Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    En zusje haar kamer is ook behangen vandaag. Ook lekker roze geworden :D deze kamer is nu ook bijna klaar alleen nog even de lamp bestoffen en ook iets speels met de naam doen, wat weet ik nog niet ;)

Zwangerschap gaat prima.. bijna 31 weken alweer.. gaat hard. De geboorte kaartjes zijn klaar (op de datum enz na (logisch ;)) dus gaat lekker met de planning :D Ik hoop dat deze week Sophie haar bedje binnen is dan kan de babykamer echt klaar gemaakt worden :D

2. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden!

Oh wat erg! 4 Dagen lang door niemand wat geschreven, haha! Dat is ons nog niet eerder overkomen! ;) Hoe is het met iedereen? Lekker van het weekend aan het genieten?

Hier gaat het nog steeds goed. Lars heeft donderdag zijn eerste vaccinatie gehad en nergens last van gehad. We vonden hem dinsdag en woensdag wel weer een stuk onrustiger. Dachten even dat we terug naar af gingen. Maar sinds die vaccinatie gaat het juist beter, haha! Het drinken is nog steeds tien keer niks. Vraag me af hoe dat straks moet als ik moet werken en hij naar de oppas moet. Het is zo'n strijd voordat ie de fles pas goed drinkt iedere keer! Maar ach, komt vast allemaal goed. Als dat alles is!

Vanmorgen kraambezoek gehad. Jeroen is nu naar de Zwarte Cross. Hij liever dan ik. Ik vind er sowieso geen bal aan en al helemaal niet met dit weer. Hij is lekker met wat vrienden. Ik ga eind van de middag bij m'n schoonouders eten, gezellig. En vanavond komt de buurvrouw gezellig langs. Morgenmiddag weer kraambezoek. Denk dat we daarna even naar m'n schoonzus en zwager en hun twee kindjes gaan. Zij komen vanavond terug van 2 weken vakantie. Heb ze gemist! Normaal hebben we bijna dagelijks contact en ze wonen hier dichtbij. Jesper vraagt ook telkens naar z'n nichtjes, zo schattig!

Vanmorgen hebben we ook onze nieuwe auto opgehaald. Een Peugeot 206, zilvergrijs van kleur. Bouwjaar 2000, airco, 5deurs, ideaal! Ben er helemaal verliefd op. Fijn dat dat geregeld is.

@Ukkie, fijn dat jullie zo'n leuke vakantie gehad hebben! Alles goed gegaan met Sophie? Wat ontzettend leuk zeg die letters! Erg mooi! Sowieso erg mooie kamers! Helemaal mijn smaak!

@Bos, we hebben nu een recept voor twee maanden mee gekregen voor de voeding. Denk dat we dinsdag verder bespreken hoe en wat. Scheelt wel enorm in de kosten, haha! ;) Had jullie Lars ook huiduitslag? Daar heeft 'onze' Lars (haha) geen last van. Alleen de onrust (krampen, huilen, windjes, boeren, niet slapen). Wij gaan trouwens niet op vakantie dit jaar. Gewoon lekker bij huis. Hoop wel dat het nog wat beter weer wordt! Wel gaan we met Jesper voor het eerst naar de dierentuin en naar het Land van Jan Klaassen. Lijkt me zo leuk! Lekker dagjes weg dus. En denk je dat jullie nog weg gaan in het najaar ofzo? Zal wel niet he... Het komt zo dichtbij nu! Ben je al een beetje zenuwachtig?
    Je vroeg nog hoe laat Lars 's ochtends komt. We laten hem nu 's avonds na de voeding van 18.00/19.00 uur doorslapen tot hij zelf komt, op advies van het ziekenhuis. Wij maakten hem vaak rond 22.30 uur wakker, vonden wij wel prettig, liggen we ook nog op een schappelijke tijd in bed. Maar dan drinkt hij dus niets. Nu laten we hem liggen en als hij zichzelf niet meldt, dan maken we hem uiterlijk om 23.50 uur wakker voor de laatste fles. Dan gaan we dus wel eerst slapen. Zo gaat dat nu al een paar dagen. Hij komt dan 's ochtends rond 7.00 uur. Na die fles gaat ie gelijk weer slapen tot ongeveer 10.00 uur. Heerlijk! Liever geef ik hem de fles 's avonds eerder, is voor ons fijner, maar dan drinkt ie dus niet of nauwelijks. Hij heeft wel eens laten zien dat ie van 21.30 tot 6.30 uur vol hield! Nu hij de laatste fles zo laat krijgt, lukt zo'n lange ruk van 8 uur achter elkaar niet meer, omdat er al lange tijd tussen 19.00 en 00.00 uur zit...
    Wat ontzettend spannend van je schoonmoeder zeg. Het zal toch niet...! Hou je ons op de hoogte?

