Goedemorgen, @missx, leuk zeg die reacties! Hoe reageerde je broer en je zus? Ik zou het ook wel willen vertellen maar we wachten nog even een paar weken. We gaan inderdaad wel erg gelijk op, leuk hoor. Dan hebben we straks een kindje dat misschien wel op de zelfde dag geboren wordt! @anneke, is je kleine meid nog netjes gaan slapen? Willen jullie trouwens weten wat het wordt als je zwanger bent? Wij wel, met ons dochtertje wisten we het ook en dat was zo leuk!
Hey allemaal! @missx: super dat iedereen zo leuk reageerde! En wat goed dat je het voor de rest nog geheim hebt kunnen houden... 6 september om half vier de echo ben echt heel nieuwsgierig weer! @anneke: vervelend als ze verkouden zijn... hier mag ik gelukkig niet klagen bram is laatste keer verkouden geweest toen hij 3 maanden was ofzo hihi... hoop dat het zo blijft.. Lastig slapen hier ook, bram is gisteravond eerst een half uur gaan spelen in bed liet toen horen dat hij er toch wel uit wilde hihi... uiteindelijk was hij binnen paar min stil... maar op de een of andere manier kan ik er soms zo van in de stress schieten he als ie niet wil slapen... pfff zal nu ook wel met de hormonen te maken hebben.. @idm: en al heerlijk aan het genieten? wij willen zeker weten wat het word en ik vertel het dan ook aan iedereen die het wil horen hihi.. vind het ook zo leuk om gericht te kunnen shoppen... Wat hopen jullie dat het word? of hebben jullie een voorgevoel? Ik word nu al gek van mensen die tegen me zeggen dat ik zeker hoop op een meisje... en dat dat toch wel heel mooi zou zijn... zelf heb ik nog helemaal geen idee.. had ik bij bram wel.. en wat ik wil tja... meisje is wel leuk.. maar jongen ook wel makkelijk en voor hunzelf wel leuk twee jochies zo kort op elkaar die lekker samen kunnen spelen... och cliche maar waar: als hij/zij maar gezond is..
Vervelend he als die kleintjes zo verkouden zijn, het is zo zielig. Bij ons heeft ze het ook een hele poos gehad. Dan was de ene verkoudheid net over en dan begon de volgende alweer. Ik heb nog helemaal geen gevoel van wat het wordt. Ergens zou ik het wel leuk vinden als we een jongen krijgen, maar als ik zie hoe leuk een meid is, vind ik dat ook zeker heel erg leuk. Iedereen zegt het maar toch ben ik het er mee eens: Als het maar gezond is maakt het niet uit wat het wordt.
Even een lijstje om te zien wie er al zwanger is en wie nog niet: missx: Zwanger gimena: nog niet flotsje: Zwanger Elionorah: nog niet Anneke: Zwanger Sunlight: nog niet Idm: Zwanger Het is al een heel lijstje. Sorry als ik meiden vergeten ben, is niet mijn bedoeling!
Ja met mij wel, met jou ook? Ik heb net gebeld voor een afspraak met de verloskundigen. Op 21 september heb ik de eerste afspraak. Ben zo benieuwd!
he idm super gefeliciteerd meid. zo dat is snel raak. ik las dat je 21 sep naar de vk gaat voor controle spannend allemaal weer he. ik heb als het goed nu ergens een ei sprong gehad. of niet natuurlijk dat zou niet de eerste maand zijn haha. maar dan weet ik het over 2 weken. ik vind het toch allemaal spannend. we hebben vrijdag zondag en maandag geklust.ik voelde gister wel iets dus wie weet haha dus als ik een ei sprong heb gehad hebben we wel goed geklust haha. heb je al last van kwaaltjes? liefs
@sunlight, Spannend, nu nog 2 weken wachten. Dan duren de weken toch wel lang. Ik hoop voor je dat het raak is! Ik heb nog geen last van kwaaltjes, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook nergens last van. Toen ben ik alleen heel erg moe geweest de eerste weken.
idm@ ja het is heel erg spannend. ik zou er niet zoveel mee bezig zijn. en dan heb ik ook niet echt gedaan, maar nu ik 2 weken moet wachten op het resultaat vind ik het toch wel heel spannend. helemaal geen kwaaltjes dat is wel beter! ik heb ook eigenlijk nergens last van gehad. de 1e drie maanden was ik erg misselijk de hele dag door. maar na de 3 maand heb ik tot de laatste min genoten. we waren nog naar een verjaardag die dag. en 10 uur braken de vliezen half 11 weeen om de min en kwart over 2 was hij er. dus alles ging super snel. echt ik wil graag weer zwanger wezen het is zoiets bijzonders
Het is zeker bijzonder om mee temaken. Ik had alleen de laatste weken een verhoogde bloeddruk, ik had extra controles maar alles bleef goed. Wel hield ik heel veel vocht vast. De bevalling ging snel, binnen 5 uur was ze er. Ik hoop dat het deze keer de zwangerschap ook zo verloopt.
