Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: thanks. heb vandaag zijn letters behangen (naam) die komen aan de witte muur te hangen maar ga eerst even naar ikea dinsdag nog lampje kopen aan de muur en misschien zie ik nog meer leuke dingen dan kan alles tegelijk opgehangen worden..
    ben er zelf ook wel erg blij mee.

ledikant staat inmiddels ook op de babykamer dus die kan ook weer omhoog (als ik de spullen kan vinden om de plank mee vast te maken hihi)

2. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    hoi,

hier ook besloten(deze maand) om voor een 2e tegaan ons zoontje is ook van augustus 2009! vindt het allemaal erg spannend hoor vooral hoe het zal zijn met 2 kids enzo..

oeps ik zie nu pas dat het over vorig jaar gaat:)
    ben beetje telaat haha

3. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    hoi,ik zou graag willen weten waar je dit bed vandaan heb, ben namelijk ook opzoek naar zoiets voor me zoontje!

xxx

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Burberry, heel veel succes met het zwanger worden! Het is zeker erg spannend!

Anneke en Bos, mooie bank en kinderkamer, meiden. Erg leuk! Het bed lijkt enorm groot als kleine Lars erin ligt ;)

Komende tijd ben ik er heel weinig. Wij gaan bijna weg en voor die tijd ben ik een beetje druk met alles en nog wat.
    Wilde alleen nog even vertellen dat ik bij de vk ben geweest... Zij zei gelijk dat het zo goed als zeker is dat ik 40 weken niet ga halen en begon over weeenremmers ;):(:$ Daar schrok ik eerlijk gezegd een beetje van, leek mij wat voorbarig. Ben nog steeds in shock, geloof ik. Wij moeten echt wel rekening mee gaan houden dat ik met 8 maanden ga bevallen.

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Anneke, heel veel succes morgen met je eerste werkdag! Laat je nog even weten hoe het gegaan is?

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @burberry: bij baby en tiener store
    succes met zwanger worden. was je van de eerste snel zwanger?

@Quint: jemig zeg waarom denken ze dat dan? ben je vorige keer ook eerder bevallen?

@anneke: ben ook benieuwd naar je eerste werkdag.

7. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    oke thanx!ja meteen na de 1e ronde al, was wel raar gegaan want ik dacht dat ik ongi was maar was inestelbloed, kwam er pas echt achter met een echo dat ik al 10 weken was:$

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @burberry: oh dat is laat maar ook wel weer handig. de eerste twaalf weken gaan namelijk zo langzaam en als je er dan met 10 weken achter komt ben je de spannende eerste weken al bijna door.

zou wel bijzonder zijn als het weer zo snel raak is. succes...nog vijf dagen tot testen zie ik :D

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Quint: dat is wel even schrikken inderdaad bij de vk, maar waarom is dat dan?

@Bos: klinkt wel echt heel erg leuk hoe je de kamer gaat opleuken... maar wij mogen het waarschijnlijk pas zien als je kindje er is denk ik he? Vanwege de naam... ben wel benieuwd. Echt de laatste loodjes al nu he nu je ook verlof hebt.

@Burberry: spannend meid, hopen dat het lekker snel raak is!

Hier zit de eerste werkdag erop... ik kon nog erg weinig doen, mijn systemen deden het nog niet. Dus ik heb vooral heel veel met collega's gekletst. Dat was wel heel erg leuk, maar voelde niet extreem productief. Hopelijk kan ik morgen wat meer doen. Dan heeft het ook nog nut dat ik er ben.

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: nou ik heb nu pas de letters van lars zijn kamer af. van de baby komen misschien ook nog wel letters maar weet nog niet zo goed welke kleur ik die wil dus daar moet ik nog inspiratie voor op doen haha. ik zal vanavond foto's maken van de babykamer...

jammer dat je nog niet veel kon doen op je eerste werkdag. dan gaat de dag vast langzaam maar kon je lekker bijkletsen met je collega's. hoe was de eerste hele dag op het dagverblijf gegaan?

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    babykamer

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    let niet op de inhoud van de fotolijstjes zitten nog foto's in van lars maar komen straks foto's in van de baby

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    en de kledingkast. moet alleen het meetlatje nog ophangen

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Nice bos!

even vooral ego hoor..

Zaterdag en zondag gewerkt.. zondag de vk gebeld want had elke 5/10 min harde buiken en werd er zat en zon nacht ook wakker van. Maandag bij de vk geweest alles was goed.. kindje was goed bloeddruk wat laag 108/65 maar prima verder.. Heb me ziek gemeld voor deze week omdat ik echt even aan mn lichaam moet denken en ik kan jullie melden dat dit een stuk beter gaat!

