Ohhh butterfly spannend! Wat je me even uit moet leggen is waarom je dan 4 goede hebt, er daarvan maar 3 bevrucht zijn en je dan helemaal geen cryos hebt? Ik ga over een half uurtje van huis... heb er zin in
Haha, besef me net dat het een beetje raar klinkt mijn zin : wat je me even uit moet leggen.. Ik bedoel gewoon dat ik geen idee heb hoe dat werkt.. je zou denken dat je dan iig 1 cryo hebt toch? Och... ik hoop toch wel op 1 of 2 cryo's maar dat is misschien wat te positief gedacht ? Nou ja... hoop natuurlijk vooral dat we die cryos helemaal niet nodig hebben natuurlijk!
Ze bekijken de embryo's ook na 2, na 3 dagen.. De beste plaatsen ze terug. Vermoedelijk zal die derde vandaag op dag 3 niet genoeg gedeeld zijn en niet voldoende van kwaliteit om in te vriezen. En van de 5 maar 4 goede.. Ik denk dat niet alle eicellen van goede kwaliteit zijn. Ik duim voor jou op wel cryo's
@Anne, klopt wat Butterfly zegt....ze ontdoen de eicel van de buitenkant en zien dan of ze bruikbaar zijn, dan bevruchten en checken of dat is gelukt en dan de dagen erna afwachten of ze delen en blijven delen. Gaandeweg kan er dus nog wat afvallen... @Buttefly ik had vannacht een tijdje buikpijn en heb heel stom vanochtend een kv testje gedaan en die was negatief. Nu zit ik hier dus met een K-gevoel terwijl het mss nog niks zegt omdat het gewoon te vroeg is....Officieel moet ik van het zknhuis wachten tot 15 dagen na TP....dat is belachelijk lang, zou pas 7 november zijn. Ik ga denk ik zondag 3 november 14 dagen na punctie nog eens test...zucht....bah
Wen Dee: ik duim super hard voor jullie!! Wees vooral niet te ongeduldig... Heel moeilijk, ik weet het, maar door te vroeg te testen weet je eigenlijk nog steeds niks Ter info: Ik teste 15 dagen na de punctie heeeeeeeeeeeeeeel licht positief met de kruidvat 2v5 test.
Ik heb advies gehad 12 dgn na punctie te testen Lees nu net jullie ervaringen. Zou het kunnen dat 12 dgn dan wat vroeg is?
Ik moet zelf testen en indien positief bellen voor een bloedtest...wel raar dat ze overal andee termijnen hanteren...dan zou er dus 12 dagen na TP sowieso iets te zien moeten zijn, dat is voor mij 4 november.
@Wen Dee, komt vast helemaal goed.. Voel je eigenlijk iets? Maar ja door die utrogestan bollen voel je ook vanalles zeker.. Jij hebt er ook 2 teruggeplaatst zeker ?
FF snelle update van deze kan, ik ga zo uit eten De TP is goed gegaan, ik heb 1 top emmy in mijn buik van 8 cellen! Er waren nog 3 goede embryo's, ze kijken morgen of die goed doordelen en dan krijgen wij binnen 2 weken een brief waarin staat of en hoeveel er ingevroren zijn. Hopelijk is dat natuurlijk niet nodig!
sorry ff ego maar word ik nu gek? of is er een streep morgen is het 2 weken na de pregnyl en ik had al getest vd week was test al licht en deze heb ik net gedaan......
dank je wel butterfly ik heb ook nog even een clearblue test gedaan en zit nu te jankennnn kijk nouu ...is toch niet te geloven dit.... geweldigggg eindelijk na 2 jaar