag een weekje verder willen zijn voorbij mijn NOD...want daar zit ik nu gewoon op te wachten met een opgezette buik. Pfff
Goede avond! Butterfly, wij gaan idd gelijk op! Ik moet vanavond om half 11 prikken, Moeten dinsdag kwart voor 10 aanwezig zijn, dan mag manlief eerst zijn potje inleveren en krijg ik vast dormicum! Wbtr de pregnyl, ik heb hem in het ziekenhuis laten mengen... leek mij makkelijker! Daar hebben ze er 2 met 1 gedaan... was net zo goed volgens de laborante en scheelt weer iets spuiten! Kaltje, welkom en ook succes natuurlijk! Wendy, grappig om je nu ook te zien op de foto!
@Anne, ja ik denk why not gewoon myself, heb je er meteen een gezicht bij.... Spannend allemaal weer hoor. Ik wens je veeeeeel succes en natuurlijk een mooie opbrengst!
Ik moet er dinsdag om 9 uur zijn, de punctie is om 10u, maar vriendlief moet dus eerst zijn werkje doen