Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hier alles prima. Sophie is een peuter puber, veel streken maar ook super lief. Erg lief voor haar kleine zusje :). Met Jasmijn gaat het ook prima. Heel rustig lief meisje. Slaapt nu al sinds een week van 19:30 tot 7:30/8:00 en begint eindelijk te kirren :) Jasmijn is echt de donkere versie van Sophie. Erg grappig om te zien :)

Met mij zelf ook alles goed. Geen slaap te kort meer ;) sport 5 dagen per week en ga de tweede week van dec weer aan het werk (2 dagen) wel weer zin in :) Zal een spam doen van mijn meisjes :)

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wat een mooie foto, ze lijken inderdaad veel op elkaar! En vijf keer per week sporten: goed bezig! Wat doe je zoal?

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: mooie foto. veel plezier met jullie weekendje weg..

hier ook alles goed. druk met de mannen. moet eigenlijk deze week weer beginnen met werken maar heb nog 3 maanden ouderschapsverlof opgenomen dus hoef pas in februari weer te werken. tygo heeft nu medicijnen gekregen voor de verborgen reflux en het gaat nu goed. is net van zijn buikgriep af en is nu de vrolijkheid hemzelf...

lars is een vrolijke en soms eigenwijze ondeugende peuter. zal zo ook ff foto spammen...

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    de mannen

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Bos mooie mannetjes zijn het toch.. fijn dat de meds nu aanslaan.

Anneke.. ik fitness.. 40 minuten cardio en de rest vooral, armen, rug en buik trainen. Ik ben nu bijna 40 kilo afgevallen dus moet vooral mn armen iets strakker krijgen en de laatste 15 kilo moet er nog af.. alleen blijf ik stil staan omdat mn spieren zo aan het groeien zijn maar in cm word ik steeds dunner :)

Oh voor degene die mij op hyves hadden.. mn profiel is verwijderd

6. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    #2146 MissX28, 14 nov 2011
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
    Hey meiden!

Hier gaat het goed. Op een luchtweginfectie van Lars na, maar daar heeft ie nu antibiotica voor. Daarmee zijn ook eindelijk de drama nachten verdwenen. Zou hij er dan toch al die tijd tegenaan hebben gezeten? Ondertussen is nog geen tandje te zien, dus dat is het ook niet geweest! Met Jesper gaat het ook erg goed. Het stotteren is zo goed als verdwenen! Dus toch een fase. Ik heb met de logopediste afgesproken dat we het gewoon goed in de gaten houden en dat als m'n gevoel het aangeeft, ik even aan de bel trek. Nog wel wat goede tips mee gekregen. Maar het ging dus vanzelf al weg, gelukkig!

Wat leuk zeg, al die foto's! Heerlijke kinderen!

@Ukkie, hier wisselt het met de 'buien' van Jesper. Gaat nu wel goed. Het valt en staat hier echt met onze reactie. Als we zelf heeel kalm blijven, duren de buien veel korter! We weten nu precies hoe we met hem om moeten gaan, heel fijn!
    Wow, jij bent goed bezig zeg! Zoveel afgevallen en zoveel sporten! RESPECT!

@Bos, heerlijke ventjes! Wat fijn dat je pas in februari weer moet werken. Neem je ook af en toe tijd voor jezelf, dat je even oppas hebt ofzo? Pff, alle dagen bij de kinderen vind ik denk ik vermoeiender dan ook erbij werken, hahaha!

@Anneke, hoe was je weekend weg! Goed hoor, dat jullie dat doen! Echt even nodig soms! Ik vind het nu met 2 pittiger in de zin dat er echt nauwelijks nog tijd voor mezelf is. Vooral nu Lars weer meer voedingsmomenten krijgt: fruit, groente en straks ook brood. Alsof je de hele dag alleen maar bezig bent met eten geven! Haha! Weet nog dat we die periode ook met Jesper hadden. Wat super dat Kasper al kan tijgeren!!

