wordt er af en toe helemaal gestoord van voelt zo naar... hij heeft zovaak de hik hahaha...en begint vervelend te worde.. moet ie maarniet zo gierig drinken... iemand Herkenning ?
Mijn zoontje was ook zo'n zuiperd.... Hij was ook nog eens ontzettend druk, dus als ik hem niet voelde trappen, voelde ik hem wel weer hikken..... hij had toen ie geboren was ook nog vaak de hik...! erg grappig!
haha echt wwaar ...? ... de baaby heb nu ook door dat ie kan draain kan je daar misselijk van worden heb t vooral savonds hij heb nu weer de hik hihihi
hmmm... daar had ik zelf geen last van.... had mn zoontje maar wat meer gedraaid... hij lag zowat constant hetzelfde... en als hij dan weer trapte voelde het gewoon beurs van binnen, omdat hij constant op dezelfde plaats trapte..... auw!
het zelfde ritme ..zoals jij ook de hik kan hebben aleen voelt t als een soort schokjes vanuit binnen uit tis heel vervelend gevoel als het te lang duurt..hahaha..af en toe denk ik nou joh hou ff op ...
Echt vervelend vond ik het niet.... Eigenlijk is het vervelender voor de kleine zelf...... pfff heb zelf maar eens een lange tijd de hik.....
hier ook dagelijks de hik en soms denk ik ook wel eens nou is het genoeg haha! Een vreemd gevoel maar moet er eigenlijk ook wel eens om lachen Misschien kunnen we de baby's laten schrikken zodat ze stoppen met hikken haha ach het zal wel gezond zijn!
hahaha nou as het echt de hik is dan ga je het echt wel vervelend vinden na 4 x op een dag geloof mij tis namelijk een soort schok gevoel..
Channa! Hier ook een gulzige drinker.. mijn kleine heeft ook echt vaak de hik hihi vind het wel een geinig gevoel
Hier ook een gulzig drinkertje Soms vier keer per dag, vandaag nog maar één keertje maar toch altijd minstens één keer per dag
Hier heeft 'ie ook vaak de hik, maar ik vind het verder niet vervelend ofzo. Ik vind het wel een grappig gevoel eigenlijk!
Hier heeft Jayden ook vaan de hik gehad... en idd, na zijn geboorte ook elke keer de hik, zelfs de kraam die stond er van te kijken hoe vaak (ze groeien er op den duur overheen hoor, is nu al een heel stuk minder)