Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Idm: wat een mooie meid, geen advies van mij over nutrilon en gewone melk. Ik lig vier maanden achter, dus daarin heb je helemaal niets aan mij.

@Daisy: wat leuk, een geboortefoto op de verjaardagstaart. Nog een dikke week en dan is het al zover!

Ik zie de laatste tijd ook heel regelmatig mensen met van die hele mooie opgemaakte taarten met gekleurd glazuur. Het schijnt dat je die kunt bestellen en dat er ook workshops zijn om ze te leren maken. Veel te nauwkeurig werkje voor een rauwdouwer als ik, maar wel heel mooi!

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ben vandaag zooooooooooooo misselijk!

3. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    anneke ik hoop dat de misselijkheid inmiddels is verdwenen voor vandaag en dat je er niet te veel en te vaak last van hebt!

4. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @missx, gefeliciteerd met je zoontje! Hij zal vast erg verwend zijn, nog een gezellige avond.

5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Idm: dank je, gisteren was een zware dag voor wat betreft zwangerschapsklachten. Vandaag gaat het gelukkig weer een stuk beter!

@MissX: hebben jullie een geslaagd feest gehad gisteren?

6. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden!

Bedankt voor jullie felicitaties! We hebben een super dag gehad. Jesper was echt zo ontzettend jarig, haha! Hij vond de slingers en balonnen al helemaal geweldig en hij heeft heerlijk van z'n taartje gesmuld. 's Middags kwam alle bezoek, was erg gezellig. En wat een cadeau's! Hij heeft o.a. twee houten treinen en een houten vrachtwagen gekregen, een zandbak, van ons een driewieler, een tent met allemaal ballen erin, een pianootje, etc. Eigenlijk veel te gek allemaal... En 's avonds bleef iedereen patat eten. Echt een kinderverjaardag!
    De dag erna hadden we nog een keer groot feest: m'n moeder ging trouwen. Ze hadden echt geluk met het weer, het was zo zonnig vrijdag! Was ook een fantastische dag en Jesper mocht de ringen aangeven, haha! De volgende dag konden we heerlijk uitslapen, want Jesper logeerde bij onze buurvrouw (m'n schoonouders waren ook op de bruiloft).

Ik ga nu even lezen wat jullie geschreven hebben, zal vanavond even reageren. Het is hier nu net even droog, dus gaan even snel lekker naar buiten.

Liefs, MissX

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @missx: van harte nog met jesper
    sorry dat ik niet op iedereen reageer. kan het ff niet bij houden allemaal

ik zit nu op dag 34 van mijn cyclus en had vanochtend een heeeel vaag streepje. heb vandaag nieuwe testen besteld en ga als het goed is dan woensdag weer testen.

8. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bos, spannend! Ik zou echt denken een streep is een streep. Ben benieuwd hoe het woensdag met testen zal gaan.

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Bos: wat goed een vage streep, dat lijkt me toch een goed teken. Kun je het uithouden tot woensdag?

@MissX: wat hebben jullie een paar leuke en spannende dagen achter de rug, goed hoor!

Hier alles goed. Misselijkheid is weer aardig onder controle, vermoeidheid nog niet, maar komt ook goed. Zo maar weer naar het werk!

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: ja denk dat het wel lukt tot woensdag. mijn testen komen morgen pas binnen en dan ben ik werken dus dan word het al snel woensdagochtend want wil graag met ochtendurine testen.
    fijn dat jou misselijkheid beter word zeg.
    had je er bij de zwangerschap van ronja veel last van

ben benieuwd of mijn collega het weer doorheeft. bij lars had ze door dat ik zwanger was (sommige mensen schijnen het te zien aan het gezicht) en ik dronk geen koffie meer wat nogal opviel haha.

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ja, als er dan niet een drogist zit op de route, dan moet je het idd in kunnen houden.

Ik hoop dat de misselijkheid ook wat weg blijft. Met Ronja was het ook met vlagen, tot ongeveer vijftien weken. Dat duurt nog best lang. Vermoeidheid heb ik nog wel, maar ik doe gewoon dutjes. Dat scheelt een hoop!

