Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

nee 3e al.

2. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Oké, dan staat het goed zo.

Iemand nog iets spannends te melden? Ben alleen aan het werk (altijd op dinsdagmiddag) en voel me zo alleen! :(

Hihi, hoezo werk ontwijkend gedrag door hier op zp rond te neuzen? ;)

3. flotsje

flotsje Niet meer actief

hihi missx nee niks spannends... rustige dag gehad.. even naar de winkel geweest en dalijk komt mijn overbuurvrouw eten.. die heeft een zoontje van 8 maanden, is leuk om te zien hoe ze nu al samen kunnen spelen!

4. flotsje

flotsje Niet meer actief

maar jij bent nu al bijna klaar met werken denk ik? nog een beetje kunnen volhouden?

5. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Zwanger!!
    flotsje ~ 1e ronde ~ 21 maart 2011 uitgerekend
    Annekevdz ~ 1e ronde ~ 24 maart 2011 uitgerekend
    MissX28 ~ 1e ronde ~ 30 april 2011 uitgerekend
    Idm ~ 1e ronde ~ +/- 9 mei 2011 uitgerekend
    Bos ~ 3e ronde ~ 15 juni 2011 uitgerekend

Nog niet zwanger...
    Sunlight ~ bezig met 2e ronde ~ NOD 17 oktober
    Elionorah ~ bezig met 3e ronde ~ NOD ... oktober
    Gimena
    ~ bezig met 3e ronde ~ NOD 27 oktober
    Nina1982 ~ bezig met 1e ronde ~ NOD 23 oktober

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Nina: welkom!

@MissX: Ronja en jij en mijn schoonvader dan! Ik heb er wel zin in hoor, haar eerste verjaardag. Vorig jaar toen ik moest bevallen was het een van de weinige dagen dat er niet een heel pak sneeuw lag. Daarvoor en daarna wel heel veel. Ben benieuwd hoe dat deze winter zal zijn.

Ik had vandaag een zeer drukke werkdag en merkte dat ze nu al bezig zijn met mij vervangen op het werk. Tuurlijk mag ik daarna wel terug komen en hebben ze dan wel weer een leuke plek voor mij, maar waar ik nu zit, zijn ze al een oplossing aan het zoeken. En dan moet ik vanaf 1 december al rustig gaan afbouwen. Het is vast heel lief bedoeld, maar voel me ineens zo nutteloos... BAH!

7. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Kan mij voorstellen dat je je niet meer "nodig"voelt op het werk dan. Natuurlijk weet je vaak wel beter! Had het ook toen ik terug kwam en opeens niet zo veel meer te doen had! Wat voor soort werk doe je?

8. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi daar ben ik ook nog even.
    Hier gaat alles z'n gangetje, volgende week vrijdag moet ik weer voor controle naar de vk en dan heb ik ook de termijnecho. Erg spannend allemaal.

@nina, welkom en succes!

Morgen naar cb met de kleine meid, ik ben benieuwd!

Prettige avond nog.

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Nina: ik werk op een callcenter als supervisor en het laatste jaar ben ik degene geweest die alles regelde wat met de opleiding van nieuwe collega's te maken had. Erg leuk. En nu zijn ze daar dus een vervanger voor aan het zoeken. Logisch, maar niet echt leuk!

10. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Nee niet leuk! Hier ook aan het werk en ook een kleine aanvaring gehad met degene die mij in mijn verlof heeft vervangen ( werkt er nog steeds directe collega nu). Heb er echt een hekel aan als mensen je via een email vertellen wat je fout hebt gedaan, terwijl ze naast je zit!!! Even nagekeken en gelukkig bleek ik niet degene te zijn die het fout had gedaan maar zij zelf!

11. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het stil vandaag!

Alles goed met iedereen?
    Wij zijn vanmorgen naar het cb geweest, alles was weer in orde en de kleine meid weegt alweer bijna 12 kg! Ze heeft ook weer prikjes gehad, zo zielig maar gelukkig heeft ze er nog geen last van.

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: dank je. voel me goed als ik maar op tijd eet en wel moe maar ben ook niet topfit.

@nina: welkom leuk dat je mee komt kletsen.

@MissX: oh bah overgegeven. vervelend he is dat maar wel mazzel dat het nu 'pas' de eerste keer is. je bent al bijna 12 weken zeg.

@all: hier een afspraak met de vk gemaakt. moet nog ff geduld hebben kan 18 nov terecht (wel 's ochtends gelukkig)
    vandaag diplomauitreiking gehad van vriendlief. was erg leuk opgezet had daarna alleen knallende koppijn. lekker op tijd naar bed en heb lekker vakantie. vrijdag gaan we een weekend naar het vennebos. kleine man hier is erg aan het rommelen in bed. is mega verkouden.

