duim mee!! is moeilijk he om te blijven wachten je geduld word erg op de proef gesteld. ik had bij de Kruidvat test ook niet een knaller in het begin! zet hem op he
Wow lady, dat is dik positief!!! Gefeliciteerd, maar ehhh je had de punctie een dag later dan mij toch? Hoor ik dit dan niet ook al te zien? Ojeeee.....gelukkig zegt manlief dat door zijn trage zaad, alles vast wat trager op gang komt, haha zal best. @Butterfly, ik voelde vannacht echt ongi krampjes, af en toe vandaag een vreemd strak gevoel in mn buik, maar verder gwn niks. Bij mn vorige zwangerschappen teste ik pas veel later en had ik ook nooit eerdere aanwijzingen dan dat mn ongi maar niet kwam. Nu kan die gwn wegblijven door die bolletjes dusss helaas geen idee wat er van binnen gebeurt. Er zijn er 2 teruggezet maar als die beide goed bezig zouden zijn zou ik nu toch echt al pos. moeten testen, want dan gaat die hcg ook 2x zo hard.
Lady van harte gefeliciteerd!!!!! @wen dee zie dat ik het verkeerd heb gezegd 12 na de tp niet na de punctie. EMC Rotterdam
dank jullie wel allemaal Wen Dee klopt jij had 1 dag eerder maar ik ben ook wel heeeeel erg vroeg hoor met testen...is bij iedereen anders denk ik de hcg aanmaak misschien gaat het bij jou nu wat trager en heb je over paar dagen ook gewoon positieve test ..dat moet hooor!
Ik ga zelf pas durven testen op dag 11 na de TP. De dag nadien heb ik dan bn. Kan zijn dat je traag hcg aanmaakt. Dat had ik ook in feb..pas 1 dag voor NOD had ik een heel licht streepje.
ik durf ook niet meer hoor....hahaha. Heb vandaag niet getest en wacht gewoon tot maandag. Is gwn balen dat die bolletjes zorgen dat je niet ongi wordt, want dan is het tenminste duidelijk...thnx iedereen voor de peptalk, is lief!
Ik heb ook vanochtend getest. Helaas negatief. Ik heb 14 dagen geleden pregnyl 5000 gespoten. 10 dagen tp gehad. Gebruik dit keer geen medicatie. Maar nog niet orgie geworden! Wat vreselijk die wacht weken!
Even een vraagje over de pregnyl Ik heb vorige zondag 27 okt 10000 pregnyl gespoten. Ik ga pas testen op 12 nov, maar wou enkel zien hoe fel het streepje vandaag nog was.. Dus een zw test gedaan en het streepje was nog amper zichtbaar. Is dat normaal? Duurt dat normaal niet zeker 10 dagen eer het weg moet zijn ?
Hi Butterfly, Ik denk dat het een gemiddelde is en ppk uit voorxorg wordt aangehouden. Echter, het zou ook je eigen hcg kunnen zijn. Ik heb gister ook getest om het streepje te kunnen volgen. Ik gebruik nog 1x 1500 pregn komende week. Had nu na 3 dagen een redelijke streep. Ben dus ook benieuwd hoe zich dat ontwikkelt. kunnen alleen maar afwachten ook al is het eigen hcg, kan er nog van alles misgaan... K.
Misschien niet. Ik had vorige keer na 4 dagen na tp wel al een pos test welke 2 weken aanhield en toen geen extra pregnyl. Maar goed. Kan natuurlijk best zijn dat de pregnyl bijna weg is. Vreselijk he dat wachten? Hoe voel jij je? Ik heb al 3 dagen krampen. Maak me wel wat zorgen... K.
Ik ben pas in de wachtweken, dus nu valt het nog mee Volgende week zal iets anders zijn denk ik. Wanneer had jij TP?
ik zit er ook nog maar net in hoor. Woensdag was mijn tp. Omdat het embryo al 5 dagen was mag ik de 8e al testen, dat scheelt.