Een update: Start Deca/GonalF Sas27, 16 september /gonal f 26 september Palmboon, 19 september Moontje, 20 september, deca Mirangel, 25 september Rozaly, 26 september - 9 oktober Anne, 1 oktober Lady1987, 4 oktober Butterfly2405, 22 oktober / gonal f 23 oktober Echo Palmboom, 7 oktober sas27, 3 oktober Rozaly, 17 oktober Moontj B, 2 oktober Punctie Testen...
Goede avond, Ga morgen eindelijk beginnen aan de deca! Hier dus lang schema, dat doen ze altijd bij het VU, geen idee waarom? Ik heb een extra lange omdat ik mijn pil ruim een week doorslik ivm de vakantie... Jah, had afgelopen maan dook echo op dag 2 van mijn menstruatie, had vlak voor vertrek nog ff gedoucht en daarna een tampon in gedaan... dan valt de ergste kledderboel geloof ik wel mee Verder moet je maar zo denken: ze doen het bij iedereen dus ach..
Jaaahhh dankje...haha... spannend hoor. Hoe lang voor dat jullie last kregen van bijwerkingen? Ik hoop ze natuurlijk gewoon niet te krijgen, maar ff voor het idee
Hai Anne, ben al 1 week bezig morgen nou geen 1 kwaaltje aahahah. eigenlijk wens ik dat ik ze had, dan had ik teminste het gevoel dat het werkt, ben nu een beetje onzeker. Maar las al bij vele dat je ook nergens last van hoeft te hebben dus als alles zijn werk doet en ik voel niks is het mooi meegenomen
Hoi Anne1977, ik spuit nu ruim een week en heb niet heel erg veel last van bijwerkingen. Wel wat moe en een kort lontje maar verder valt het me echt mee. Echter is mijn menstruatie wel veel heviger dan normaal. Normaal heb ik er geen last van, maar nu wel. Veel last van krampen. Dit schijnt door de deca te komen.
Hallo ik ben in september begonnen met deca en gonal. Heb a.s. vrijdag 3-10 de punctie gepland staan, dus ben heeeeeeeeeeel erg benieuwd hoe die zal zijn, maar het merendeel hier heeft dat wel deze maand. Ik hoop dat alles meezit en dat ik op 20 oktober kan testen of het gelukt is . ik heb het korte schema doorlopen. Buiten de nodige hoofdpijnen na een week en sinds enkele dagen gevoelige borsten, heb ik geen andere kwalen. Dat is ook prima zo. Dat had ik bij de vorige serie ook niet (het was toen niet tot een punctie gekomen). Ik ga trouwens naar geertgen, elsendorp. Erg prettig daar. iedereen heel veel succes!
Hoi Dievine, Vrijdag de punctie, dat is spannend! Dus dan zet je vanavond de eisprong-prik (ben de benaming even kwijt ). Heel veel suc6!!
Hoi, ook ik zit bij die kliniek. V.a. morgen Fostimon erbij. Ben benieuwd. Wel 300 eh gelijk. Is dat niet erg hoog? Duimen voor jou dat je een goede test hebt. Hoe is de punctie trouwens gegaan bij jou?
Hmmm misschien te vroeg gegild; last van barstende koppijn, maar dan ook echt barstende koppijn... Zal het door de deca komen of gewoon van al het denken hahah
Hallo ladies, Als jullie het goed vinden klets ik gezellig met jullie mee. Zal me ff kort voorstellen... Na 2, 5 jaar proberen, incl 6x IUI, gaan wij nu beginnen met ICSI. Dit mede omdat mn partner heel slecht zaad heeft. Volgende week woensdag begin ik met de deca....toch wel heel spannend allemaal. Nou das is het in een notendop hehe. Ben nog niet helemaal ingelezen dus mss een beetje een ego berichtje maar dat komt echt goed haha. Groetjes Charissa
de eerste punctie al bij spannend heel veel succes!! welkom charissa leuk dat je mee schijft jij ook succes! was ff kort ik moet zo naar het ziekenhuis voor de 2 echo ik ben benieuwd!