Hoi iedereen, Hier ben ik ook weer. Het is een druk weekend geweest, maar wat is ze verwend zeg! Zo leuk. Ze had zo goed door dat ze nieuw speelgoed kreeg! We hadden een kaarsje op haar taart gedaan, maar het enige wat ze zag was de slagroom. Ze heeft er lekker van gesmuld. @Elionorah, Wat gaaf zeg dat je a2 maanden op reis gaat. Ben je daar al eerder geweest? En ga je alleen naar thailand of zijn er ook nog andere landen waar je heen gaat? Jammer dat je nog niet positief getest hebt. Is het bij jullie ook zulk rotweer? De zomer lijkt wel iover. Hele dagen regen, dat ben je snel beu. Ik ga lekker slapen, welterusten allemaal!
@Idm, het is geweldig om 2 maanden weg te gaan! En het komt nu zo dichtbij. Heerlijk. Ik ben nog niet eerder in Thailand geweest, maar hubby wel. We gaan nu voor het eerst met onze dochter zo lang weg, spannend. Wel zijn we samen naar de filipijnen geweest voor een maand, en naar India voor een maand, en 3 maanden door Afrika gereisd. Jaaa, we houden van de wereld en nu thailand, maar we hebben een dubbel visum. Dus we moeten wel naar nog een land, Laos ofzo. Nog 3,5 week!! Het weer is weer stukken beter dan gisteren, das fijn, kan ik vanmiddag lekker de stad in met mn vriendin en dochter. groetjes
hoi meiden wij hebben ook een kindje hij is morgen tien maand. ik heb de laatste strip gehad. en gaan deze maand klussen voor een 2e kindje. hoop dat ik er ook nog even bij mag en mag kletsen.
sorry hoor ik kan het niet bij houden wil niet alleen ego komen praten maar kan vandaag ff niet bijlezen. kleine man is jarig dus moet nog ff soep maken. komen vanaf half 3 mensen op visite en blijven 10 man 3n 3 kinderen eten dus moet nog ff aan de gang.
Goedemiddag! @Bos,GEFELICITEERD met de 1e verjaardag van Lars! Maak er een super dag van. Maak je niet te druk vandaag, probeer vooral zelf ook te genieten! Veel plezier! @Elionorah, WAUW, Thailand! Wat ontzettend gaaf zeg! En nog wel voor twee maanden... Ik zou het volgens mij nooit aandurven, met de kleine zo ver weg en dan ook nog rondtrekken. Knap hoor! Hebben jullie wel van tevoren precies gepland waar je overnacht? Of zie je dat daar wel? Klinkt zo leuk allemaal! Zijn je man en jij allebei Nederlands? En welke tweede taal wordt het bij je dochtertje? @Idm, fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! Hier is het ook shitweer, nu regent het alweer. Heb idd ook echt het gevoel dat de zomer voorbij is. Gelukkig wordt het eind deze week wat beter. @Sunlight, welkom hier! Tuurlijk kun je meekletsen, gezellig juist! Succes deze maand! Meiden, ik heb iets heel ergs gedaan: ik heb vanmorgen stiekem gestest, zonder m'n vriend erbij. Kon gewoon niet langer wachten... En: een lichte streep! Hij staat er echt, kan niet missen! Wist niet hoe ik het had! Ik had natuurlijk helemaal niet verwacht dat het de eerste maand al raak zou zijn. Nu heb ik zo'n spijt dat ik niet samen met m'n vriend heb getest! Hij is nog aan het werk, heb natuurlijk nog niets over de telefoon verteld. Als hij vanmiddag thuis komt, ga ik het hem eerlijk zeggen. Hopen dat ie het niet erg vindt? Ergens denk ik dat ie (natuurlijk) helemaal blij is en hard moet lachen omdat ik weer eens zo ongeduldig was. Het is wel een hele lichte streep en ik kan het nog helemaal niet bevatten. Ik hoop dus dat als ik samen met hem test, morgen of overmorgen, de streep dikker is. Volgens mij is dat moment net zo mooi (praat ik mezelf maar aan.) Dus tip voor de meiden die nog moeten: niet alleen testen! Ik hou er in ieder geval een rot gevoel aan over... Ik kan dus ook nog niet helemaal blij zijn, bevat het gewoon nog niet. Er vliegt van alles door m'n hoofd: we moeten de zolder nog afmaken (wordt dan de nieuwe kamer van Jesper). We moeten een nieuwe auto, etc. Komt natuurlijk allemaal hartstikke goed, maar dat 'ojee, nu is het echt' gevoel bevliegt me. Dat had ik de eerste keer ook. Het gekke is dat ik me totaal niet anders voel dan anders... Ik heb nu telkens in m'n achterhoofd dat het gewoon nog mis kan gaan, voor m'n NOD. Als ik dan niet getest had, had ik het nooit geweten... Vrijdag of zaterdag is eigenlijk pas m'n NOD. Heb sinds het stoppen met de pil namelijk een cyclus gehad van 27 en 28 dagen. Vrijdag zit ik op 27 dagen, zaterdag op 28 dagen. Denk dat ik voor de zekerheid zaterdag maar aanhou... Oh oh, ik zit een een achtbaan van gedachten op het moment... Denk dat als ik nog een keer een positieve test in handen heb, het dan pas begint te bezinken.... Liefs!
