@Anne, hou vol.....dat is het nadeel van vroeg testen. Manlief is binnenkort terug, kan je weer lekker slapen of niet en je kan op dag 14 of 15 na punctie alsnog positief testen!
Hi Anne, Ik leef met je mee. Kon je de tijd maar versnellen. Die onzekerheid is Killing he? Hou vol! K.
Hier ben ik terug... Paar uur eerder naar huis gekomen omdat ik zo misselijk ben.. Ben zo opgestaan.. Kan dus ook zijn dat ik gisteren iets verkeerd gegeten heb... Vorige keer ben ik geen enkele dag misselijk geweest.. Maar elke zw is anders zeggen ze he.. Heb nog niet getest.. Ik ga wachten tot morgen of dinsdag. Aan de zwangeren, gefeliciteerd!! @Anne, dikke knuff voor jou! Kan het niet zijn dat je nog te vroeg test? Pfff hier terug de zetel in.. Zo beroerd ik me voel
Knap dat je zo geduldig bent!! Ik duim m'n duimen uit de kom!! @Anne: probeer geduldig en rustig te blijven!!! Dikke knuffel!
Goedemorgen, Had mijn temp nog eens genomen en aangezien die goed gestegen was dacht ik, ik doe toch maar een test.. Helaas negatief Had er wel rekening mee gehouden maar toch pfffff k*t Game over deze ronde ( Hopelijk kunnen we snel aan poging 2 beginnen. Succes voor alle andere dames die in de WW zitten!!
Meiden bedankt voor de lieve bemoedigende berichtjes... zelf geloof ik er echt niet meer in... Ga ik zelf niet meer testen! Maar vanavond komt mijn lief thuis! En daar word ik heel erg blij van! Wendee, hoe voel jij je nu? Weet je al hoe nu verder? (sorry als ik het gemist heb, zit een paar dagen in mijn coconnetje)
@Anne, jammer meis, knuffel en geniet van je mannetje. Wij mogen nog een nieuwe poging wagen, waarschijnlijk na de feestdagen....kansen blijven minimaal maar ik heb er een beter gevoel bij nu dus wie weet.... @Butterfly *big hug*
Wen Dee, Wat goed dat jullie door kunnen! Anne, dit is een rotmoment he. Fijn dat je man er snel weer is, want dit moet je niet alleen doen. Hier redelijk onverwacht ook slecht nieuws. Vanmorgen nauwelijks nog een streep. Geloof er ook niet meer in. Na 5 pogingen weet ik ook niet of ik nog meer aankan. Gr, K.
Thanks Wen Dee, Hoop snel nieuwe poging te kunnen doen.. Ondanks dat ik enorm baal was de stimulatiefase bij mij heel kort en zonder bijwerkingen dus zal het nogmaals moeten he. Hopelijk volgende keer meer geluk. Ik duim ook voor jullie volgende poging.
Hallo meiden, Na een tijdje ben ik weer eens op het forum. Afgelopen vrijdag de evaluatie gehad van de mislukte poging. Mijn eicellen waren waarschijnlijk te rijp...kan dit ook al??? In januari nieuwe ronde maar dan wel het verkorte schema. Schijnt beter te zijn. Voor iedereen met negatief nieuws; heel veel sterkte en kracht voor de zwangere onder ons: GEFELICITEERD Liefs
Goede morgen. Hiet wederom een negatieve test.. had er nog 1 liggen dus ik dacht ach.. Morgen naar het ziekenhuis, maar daar zal het niet anders zijn. Moontje, fijn weer even wat van je te horen! Ik wil ook verkorte schema maar VU doet dat niet geloof ik, ik vraag me af waarom. Kaltje, had al op je gearegeerd in het andere topic maar nogmaals een hele dikke knuffel voor jou!
Anne, Moontje en Kaltje...allemaal een dikke hug. Wie weet zien we elkaar binnenkort weer hier terug bij de volgende ronde. @Moontje...eitjes te rijp kan idd. Bij mij was er een te ver heen, die was al eerder rijp maar we moesten wachten op de andere kleintjes Een volgende keer gebeurt dit vast niet meer. Verkorte traject is fijner, ik hoop dat ik dat ook weer mag doen. Ik zou het lange traject doen maar omdat ik plots ongi werd gingen we meteen het korte schema doen, als ik alle verhalen hier lees lijkt me die ook beter dus dat heeft nu weer mijn voorkeur. Moet nog een afspraak maken dus we zullen zien!
