Goedemorgen! Heerlijk, vandaag m'n vrije dag. En ik vind het helemaal niet erg dat het even niet zo warm wordt vandaag! Vanmiddag lekker naar de kapper. Altijd zo'n fijn momentje voor jezelf. Jesper is weer helemaal opgeknapt gelukkig. Hebben alweer twee rustige nachten achter de rug. @Gimena, ben wel benieuwd naar de foto van Kitty! Wat fijn dat Sophie het leuk vindt! @Anneke, ik vind het helemaal niet overdreven hoor! Maar komt misschien omdat ik hetzelfde zou doen, haha! Leuk toch juist! Jesper heeft op het moment van die driftbuien joh! Herkennen jullie dat? (Hoop het!) Hij begrijpt het dondersgoed als hij ergens niet aan mag komen, bijv. de kaarsen op tafel. Als hij dat doet, dan kijkt ie me aan. En als ik dan "Jesper, nee" zeg: oehh.... Gillen! Handjes in de lucht en helemaal rood aanlopen. Echt even zo'n kort krijsmoment. Vaak is het daarna ook goed. Maar als dat twee of drie keer achter elkaar gebeurt, zijn de poppen aan het dansen. Dan begint ie toch de huilen! M'n verstand zegt dan: laat hem maar huilen. Als ik hem nu ga oppakken, heeft ie z'n zin. Maar na een paar minuten gaat het echt over in verdriet en dan vind ik het zo moeilijk om hem te negeren! Wat doen jullie in zo'n geval? Liefs!
Hoi MissX, Ik herken het nog niet, maar dat is ook wel logisch, aangezien Jesper bijna vijf maanden ouder is dan Ronja. Dus wie weet gaat mevrouw hier straks wel de hele wereld afbreken als ze een keer haar zin niet krijgt. Dat lijkt me wel erg lastig. Maar zou het erg zijn als je hem wel even oppakt als hij later verdrietig is? Zolang je hem maar niet datgene laat doen dat je verboden hebt, lijkt het mij niet zo erg... maar goed, ik zit met Ronja dus nog in een andere fase. Lekker trouwens dat Jesper weer beter is. Een zieke kleine is echt niet leuk en zeker niet als het ook nog zo heet is. Gaan jullie dit weekend nog wat leuks doen? Ik heb morgen een afspraak met drie vriendinnen van mijn studie in Utrecht. Erg leuk. Twee van hen zijn ook in het afgelopen jaar bevallen, hebben beide een zoontje. De een van 11 maanden, de ander van 5 maanden. Maar we hebben afgesproken zonder baby's, gewoon even als vanouds. Is ook wel echt even lekker. Alleen vanouds was dus met een wijntje erbij... en dat moet ik nu even op slinkse wijze zien te vermijden.
@missx: herken het wel maar niet van lars maar wel van mijn werk. erg moeilijk inderdaad ik zou ook zeggen negeren maar goed dat is bij je eigen kind waarschijnlijk lastiger als bij een kind van een ander. misschien even op het bureau aangeven wat hun advies is. succes ermee @anneke: gezellig hoor. misschien kun jij rijden dan heb je een goed excuus.. wij gaan niet veel bijzonders doen. krijgen zondag visite en verder lekker rustig aan doen. best wel druk weekend gehad. moet eigenlijk ook nog een keer bloed geven maar kan denk niet op zaterdag dus zal wel volgende week worden.
