Butterfly, weet jij inmiddels al hoeveel goede bevruchtingen er zijn of hoor je dat later pas? Nog wen half uur...
Morgen gaan ze pas het resultaat zeggen. Ik had net nog eens gebeld en ze gaan blijkbaar assisted hatching doen. Denk dat dat iets meer kans op innesteling geeft. ik duim voor je !!
effe copy en paste Elke embryo is omgeven door een doorzichtige wand of schaal. Assisted hatching is een techniek waarbij men in het labo in die wand van het embryo een gaatje maakt of die wand dunner maakt. Door deze techniek zou het embryo zich beter kunnen vasthechten en innestelen in de baarmoederwand. Je kan er mss ook achter vragen ?
Hm... Nou gok niet dat ze dat doen als ik er om vraag . Ik doe ook al mee aan een Eeva onderzoek Maarrrrr er is igg bevruchting!!! Morgen om kwart voor 4 krijg ik de terugplaatsing! Dan hoor ik ook of er meer zijn etc. Blij blij blij blij... Ben toch voor mijn gevoel een beetje " zwanger in een schaaltje"
wowwwww wat praatten jullie veel hahah moest ff paar paginas bijlezen veel nieuwe dames ook erbij gezelligg en zwangeren gefeliciteerd super zeg!! gaat goed hier ik moet nog paar dagen wachten vandaag precies 1 week na terugplaatsing en me boobies doen pijnnnn en zijn steviger geworden.... en heb raar gevoel in me buik hmmm..*duimen* iedereen heeft nu zon beetje punctie gehad toch geloof ik zo spannend allemaal liefss
Ohh lady, jij nog 1 week wachten...pfff... trek het nu al bijna niet meer, haha en dan ligt het nu nog in dat schaaltje! Hoe ervaren jullie het eigenlijk (of hebben het ervaren) die periode tot de test... ik denk namelijk na de terugplaatsing dat ik het gevoel heb dat ik zwanger ben... aangezien er toch een embryo in je buik zit... Baal nog steeds verschrikkelijk, 13 nov is bloedtest in het zkh, nou zou ik wel wat eerder kunnen testen thuis... maar mijn man is van 7 tot 12 nov in het buitenland Zie daar zo tegenop! Weet ook niet of ik het volhou om niet te testen... maar testen zonder hem is ook niet leuk! Hebben jullie getest of de pregnyl weg was? En zo ja na hoeveel dagen?
Ik moet ook 13 november voor de bloedtest gaan. Ik zal wsl zenuwen hebben om thuis te testen,maar ik ga het wsl 11 of 12 november toch proberen. Indien negatief , ben ik al een beetje voorbereid he. Maar daar gaan we nu niet van uit he, en hop naar pos testen!
@Anne, ik vond het raar dat die emmy's ineens in mij zaten en ook wel eng want in het lab kunnen ze ze checken, maar in mij moet je maar hopen dat ze doordelen.....de eerste week vond ik ok want je kan nog niks voelen omdat ze nog niet ingenesteld zijn en je hoeft ook nog niet bang te zijn om ongi te worden. Nu in de 2e week word ik onrustig. Zit nu 8 dagen na TP en 12 na punctie en dus verwacht ik nu iets te gaan merken....ofwel ongi klachten ofwel nestelklachten. Ik merk nog eigenlijk niks. Ga zaterdag maar een testje doen als ik nog niet ongi ben dan.....denk ik...
Ik ben op het moment heel verkouden en moet steeds niezen... ik ben gewoon bang dat ik het eruit nies ofzo haha! Wendee, zaterdag al testen... gaat voor mijn gevoel best snel... al kan ik me voorstellen dat dat tijd voor jou voorbij kruipt!
Wat spannend, al die terugplaatsingen! Duim voor jullie. Wij moeten altijd zelf testen, doen geen bloedtesten in t radboud. Heb de vorige x op dag 12 na punctie positief getest. Had 9 dagen na de pregnyl ook getest. Was toen negatief. Zou t nu niet meer durven omdat k dan wat zou verwachten. Mr zover is t nog lang niet. Anne, haha!! Fijn dat dat niet kan. Wen dee, spannend hoor. Gebruik je utrogestan? Ze vertelden me dat je daardoor geen ongi krijgt in eerste instantie. Butterfly, krijg je wel snek de uitslag van de bloedtest? Of word je daarover gebeld? Hier vandaag gesprek in het ziekenhuis gehad. Aan de telefoon werd tegen mij gezegd dat er slecht zaad was. Maar de dokter van vandaag zei dat ze de man in het lab had gesproken (toen zaten wij eveb te wachten) en hij zei van niet. Volgende keer dus het tweede en laatste rietje gebruiken. K ben er nog niet helemaal gerust op. Die verpleegkundige zei dat toch niet voor niets? Ze zijn met n nieuw systeem bezig en het is een grote chaos. Vraag het straks nog wel n x na.Verder wachten op mn 2e ongi, begin december en weer aanmelden. Als het druk is moet k dan nog n ronde wachten... hoop maar van niet.
@Rozaly, ja ik gebruik die bolletjes maar mij is juist verteld dat dat de ongi in principe niet tegenhoudt en een vriendin werd ook gewoon na een week tijdens het gebruik gewoon ongi. Maja...ik weet het allemaal niet hoor je hoort zoveel verschillende geluiden daarover. Ik wacht onrustig af tot zondag, dan is het 11 dagen na TP en 14 dagen na punctie (vandaag was dag 11 en niet dag 12 na punctie zoals ik eerder per ongeluk zei)... Wel vaag dat verhaal over wel of geen slecht zaad....waarom zei iemand dat en waar lag het dan aan als dat niet zo was? Vervelend hoor als ze zo onduidelijk zijn. Maja vol goede moed die volgende ronde in, ik hoop zsm voor je!
Wat naar dat er onduidelijkheid is over de kwaliteit van het zaad op het moment van de mogelijke bevruchting.. Kan me voorstellen dat je weinig vertrouwen hebt in de tweede poging, maar probeer er positief in te gaan!! @anne & butterfly: heel veel suc6 vandaag! Ik vond het heel apart dat ik na de terugplaatsing zo snel weer op moest staan (bijna meteen) en dacht alleen maar: de embryo is hagelslag en m'n baarmoeder een boterham met pindakaas, hij kan er dus niet uitvallen
Thanks Palmboom Ik geloof dat wij een 20tal minuten moeten blijven liggen.. Maar zal dan nog vreemd zijn als ik direct nadien moet plassen ))
Ben terug met 2 goeie. Van de 5 waren er 4 goed, 3 waren bevrucht en 2 zijn er teruggeplaatst. Jammer maar geen cryo over. Nu lekker broeden