hoi dames ik had gisteren last van steken onder in me buik en ook aan de zijkanten van me buik met slapen als ik me omdraaide of beweegde was het best wel gevoelig. weet iemand meschien wat dit kan betekenen alvast bedankt
ik dnk dat je kennis heb gemaakt met je banden ...dit heeft bandenpijn door de rek en de druk die er op komt te staan doordat je baarmoeder groeit met draaien in bed kan je daar idd heel veel last van hebben ...but dont worry ...xx
indd wat channa zegt bandenpijn , ik heb er zelf ook last van en het gister tegen de verloskundige gezegt en die zei al bandenpijn, kan geen kwaad hoort erbij
hahah oke echt erg je maakt je zo snel zorgen als je maar een kleine steek voelt of wat dan ook.. bedankt dames..
ik heb daar ook last van van die pijn .. kan je er iets tegen doen en tot hoelang in je zwangerschap kan je daar last van blijven houden? liefs
Quote [ ik heb daar ook last van van die pijn .. kan je er iets tegen doen en tot hoelang in je zwangerschap kan je daar last van blijven houden? ] je kan een steunBand ervoor kopen van alicia is dat volgens mij bij prenatal ken je dat kopen Ong 45 euro als het goed is het heeft mij flink geholpen...en je kan er je hele zwangerschap een beetje last van blijven houden maar in het tweede trimester is dat het ergste want dan groeit je baarmoeder het hardst...Suc6...