Liefs!

7. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Jesper en Lars, onder de indruk van Nijntje, hahaha!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    missx; schatjes zeg. ik werk met kinderen he dus mijn dagen thuis zijn rustiger dan op mijn werk haha

9. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Bos, oh ja.... Hahahaha! Dan kan ik het me helemaal voorstellen dat het "lekker rustig" is thuis!

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wat grappig zeg: bij Lars en Tygo zie je heel duidelijk dat ze broers zijn en bij Jesper en Lars ook. Mooi hoor!

@Bos: wat fijn dat Tygo zich door die medicijnen zoveel beter voelt. Wat vliegt zwangerschapsverlof voorbij he? Lekker dat je nog even vrij bent. Al moet ik zeggen dat ik ook wel weer heel blij was dat ik aan de slag mocht.

@MissX: wat heerlijk ook dat Jesper nu al bijna niet meer stottert. Lijkt me wel heel sneu voor zo'n ventje, dus mooi dat het zo kort heeft geduurd. Ronja heeft ook wel eens last van buien, vooral als ze moe is. Op de dagen nadat ze naar de kinderopvang is geweest, is ze duidelijk minder te genieten. Ach ja, hoort erbij denk ik he? Dat Kasper nu de kamer door tijgert is heel schattig en gezellig. Het zal niet zo lang meer duren voor het echt kruipen wordt denk ik. Hij heeft twee tandjes gekregen onderin. Hij is nu 7,5 maanden, dus wordt echt al een grote vent!

@Ukkie: vrienden worden op facebook dan of zijn we dat al? Waarom heb je je hyves profiel verwijderd? Wat ben je al veel afgevallen, wauw! Respect hoor. En goed bezig ook met dat sporten. Wel lekker dat je lichaam dan ook gelijk weer strakker wordt.

Hier alles goed. Heb een heerlijk weekendje gehad! Schandalig eigenlijk, we slapen in zo'n weekend ook vooral heel veel bij. Maar heb echt genoten. We sliepen op de ss Rotterdam, hebben daar heerlijk gegeten, zijn naar de Heineken ontvoering geweest, hebben geshopt en toen was het ook alweer voorbij. Maar ik merk wel dat het me goed heeft gedaan, heb hernieuwde energie.

Mijn sporten gaat ook lekker. Ik loop nu drie keer in de week, heb een tijdje meer gesport, maar daar heb ik nu echt de tijd en energie niet voor. Het lopen gaat wel echt goed. Aankomende zaterdag ga ik zelfs een halve marathon lopen. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan, maar denk wel dat ik m goed ga volhouden.

Tot spoedig!!!

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    anneke.. dank je wel.. ik weet niet hoe ik je kan vinden op FB

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Je kunt zoeken op mijn naam... Anneke van der Zwaag!

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: ik heb je ook uitgenodigd...

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    toegevoegd :D

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Gezellig dames! Hoe is het verder met jullie? Bos je haar is erg leuk geworden zag ik op fb!

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: dank je. leuk om op fb op de hoogte te blijven van jullie...

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Nu kunnen we het hier bijna wel opdoeken he? Volgens mij hebben we elkaar nu zo'n beetje allemaal op facebook!

Nog nieuwtjes die niet op facebook mogen? Ik niet hoor... weinig spannends. Of ik moet nog niet hebben verteld dat ik een vast contract heb gekregen. Daar ben ik wel heel blij mee!

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Iedereen fijne en gezellige feestdagen! Wilde hier melden dat wij de trotse ouders zijn geworden van onze tweede zoon. Zijn naam en foto's staan in mijn fotoalbum.

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Quint: gefeliciteerd met jullie zoon ga meteen je album bezoeken.

20. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik wil iedereen nog een fijne kerst wensenEn natuurlijk een mooi 2012!!
    Quint gefeliciteerd met jullie 2de zoon!

Liefs

Deel Deze Pagina