Hey dames, ik ben Wen en 4 oktober gestart met onze eerste en enige ICSI poging dus heeeeeel erg spannend. Sofar ben ik vooral grumpy en moe dat zullen die hormonen wel zijn. Mijn uitgangsecho liet maar 3 folikels zien dus we zitten randje... 13 oktober vervolg echo en als er toch genoeg zit staat de punctie gepland voor de 17e. Ik zet nu elke avond 300ml Fostimon en ik vind het spuiten zelf niet zo erg, maar het klaarmaken van die dingen wel, pfff hahaha. Anyway ik hoop voor iedereen hier dat het mag gaan lukken. x Wen
vandaag weer een echo gehad, veel eitjes ongeveer 25 wat kan dat in een keer snel gaan (alweer) weer bloedprikken om te kijken of de poging nu wel door kon gaan. maar gelukkig was het bloed goed vrijdag de punctie 9:30 ben nu al zenuwachtig , maar voor een goed doel
dievine spannend zeg succes morgen! zou mooi zijn als ze hem invriezen toch, mocht het nodig zijn voor de volgende keer scheelt weer een hoop hormonen spuiten
@ dievine superr dat je morgen terugplaatsing heb! @ wen dee het kan nog alle kanten op hoor ze kunnen ineens allemaal gaan groeien mag ik vragen waarom het je enigste icsi behandeling word? of bedoel je omdat je gewoon zwanger gaat worden van deze ? @sas27 zoo lekker veel eitjes zeg/.. rustig aan hoor deze week vrijdag punctie hoop dat het meevalt voor je je moet maar zo zien vrijdag deze tijd heb je het al achter de rug
@sas27: wow 25 follikels....Echt veel, dat levert toch veel op @wendee: succes met het spuiten, het is idd best vervelend als je er veel last van hebt. maar de 17e...dat is over 9 dagen...en is duidelijk hoever je bent gekomen @lady27: heel veel succes vrijdag....hoop dat het voor je mee zal vallen. Zaterdag en zondag wel rustig aan doen, ik had maar 10 follikels die aangeprikt werden en zaterdag dacht ik alweer rustig te kunnen poetsen in huis....not.....echt hersteltijd nodig gehad, voelde het maandag nog een beetje.
@Dievine ja we wachten in spanning af of er meer gaan komen... er hoeft natuurlijk maar 1 goeie bij te zitten. @Sas 25....pffff dat is een mooi aantal. Voel je dan ook dat er nu zoveel zitten?? @Lady27 succes!!! Waarom 1 ronde? Ik heb al 3 prachtige kinderen uit een eerdere relatie en toen ik bijna 3 jaar geleden mijn nieuwe partner ontmoette, wilden we zo graag samen nog een kindje, dus geklust tot en met maar elke maand teleurstelling...Ik zat in vechtscheiding, ging failliet, ex overleed plotseling etc etc, nu pas onderzoeken gedaan en nu blijkt mijn partner zeer slecht zaad te hebben waardoor het spontaan helemaal niet kan. Ik ben ondertussen al 41 en ga versneld door mijn ei-voorraad die bijna op is...dus mogen we het 1 ronde proberen met icsi. In januari ben ik al jarig en val ik dus definitief buiten de doelgroep. We hebben 5% kans.