Vaak zie je het idd wel aan het gezicht, wordt vaak wat voller en vaak wordt de huid ook wat onzuiverder. Misschien is jouw collega er wel heel scherp op. Maar misschien is Lars nu ook nog zo klein dat ze het nog niet verwacht.

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke; euh die zat er wel hoor ben zelfs bij de apotheek binnen geweest vanochtend haha

ik verlies wat bruine afscheiding. hoop niet dat het de ongi is die doorzet zucht..sorry hoor dat ik zeur maar had net hoop gekregen door de test van gister en nu ineens is de hoop weer weg...

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Misschien valt het nog wat mee Bos... nog heel even geduld om weer te testen....

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen meiden. Even nieuwsgierig Bos: is je ongesteldheid nog doorgezet of was het een vals alarm? Ik hoop natuurlijk voor je op het laatste!

Ik heb een onrustige nacht gehad, veel wakker geweest. Maar gisteren was de mevrouw van MvM hier en het streepje op de test was echt ontzettend duidelijk. Gek he dat dat dan toch nog spannend is. Nog twee weken en een dag en dan heb ik de echo!

Allemaal een prettige dag!!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: het heeft helaas doorgezet. werd gewoon wakker van de buikpijn vannacht. dat heb ik nog nooit gehad. jij bijna echo wat leuk.
    ben nu kleine man wegbrengen en naar mijn werk

16. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer bos dat het heeft doorgezet.

Gister heb een fototaart van de hema besteld voor een vrijdag. Wij vieren haar verjaardag eigelijk zondag maar vrijdag komt er ook wat visite.

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Jammer Bos, toch ongesteld geworden... hoop dat je inmiddels wat minder buikpijn hebt. Wakker worden van is echt niet lekker.

En IDM: wat leuk dat de fototaart in de bestelling is. Leuk hoor, die eerste verjaardag... duurt bij ons nog even, maar heb er nu al zin in!

18. flotsje

flotsje Niet meer actief

@bos: jammer!! Volgende keer vast beter!!

@missx: beetje laat maar alsnog gefeliciteerd!!

@anneke: vervelend he die misselijkheid! heb ik ook last van met vlagen!

Heb gisteren de eerste echo gehad en alles was goed!! hartje klopte duidelijk en lig waarschijnlijk een paar daagjes voor.. dus dan 7 weken en 6 dagen vandaag! maar over vier weken terug en dan termijnecho.. kunnen ze het echt zien!

19. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden!

Oh wat erg, ik zou zondag nog schrijven, maar is er niet meer van gekomen.

@Anneke, vervelend dat je zo misselijk bent zeg! Hoe was 5 augustus de afspraak bij de vk? Hebben jullie het hartje gehoord?! Wat goed dat je mee doet aan MvM. Bij de eerste ook gedaan? Ik wel, maar moet wel zeggen dat ik het op het eind echt beu was hoor. Wilde wel gewoon weer eens fatsoenlijk op de bril zitten, vooral 's nachts! Maar ja, voor een goed doel he...

@Idm, heel herkenbaar hoor, de gevechten op het aankleedkussen! Soms blijft hij zomaar liggen, maar meestal wil hij niet liggen, maar zitten/staan/draaien. Hij wordt dat helemaal rood van gif. Dan maar in de houdgreep. Heb ondertussen alle 'leuke' manieren geprobeerd, maar kan hem nergens meer mee afleiden. Dus dan meer even krijsen, haha! Wat een leuke foto van jullie meid zeg! Als ze zo zelf kunnen staan/lopen, lijken ze gelijk alweer wat ouder he.
    Even over je vraag over melk voor de nacht: wij hebben het een beetje afgebouwd door te gaan mengen. Hij kreeg altijd 150/5. We begonnen met afbouwen door 120/4 te doen en dan 30 cc 'gewone' melk. Na twee dagen 90/3 en 60 gewone melk. We merkten al gauw dat hij er niet minder door sliep, dus we zijn al vrij snel helemaal over gegaan op gewone melk. Maar ik herken je gedachte wel hoor: wat als ze nou eerder wakker wordt of honger heeft? Hier gebeurde dat dus niet. Het lijkt wel alsof ze er op een gegeven moment gewoon klaar voor zijn. Volgens mij krijgen heel veel kindjes van deze leeftijd al niet eens meer melk voor het slapen. Wij houden het er nog even lekker in hoor, veel te gezellig!

