Hey meiden, Er is weer lekker geschreven vandaag. @missx, Ze heeft hier ook even heel erg gehuild maar gelukkig was dat snel weer over. Ze zit qua groei tegen de bovenste lijn aan met alles. Dit is altijd zo geweest, ze was met de geboorte ook 4170 gram. Een flinke meid dus. Vandaag hebben ze mijn winterjas afgeleverd! Hij zat heel netjes in een doos en in het plastic. Erg leuk is hij, ik moet alleen wel eerst een buik krijgen voordat ik hem echt aankan. Ik weet eigelijk niet of je de ruimte echt ziet vanaf de buitenkant maar het voelt zo 'leeg'. Hij is ook niet overdreven dik, dus ik kan hem ook al aan op een koude herfstdag.
@anneke: ja denk het wel. kreeg vorige keer ook de eerste afspraak meteen een echo en met 10 weken moet het toch wel makkelijker te zien zijn toch. @idm: speciale zwangerschapsjas besteld? @iemand een slaapmiddel voor kinderen. kleine man is net fit en heeft wel een half uur geslapen .zo eten in bad en hopenlijk veeeeeel slapen....
@bos, ik heb deze jas in het olijfgroen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een flinke buik maar dat was in de zomer dus had ik geen jas aan. Nu moet ik toch echt de winter door en wij wonen op een boerderij dus eigenlijk altijd veel wind en koud. Zwangerschapsjas - Zwangerschapsmode bonprix
@Bos: met tien weken moet je inderdaad wel een prima beeld kunnen krijgen. Mooi man! @Idm: mooie jas hoor. Valt ie ook een beetje mooi qua maat? Heb je je normale maat besteld? Misschien wil ik hem namelijk ook wel, want hij is ook echt goed betaalbaar... Vorige keer had ik voor een tientje een heel groot jack gekocht bij de Zeeman, maar daar was ik toch niet zo heel gelukkig mee.
Ja qua maat valt hij goed, alleen heb ik echt veel ruimte over bij mijn buik. Maar dat probleem lost vanzelf op. Een lekkere jas en niet overdreven dik.
leuke jas zeg. ik hoop hem niet nodig te hebben de winterjas met extra ruimte (hoop dat het snel mooi weer word )
Hoi hoi hier weer n berichtje uit Thailand. Heb vanmorgen getest veel te vroeg nog lang geen nod.maar kon niet meer wachten. Hoop zo dat ik zwaanger ben. En ben steeds banger dat t zo lang gaat duren! Pff je kan hier pas testen na nod. Dus woensdag pas weer een poging... Dan pas helaas. Wat een domper zo'n negatieve test in je handen te hebben hè. Ik ga zo even bijlezen. Eens zien hoe het hier gaat. De reis verloopt trouwens heel goed! Het is allemaal zo tof om mee te Maken. We geniete.n enorm!
Hey meiden! Ik heb morgen pas weer tijd om op jullie te reageren, helaas! Maar wilde even een foto van m'n buik nu spammen! Morgen 12 weken!! Liefs, MissX
Zo Dat is al een heel mooi buikje! Leuk! @ idm: leuke jas!! Ik had vorig jaar ook een jas bij de zeeman gekocht maat xxl. Paste erop het laatst echt net in met mijn buik!
@missx: zo je buik zit al vrij hoog of zie ik dat verkeerd? weet iedereen het al of kun je het nog verborgen houden? @jas: hier was het vorige jaar zooooo warm dat ik geen jas nodig had toen ik op het eind liep haha. hebben jullie allemaal nog een foto van je buik op het eind? ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie buik.
@elionorah: jammer negatief! maar tja... woensdag pas nod hihi dan heb je wel heel vroeg getest... even afwachten nog! Fijn dat jullie het zo leuk hebben! @missx: mooie buik al!! @jas: ik ben nog steeds op zoek... vind nog niet wat ik zoek.... och heb nog even... heb een vrij ruime jas dus kan misschien nog wel even hihi.. @bos: ehmmm zal eens zoeken naar een foto... morgen als ik tijd heb... ben met 36 weken bevallen dus valt op zich nog mee... Ga zo lekker mijn bed in! veel teveel gedaan vandaag en nu boeten met last van mij rug.. pfff..
@Elionorah: nog eventjes wachten tot je weer kunt testen... @MissX: mooie buik al, gaat snel he? @Box: ik ga even op zoek naar een foto...
Een week voor mijn bevalling, op de verjaardag van mijn man. Als ik het zo terugzie, schrik ik toch wel. Voelde me nog redelijk slank...
Dat was inderdaad een flinke buik! Wel lekker dat het echt alleen je buik is, zo lijkt het in ieder geval!
@anneke: klopt voornamelijk buik. heb er wel wat rolletjes aan de zijkant aan overgehouden ook hoor. en heb wat vel over