Wie nog meer in april gestopt met pil??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juul86, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Simba & Loch, erg veel succes gewenst! Hopelijk hoeven jullie ook niet al te lang te wachten op een mooi wondertje

2. Jenna28

Jenna28 Lid

6 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat er meer mensen bijkomen!!

Nou mijn ongi heeft niet langer dan 1,5/2 dagen geduurd :( heel dik donkerrood/bruin. T was meer "weefsel" dan bloed.

Heb echt geen idee wat t is. Heb al 2mnd last van mn onderrug alsof t lijkt alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Vreselijk die onzekerheid en dat wachten!!

Gelukkig weten we volgende week meer!!

3. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hier ook gestopt in april gisteren op me verjaardag vonden we het wel een mooi moment om te stoppen
    we gaan voor een 2e wondertje spannend allemaal hoor
    ik dacht dat het minder spannend was als bij de eerste maar vind het zelfs spannender:p

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Jaaa ben ook gestopt in april, vorige week woensdag laatste pil gehad! Nu ongesteld en daarna niet meer beginnen dus..
    Super spannend! Ben 28 jaar, en bijna 3 jar getrouwd, 8 jaar samen en mijn man is 31 jaar.. Komen ook uit Brabant..
    Vind het echt allemaal zo spannend, maar heb er ook wel heel veel zin in ;)

5. loch88

loch88 Lid

23 apr 2012
    13
    0
    0
    @Liza28 welkom hier hoop ook voor jou dat jullie snel een wondertje mogen verwachten;)

6. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Thanks, erg leuk om hier te lezen en vooral om te kletsen met mede-pil-stoppers ;) Ik ben erg benieuwd wat me allemaal te wachten staat... Jullie natuurlijk ook! Erg leuk en gezellig om hier ervaringen te delen en hoop natuurlijk dat het snel raak is, maar dat gaan we vanzelf zien ;) Jij ook veel succes!

7. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ik sluit mij ook aan :)
    Op 6 april de laatste pil geslikt en hopen dat het snel raak is.
    Mijn man kwam ermee om het weer te proberen, omdat we al een dochter hebben van 9 maanden.
    Ik ben nu ontzwangert en hoop snel weer zwanger te zijn!

8. Within

Within Niet meer actief

Ik kom me ook melden :) Morgen een week gestopt met de pil, ongi is nu bijna over en dan kunnen we weer verder! (al een jaar bezig geweest, toen medicatie gekregen, stopte cyclus ermee, pil erbij, nog steeds geen cyclus en nu de medicatie afgebouwd en ongesteld!)

Heb ik ook, het is vrij rustig bij mij gelukkig (en dat hoop ik zo te houden!)

9. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    #29 simba32, 9 mei 2012
    Laatst bewerkt: 9 mei 2012
    Mijn lichaam speelt een spelletje met me tenminste zo voelt het.
    Zit nu in de eerste ronde op dag 25 van de cyclus en heb sinds vanavond roestbruin bloedverlies meer weefsel.
    Ben bij vlagen erg misselijk
    Twee weken terug veel slijmverlies een soort van behangplaksel achtig weefsel (sorry voor de benaming) en daarna klodders witte uiercreme zo zag het eruit.
    Omdat ik niet weet hoe mijn normale cyclus eruitziet omdat ik al bijna 17 jaar de pil heb geslikt en er sinds een maand af ben maakt dit me erg onrustig...omdat ik het idee heb dat ik mijn lichaam niet meer ken...
    moest even van me afschrijven...bedankt voorhet lezen

10. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Hallo allemaal,

ik zou t ook leuk vinden me aan te sluiten bij dit clubje.
    Heb de laatste week van Maart laatste pil op.
    Bijna april. ;)
    Ben 25jr en kom uit zuid holland.
    Succes allemaal.

11. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hoi hoi meiden,

Ik ben 8 april gestopt met de pil, geen idee wat mijn cyclus is, heb ongeveer 9 jaar de pil geslikt, en daarvoor was het ook al heel onregelmatig. Heb wel 13 april mijn pilbloeding gehad en nu is het wachten op mijn 1ste echte menstruatie, geen idee wanneer die komt :( heb vanaf dat ik gestopt ben met de pil elke dag ontieglijke koppijn gehad, word nu wel een beetje minder gelukkig, geen pijnlijke borsten, we af en toe jeukende tepels, krampjes in buik, maar weet niet of dat mijn darmen zij. Waar ik ook al jaren last van heb. Wel 2 dagen stekende pijn gehad onderin je buik boven schaambeen ( ongeveer 1,5 week geleden, geen idee wat dat is, heb het wel vaker gehad maar nooit bij stl gestaan, deed met lopen ook zeer) heel af en toe misselijk, maar misschien miet ik dan gewoon eten whahaha. Maar ja je gaat bij alles denken misschien is het wel in 1x raak, je wilt zo graag natuurlijk. inmiddels al 2 testen gedaan maar die waren helaas negatief. nou een heel verhaal!! Hopen dat we allemaal gauw zwanger zijn xxx

12. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    @Steppie29 Ik had dat ook hoor.
    Oh ik heb buikpijn hoofdpijn...zou het???
    Maar je zit jezelf alleen maar gek te maken.;)
    We hopen natuurlijk op t beste. :)

13. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hey Ladies! Wat is het hier stil? Was voor mijn vakantie nog wel anders ;) Benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat, en hoe het met de lijst gaat?

Ben weer terug van mijn weekje vakantie! Het was heeeeeeeeerlijk! Lekker in de zon en met natuurlijk wel de nodige hapjes en drankjes..

Volgens de app op mijn telefoon zou vandaag mijn NOD zijn, althans bij een regelmatige cyclus want dat weet ik dus nog niet.. Nog niet veel te bekennen, wel het begin van menstruatiebuikpijn! En daar ben ik best blij om aangezien ik dan in ieder geval al meteen een normale cyclus zou hebben na de pil! Voorlopig eens afwachten wanneer de menstruatie doorzet... Verwacht geen zwangerschap, voel me niet zwanger, al weet ik natuurlijk niet hoe dat voelt maar denk dat een vrouw zoiets aanvoelt? En gezien de menstruatiebuikpijn ook.. Daarbij hebbben wij ook nog niet concreet geklust, en kennen we mijn cyclus dus ook nog niet goed..

Natuurlijk blijft dat sprankje hoop er, zou het al meteen? Maar die kans is wel heel erg klein.. Ga er dus vanuit dat vandaag of morgen mijn menstruatie doorzet en dat we dan gericht kunnen gaan klussen voor de officiele eerste ronde ;)

14. Loezie

Loezie Lid

10 okt 2010
    15
    0
    0
    Hallo allemaal, Ik ben 15 april gestopt met de pil die ik 14 jaar heb geslikt. Ik ben nu voor het eerst weer ongesteld en vind het allemaal erg spannend. We gaan voor ons eerste kindje.

15. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou hier nog steeds geen ongestelheid grrrrrr, heb wel al weken overal last van, zit ook onder de pukkels, om niet goed van te worden, maar de testen zijn nog steeds negatief, weet ook niet wat mijn cyclus is,mdenk elke keer dat ik t word maar neehoor, straks word ik nooit meer ongesteld pfffffffff wat duurt dat wachten toch lang hey xx

16. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Balen hoor Steppie die onzekerheid.
    @Loezie Bovenin bij banners kan je er 1 uitzoeken en dan spreekt de rest eigenlijk voor zich. ;)

17. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hier nog geen tekenen nergens van.. Vrees dat ik ook langer moet wachten dan ik gehoopt had op mijn eerste normale menstruatie :( Zou eigenlijk vandaag ongi moeten worden maar nog niks dat erop wijst.. Heb niet getest en ga ik ook nog even niet doen.. Moet gewoon wachten tot mijn lichaam de cyclus weer op gang brengt.. Hopelijk is dat snel! Maar wachten duurt dus inderdaad lang ;)

Deel Deze Pagina