Vel over is niet echt tof, maar rolletjes aan de zijkant zijn denk ik onontkoombaar... tenminste als ik naar mezelf kijk... ik was nu voor ik zwanger werd lichter dan voor ik zwanger werd van Ronja, maar ik had toch wat meer rolletjes en een wat dikkere buik nog... dat zal straks wel weer zo zijn...
Bekijk bijlage 101581 35 weken en paar dagen kort daarna bevallen zie je ook goed aan me buik. ps let niet op de troep we woonde net een weekje daar
@Gimena: dat was ook een flinke buik! Maar verder was je nog helemaal slank zo te zien... Wat ben jij lekker vroeg bevallen dan... ik mocht 41 weken zwanger zijn.
dank je met 36 en 2 dagen ben ik bevallen volgends de gyn. klopt ben idd dun van mezelf. me buikje is netjes af gevallen zelf me borsten dat is jammer genoeg wat minder haha maja hoort er bij
@gimena: mooie buik zeg. @all: hier wat bruinverlies vandaag. hoop maar zo dat het onschuldig is word er erg onzeker van...
Hey dames Hier ben ik ook weer, drukke dag gehad vandaag. Naar 2 verjaardagen geweest en nu ligt ze lekker op bed. @bos, ojee ik hoop voor je dat het hierbij blijft. Ik heb het ook gehad en ik weet dat het je zo zenuwachtig maakt! Ik duim voor je dat het onschuldig is. Een vrijdag middag hebben we de termijn echo. Ik vind het zo spannend! Ik hoop zo dat alles goed is!! Prettige avond nog!
@Bos: als je je zorgen maakt, kun je altijd even contact opnemen met je verloskundige. Ik hoop ook voor je dat het onschuldig is, meestal bruinverlies wel toch?
Bruin verlies is meestal onschuldig, ze zeiden bij mij dat het innestelingsbloed was. Hoeveel weken ben je zwanger?
thanks als het morgen nog zo is ga ik inderdaad de vk bellen ben morgen zes weken. @idm: bij hoeveel weken had jij het?
@bos, ik was rond ook rond 6 a 7 weken. Ze hebben toen een inwendige echo gedaan en daar was alleen op te zien dat er een vruchtje zat maar nog geen hartslag. Andere halve week later zou ik het intake gesprek hebben en toen is er weer een inwendige echo gemaakt. Toen zagen ze gelukkig wel het hartje. Ik zou gewoon even bellen dan ben je weet je zelf ook wat meer! Succes...
Hey meiden!! Wauw, heb mooie buiken voorbij zien komen zeg! Ik ben nu aan het werk en het is erg druk, dus helaas geen tijd om op alles en iedereen te reageren... @Bos, meid gewoon bellen als je je zorgen maakt! Ik heb bij Jesper tot 12 dagen na het testen bruinverlies gehad. Bruin kan meestal geen kwaad, van een vorige menstruatie of innesteling. Bij Idm ging het ook goed! Ik heb nu m'n eerste echo gehad bij 6 weken en 2 dagen en we zagen het hartje kloppen. Kan wel, maar ook niet druk maken als dat niet zo is. Kop op meid! Liefs
@ bos: Is het al gestopt? En verder geen buikpijn erbij? Anders gewoon even bellen of ja afwachten maar dat is zoveel stress!
vandaag geprobeerd de vk te bellen maar op 1 op andere manier deed hun telefoon het niet. kreeg alleen een rare pieptoon. helaas weet ik wel waar ik aan toe ben. het bruin werd bloed vanochtend en toen we thuis waren rond half 3 ben ik kort daarna de vrucht verloren. ik kan van de lijst met zwangeren af....
Oh jeetje Bos! Zit hier met kippevel over m'n hele lichaam!! Dit had ik echt niet verwacht. Meid wat ontzettend klote zeg! Sorry, heb er geen andere woorden voor... Hoe is het met je/jullie?! Trek je het een beetje? Weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte! Wij zijn er voor je als je even lekker van je af wilt schrijven/schelden/etc.!! Liefs
Ik wilde met een foto komen en op de rest reageren, maar vind dat nu even niet zo gepast en eerlijk gezegd nu ook even niet zoveel behoefte aan na dit vreselijke bericht...