misx28; ik zou de test inpakken en dan aan je vriend geven. ik denk dat het dan een cadeautje is dus het dan helemaal niet erg is dat je eerder hebt getest. ik moest alleen testen mijn man zat in het buitenland en we testen altijd samen maar hij was drie maand weg. en ik ben bevrucht op de laatste dag dat hij weg is gegaan dus ik moest wel alleen testen en die was na 2 jaar gewoon positief. het gaat eigenlijk erom dat je zwanger bent en niet om het moment dat je samen test ook al lijkt mij dat wel heel bijzonder. nou stiekem een beetje gefeliciteerd dan? je vriend weet het nog niet dus eigenlijk is het nog niet officieel natuurlijk hahaha
Woooow missx wat spannend! En alvast voorzichtig gefeliciteerd Ensunlight wat een leuk idee dat kadootje Dan kan t niet verkeerd uitpakken toch Ik denk dat ik zondag maar voor de zekerheid even test. Stel dat ie positief is, kan ik m'n hubby t beste kado ever geven! Missx voel jij je helemaal nog niet zwanger? Dat had ik bij m'n dochter ook. Ik ben over t algemeen weer rustig sinds dinsdag ochtend Maar na zo'n prachtig bericht van missx voel ik wel weer m'n bloed bruisen hihi Missx je vriend kannn toch niet boos worden na zo'n bericht het is te mooi! Sterkte, en ik wacht je bericht af.
Goedemorgen, @sunlight, welkom hier, leuk dat je ook mee komt kletsen! @bos, Nog gefeliciteerd met je zoontje. Was de verjaardag leuk? Hij is zeker wel goed verwend? @missx, en... heb je het verteld aan je vriend? Wel gaaf zeg dat je een streepje zag. Jeetje dan zijn er hier gewoon al een aantal zwanger! Spannend hoor! Wij moeten wachten tot eind van de maand, ik weet niet helemaal hoe mijn cyclus is, maar ik ben vorige maand op 26 juli ongesteld geworden. Ik hou maar de gewone tijd aan, dat is het makkelijkst. Zo, vandaag heb ik een poetsdag. Het huis moet even aangepakt worden. Het is niet zo leuk om te doen maar moet ook gebeuren.
Goedemorgen meiden. @bos, nog gefeliciteerd met je zoontje! Heerlijk hè hij is een dreumes geworden @missx, we hebben in Thailand niets geboekt. We gaan alleen het eerste hotel boeken. Zodat we na t vliegen niet hoeven te zoeken naar een hotel. Verder willen we lekker naar de kust. En met advies van locals reizen. Ohhh zin in! Onvoorstelbaar spannend Misschien kan ik af en toe nog berichten via wifi, daar. Nu gaan we hup hup naar Sail kijken. M'n kleine meid is alleen al in slaap gevallen. Ik heb het idee dat ze ziek wordt.... Ze was zo hangerig. Of t komt omdat ze al vanaf 6uur op was haha pfff
idm: ja dank je wel. het is en blijft altijd leuk om er over te kletsen hihi. missX28: heb je het je vriend nog verteld? wel erg nieuwgierig naar hoe hij reageerde!