Hoi dames, Hier ben ik ook weer eens. Het is een erg drukke week geweest en ik heb geen tijd gehad om te schrijven. Ik heb alles wel gelezen. Hier gaat alles goed. De kleine meid heeft het erg druk met nieuwe dingen doen. Ze loopt nu alleen maar, als ze valt staat ze weer op, ze pakt dingen van de grond, loopt met vanalles in haar handen rond enz. Erg leuk. Ze heeft ook weer 2 tandjes gekregen aan de bovenkant. Ze heeft er nu 6, hoeveel tandjes hebben jullie kindjes? Driftbuien, die hebben we hier ook! Als ze haar zin niet krijgt dan zet ze het op een gillen en huilen, erg fijn. We proberen het zoveel mogelijk te negeren. Ik weet niet of het werkt maar ik wil ook niet iedere keer toegeven, dan hebben we straks zo'n kindje die om alles gaat huilen, daar hebben we geen zin in. Gefeliciteerd voor alle zwangeren, gaaf zeg! Ik zit te wachten op mijn menstruatie. Als het goed is moet die gewoon komen want we hebben het safe gedaan. @MissX, Fijn dat Jesper ook weer helemaal is opgeknapt! Het is altijd zo zielig als zo'n kleintje ziek is. @gimena, hoe is het met jullie jonge poes? Leuk hoor! Wij gaan vanmiddag lekker naar de ikea, leuke dingen shoppen. Heb er erg veel zin in! Tot later
Oja, wij zijn van de week een schommel wezen kopen voor de kleine meid. Zo leuk. Alleen nog in elkaar zetten. Wat doen jullie voor de eerste verjaardag?
@idm: wat goed zeg dat ze loopt (volgens mij zat jij ook in het augustustopic of niet??) leuk een schommel. hier een zandbak.. hier ook zes tanden inmiddels. twee onder en vier boven. have fun bij de ikea
De ikea was erg gezellig. Ik heb 2 ovenschalen gekocht en een lekkere poncho voor de kleine meid. @bos, ja ik heb een tijdje mee gekletst bij de augustusmama's, maar op een gegeven moment waren er niet veel meer. Morgenochtend gaan we lekker zwemmen en wandelen denk ik. Gaan jullie nog iets leuks doen? welterusten
@idm: ik dacht al dat ik je daar van herkende. ik klets er nu ook niet meer hoor. ik heb gehoord dat ze een besloten forum zijn begonnen. wij krijgen vandaag visite van vrienden die net terug zijn van huwelijksreis. ben benieuwd naar hun verhalen van de reis
Goedemorgen allemaal, Het is hier stralend weer vandaag en dat terwijl ze het op de radio hebben over een bedrukte dag! Wij gaan zo lekker even in de stad lunchen. Verder geen plannen, jullie? @Bos: leuke verhalen gehoord over de huwelijksreis? @Idm: veel plezier met zwemmen en wandelen! Zwemmen in een zwembad neem ik aan?
Hier was het weer een leuke dag! Ze ligt weer op bed, maar ze slaapt nog niet. Het was hier niet erg warm vandaag, we hebben zelfs nog regen gehad. Niet veel maar wel iets. Dus we zijn ook naar het binnenzwembad geweest. Als het mooi weer is gaan we naar het strand. Prettige avond nog!
Binnenzwembad is ook al erg lekker met een kleintje he? Tenminste met onze Ronja wel. Ze vindt het prachtig! Ons dagje was ook erg relaxed. Het was hier steeds rond de twintig graden en zonnig. Heerlijk!
@anneke: ja zeker leuke verhalen gehoord. wel grappig want ze zaten in de buurt waar wij ook een keer geweest zijn in de domincaanse republiek. @idm: lekker hoor zwemmen en wandelen. @hier regen regen regen vandaag en bij jullie? moet vanmiddag ff naar fysio auwts ik zit zo vast. mijn schoonmoeder komt ff oppassen. volgens mij komen er tanden aan bij lars. hij is niet zo gezellig, erg hangerig, wilde niet slapen, kwijlt enorm en zit overal op te bijten (inclusief mijn vingers) hoop dat ze maar snel komen dan is hij vast weer vrolijker.
