Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden!

Even een egoberichtje, reageer morgen op de rest. Maar zijn vanmiddag toch naar de hapost geweest en Jesper heeft keelontsteking. Zo sneu! Hij is net pas gaan slapen, alleen maar huilen en huilen. Nog geen ab mee gekregen. Arts wilde het nog heel even afwachten omdat hij het nog 'goed' doet. Ab is toch een aanslag op de weerstand. En de kans is groot dat een virus de oorzaak is, dus dan helpt ab helemaal niet. We wachten maar af. Nog steeds hoge koorts. Begint er nu echt ziek van te worden.

Tot morgen!

Kus

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik geloof dat ik toch ook echt al zwanger ben... de streep in het testgebied was eerst nog wat onduidelijk, maar inmiddels is er geen twijfel meer mogelijk.

Geen wijntjes en biertjes op terrasjes meer voor mij!

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    En MissX: wat zielig voor Jesper! Ik hoop dat hij zich vandaag toch alweer een heel stuk beter voelt!

4. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Oh Anneke, gefeliciteerd!!! Jeetje zeg, ook al zonder er bewust mee bezig te zijn geweest! Dat moet toch iets goeds betekenen voor ons, of niet!? Ik zou me niet druk maken om het feit dat je wat gedronken hebt hoor! Op dit moment is er nog geen bloedband tussen jou en het kleintje, hij/zij krijgt er dus nog niks van mee. Maar vanaf nu zou ik natuurlijk wel nuchter blijven ;).
    Wat super zeg! Kun je het al een beetje beseffen? Hoe reageerde je vriend?

Liefs

5. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Bos, hoe was de high tea gisteren? Lekker op het terras gezeten? Ik moet ook werken dinsdag met die warmte. Wat sneu voor ons he... Haha!

@Flosje, oh ik snap 'em. Die test geeft dus aan vanaf het moment van bevruchting. Vond het ook al zo raar, niet iedereen heeft een cyclus van 28 dagen

@Gimena, hoe is het met jou eigenlijk?

Vandaag werken m'n vriend en ik allebei een halve dag, zodat we bij Jesper kunnen zijn. Op maandag gaat ie altijd naar het kdv, vandaag dus niet. Vriend is nu aan het werk. Ik ga straks. Gisteravond was het een drama met hem. Vanacht toch redelijk geslapen. Vanmorgen geen koorts, 36,7. Hopen dat het vandaag zo blijft. Hij is nog niet echt vrolijk te noemen.

Fijne dag vandaag!

Liefs

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: jee wat goed zeg gefeliciteerd.. hoe voel je je?

@missx: ah wat sneu voor jesper. hoop dat hij snel opknapt. fijn dat jullie vandaag allebei een halve dag kunnen werken kan je hem lekker vertroetelen...
    ja de high tea was gezellig en we hadden super weer.
    vind onszelf heel sneu dat we moeten werken haha...hoop dat het rustig is op mijn werk dan kan ik misschien eerder weg. moet anders van zeven tot vijf bah...

@all: wij zijn gisteravond ook officieel begonnen aan nummer twee :D. maandje eerder dan de bedoeling was maar ach wat maakt het ook allemaal uit....

jullie nog plannen vandaag? hier lekker zwemmen vanmiddag. kleine man ligt op bed maar weet niet of hij gaat slapen. hij was pas om half negen wakker maar anders komt het weer net verkeerd uit want moet om 11 uur wegrijden heb half 12 afgesproken en anders slaapt hij maar half uurtje in de auto maar tot nu toe is hij stil *klopt af*

7. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey Bos!

Oh spannend! Dus jullie konden toch niet langer wachten? Haha! Je zult deze week wel ergens je eisprong hebben of niet?!
    Veel plezier vanmiddag! Ik ga zo werken. :(

Kus

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik voel me eigenlijk wel prima, maar heb vanmiddag wel vrij genomen want ik kan me echt niet op het werk concentreren. Dit is echt ongelooflijk! Frank was erg blij en ook heel verbaasd! Ga nu lekker van alles bespeuren op internet enzo... dat vind ik zo leuk! Ben helemaal blij, wil het wel van de daken schreeuwen, maar dat is natuurlijk niet slim!