@missx; wat lees ik nou zeg wat een goed nieuws hardstikke gefeliciteerd hoe reageerde je vriend??? @idm: ja verjaardag was hardstikke gezellig. wel vaak tot 10 moeten tellen maar ach daar wen ik aan als mijn schoonmoeder in de buurt is. hij is onwijs verwend en ben zo trots op hem dat hij het zo goed heeft gedaan en niet eens van slag is vandaag.
@bos, Dat tot 10 tellen ken ik. Heb ik met de verjaardag ook vaak moeten doen, en eigenlijk nog! We zien ze namelijk regelmatig ivm het bedrijf.
Hey lieve meiden! Ik heb het m'n vriend uiteraard gisteren eerlijk opgebiecht en: hij was super super super blij en moest om me lachen dat ik me zo schuldig voelde! "Je bent toch een vrouw" zei ie, hahaha! We hebben gisteravond samen nog een testje gedaan en ik moet jullie zeggen: was weer net zo spannend! Oh wat was ik bang dat er nu niets te zien zou zijn. Maar: weer een streep! Zelfs al iets duidelijker! Vandaag op m'n werk was een ramp: kon me totaal niet concentreren. Vreselijk! Nu heb ik gelukkig weekend. Heerlijk! We gaan het volgende week zondag aan de (schoon)ouders en broers en zussen vertellen. Zoek nu nog een leuke manier om het mede te delen, iemand een idee? Bij de eerste hadden we een gedichtje in een fotolijstje (die kennen jullie vast allemaal wel). Ik begin het nu ook echt te bevatten! Voel af en toe wat steekjes links en rechts op eierstokhoogte, net als vorige keer. Vanmorgen heb ik maar meteen naar de vk gebeld en ik mag al 6 september komen! Dan ben ik 6 weken en drie dagen op weg. Volgens hem (jaja, een man, super vent!) kun je dan al iets zien. Heb er zoveel zin in! @Sunlight, ik las je goede idee pas later, jammer! Dat was echt leuk geweest om te doen: inpakken! @Elionorah, dus zondag is je man jarig? Dat zou echt een super cadeau zijn zeg! Ook al zag je gisteren niets meer, dat komt natuurlijk omdat je veel te vroeg getest hebt. Kan zo zijn dat het zondag raak is! Ik duim voor je hoor! Wat stoer dat jullie dat aandurven zeg! Ik zou een veel te grote controlfreak zijn en alles van te voren uitpluizen, ALS ik al zou gaan. Dat zit er denk ik niet in, haha! Maar des te stoerder vind ik het als anderen het wel aandurven! Hopelijk wordt je meissie niet ziek! Aan de andere kant: beter nu een griepje dan straks in Thailand... Zou trouwens wel gaaf zijn als je ons vanaf daar af en toe kunt berichten. @Idm, he maar dan komt jouw NOD er ook al bijna aan! De eerste dag van mijn vorige menstruatie was 24 juli. Dus ligt dicht bij elkaar! Ben zo benieuwd! Zou helemaal geweldig zijn. *duim duim duim* Is je huis weer lekker schoon? @Bos, haha, dus jouw schoonmoeder verwent iets teveel? Ze zijn ook (bijna) allemaal hetzelfde he... Wel fijn dat het een leuke dag was! Vandaag slecht nieuws gekregen. Een vriendin uit onze vriendengroep belde op: zoontje van 1,5 ligt sinds maandag in het ziekenhuis, met hersenvliesontsteking! Hij was het weekend ziek geworden: koorts en spugen. Leek op een griepje. Kreeg er ook wat rare stuiptrekkingen bij. Maandag voor de zekerheid maar even naar de ha. Die vertrouwde het niet en stuurde gelijk door naar het zh. Daar constateerden ze meteen hersenvliesontsteking. Hij ligt nu aan de antibiotica en slaapt veel. Ze hebben al allerlei onderzoeken gedaan, maar kunnen er (nog) niet achter komen of het veroorzaakt wordt door een virus of door een bacterie. Vreslijk he, zo'n klein hummeltje. Ze hebben ook nog een dochtertje van bijna 3 (zondag jarig). Kon wel janken toen ik het hoorde. Gelukkig is hij sinds vandaag koortsvrij. Hopen dat dat zo blijft en dat het de goede kant op gaat en.... dat hij er niets aan ove houdt... Liefs!