@bos, hoe was het bij de fisio? Gaat het al wat beter? Hoe is het met lars? Wij hebben het vorige week gehad, van die lekkere stink luiers, hangerig en veel kwijlen. Hier heeft het alleen vanmorgen geregend. De rest van de dag is het droog geweest. Nu ligt ze lekker op bed. Ik ga nog even aan het werk! Prettige avond
@fysio heeft me flink zeer gedaan. hoop dat t helpt... vervelend he dat hangerige. hij ligt nu al op bed was erg chagerijnig
Hey meiden! @Anneke, hoe was het met je vriendinnen? Ik spreek ook nog af en toe af met de meiden die ik tijdens m'n studie heb leren kennen. Helaas zitten zij nog niet in hetzelfde schuitje als ik. De meeste zijn zelfs nog vrijgezel. Maar altijd leuk om weer even als vanouds bij te kletsen. Vroegen ze niet waarom je geen wijn dronk? @Bos, ik geef ook bloed, sinds m'n 18e. Ben een paar maanden terug voor het eerst afgewezen. Was de eerste keer na de zwangerschap, m'n hb was nog te laag (net iets..). Ben nu aan het wachten op een nieuwe oproep. Tandjes... vreselijk! Bij Jesper is er net weer een door. Hij kwijlt dan ook als een gek om het nog maar niet te hebben over de luiers! Heb zaterdag vrijgezellenfeest van m'n moeder gehad. Vrijdag de 6e is de grote dag. Heb er zin in! We hebben zaterdag een workshop kreukelketting maken gevolgd. Was erg leuk. Daarna lekker op een terras gezeten, was super mooi weer. Toen lekker uiteten en tot slot samen gekomen met de mannen om na te borrelen. Gistermiddag lekker geluncht met vriendinnen. Moesten helaas binnen zitten vanwege het slechte weer. Vandaag weer gewerkt. Vriendlief heeft deze week late dienst. Heb de avonden voor mezelf. Ene kant fijn, maar ook saai hoor... Liefs! @Idm, wat leuk dat jullie kleine meid zoveel aan het ontdekken is! Ren je er niet de hele dag achteraan? Haha! Jesper heeft nu ook zes tandjes. Twee onder en vier boven. Wij geven Jesper voor z'n eerste verjaardag een driewielertje met duwstang cadeau. Heb 'em vorige week binnen gekregen en al meteen in elkaar gezet. Kan niet wachten tot het 5 augustus is en hij erop kan, haha! Wat leuk, een schommel! Daar kunnen ze lang plezier aan beleven.
@Idm: was echt hartstikke leuk met mijn vriendinnen. En waarom ik geen wijn dronk hadden ze al snel door want ik flapte het nieuws er al razendsnel uit in een hardloopwinkel. Een vriendin van mij vroeg of ik ook mee wilde lopen met de halve marathon van Egmond in januari en ik werd knalrood en kon niet zo snel verzinnen waarom ik daar niet mee zou doen. @MissX: wat leuk een vrijgezellenfeest van je moeder. En wat leuk een driewielertje als cadeau voor Jesper zijn eerste verjaardag. Dat vindt hij vast hartstikke leuk.
missx dit is kitty Bekijk bijlage 88921 even niet online geweest sorry 22ste zijn we verloofd. zaterdag weer een vrijgezellen feest van een vriendin. zondag verjaardag. gister een make-up party maar hoe gaat het met iedreen?
@gimena: gefeliciteerd met je verloving. wat een schatje zeg jullie kitten. @anneke: haha als snel geen geheim meer dus. vertel je het de rest ook al of nog niet? (famillie en vrienden..) @Missx: wat is een kreukelketting?? jammer dat je binnen moest zitten. wel fijn dat het een geslaagd feest was.. pfff krijg beetje testdrang haha stom he moet nog een week wachten..
Haai! @Anneke, hiji je hebt het dus al verteld aan je vriendinnen! Lijkt me ook heel erg moeilijk om het voor me te houden hoor! Reageerden ze enthousiast!? Zou leuk zijn als je tegelijk met een van je vriendinnen zwanger zou zijn, of niet? @Gimena, och wat een schatteke zeg! Kan me voorstellen dat je daar helemaal gek op bent. Gefeliciteerd met jullie verloving! Ben wel erg nieuwsgierig hoor! Heeft hij jou gevraagd of jij hem? Vertel vertel! En weten jullie al wanneer de grote dag is? En hebben jullie verlovingsringen? Hihi, hoezo nieuwsgierig? @Bos, oh ik begrijp je zo! Ik ben nog ongesteld en zou er het liefst nu al een test tegenaan gooien bij wijze van spreken, hahahaha! Nog even geduld meis! Welke dag is je NOD? En had jij nou een heel regelmatige cyclus? Een kreukelketting, zal er even een plaatje van bij doen, dan heb je een idee. Het plaatje is van een armband. Heerlijk, morgen een dagje vrij, dan nog een dag werken en dan lekker twee weken vakantie! Kus