Wie nog meer ICSI punctie in oktober?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moontje b, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leanthe

Leanthe Lid

30 jul 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moortje b dank je wel.
    Ik wens jou ook veel succes.

2. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Hou meiden,

De eerste echo was goed en we hebben vanavond de eerste menopur spuit gezet! Het mengen viel me mee, maar ik was blij dat palmboom-man en ik het samen konden doen :)

Een update:

Start Deca/GonalF
    Sas27, 16 september /gonal f 26 september
    Palmboon, 19 september
    Moontje, 20 september
    Mirangel, 25 september
    Rozaly, 26 september - 9 oktober
    Anne, 1 oktober
    Lady1987, 4 oktober
    Butterfly2405, 22 oktober / gonal f 23 oktober

Echo
    Palmboom, 7 oktober
    sas27, 3 oktober
    Rozaly, 17 oktober

Punctie

Testen...

3. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    @Leanthe: wow, dat is spannend!!! Suc6 de laatste dagen wachten en natuurlijk vooral de dagen erna!

4. Mirangel

Mirangel Lid

25 sep 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe kan het eigenlijk dat bij elk ander ziekenhuis, de hormoonbehandeling anders verloopt??

Ik moest 21 dagen NA de 1e dag v.d. menstruatie deca. spuiten,
    Bij de ander lees ik weer de 1e dag v.d. menstruatie al beginnen met deca. spuiten :(:(:(:(:(

Het maakt me een beetje angstig haha, want je zal toch denken dat het bij elk ziekenhuis het zelfde moet gaan voor het zelfde resultaat:$

Ik ga dan weer automatisch denken, is mijn ziekenhuis wel goed!! hahaha :D:D

5. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Ik moest even opzoeken wat het verschil is tussen een kort en lang schema en ik heb duidelijk het lange schema :)

6. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Ja, ik vind dat ook vreemd..... Het lijk overal wel anders :(

7. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hi allemaal,
    Ja vind het ook gek dat het overal anders gaat, maar heb vertrouwen in mijn ziekenhuis (VU). Ik begin een week voordat ik moet stoppen met de pil met de deca.

Ben gister voor de prikinstructie geweest, vond het doodeng maar heb mezelf geprikt.. Ben heel trots op mezelf!
    Ik MOET trouwens savonds prikken van het ziekenhuis! Ik ga maar gewoon om 8 uur prikken, dat is straks in Portugal ook een handige tijd ( is daar dan 7 uur). Kunnen we mooi daarna uit eten :)

8. Mirangel

Mirangel Lid

25 sep 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel raar, ik zie iedereen over 'de pil' praten, maar is dat nou echt DE PIL? lijkt me sterk toch??

Vind het inderdaad ook gek, wat is een korte en lange schema dan? tis allemaal zo nieuw voor me hahah

9. Mirangel

Mirangel Lid

25 sep 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke pil bedoel je met 'de pil'? toch niet de pil om niet zwanger te worden?

10. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Yep, is de anticonceptie pil. Daarmee kunnen ze je hele cyclus regelen en makkelijk plannen. Bij mn zoontje startte Ik ook op dag 21 na de 1e menstruatie dag. Nu moest ik die dag beginnen met de pil, 39 dagen lang. Was voor hen makkelijk ivm de behandelingen plannen. Baal er zelf goed van. T duurt nu langer voor ik met de deca mag starten en ik heb echt bijwerkingen van de pil. Vind het n beetje zonde eigenlijk.. idd heel raar dat er zoveel verschillende trajecten zijn. Hoe lang duur t korte traject dan? Ik neem aan dat ik lang heb... Zo voelt het iig ;)

11. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij het lange schema starten ze eerst met de pil.. Bij het korte schema begin je op dag 2 met decapeptyl en dag 3 met gonal f of iets dergelijks
    Wat de voordelen zijn vh ene of andere weet ik echter niet

12. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Hoi Mirangel, Ook ik moest op dag 21 gaan prikken. Inmiddels een ruime week bezig. Mijn periode is er ook, dus mag morgen bellen voor een eerste uitgangsecho. Wat ik wel vies vind eigenlijk is dat je tijdens je menstruatie een inwendige echo krijgt. Bij mijn vorige ziekenhuis was dit niet zo.
    Liefs

13. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Hoi Meiden,

Even een vraagje. Vannacht is mijn menstruatie doorgebroken. Sinds een uur heb ik mega buikpijn (onderin). Nu staat er in de bijsluiter van Decapeptyl dat je dan kans heb op een verhoogde werking van de eierstokken.
    VOor mijn gevoel kan het ook menstruatiepijn zijn. Zouden jullie gaan bellen/langsgaan?

14. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ik zou denk ik een paracetamol nemen en nog even wachten, omdat je zegt dat het ook menstruatiepijn kan zijn. Als het dan straks nog zo heftig is, kun je altijd even bellen toch! Zou iig niet onzeker de nacht in gaan!

15. Mirangel

Mirangel Lid

25 sep 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik!! echt balen dat je met de pil moet beginnen, maarrr misschien heb je wel in 1x resultaat en daar gaan we voor toch?

Ik denk dat ik dan een korte heb, afgelopen donderdag begonnen met deca, deze donderdag moet ik ongesteld worden, dan 9 oktober echo en 16 oktober het 2e hormoon is met een P hahaha ( al die namen ) en dan gaat het snel, denk herfstvakantie dat de punctie is, alssss alles goed gaat.

Ik maak me ook altijdddd zorgen hoor of het wel goed gaat, en indd alles duurt lang... maar wat ik probeer te doen is heel veel plannen in een week dat ik zo druk ben dat het voorbij vliegt.

Met vriendinnen afspreken, uiteten bios met me vriend, verjaardagen, feestjes organiseren thuis expres met het idee dit is mijn laatste ( niet mama ) feestje hahaha

Wanneer moet je nu beginnen met deca?

16. Mirangel

Mirangel Lid

25 sep 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa dat heb ik dus ook, 9 oktober blijkbaar tijdens mijn ongi tijd een echo echt vies, ga me daardoor echt heel onzeker voelen!!

Waar ben je onder behandeling?

17. Mirangel

Mirangel Lid

25 sep 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb blijkbaar toch een korte schema. maar ik begon 21 dagen NA de 1e dag van mijn menstruatie met deca dat was 25 sep, 9 okt echo, 16 okt echo en 2e hormoon en dan rond 20ste punctie

18. Mirangel

Mirangel Lid

25 sep 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu heb ik het door hoe het werkt, om onder je tekst een tekst te zetten haha, er staat een bericht voor je maar je naam staat er niet bij haha!

19. Mirangel

Mirangel Lid

25 sep 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een vraagje aan iedereen!

Hoe kan ik een eigen blog openen?
    Ik kom er echt niet uit haha

20. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Hoi Mirangel, ik heb er geen ervaring mee. Sorry

Vanmorgen gesproken met de kliniek. Woensdag moet ik erheen voor een uitgangsecho. Heb er zo geen zin in in die vieze boel. Bah...

Deel Deze Pagina