@missx, oh my, wat erg zeg van dat kleine jongetje. Hersenvliesontsteking is echt gevaarlijk ja! Ik hoop dat hij er goed van hersteld. Een vriendin van me had dit ook, bij haar zoontje van 3 weken!! Zij was de enige die herkende dat er iets niet klopte. Echt bizar, 3 weken ken je je kindje, en toch voel je als moeder dat er iets niet goed zit. Gelukkig is het allemaal goed gekomen bij hem. We zijn al een aantal keer wezen reizen, dus weten zelf wel hoe het werkt en wat handig is. Maar nu voor het eerst met ons meissie is toch anders. Gelukkig is mn man geweldig goed in reizen, plannen en inproviseren. Dus dat komt goed Hey, de eerste dag van mn vorige menstruatie 23 juli... Dat is zelfs nog een dag eerder dan jij?! Maar ja, mn ei kwam later. Dus ik heb mn NOD dan ook later denk ik...? zondag zondag zondag ik blijf het maar aanhouden Voel wel sinds begin van de avond behoorlijke steken midden/rechts... Ik hoop niet dat ik ongesteld wordt... Ik ga ff chillen bij hubby op de bank, met lekker koppie thee.
Hey meid! Hoe weet je dat je ei later was? Heb je een ovulatietest gebruikt? Of heb je het gevoeld? Ik zou morgen pas op dag 27 zitten. Heb de testen van Sensitest.nl, die je al 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken. Bij m'n eerste zwangerschap had ik daarmee al 6 dagen voor m'n NOD een heeeeel licht streepje. Die steken die je voelt, die voel ik ook. En ik ben zwanger. Dus... Ik heb goede hoop voor je! Knap zeg, dat je het nog vol kunt houden tot zondag! Kus
@missx, Wat geweldig dat je vriend zo reageerde! En natuurlijk fijn dat er weer eens streepje te zien was. Jeetje wat erg zeg van dat kleine mannetje. Ik hoop dat hij snel opknapt en weer helemaal de oude wordt. Ik denk dat ik nog even wacht met testen, ik wacht gewoon op mijn menstruatie en als die rond die tijd nog niet is geweest ga ik testen halen. Ik weet ook niet precies wanneer ik mijn menstruatie moet verwachten. En ik heb ook nog helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Maar even afwachten dan! Ik ga nog even wat drinken en dan lekker naar bed! Prettige avond nog
Hoi Idm! Hihi, ik zag dat je online was, dus verwachtte al een berichtje. Wel spannend he, dat wachten?! Heb je voor jezelf ook nog niet een dag in gedachten van: als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen? Slaap lekker voor zo.
missx, die steken die trekken helemaal door naar mn benen... Heb jij dat ook? best scherpe steken zeg pff. Ja en ik wil wel tot zondag wachten, omdat ik niet meer negatief durf te testen... Dus of positief testen of ongi... we'll see slaap lekker.
Bij mij trekt het niet naar m'n benen, maar af en toe wel richting m'n kruis (om het zo maar te zeggen). En ze zijn idd soms erg heftig! Lijken soms wel speldenprikken! Oh oh, hou ons op de hoogte hoor! Geldt ook voor Idm! Zou zo tof zijn als we allemaal gelijk op gaan! Ik ga nu ook lekker naar bed. Liefs!
Nou das apart, missx wat jij met beschrijft voelde ik ook een paar keer vanavond De steken stralen dan uit naar m'n kruis haha Stom hè Ook straalt t uit naar m'n onderrug af en toe. En nu ik in bed lig voel ik t nog veel heftiger in m'n buik. Ik heb niet de herinnering dat ongi worden zo voelde... Kan t me niet zo heelgoed herinneren. Want 23 juli voelde ik totaal niks en was suuuuuper verbaasd Nou slaap lekker en werkse morgen (als je moet... Ik wel in ieder geval)