Wat fijn dat het weer iets beter gaat met Jesper MissX. Wordt hij ook alweer wat vrolijker?

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @missx: ja als ik uit ga van 30 dagen cyclus zal mijn eisprong deze week zijn (rond donderdag denk) maar kan ook een cyclus hebben die korter of langer is lastig maar zie wel. sta er nu wat nuchterder in als vorige keer.

@anneke; lekker dat je vrij kon nemen vanmiddag. je hebt al een afspraak bij de vk zie ik. mega spannend weer.

10. flotsje

flotsje Niet meer actief

@Anneke:GEFELICITEERD!!!

@Missx: wat zielig voor hem!! hoop dat hij snel opknapt...

@bos: Spannend!!!

Zelf even verder niks te melden hihi even aan het bijlezen alles...

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    heb me net even verdiept in duowagens, kleertjes met grote zus erop en geboortekaartjes die in dezelfde stijl zijn als die van Ronja! Verder in namen voor jongens en meisjes met een Scandinavische oorsprong en uit verhalen. Ik sla ook altijd gelijk zo door!

12. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Even snel gedag zeggen hier, alles gaat goed het is alleen erg druk. Ik probeer vanavond of morgen te reageren.

Groetjes

13. gimena

gimena Niet meer actief

@missx Goed hoor en met jou?
    was even niet online had een meeting van zp.en weekeind me kitten opgehaalt.dus was even druk bezig :D

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Dat is leuk een kitten! Gaat het helemaal goed?

15. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden!

@Anneke, haha ik herken zoveel van wat je schrijft! Dat je er zoveel mee bezig bent en amper aan iets anders kunt denken, dat zou ik ook hebben! Bij de eerste iig wel. Groot gelijk dat je een dagje vrij hebt genomen. Lekker genieten van die kriebels! Jouw 1e afspraak bij de vk valt op Jespers verjaardag. Dat moet dus wel een leuke dag worden! Jesper is trouwens een Scandinavische naam, haha! Als wij weer een jongetje krijgen, vind ik Lars heel mooi, ook Scandinavisch.

@Gimena, wat leuk een jong poesje! Wat vindt Sophie ervan? Hebben jullie al katten of is dit de eerste? En hoe heet ie?

Jesper is weer beter. De koorts is weggebleven. Volgens mij heeft ie nog wel wat last. Hij is nog niet helemaal de oude. Maar al zo fijn dat het goed met hem gaat! Beetje vrolijker mag nog wel ;)

Liefs!

@

16. gimena

gimena Niet meer actief

@ anne gaat prima hoor aleen ze hangt over al in :) haha

@missx ik ben met katten opgegroeit.ik zei altijd als ik op me zelf ga wil ik een kat hebben.maar eindelijk heb ik een kat :)zal zo eens een spam van kitty laten zien :)
    en sophie vindt het geweldig sophie en kitty rennen de helle huis rond (wel via de loopwagen)

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Missx: wat fijn dat de koorts weg is. hopen dat hij snel weer een beetje gezelliger is dan.

@anneke: zo jij bent al druk geweest. en wat leuke dingen kunnen vinden?

@gimena: ben benieuwd naar je kitten.

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ja, al heel veel leuks! Maar voor een duowagen wil ik eerst weten of het een jongetje of een meisje wordt. Voor een roze of zwarte kap. Heb supermooie geboortekaartjes gezien voor zowel jongetjes als meisjes, op rainbowbabies al een mooi shirtje ontworpen voor Ronja met grote zus erop. Deze nog niet besteld, maar toch. Leuke namen ook al: Kasper of Yvar voor een jongetje, Thira of Elke voor een meisje.

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Anneke: haha als jij zo doorgaat hoef je niks meer te doen als je 3 maanden zwanger bent. dan heb je alles al bedacht en uitgezocht. wel leuk om er zo mee bezig te zijn.

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Het is wel een beetje overdreven he? Maar dat is wel een beetje hoe ik ben. Ik stort me altijd volledig in dingen! En ik geniet er ook volop van, das dan wel weer lekker!

Deel Deze Pagina