@Missx: oh zoiets leuk....mijn NOD is rond 4 augustus dan ben ik uitgegaan van 30 dagen. mijn cyclus schommelt tussen de 25 en 32 dagen tot nu toe....
Jee, dan vind ik het knap dat je nog niet getest hebt, haha! Oh, ik ben daar heel erg in hoor. Denk dat ik mezelf nu ook echt moet gaan inhouden. Je wilt niet weten hoeveel testen ik er twee jaar terug doorheen heb gejast! Haha! Ik duim en duim en duim heel hard voor je meid! Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Jesper ligt nu lekker te slapen. Zijn straks op de fiets langs het werk van m'n vriend geweest. Hij was daarna helemaal op van alle indrukken onderweg. Straks komt een vriendin van de studie gezellig langs en ze blijft eten. Even leuk bijkletsen, als Jesper ons daar tenminste de kans voor geeft. Heb net alvast taarten besteld bij de Hema voor z'n eerste verjaardag. Een piratentaart en een van Jip en Janneke plus nog wat ander gebak. Heb ook al leuke kaarsjes voor erop en de uitnodigingen zijn ondertussen de deur uit. Heb er zin in! Nu nog hopen op mooi weer zodat alles naar buiten kan. Liefs!
dank je wel dames! @missx we wouden gaan slapen en was iets in me kleding kast aan het zoeken tot hij op zijn knie zat en me omdraaide. schrok wel even dacht dat doet hij nu. maar heel snel was het duidelijk we hebben zilveren ringen (omdat we goud niet zo mooi vinden) we zitten aan 11-11-2011 te denken. maar we willen eerst een andere huis. want waar we nu wonen is 3 keer niets. @all waneer is jullie pil op? of zitten jullie eral niet meer aan? ik tot en met vrijdag SPANNED
@Gimena: spannend hoor tot vrijdag...ik ben niet meer begonnen na de bevalling en wij zijn dus al begonnen deze maand. @missx: nou stiekem heb ik gisteravond een testje gedaan maar veel te vroeg natuurlijk en nog 's avonds ook haha...lekker zinloos maar ach ik wacht het af..
@bos: spannend hoor. Maarreuh: misschien de volgende test toch even tot 's ochtends wachten... Mijn andere vrienden en familie moeten nog eventjes wachten op het nieuws. Het is nog zo pril allemaal. En ik vind het ook wel leuk om een geheimpje te hebben. @MissX: denk dat de kans klein is dat één van mijn vriendinnen tegelijk zwanger zal zijn, aangezien we de vorige keer al met zijn drietjes zwanger waren. En onze vierde vriendin wil eerst trouwen en haar vriend heeft haar nog niet gevraagd...
Hey meiden, Ik heb vakantie! Weliswaar maar 2 weken, maar toch vakantie! En het voelt me toch goed, haha! Nu nog een beetje mooier weer hoor. Het hoeft voor mij echt geen 30 graden te zijn, maar beetje zon is wel lekker. Oh, ik heb morgen echt helemaal NIETS op de planning. Dat is toch lang geleden. Een dag zonder iets te moeten en zonder afspraken. Heerlijk! Viend heeft late dienst en ik mag ook nog eens uitslapen (doet hij Jesper), lief he?! Zul je net zien dat ik hartstikke vroeg wakker ben. Denk dat ik morgen lekker met Jesper de stad in ga. Leuke kleertjes voor z'n verjaardag kopen en materiaal voor de traktatie op het kdv. @Gimena, oh wat klinkt dat allemaal geweldig zeg! Ik vind zelf zilver ook mooier dan goud. Of witgoud, das ook mooi. Is je vriend een beetje romantisch aangelegd? Zijn jullie echt al op zoek naar een andere woning? Of zit dat nog in de planning? En een mooie datum zeg: 11-11-2011. Zou er wel snel bij zijn, is echt zo'n datum waarop iedereen wil trouwen lijkt me. Op wat voor dat valt ie eigenlijk? Morgen je laatste pil! Ik ben al sinds eind mei gestopt, maar we hebben het tot nu toe veilig gedaan. Zo kon ik mooi even zien hoe m'n cyclus was. De eerste maand 28 dagen en de tweede maand 27. Ik ben nu nog ongesteld, maar vanaf volgende week dan gaan we er dus voor. Ik denk dat ik maar van een cyclus van 28 dagen uitga. @Bos, hihi dat had ik ook gedaan als ik jou was! Weet je vriend daarvan? Ik heb twee jaar terug heel vaak stiekem een testje gedaan zonder dat hij het wist. Was gewoon veeeel te nieuwsgierig! Die maand dat het echt zo was, heb ik wel samen met hem gedaan, maar wel een paar dagen voor m'n NOD. Dus was wel erg mooi dat we tegelijk de streep zagen. Deze keer ben ik van plan om het niet stiekem te doen. Maar of ik dat volhou?? Ik heb de testen al klaar liggen. Bestel ze altijd van Sensitest. Lekker makkelijk via Internet en de volgende dag al in huis (in een discrete envelop, ideaal!). En erg goedkoop ook! @Anneke, was jij veel eerder dan je vriendinnen uitgeteld dan? Zou wel leuk zijn he... Ik ga lekker de bank op. Ben moe! Fijne avond meiden! Liefs!