Lars wordt wakker, dus ik ben weg, voor Jesper zo ook wakker is door het gehuil. Fijn weekend allemaal!

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    #2043 bos, 16 jul 2011
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011
    @ukkie: ziet er gezellig uit zeg het kamertje. echte meidenkamer.

@missx: oh lijkt me ook niks aan zwarte cross. jij hebt het maar druk met al je bezoekjes. fijn dat lars geen last had van de prikjes. hoop dat hij bij de oppas goed drinkt. wie weet dwingen vreemde ogen? lars had toen hij bijna vijf weken was ineens allemaal huiduitslag in zijn gezicht. toen hij naar bed ging was er niks aan de hand en toen hij eruit kwam zat zijn gezicht vol met plekker (zal zo ff foto laten zien) arm kind heeft er een week lang jeuk van gehad.
    fijn zeg dat hij zo lang er tussen laat 's nachts.
    wij gaan in oktober of begin november nog wel een weekendje of midweekje weg. we gaan zoiezo nog een weekendje met mijn schoonouders maar wil eigenlijk ook nog lekker met zijn vieren. toen lars geboren was zijn we ook met zijn drieen geweest in het najaar een weekend en dat is prima bevallen toen.

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
  5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hey meiden,

Wat fijn dat het bij iedereen goed gaat. Ben hier al een tijdje niet geweest. Druk, druk druk... met werk, sporten, kids natuurlijk en vooral allemaal kleine dingen! Ook hier gaat het super. Heb vandaag de foto's binnen gekregen van de shoot van drie weken geleden. Heb een album aangemaakt, moeten jullie maar eens kijken. Ben er zo ontzettend blij mee!

Probeer snel weer even langs te komen, ga nu lekker slapen. Welterusten alvast!

6. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Bos, mij zul je ook niet op de Zwarte Cross vinden, haha! Jeroen kwam 's nachts helemaal verkleumd thuis, was zo slecht weer geweest!
    Jeetje zeg, wat een uitslag! Wat moet het arme kind inderdaad een jeuk gehad hebben, sneu!
    Als jullie weg gaan, blijven jullie dan in Nl?

@Anneke, goed om te horen dat alles oké is daar! Wat een ontzettend mooie foto's zeg! Wat wordt Kasper al groot!

Hier een rustig dagje. Jesper is naar het kinderdagverblijf, ben dus alleen met Lars. Hij doet het erg goed! Het lijkt er zelfs op dat het met drinken iets beter gaat. Hopen dat deze stijgende lijn zich zo voort zet! Morgen naar de ka om 9.00 uur.
    Ik ga maar eens wat nuttigs in het huishouden doen.

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Missx: lekker zeg even rust in huis. kom je nog eens ergens aan toe. ja we blijven wel in nederland. in oktober moet je anders zo ver weg wil je beetje mooi weer hebben dus blijven wel liever in nederland. denk dat we volgend jaar zomer voor het eerst gaan vliegen met de kids. naar italie of frankrijk ofzo...

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @MissX: ik hoop met je mee dat Lars deze stijgende lijn doorzet, is voor jezelf ook veel fijner. Kun je nu een beetje genieten? Kasper wordt inderdaad al groot. Al bijna weer vier maanden joh, wat gaat dat snel he?

9. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    hallo dames, ik ben hier al heeeel lang niet meer geweest.voelde me zwaar beroerd en eigenlijk nog steeds.steeds maar misselijk en overgeven iedere ochtend pfff.kan nog niet echt genieten van me zwangerschap helaas..