ja ik hoop het ook voor je meid! ik zal zo douchen en dan lekker op bed misschien dat we nog even kunnen klussen haha. slaap lekker straks
Hey meiden! Inderdaad rustig hier! Maandag heb ik gewerkt, daarna door naar een vriendin en daar gegeten. Dinsdag gewerkt, maar 's avonds zo moe dat ik geen puf meer had om te schrijven. Vandaag lekker vrij geweest, maar toch geen moment voor mezelf gehad. Ben met Jesper bij de buurvrouw op bezoek geweest en vanmiddag kregen we visite. Erg leuk allemaal, maar merk nu sinds een paar dagen dat ik 's avonds om 19.00 uur echt helemaal bekaf ben.... Tja, hoort er allemaal bij he?! @Idm, m'n broer en zus met aanhang waren helemaal enthousiast! Zus had ik gillend aan de telefoon, haha! Ze hadden wel een beetje verwacht dat het niet heel lang meer zou duren. Hoeveel weken en dagen denk je nu zwanger te zijn? Wij willen straks wel weten wat het wordt en dan mag ook de hele wereld het weten! Zo ging het met Jesper ook. Ik vond het zo leuk (en handig) dat ik naar stoere kleertjes op zoek kon gaan en niet alleen maar neutrale dingen kon kopen! @Flotsje, Jesper hier slaapt de laatste weken erg goed. Maar dat moet ik afkloppen! Hij gaat om 19.00 uur naar bed, brabbelt nog een paar minuutjes wat en valt dan lekker in slaap. Dan wordt hij om 7.00 uur 's ochtends pas weer wakker. De afgelopen week horen we hem wel telkens rond een uurtje of 4.30 wat jengelen in z'n slaap. Denk dat ie dan z'n tutje even kwijt is ofzo. Maar binnen een paar minuten is ie dan weer stil, gelukkig. Wat hopen we dat het wordt? Tja, das heel lastig. Tuurlijk, gezondheid voorop! Ik zou het voor mezelf stiekem wel heel erg leuk vinden als het een meisje zou worden, maar twee van die stoere knulletjes is ook wel helemaal geweldig. Denk dat dat voor Jesper het leukst zou zijn. Ik merk wel dat ik telkens over 'hij' praat. Zou dat betekenen dat ik denk dat het een jongen wordt? Of komt het omdat Jesper een 'hij' is en ik dat gewend ben? @Sunlight, dus voo jou is het wachten nu aangebroken? Als ik het goed begrijp, proberen jullie het nu zonder clomid? Ben zo benieuwd! Jeetje, jij had een snelle bevalling zeg! Wauw! Je mag me tegen die tijd even uitleggen hoe je dat doet: snel bevallen . Ik heb toch een rare droom gehad afgelopen week! Vriend en ik zaten op de bank, ik hoogzwanger. En ineens, ploeps, zonder weeën, was de baby er, terwijl ik zat! Het was een meisje. Toen bleven we maar gewoon zo zitten en na een uur bedacht ik me ineens: goh, laat ik eens borstvoeding gaan geven. Toen keken we eens goed en zagen we dat ze drie oren had! En toen we nog beter keken, zagen we dat ze aan haar rechter handje 11 vingers had! Whawhawhawhawha!! Toen werd ik wakker, helemaal geschrokken. Ik was er echt even van overtuigd dat er met ons kindje iets niet goed zou zijn, een afwijking ofzo... Wat betekent zo'n droom?! Sindsdien ben ik mezelf een beetje aan het gek maken. Beetje bang dat het mis gaat of dat er iets niet goed is ofzo. Terwijl ik helemaal geen reden heb om dat te denken! Maar goed... Ik ga zo naar bed, erg moe. Fijne avond allemaal! Liefs, MissX
hey ja hoe ik het doe geen idee. we waren net klaar met gemeenschap en ik ging staan en flots vruchtwater. en toen ging het ineens heel snel haha. ja het wachten is aangebroken en idd zonder clomid vind het idd echt spannend ook al doe ik tegen over ijn man heel neutraal en ben ik helemaal er niet mee bezig haha dus dan hier maar even alles van me aflullen. ik heb al drie dagen buik pijn kan dan van de ei sprong komen? beetje ongi pijn. of ontpillen? half jaar gebruikt. ik had toen ik zwanger was ook erge dromen. dat ik op de wc zat en dat vloep het kindje op de grond viel en dat ik dan de vk belde en samen met mijn man de navelstreng door knipte. en dat het een jongetje was dat was wel zo. en dat het helemaal behaard was net een aapje met hele lange armen haha dat was niet zo. hij was heel mooi en niks mee aan de hand dus jezelf niet gek maken hoor! liefs
hoi meiden, wat een roerigheid weer hier leuk leuk. Vreemde dromen, oh heb ik ook gehad Ik droomde laatst dat ik met een halfbloedje ging zoenen haha. ik was niet getrouwd en had geen dochter. Het was alsof ik weer tiener was haha! (ik ben 29 jaar, 6 jaar getrouwd en moeder) haha Ik vertelde het mn man, en die moest er hard om lachen, vreemde dromen toch he. Ha, maar omdat ik niet getrouwd was in mn droom, ging ik ook niet vreemd whaahaha zo grappig. anyways Ik ben een tijdje niet geweest, jammer maar waar. De reis voorbereidingen zijn volop bezig, en het is niet niks zeg Het hele huis moet leeg voor de huurders. Ze willen het liefst zo min mogelijk hebben staan, zelfs aan accessoires Dan kunnen ze ook minder kapot maken. Dus we zijn het kantoor wezen legen en alle troep weer weg gegooid. Daarna het kantoor weer volgegooid met onze spullen. De koffers zijn al half gepakt. Nu nog wat lijstjes afwerken, de laatste familie en vrienden bezoekjes... En dan is het al zover!! Nog 11 nachtjes slapen Ik probeer me minder te focussen op mn ovu en mogelijke zwangerschap. Deze reis wil ik volop kunnen genieten van mij, mijn lijf, mijn man en mijn dochter. En als ik evt zwanger wordt, dan is het super. Maar ik wil niet bij voorbaat al totaal gefocust zijn hierop. Dan mis ik zoveel mooie andere emoties en gevoelens. Dus lekker chill, genieten en de wereld zien! Slaap lekker dames. x
haha van die dromen heb een reeks gehad gelukkig een week naar me bevalling last van gehad en nu is gelukkig af gelopen haha alles goed met iedreen?