Ja, ik zag later ook dat in de handleiding staat dat van dag bevruchting wordt uitgegaan. Is vandaag 2 weken geleden, dus dat klopt, maar dan zou alle andere hcg al weg moeten zijn. Tja...t zo kunnen. Ben ook al een dag of 3 enorm moe, naast de misselijkheid, dus ik heb nog goed hoop. Geduld hebben, vrees ik... K.
Geduld... pff ja... weet er alles van... ik heb het niet! Vanmorgen weer negatief gestest.. is nu 10 dagen na de bevruchting dus wellicht nog te vroeg..
Hi Anne, Tja, je weet het niet ook omdat ieders lichaam anders reageert he? Heb je de innesteling wel gevoeld? En voel je nu nog wat in je buik/rug/liezen? K.
als je nu gaat testen en er staat 1-2 wk, dan klopt dat toch? op moment dat je zwanger test (2 weken na de eisprong) ben je feitelijk 1 of 2 weken zwanger. Als je dat nu al ziet, lijkt het me dat je toch iets positiefs in handen hebt! alsin GEFELICITEERD!!! pregnyl is na ongeveer 8 dagen al uit je systeem. Elke dag nadat je de spuit hebt gezet, vermindert dit met de helft, vandaar de 8 dagen. En je bent nu 14 dagen verder...idd ieders lichaam reageert er anders op, maar ik vermoed (zeker als het je testdag is), dat je toch positief getest hebt
Hoi Dievine, Ik heb nog 3x 1500 pregn gespotem. De laatste was dinsdag. ALS het streepje donkerder wordt geloof ik het, maar toch bedankt! Gr, K.
@ Kaltje, ik lees dat je Pregnyl hebt gehad na de TP. Heb ik ook gehad en ik voelde me ook soms zwanger. Dat is het vervelende aan Pregnyl, er zit hcg in. Sinds woe-do voel ik minder zwangerschapskwaaltje. Ik denk dat 't bij mii echt door Pregnyl was. De Pregnyl 1500 kan ca 6 dagen de testjes beïnvloeden, dacht ik.
nouu nee ben nog steeds onzeker hoor haha dat zal voorlopig ook nog wel blijven denk ik tot echo ..ik test ook nog steeds voor de bevestiging anders geloof ik het niet
Lief dat je het vraagt en om eerlijk te zijn voel ik me onzeker en een bezorgd... Heb nu de hele week bloedingen (wel telkens kort), dus nu hebben wij aanstaande dinsdag al een echo... Tot deze tijd blijft het spannend!! Anne: 9 dagen na de punctie lijkt mij erg snel om positief te testen! Nog even geduld
Heb net ook weer even een restje gedaan, gelukkig was dit een knaller maar ik knijp hem wel tot de echo..
kan ik me voorstellen idd spannend hoor hoop dat alles goed is en dat er gewoon adertje is gesprongen ofzo bij je
Ik duim met je mee dat die echo je zorgen dinsdag meteen wegneemt!! Vreselijk dat onzekere..... @Anne, 14 dagen na punctie is een beetje een veilige richtlijn.... een bevrucht eitje nestelt zich ergens tussen de 5 tot 12 dagen na bevruchting in en pas na innesteling gaat het HCG aanmaken....De een heeft dus sneller een positieve test dan de ander. Hou moed! Ik ben gisteren EINDELIJK echt ongi geworden na een week veegjes oud bloed en een grieperig gevoel... De gyna belde om te vragen hoe het ging. Hij was teleurgesteld dat het niet was gelukt en zei dat de kansen er nu wel slechter door werden....ik vroeg of het dan nu nog minder dan 5% was???? Nee dat niet, maar omdat geen van de 2 was gaan nestelen liggen de kansen nu wel echt rond dat percentage. MAAR we mogen ondanks mn leeftijd nog 1 poging doen van hem en omdat het me allemaal heel erg is meegevallen -behalve dat wachten dan- gaan we zsm nog een 2e poging doen....Niet geschoten is altijd mis toch?
Hi Wen Dee, Echt zonde joh! Vwb die innestelingskans Mmm west niet. Ik zit in dezelfde situatie en het lijkt erop DAT deze zich wel nestelt (iig al langer) maar bij mij deden ze vooraf wen baarmoederspiegeling Dat schijnt de kans Te verhogen. Ze kunnen dan ook zien of er wellicht iets zit wat het innestelen belemmert. Groetjes, K
@ wen dee ahhhw echt balen hoor!! Maar wel super dat je nog 1 kans krijgt...dat moet um worden gewoon dan mag je dit jaar nog?
Jahoor dit moet HAAR worden....hahaha (zit hier met 3 mannen en een mannelijke Bulldog..zucht..). Ik moet deze maand even bij de gyna langs voor een nieuwe planning, maar gezien de feestdagen denk ik dat het daarna gaat worden. Kan ik fijn nog even losgaan met de feestdagen @Kaltje, mijn baarmoeder zag er volgens de echo's prima uit en bouwde zich ook mooi op. Denk zelf dat het eerder aan de eitjes/emmy's heeft gelegen die niet verder zijn gegaan....Dat is nadeel van mijn leeftijd en feit dat er maar 2 beschikbaar waren dus ze hebben wat er was gewoon teruggezet (1x 4 cellig en 1x 7 cellig). Ik had er sowieso weinig vertrouwen in die keer, maar nu ineens wel dus op naar ronde 2.... Wel fijn te horen dat het bij jou wel blijft zitten!!!
Hoi Wen Dee, Bij mij hetzelfde hoor (leeftijd, aantal en kwal), in nl vonden ze t niet nodigde hsk te doen. Echter, de doorbloeding wordt gestimuleerd wat je kansen verbetert... Ik wil t he alleen meegeven, omdat ik ze in NL niet erg doortastend bond, maar wieweet dat jouw gyn dat wel is. Groetjes. K
@wen dee: dikke knuffel! En super fijn dat je nog een kans krijgt!!! En wat lady zegt: een nieuw jaar, een nieuw begin! @anne: hoe gaat het met jou?
Hier ff een ego berichtje... Vanmorgen weer een omowitte test, daarnaast al 3 nachten amper geslapen (kan niet wachten tot mijn man terug is) en voel me echt k*t! Ben er eigenlijk zo verschrikkelijk klaar mee!