Kwam ze er achter dat ik nog geen glucose test had gedaan; Deze vandaag gedaan maar uitslag was niet goed dus conclusie zwdiabetes.. moet morgen om half 12 naar de verpleegkunidge in het zkh maar ik heb toen straks zelf getest voor en na het eten en toen was er niets aan de hand :( heel apart hoor! Ben morgen dus benieuwd.. het komt eropneer dat ik me zelf moet testen 7 x per dag op vakantie en dat ik zelfs de insuline en de spuiten mee moet nemen naar Spanje want als het niet goed is dat ze me gelijk in kunnen stellen.. ik vind het maar apart allemaal. Ik zat er vanmiddag echt doorheen maar nu vind ik het maar raar...

einde ego

15. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    @bos en annekevdz: ja laten we hopen dat weer snel raak is maar heb zo een voorgevoel van niet hoor. heb last van vreetbuien(altijd voor me ongi) en heb hier en daar een puistje ontdekt ook dat is een kenmerk dat die rode duivels eraan komen:(

trouwens leuk die babykamer!

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Bos: de babykamer is ook mooi fris en stoer, erg leuk!

@Ukkie: wat een schrik meid, jouw zwangerschapssuiker. Er zal echt wel goed mee om te gaan zijn, maar zo voel je je nog prima en zo heb je ineens wat waar je ook nog flink rekening mee moet houden... Hoe gaat t nu?

Hier alles goed, eerste werkweek zit er alweer op! Het was eigenlijk best heel lekker om weer aan het werk te zijn. En het thuiskomen is ook wel echt heerlijk, verheug me erop de komende dagen veel tijd met de kids door te brengen! Hebben jullie nog leuke weekendplannen?

Wij hebben zaterdag familiedag, gaan we naar Leek. Daar is een familiepark met kinderboerderij, zwembad, midgetgolf en nog wat meer en we gaan er bbq en, wordt vast wel gezellig! En zondag heeft Kasper een fotoshoot bij een oud zwemster van mij. Hartstikke leuk, ben erg benieuwd naar de resultaten! Met Ronja heb ik toen een fotoshoot gedaan bij de V&D toen ze vijf maanden was. Was wel erg leuk, maar vond t wel heel duur en ik geloof dat zij het net zo mooi kan.

Kasper is vandaag weer naar het consultatiebureau geweest. Hij weegt alweer 6720 gram en is 65 cm lang. Grote jongen! Binnenkort komt de fysiotherapeut langs bij ons thuis, hij houdt zijn hoofdje steeds naar dezelfde kant scheef. Is niet ernstig, maar ze willen even kijken of ze tips kunnen geven om het nekje sterker te krijgen.

17. gimena

gimena Niet meer actief

@bos wat een leuke kamertje:)

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: fijn dat je eerste werkweek zo leuk was.
    leuk familie weekend veel plezier.
    hier weinig weekendplannen. gaan waarschijnlijk morgen op zoek naar een tuinkast (hebben weinig plek in de schuur) en zondag op kraamvisitie bij vrienden.

@gimena: thanks

@ukkie: vervelend dat je zo'n last hebt van de suiker maar hopenlijk kun je met het spuiten toch gewoon "lekker eten" op vakantie zonder er al te weinig rekening mee te hoeven houden.

@all: zo hier was meneer al om vijf uur wakker. arm kind is snotverkouden. nu is hij weer stil (even afkloppen) maar ik kon niet meer blijven liggen. kreeg hoofdpijn en last van mijn nek en scnouders. ik doe vanmiddag wel een dutje als hij bij mijn ouders is. wil eigenlijk nog een hoop doen vandaag maar moet eerst maar eens zin maken en energie op doen onder de douche denk straks...

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Anneke.. fijn dat je werk week zo goed bevallen is :) En leuk een shoot dat wil ik straks met beide kindjes en dat cadeau geven aan de opa's en oma's met kerst :).. Leuk weekend in het vooruitzicht zo te horen.

Bos.. pfff jeetje pietje 5 uur.. hopelijk heb je vanmiddag even kunnen bij tukken :)

Suiker.. volgens mij valt het allemaal nog wel mee.. Gisteren een halve pizza gehad maar daar reageerde ik echt heftig op. Dus dat ga ik de de aankomende weken maar niet meer eten. Verder nog nergens heftig op gereageerd.

All.. nou mensen de vakantie kan bijna beginnen. We vliegen morgen om 13:25 vanaf Schiphol op Malaga.. kleine 3 uur vliegen. Maar wat neem je mee zeg! Manlief zijn koffer weegt 18,3 kilo maar daar moet de toilettas nog in, de mijne weegt 20,2.. die is op slot. Sophie haar koffertje weegt 8 kilo dus die zou er nog 2 kilo bij mogen maar het past niet meer ;) en dan nog de luiertas en een andere tas als handbaggage en niet te vergeten de Quinny Zapp ;) Pffff oh ja en dan nog allebei een heuptasje met de belangrijke spullen..

Dus ik groet jullie vast en zeg tot over ruim 2 weken!

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Ukkie: heel veel plezier op vakantie, geniet ervan!!!

Deel Deze Pagina