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Bos: hopelijk voel je je snel weer helemaal goed! En Lars ook uiteraard!

@Nina: dat is ook vervelend idd iemand die naast je zit en dan toch een mail stuurt om je te corrigeren. Niet echt dapper van haar ook...

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hier alles goed! Net weer een rondje gelopen. Mijn bekken geeft nu wel snel aan dat ik niet te hard of te lang moet rennen, dus om de acht minuten wandel ik twee minuten. Een soort omgekeerd opbouw schema. Dat bevalt me goed. Nu even douchen en dan naar het werk.

Iedereen weer een prettige dag!!!!!!

15. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, anneke sportief hoor! Voordat je moet gaan werken eerst nog een rondje rennen. Dat is helaas niet voor mij weggelegd.

@bos, ik hoop dat je snel opknapt en lars natuurlijk ook! Gefeliciteerd met het behalen van een diploma van je man. Wat heeft hij voor opleiding gedaan?

16. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden!

Haha, zit ik dinsdag te zeuren dat het hier zo stil is, wordt er gereageerd, maar ben ik er niet meer! Sorry! Werd toch nog even druk op het werk en gisteren de hele dag van huis geweest i.v.m. cursus.

@Flotsje, was het gezellig met je buurvrouw? Ik heb ook zulke leuke buurvrouwen, echt gezellig is dat.

@Anneke, ik vind het altijd wel leuk, sneeuw op m'n verjaardag. Hoewel veel mensen dan ook niet durven te rijden, dus soms ook minder bezoek.
    Kan me voorstellen dat het raar voor je voelt om te merken dat er al aan vervanging gedacht wordt.. Je kunt wel al langzaam beginnen met aftellen, leuk!!

@Nina, wat voor werk doe jij dan? Wat vervelend dat je een aanvaring hebt gehad met je vervanger!

17. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Idm, fijn dat het goed ging op het cb! Moest ze ook zo huilen? Jesper heeft tot nu toe nog nergens last van gekregen. Het zou nu zo'n beetje kunnen beginnen, de bijverschijnselen. Maar gelukkig dus nog niks. Ik vind hem juist opvallend vrolijk de laatste dagen!
    12 Kilo alweer! Jesper zit op 9920 gram geloof ik, nog net onder de 10 kilo. En hij is (dacht ik) 81 cm nu. Hij zit op de -1 lijn. Maar wel prima verder, hij groeit goed binnen zijn eigen lijn.

@Bos, jammer dat je nog even moet wachten zeg tot je naar de vk kan. Hoe ver ben je dan? Hoe is het nu met je hoofdpijn? Vreselijk is dat he. Wat lekker dat je vakantie hebt! En heerlijk er even tussenuit. Gaan jullie in een huisje? Slaapt de kleine in een eigen kamertje dan? Ben altijd benieuwd hoe mensen dat doen, hahaha! Wel leuk joh! Heb ook zin om er tussenuit te gaan!

Nou meiden, ik ga weer aan het werk. Vanmorgen weer heel erg beroerd en over gegeven, bah! Gisteren ging het gelukkig goed. Toen zat ik om 7.00 uur al in de trein, kwam om 9.00 uur in A'dam aan. Was zo bang dat ik in de trein ziek zou worden!

Kus

18. gimena

gimena Niet meer actief

@missx niet veel te melden jij?

@nina WELKOM :D

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @idm: dank je. mijn vriend heeft een opleding gedaan voor controller (hij werkt als assistent accountant) en is nu bezig met zijn aa. dat is de accountant opleiding.

@missx: als ik naar de vk moet ben ik 10 weken. vanochtend was de hoofdpijn een stuk minder gelukkig dank je.
    we gaan in een huisje ja van landal. lars slaapt dan op een eigen kamer (anders doet niemand een oog dicht denk ik haha)

vervelend he dat overgeven. heb ook ooit een keer overgegeven in de trein. voel je je kei lullig..

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Bos: heb je dan ook gelijk de termijnecho?

@MissX: was vorig jaar met de verjaardag van mijn man wel zo (20 december) toen kwam er helemaal niemand op visite omdat er zoveel viel...

@Idm: ik moet me er ook wel echt toe zetten hoor om 's ochtends vroeg te gaan sporten. Het is alleen qua energievoorraad beter voor mij dan 's avonds, want dan kan ik me er echt niet meer toe zetten. En ik wil nog wel lekker even doorgaan met bewegen.

Deel Deze Pagina