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @burberry: vervelend dat je zo beroerd bent zeg. hoop dat het snel over is... succes...

11. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden!

Nog een dagje werken en dan heeft Jeroen ook lekker 3 weken vakantie! Dat zijn dan gelijk mijn laatste 3 weken. Heel dubbel: heb erg veel zin om weer te gaan beginnen, maar aan de andere kant vind ik het ook jammer omdat het nu pas echt leuk begint te worden nu Lars zo tevreden is... Ben ook wel een benieuwd hoe hij straks zal drinken bij de oppas, omdat dat hier telkens zo'n drama is!

Gisteravond gezellig met collega's uit eten geweest. Na 2 wijntjes lag ik al bijna onder de tafel, haha! Ben niks meer gewend!

Dinsdag met Lars bij de ka geweest. Hij is goed gegroeid. Over 4 weken moeten we terug. Dan gaan we bekijken of en wanneer we gaan provoceren. Ben benieuwd!

@Bos, groot gelijk dat jullie in Nl blijven. Al enog idee wat en waar? Misschien dat wij volgend jaar met de jongens naar Italië gaan. Mijn schoonouders hebben daar op een camping twee chaletjes. Altijd handig!

@Anneke, vertel eens wat Kasper allemaal al kan! Dan weet ik wat ons te wachten staat over 1,5 maand, haha! Lars probeert nu telkens naar z'n vuistjes te kijken, zo schattig! Hij kan ook zo goed volgen al!

@Burberry, wat vervelend zeg! Ook al is het voor een goed doel: het is echt niet leuk! Hoop dat je je snel beter gaat voelen en echt kunt genieten hoor!

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Miss.. wat fijn dat jeroen vakantie heeft.. Eindelijk als gezinnetje :). Gezellig uit eten geweest dus.. Ik ken dat gevoel nog van na de zwangerschap bij Sophie.. toen lag ik na 1tje al onder de tafel.. geweldig ;) Fijn om te horen dat het zo goed met lars gaat!

Burberry.. vervelend dat je zo misselijk bent :( het kan er heleaas bij horen.. je doet het voor het goede doel!

Anneke.. wat een super mooie foto;s zeg! Fijn dat het zo goed gaat! Kasper wordt alweer groot!

all.. hier alweer in week 33 beland.. gelukkig.. om heel eerlijk te zijn kan het me niet snel genoeg gaan. Hier geen roze wolk. Zwanger zijn is niet voor mij bestemd. Ik voel me zo langzamerhand een bejaarde doos.. Ik heb vreselijk veel bekken klachten en harde buiken. :( helaas. Ik kan er nioet zo goed tegen dat mn lichaam mijn geest tegen werkt. Ik wil te veel.

Morgen wordt Sophie haar peuterbedje geleverd.. ik ben zo benieuwd naar hoe dat gaat! Dan kan ook eindelijk de babykamer helemaal af gemaakt worden :D

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Hee dames,

Het is erg rustig hier... Ben ook een tijdje niet geweest en kwam kijken of Bos al was bevallen. Erg spannend!

Ik zie dat Ukkie een fijne vakantie heeft gehad en ook nog twee mooie meidenkamers heeft gemaakt voor haar prinsesjes. En 33 weken alweer, het schiet ook al behoorlijk op.

MissX, ben zo blij om te lezen dat het eindelijk goed gaat met Lars en dat jullie aan het genieten zijn! Veel plezier tijdens vakantie van Jeroen. Gaan jullie nog kleine/korte uitstapjes maken?

Anneke, volgens mij gaat alles goed met jullie. Ik heb de foto's gezien, ze zijn mooi! En kleine Kasper wordt al groot, leuk!

14. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden!

@Bos, zooooo spannend nu!! Ben erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren. Hoe voel je je? Al voortekenen? Of misschien lig je nu wel te bevallen?!

@Ukkie, oh week 33 alweer! Dat gaat ook echt snel! Wanneer krijg je verlof? Wat jammer dat je niet echt kunt genieten van je zwangerschap. Hopelijk loop je dan niet over tijd en kun je je beebje lekker snel in het echt vasthouden!

