Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Zwanger!!
    flotsje ~ 1e ronde ~ 21 maart 2011 uitgerekend
    Annekevdz ~ 1e ronde ~ 24 maart 2011 uitgerekend
    MissX28 ~ 1e ronde ~ 30 april 2011 uitgerekend
    Idm ~ 1e ronde ~ +/- 9 mei 2011 uitgerekend
    Nina1982 ~ 1e ronde ~ .... 2011 uitgerekend

Nog niet zwanger...
    Sunlight ~ bezig met 2e ronde ~ NOD 17 oktober
    Elionorah ~ bezig met 3e ronde ~ NOD ... oktober
    Gimena
    ~ bezig met 3e ronde ~ NOD 27 oktober
    Bos ~ 1e ronde na mk ~ NOD ... november

Zo, het lijstje weer even bijgewerkt. Bos, als je liever heb dat ik het anders vermeld, dan geef maar aan hoor.

@Anneke, super leuk joh, die pretecho! Plaats je hier een fotootje? ;) Mijn vriend is helaas niet zo van die 3d-echo's, dus wij wachten maar gewoon op de 20-weken echo. Duurt helaas nog wel even...

@Sunlight, jouw NOD is geweest! En??

@Elionorah, hoe staat het er bij jou voor?!

Liefs

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Dag dames,
    Een tijdje geleden heb ik hier geschreven maar omdat wij nog niet echt voor een brusje bezig waren, liet ik niks meer van mij horen. Wel heb ik meegelezen en zag dat veel dames al heel snel zwanger waren! Alle zwangere, van harte gefeliciteerd!!!!
    Bos, wat vreselijk, heel veel sterkte en hopelijk is het snel raak weer…
    En ik denk dat het baby’tje van Anneke een meisje wordt J
    Als het van jullie mag, wil ik vanaf nu regelmatig meeschrijven!

3. flotsje

flotsje Niet meer actief

Hey allemaal,

druk gehad, man terug van vakantie en allebei direct aan t werk.. sorry dus erg weinig geweest...

@bos: heel veel sterkte.. hoop dat je het snel een plekje kunt geven.. fijn dat je man je zo goed steunt!

@anneke: ik denk ook een meisje?

Wat denken jullie van mij?? Ik heb over twee weken twintig weken echo.. maar maandag waqarschijnlijk ook echo bij de gyn.. hoop dat hij het dan kan zien!!

@quint: welkom!!!

@nina: gefeliciteerd!!!

4. gimena

gimena Niet meer actief

@nina Gefeliciteerd

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nina: gefeliciteerd zeg....geniet ervan

@missx: is goed hoor zo....(lijstje)

@Quint: gezellig dat je mee komt kletsen...

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Flotsje: voor jou ook een meisje denk ik...

ik ga het jullie morgen laten weten... hoop wel dat ze het kunnen zien...

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Quint: tuurlijk ben je welkom om mee te schrijven!

8. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Wat is het stil hier!

@quint, gezellig dat je mee komt kletsen.

@nina, Gefeliciteerd!!! Gaaf zeg!

@anneke, En??? Weet je al wat. Misschien een stomme vraag hoor maar wat betekent epiduraal? Ik heb er nog nooit van gehoord.

Hier gaat alles goed. Morgenmiddag om 2 uur krijgen we de termijnecho! Ik ben zo benieuwd! Ik laat het jullie weten als we zijn geweest!

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hallo allemaal!

Het is een kleine knullie!!! Ik dacht dat ik het liefst een meisje wilde, maar toen ze het vertelde, was ik gelijk superblij... vreemd wezen ben ik! Ga zo gelijk kijken op de H&M site voor leuke jongetjeskleertjes die lijken op de kleren van papa. Die hebben ze zeker, want Frank draagt eigenlijk altijd H&M spul.

En de epiduraal is de ruggeprik. Die heb ik de vorige keer ook gehad en daar heb ik nu bij voorbaat om gevraagd. De afspraak is nu dus dat zodra de bevalling echt doorzet, ik gelijk naar het ziekenhuis ga voor de ruggeprik. Gelukkig, ik zag er zo tegenop!

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Anneke, wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd! Ik had het dus mis want ik dacht dat het een meisje zou worden! Het lijkt me heel erg leuk om een zoon en een dochter te hebben :) En ja nu kleertjes kijken en uitzoeken, geniet ervan!

11. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Anneke wat leuk!!! Ronja krijgt een broertje!! En jongetjes zijn zo leuk!!! Zie je, ik had het fout... Zoals ik al zei: ik heb het altijd fout!!! Dus eigenlijk moet ik gewoon naar m'n gevoel luisteren en dan het andere kiezen, dan heb ik het dus toch altijd goed! Haha, lekker vaag.

Genieten meis!!

Ik ga nu even GTST kijken, later meer...

12. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Zo, ben ik weer even (reclame) ;)
    Ik heb vanmorgen weer een echo gehad. Kom nog steeds op 30 april uit, dus vandaag 12 weken en 5 dagen.
    Kleintje lag zo lekker te spartelen en te draaien! Net zo actief als Jesper destijds, haha! De vk zag dat er al netjes 4 hartkamertjes aanwezig waren, evenals de aorta, mooie ruggegraat en het blaasje en de niertjes werken ook al. Zo mooi om te zien dat dat allemaal er al op en aan zit!!

13. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Quint, leuk dat je weer mee komt schrijven! Hoop dat het snel raak is voor je! Jullie hebben al een jongetje of niet?