@Daisy, dus het douchen is tegenwoordig heel gezellig bij jullie.... Gelukkig vindt Jesper in bad gaan nog helemaal geweldig. Maar zodra ik hem oppak om eruit te halen, begint het gevecht!

@Bos, balen zeg dat je toch ongi bent geworden! Maar er stond dus wel een heel licht streepje... Shit zeg... Ik heb de eerste 12 dagen na de positieve test heel veel bruinverlies gehad. Dat hoeft dus niet altijd te betekenen dat je ongi wordt. Nu dus helaas wel... En dan ook nog buikpijn, verdorie!

@Flotsje, wat fijn dat alles goed was! Zo bijzonder he... En ook nog een paar daagjes voor, das altijd fijn!

Hier lekker nog een paar daagjes vakantie. Maandag moeten we weer aan het werk. Morgenavond ga ik gezellig met een vriendin uit eten. Donderdag halen mijn vader en zijn vrouw Jesper op. Hij gaat dan twee nachtjes uit logeren, gewoon voor de lol. Als je me een half jaar terug gezegd had dat ik dat zou doen, had ik je vierkant uitgelachen. Maar nu vind ik het vooral leuk. Leuk voor m'n vader en z'n vrouw, omdat ze best een eind hier vandaan wonen en Jesper niet zo vaak zien. Maar ook leuk voor Jesper. Weet zeker dat ie zich daar gaat vermaken. Morgen wel even een briefje maken met daarop alle tijden etc.. Komt vast goed. Zaterdag is papa's vrouw jarig dus dan gaan wij daar heen en nemen wij hem weer mee terug. Vrijdag hebben we dus een hele dag met z'n tweetjes. We zijn zaterdag 7 jaar samen dus denk dat we lekker uit eten gaan en 's middags lekker winkelen. Moet nog een outfit voor over een paar weken. 10 September bruiloft van goede vrienden, waar ik getuige van ben! Misschien pakken we 's avonds ook nog wel een filmpje ofzo. Heb er zin in. EN: UITSLAPEN!!!! hahaha!

Liefs, MissX

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Zo gebeurt hier niks en zo is iedereen ineens actief!

@MissX: het hartje was toch nog niet te horen, dus dat heeft ze niet eens geprobeerd helaas. Wel mijn bloeddruk gemeten en gevoeld wat mijn baarmoeder deed. Dat was blijkbaar zoals het hoorde. Nog precies twee weken en dan hebben wij de termijnecho. Ze zijn hier altijd wat later dan in de rest van het land. Heb er nu al zo'n zin in! Maar heb er wel alle vertrouwen in dat het goed zit.

@Flotsje: gelukkig maar dat die misselijkheid bij vlagen blijft. Als ik me continu zo zou voelen, dan zou ik doodongelukkig worden. Wat leuk dat je echo er goed uit zag en iets verder zijn dan je dacht is natuurlijk ook geen straf. Het duurt lang genoeg. Merk jij ook dat je buik nu sneller in omvang toeneemt dan de eerste keer? Ik wel, al ben ik nog niet aangekomen. Dus het is echt zeer lokaal. Denk dat het met mijn darmen te maken heeft, maar als het in dit tempo doorgroeit, wordt het lastig te verbergen tot de echo!

O en wat jullie schrijven over worstelingen op het aankleedkussen: dat is hier sinds kort ook raak. Mevrouw wil absoluut niet op haar rug liggen en wurmt zich alle kanten op. Ik moet echt oppassen dat ze er niet afvalt en ze huilt natuurlijk ook tranen met tuiten!

Deel Deze Pagina