rommelende darmen, steekjes in je buik, gevoel ongesteld te moeten worden, erg gevoelige borsten...allemaal gehad. nu valt dat allemaal mee. die steekjes heb ik niet meer, evenals pijn in mijn onderrug (hed dat een week gehad). En verder nada. Geen misselijkheid, niet overgeven...alleen algeheel gevoel van bleeeh en soms moe. volgende week al echo? das rap..ik moest bijna een maand wachten @mauss...geniet ervan volgende week...ben je dan al 6 weken? anders kan je het hartje nog niet zien...
@lady Ik had de punctie op 29 okt! @dievine Oke gelukkig heeft iedereen er last van hihi!! Ik was vandaag wel een beetje misselijk, Spannende tijd!! Ik heb mijn echo 11 dec pas! Lady heeft volgende week der echo!! Liefs
Ik ben gewoon nog helemaal niet misselijk geweest ook maar heb wel alle klachtjes die jij opnoemde dievine haha ook me rug nu pfff jaa ik mag maandag voor echo dan ben ik precies 7 weken
Heb jij geluk lady hihi!! Vet leuk dat we zo met zen alle contact hebben! De hele zwangerschap houde??
stelletje jonge mutsen whahahaha @mauss en @lady.. deze doos is toch net iets ouder (alsin 10 jaar....)
Hihiii!! leeftijd maakt niks uit! Alleen voor U nog lastiger om zwanger te worden!!maaaaaar gelukkig ben je dat al!! Hoe gaat t met je?? Liefs maussiie
Wat leuk zijn jullie met ze 3e zwanger!!! Top gefeliciteerd Dacht ga eens kijken hoe het hier is hihi
@sas, er zijn wel meer zwanger @maussie is volgens mij een van de laatste meiden in de rij en volgens mij ook wel allemaal rond dezelfde leeftijd, buiten deze bejaarde doos whahahahahaha nee hoor voel me niet oud. voel ook eigenlijk vrij weinig van de zwangerschap....maar goed..hoor ook verhalen als je nu weinig voelt dan mag ik me voorbereiden op de dag van bevalling, dan komt alles tegelijkertijd...whahaha...hmmm...weet niet wat ik leuker ga vinden hihi
Hallo dames! Hoe gaat het bij jullie. Hier het treurige nieuws dat na een geslaagde icsi poging vandaag toch een miskraam volgende ben er erg verdrietig van