PFFF... ben even zo boos en verdrietig.. Sta net bij school waar iemand aan me vraagt hoe het me gaat en of ik al wat weet. Vertel ik dus dat het mislukt is. Staat er een vader van 3 kinderen naast me die doodleuk zegt: Tja, soms moet je gewoon eens blij zijn met wat je hebt. (Natuurlijk ben ik heel erg blij met mijn 2 meiden, kan me voorstellen dat er hier vrouwen zonder kinderen zijn die dat ook vinden. Maar mijn man (is 33 jaar) heeft geen biologische kinderen van zichzelf, hij is een geweldige vader... maar zal nooit hun papa worden... Hij heeft de eerste jaren met ze gemist en zal ze altijd moeten delen met hun 'echte' vader) Maargoed, deze vader bij school zegt dus doodleuk, dat ik nou eenmaal pech gehad heb. Dus ik zeg: ja das makkelijk praten voor iemand met 3 kinderen, maar ik heb thuis een man die ook heel graag papa wil worden... Met wie ik ook heel graag een kindje samen wil. Krijg ik ook nog eens te horen dat deze vader van 3 kinderen zich had laten helpen, maar dat dat derde kind ook nog eens een 'ongelukje'was. Zegt ie ook nog: ik had het net zo leuk gevonden om ze te adopteren hoor.... Nogmaals, lekker makkelijk als je zonder problemen 3 kinderen hebt gekregen! Bovendien, als je een kind adopteerd, ben je idd wel papa! Het lijkt er bij mensen heel moeilijk in te gaan dat mijn man ook heel graag een kindje wil, en ik ook met hem... alleen maar omdat ik er al 2 heb met mijn ex... Word daar echt boos en verdrietig om! Snap best dat ik tegenover een hoop vrouwen hier heel gelukkig ben dat ik er 2 heb... Dus als die dat nou zouden zeggen of denken zou ik dat nog snappen, maar zo'n kerel! Grrr... kon ik nou net niet hebben vandaag!
Jeetje wat een klote opmerking. Kan me goed in je situatie verplaatsen. Herkenbaar. Mensen bij mij in mijn omgeving, en dan heb ik het over mensen die zichzelf vrienden noemen, reageren ook zo. Het leven stopt toch niet zonder kinderen, ach joh dan adopteer je ze toch... Kan hier ook zo slecht tegen. Mensen weten niet wat het met je gevoel doet. Laat ze eerst eens nadenken voordat ze iets zeggen. Is moeilijk voor sommige mensen.
weet je wat het is? het zit niet in hun leefwereld en hebben ook niet in de gaten wat zo'n opmerking met iemand kan doen. Mensen weten niet hoe ze zich dan moeten gedragen of reageren (dat bedoel ik dan vanuit mezelf, mijn invulling, zonder andere aan te wijzen) en zeggen dan vaak iets waarvan ze de impact niet kennen. Vind het heel rot voor je @anne....je man wil zelf ook ervaren hoe het is om een eigen kind te hebben. adopteren is nicht im fragen....en vader zijn van 2 andere kinderen kan heerlijk zijn, maar is ook niet echt 'eigen'. Wat een bal gehakt die ongehouwen hork... en vwb je opmerking over: als andere vrouwen dit zouden zeggen tegen je die zelf geen kinderen hebben, en het begrip wat je zou hebben....weet je. ook dan zeg je dat niet. NIemand heeft het recht om je te wijzen op je 2 kinderen, alsof dat het 3e kind minder maakt / niet gegund wordt. Het is een proces waarin je zit en of je er nu 1 hebt of de 7e verwacht...dat maakt niet uit...je wens is er. Sterkte ermee.. knuff
Moontje en Dievine, bedankt voor jullie lieve en ook wijze woorden! Dievine je hebt helemaal gelijk. Zelf moet ik eerlijk zeggen dat ik me soms al bijna 'schuldig' voel tegenover de vrouwen die nog helemaal geen moeder zijn.. ik besef me heel goed wat een geluk ik heb gehad, deze 2 zijn ook niet zonder slag of stoot in mijn schoot geworpen (leuke woordspeling haha) Soms denk ik wel eens dat sommige mensen eens wat meer moeite ervoor hadden moeten doen... Sowieso kan ik heel slecht tegen mensen die kinderen krijgen maar als iets vanzelfsprekends beschouwen. En dan als het kind 5 weken is zeuren dat ze het zo zwaar vinden....pfff Maargoed, tot zover mijn frustratie... ik moet nu gewoon weer even slikken en doorgaan..