@Flotsje, hoe heeft je man het gehad? En hoe was het voor jou? Even een weekje alleen met de kleine? Mijn gevoel bij jou zegt trouwens een jongetje, dus jullie krijgen een meisje, hahahaha!! Zou me wat zijn als ik gelijk heb, hahaha!

@Idm, hoe was jullie echo?!

@Anneke, kun je me misschien nog een keer kort op de hoogte brengen waar de wens voor direct een ruggeprik ook alweer vandaag komt? Oh sorry, voel me soms zo stom dat ik zoiets vergeet, maar heb het gewoon niet van iedereen onthouden... Fijn dat er in ieder geval naar je geluisterd is, dat moet een gerust gevoel geven meis!

Fijne avond!!!

14. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anneke, Wat leuk een zoontje! Lijkt me zo leuk om een zoon en een dochter te hebben.

@Quinn, Leuk dat je mee komt kletsen, we hebben hier een gezellig groepje!

Wij moeten morgenmiddag voor de echo! Ik vind het toch wel weer even spannend, maar ons gevoel zegt dat alles goed is. Dus daar moeten we maar in geloven.
    Vanmorgen ben ik in de stad 2 setjes kleertjes wezen kopen, een vriendin van me staat op bevallen en weet nog niet wat het gaat worden. Dus als we er naar toe gaan heb ik al een gericht pakje gekocht. Zelf heeft ze alleen maar neutrale kleuren gekocht voor de baby. Ik heb het bonnetje bewaard, dus ik kan het nog terug brengen als ik iets weet. Ik kan het natuurlijk ook bewaren voor ons kindje eventueel.

15. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anneke, Wat ik me altijd afvraag met een ruggeprik, als deze tijdens de wee wordt gezet, moet hij toch weer uitgewerkt zijn als je mag gaan persen? Is het dan niet zo dat het dan extra pijnlijk is (omdat je de rest minder gevoelt heb)? Snap je het nog?
    Ik heb bij de bevalling geen pijnstillers genomen, maar omdat ik gehecht moest worden op de ok heb ik toen wel een ruggeprik gehad.

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik had tijdens de vorige bevalling ontzettende last van beenweeen en ondertussen kwam de ontsluiting niet op gang. Mijn benen waren op het laatst zo ontzettend moe, dus ik kon het gewoon niet meer aan. Toen heb ik die ruggeprik gehad. Als hij helemaal goed pakt, voel je dan niets meer. Zo was het bij mij niet. Ik voelde de weeen nog behoorlijk sterk, maar de beenweeen waren wel weg, dus ik kon het beter aan. Doordat ik nog wel veel voelde, voelde ik het ook toen de persweeen begonnen en daardoor kon ik gelijk gaan persen. Als het wel helemaal gepakt heeft, dan laten ze de ruggeprik even helemaal stoppen, zodat je de persweeen voelt en mee kunt persen. Misschien dat het dan in verhouding inderdaad wel erger voelt. Ik vond nu de persweeen een stuk beter te doen dan de gewone ontsluitingsweeen. Daarentegen had ik wel het gevoel dat er totaal geen schot in zat, maar dat gevoel was zeer bedriegelijk, want na vier persweeen was Ronja er.

17. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Idm, sorry, ik had begrepen dat je vandaag de echo had... Lijkt mij ook erg leuk, een jongen en een meisje! Maar natuurlijk is weer een jongetje even welkom! Is het het eerste kindje voor je vriendin? Spannend joh.

@Anneke, ik wist niet dat je van tevoren een ruggeprik kunt 'aanvragen' zeg maar... Fijn joh, dat je nu die zekerheid hebt! Ik heb ook een ruggeprik gekregen, omdat ik enorme rugweeën had en de ontsluiting niet echt vorderde. Ik voelde nog wel heel goed wanneer ik een wee kreeg en moest ook echt puffen op die momenten, maar ik had helemaal geen buikpijn/rugpijn meer. Ideaal, wat een uitvinding! De vk had het me toen al drie keer gevraagd, maar ik bleef maar weigeren tot ik het echt niet meer hield. Denk dat ik nu ook sneller voor een ruggeprik zou kiezen, omdat ik weet hoe heerlijk het is, even die opluchting. Je kunt dan echt even bijtanken he?! Ik voelde tijdens de ruggeprik trouwens heel goed de persweeën opkomen. Toen hebben ze de werking stop gezet.

Liefs!

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @missX: dan had de ruggeprik bij jou beter gepakt... en voelde je dus toch de persweeen nog goed... maar ik vond het inderdaad een hele opluchting de vorige keer en het haalt voor mij nu ook de angst grotendeels weg. En dat vind ik wel heel fijn. Als je angstig bent, vordert het natuurlijk sowieso ook niet met de ontsluiting, dus ik zag het al helemaal voor me dat de volgende bevalling vier of vijf dagen zou duren ;)

19. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey Anneke,

Jeeje, jij was er vroeg bij vanmorgen! Sta je altijd zo vroeg op?! Jesper werd om 7.15 uur wakker, pfff, dat is voor zijn doen vroeg de laatste tijd. En dat op m'n vrije dag, hahaha!

Liefs

20. flotsje

flotsje Niet meer actief

hier was het acht uur!! pff heb slecht geslapen vannacht! Vandaag lekker rustig aandoen.. morgen weer werken en om 6 uur opstaan dus pfff...

Leuke plannen voor vandaag?

Deel Deze Pagina