@Quint, nog even en dan hebben jullie de 20-weken echo! Willen jullie weten wat het wordt? En mogen wij het dan ook weten? Hier wel wat leuke dingen in de planning voor de vakantie. We zijn vanmorgen lekker wezen zwemmen. Ook willen we voor het eerst met Jesper naar de dierentuin en gaan we een keer naar het land van Jan Klaassen. Verder gaan we een eenpersoonsbed voor Jesper uitzoeken en gewoon lekker genieten van hopenlijk mooi weer!
    Gaat het weer goed tussen jou en je man? Hope so!

Krijgen zo kraambezoek, dus ik hou het verder kort. Wat een triest weer he. Zou spontaan zin krijgen in een winterslaap!

15. gimena

gimena Niet meer actief

ik kwam even hallo zeggen,
    hoe maken jullie het?

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal,

Gisteren weer terug gekomen van een paar dagen Rotterdam. Vakantieveilingen is wel echt een uitkomst hoor! We sliepen in hotel Stroom, design met geweldige badkamer en op de SS Rotterdam. Echt geweldig. En we hebben geskydived! Dat was ook echt super! En zoals gebruikelijk met nieuwe sportdingen was Frank weer de beste van de groep. Gelukkig ging het bij mij ook niet slecht! Maar was gisteren ook wel erg blij om de kids weer te zien!

@MissX: even opscheppen over Kasper? Is goed hoor! Hij draait van zijn rug naar zijn buik en soms ook terug. Hij kijkt naar zijn handjes en pakt zijn voetjes vast. Hij laat zich op schoot optrekken naar zit en naar sta. En hij probeert zelfs al een beetje te tijgeren, maar dat lukt nog niet. Hij kan nog niet afzetten met zijn voetjes. Een speeltje vasthouden lukt ook goed en dan gaat het vervolgens regelrecht naar zijn mond.
    Ik kan me voorstellen dat je er ook wel een beetje tegenop ziet om weer aan het werk te gaan. Begint het net leuk te worden en dan zit het er weer op. Had ik ook wel hoor en dan ging het met Kasper ook nog vanaf het begin goed. Met Lars heb je een veel lastiger periode gehad. Geniet nog maar lekker van je vakantie!

@Gimena: wat leuk weer eens van je te horen! Hier alles goed, hoe is het met jou?

@Bos: laatste loodjes... hoe gaat ie?

Meiden, tot snel weer!

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Ukkie: wat vervelend dat je je zo slecht voelt meid, gelukkig schiet het nu aardig op! En de vakantie was wel lekker toch?

@Burberry: hoop voor jou dat de eerste vervelende periode er bijna op zit!

18. gimena

gimena Niet meer actief

@anne gaat prima en met jou?

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    buddy nieuws:

Bos is bevallen. En wel van zaterdag op zondag nacht om 03:58 van een zoon genaamd TYGO.

Tygo is 56 cm lang en weegt 5050 gram.

Helaas gaat het niet heel erg goed met Tygo. Tygo heeft te lage suikerwaarden waarom hij nu op de kinderafdeling ligt aan het infuus en sondevoeding. Hopelijk krijgt hij zijn suikerwaarden snel weer op de rit en mogen ze gaan genieten als gezin in hun eigen huis!

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    He dames!

Anneke.. fijn dat je zon leuk weekend hebt gehad hoor! De foto's zien er ook goed uit!

Miss.. het is verschrikkleijk het weer.. gelukkig was het hier goed vandaag :)

Gimena.. hoe is het met je meisje?

Bos.. vanuit hier ook nogmaals gefeliciteerd met jullie tweede zoon en broertje voor Lars!

All.. hier alles goed.. lekker verlof en aan het genieten ervan. Helaas zit Sophie wel al echt in de peuterpuber fase wat vaak strubbelingen oplevert.. het is een pittig tantetje :) maar ze kan ook heel lief zijn hoor.. en ach het hoort erbij.. deze periode overleven we ook wel weer :).. Sophie haar kamer is nu echt klaar! Ik zal zo even spammen. Ze slaapt sinds zaterdag helemaal in haar grote bed en ze blijft er tot nu toe keurig in liggen.. fijn is dat. Nou even spammen hoor :)

Deel Deze Pagina