Nee, was niet eerder dan hen uitgeteld. De ene is al in augustus bevallen, dus haar zoontje is ongeveer even oud als jouw Jesper. Het is haar best tegengevallen het hele moederen dus ze weet nog niet zeker of ze nog een keer een babytje wil. Haar vriend is weinig thuis, dus ze stond er heel erg alleen voor. Nu Justin wat groter is, geniet ze er wel van, maar de eerste maanden helemaal niet. De ander is in maart bevallen en haar vriend heeft uit zijn vorige relatie al drie pubers. Ik denk dat zij niet nog een kindje erbij kunnen hebben... Geniet lekker van je vakantie MissX! Heerlijk een dagje shoppen en eerst uitslapen om in de stemming te komen. Ik ben erg moe vandaag, maar gelukkig ook vrij. Zal toch wel door de zwangerschap komen. Ga straks lekker met een vriendinnetje en haar baby lunchen in de stad. Lekker!
Hoi Anneke, Oh, dan zal je idd wel even de enige zijn. Gelukkig heb je ons! Haha, hoewel we dan nog niet allemaal zwanger zijn Heb heerlijk tot 9.30 uur uitgeslapen. Kon nog wel langer blijven liggen, maar krijg dan vaak koppijn. En zo hebben we nog wat aan de dag he... Geniet ervan vanmiddag met je vriendin. En doe jij maar lekker rustig aan. Laat je dit weekend maar goed verwennen door je man! Liefs
Lekker uitgeslapen dus, heerlijk! Ga je verder vandaag nog wat leuks doen? En ik verwacht dat jullie vast ook allemaal zwanger zijn als we een paar maanden verder zijn. Ben bang dat verwennen door mijn man wat lastig wordt. Zijn duim is nog herstellend van de operatie van dinsdag, dus hij kan heel weinig met zijn rechterhand. ik denk dat dat er mede voor heeft gezorgd dat ik nu zo moe ben!
Hey allemaal!! Sorry lang niet geweest! Ben een beetje druk hihi!! Het word wel spannend hier zeg!! Nog even en dan is iedereen zwanger!!
Hey Flotsje, Hoe is het met jou? Al veel last van zwangerschapsklachten of valt het nog wat mee? Bij mij valt het mee, alleen wel echt vermoeider dan anders! groeten, Anneke
hallo, Ja ik ben ook echt heel erg moe.... verder heel soms wat misselijk als ik niet op tijd eet... dat was het al dus valt wel mee!! Pff ben wel heeel erg benieuwd naar de eerste echo.. voor mij 9 augustus.. krijg jij de 5e ook direct een echo?
Nee dat kan ik denk ik wel vergeten. Maar ik hoop wel dat ze dan naar het hartje gaan luisteren. Ben heel benieuwd! Bij mij komt misselijkheid soms ook met kleine vlaagjes langs. Maar bij mij valt het ook mee als ik regelmatig wat eet. En je begint echt al aan mijn buik te zien dat ik zwanger ben... gelukkig met kleren aan nog niet!
Hoi dames, Gaat alles goed met iedereen? Hier gaat het z'n gangetje, een beetje drukke dagen gehad dus vandaar dat ik er niet veel was. Wij gaan ook starten voor een kleine!!! Ik ben net weer ongesteld geweest en we gaan ervoor. Ik vind het erg leuk maar toch ook wel een beetje eng. Hebben jullie dat ook? Vandaag even slingers en ballonnen wezen kopen, over 2 weken wordt ze al weer een jaar oud! Wat gaat dat toch snel zeg. Ik heb vandaag ook een pak nutrilon peuter groeimelk gekocht. De opvolgmelk is bijna op. @gimena, gefeliciteerd met jullie huwelijksplannen! Erg leuk. Alle dames die al zwanger zijn: Gefeliciteerd!!! Ik wist niet meer of ik dat al gedaan had, maar bij deze dan nog een keer.
@gimena succes!!!! @anneke: jammer geen echo.. maar hartje luisteren is ook super! Vanaf wanneer kunnen ze het hartje van buiten af horen? @idm: Ook al starten!! Succes!!! Spannend hier hoor!!
@Idm: veel succes! Ik vond het idee ook wel spannend. Alleen ben ik nu zwanger voordat we zouden proberen. Nu ik weer zwanger ben, vind ik het eigenlijk alleen maar leuk en vertrouwd. @Flotsje: ik weet het eigenlijk niet, straks doen ze dat ook nog niet... dan moet ik helemaal nog lang wachten! Vorige keer wel gelijk de eerste keer dat ik daar was, maar toen was ik wel al iets verder denk ik.