Lady jou wens ik ook succes natuurlijk maar die was bedoelt voor Dievine... het lijkt me na de TP zooooo zwaar om te wachten op wat er komt of juist niet komt, pfffff. Alle lichamelijke dingen in de MMM zijn vervelend en soms pijnlijk maar vallen in het niets bij het emotionele stuk van hopen en dan steeds weer een teleurstelling....Ik ben zo nuchter als wat, maar als het hierom gaat helpt dat ook niet, hahaha. Die arts zei na de echo en de slechts 3 zichtbare follikels, u moet niet gaan stressen. Ik zei meteen, nou dat gaat niet lukken, weet ik nu al. Toen zei die man, en als ik u nu zeg dat het goed komt....*HOOP* ik zei tegen hem, dat kun je niet want de kans is zo klein... toen zei die, dat klopt en daarom zeg ik het ook niet. *ZUCHT*
Wendee ik hoop voor je dat die 3 mooi door groeien en wie weet komen er toch wat bij maar je hebt maar 1 topper nodig toch Spannend hoor. Klopt wat je zegt dat emotionele stuk is zwaarder kan he ook niks aan doen of uitschakelen. Ik hen nu idd wel last van mijn eierstokken die steken en mijn buik is opgezet. Vandaag een rust dagje
Hoi Wen Dee, Behandelen ze in NL tot 42 jaar ? Ik ben van België en hier kan het wel langer..alleen terugbetaling maar tot 43
zo, das idd een strak tijdsperk waarin je zit, maar is het niet zo dat er 1 rustmaand tussen de volgende poging moet zitten? dan zou december ook nog een mogelijkheid zijn, maar ik hoop voor je dat deze maand voldoende is . en 3 is misschien niet het aantal wat je zou wensen, maar ook daar hoeft er maar 1 bij te zitten ja....over 2 uurtjes is het gebeurt...dan zit onze paré erin (samenvoegsel van de 1e 2 letters van onze namen).
hahaha...oooooowwww zo spannend weer, laat ie zich maar lekker settelen daarbinnen voor de komende maandjes klopt, hahaha ik heb stiekem ook al een beetje gerekend dat we mss nog heeeeeeel snel een 2e ronde zouden kunnen doen als verder wel alles wil, maar het gwn niet blijft plakken....voor nu is het vooral de vraag of er genoeg is om eruit te halen en daarna of er iets is om weer terug te stoppen... Dus ik hoop nu eigenlijk op een beetje buikpijn van de fostimon als hint dat alle reservespelers die het nog in zich hebben zich melden voor actieve dienst zeg maar...of merk je dat niet?
Hallo Meiden, Hier even snel een update van mij. Sinds ik de Fostimon 300 spuit heb ik meer last van bijwerkingen. Dit is dan ook de reden dat jullie mij hier niet veel zien. Vandaag is de eerste FM. Ik hoop dat er meer cellen zijn dan de twee bij de vorige (afgebroken) poging. Ik reageerde toen vermoedelijk niet goed op de Puregon. Meiden, ook al ben ik er niet vaak, ik duim voor jullie allemaal op een goede afloop. Liefs MoontjeB
Hey Moontje, ik spuit ook Fostimon 300 en ben alleen maar emo, beetje moe en minder zin in eten. Welke bijwerkingen heb jij en hoelang spuit je nu al? Hoop dat je een goede score hebt bij je FM!! gr. Wen
Hey Wen Dee, Grappig dat jij hetzelfde prikt. Hoor je niet heel veel volgens mij. Ook ik ben snel emo, op het andere moment heel sago en heel erg veel minder zin in eten. Als ik iets gedronken heb, kan ik vrijwel gelijk naar de wc. Daarnaast is mijn onderbuik rommelig. Ik spuit nu precies een week. jij? Heb jij al een FM gehad?
Ik ben zaterdag begonnen op dag 2 van mn period en dit is nu dus dag 5. Ik ben ook chaggi hoor hahaha. Ik heb zaterdag ook meteen de uitgangsecho gehad en toen waren er maar 3 zichtbare follikels. Ik moet zondag trug voor de volgende echo en alhoewel ik wel rommelende darmen heb, voel ik verder nog niet veel in de onderbuik....
Even snel een reactie, ik lees vanavond alle nieuwe berichten (gezellig dat iedereen zo actief is): wij hebben ook a.s. vrijdag de punctie!! Vanavond om 23:00 uur de pregnyl spuit zetten en dan is het afwachten.. Start Deca/GonalF Sas27, 16 september /gonal f 26 september Palmboon, 19 september Moontje, 20 september, deca Mirangel, 25 september Rozaly, 26 september - 9 oktober Anne, 1 oktober Lady1987, 4 oktober Butterfly2405, 19 oktober / gonal f 20 oktober Echo Moontj B, 2 oktober sas27, 8 oktober (FM3) Palmboom, 9 oktober (FM2) Rozaly, 17 oktober Punctie Dievine, 4 oktober Palmboom, 11 oktober Sas, 11 oktober Testen...