Hey Flotsje, Dat is lekker, 8 uur! Bah, je moet morgen werken... vandaag lekker genieten dan! Vandaag is ook mijn vrije dag (elke woensdag en vrijdag). Weinig plannen voor vandaag. Moet zo even met Jesper naar de huisarts. Hij heeft al van baby af aan op zijn wangetjes rode bultjes. Soms zijn ze bijna niet te zien, maar vooral als we buiten zijn geweest of als hij uit bad komt, is het erger. Diezelfde bultjes heeft hij ook op z'n onderarmpjes. Even na laten kijken. Heb het idee dat het toch een beetje eczeem is. Heb al veel crème's gebruikt, maar tot nu toe helpt niets. M'n vriend slaapt nog. Lag er vannacht pas om 4.00 uur in. Hij moest overwerken (had late dienst tot 23.00 uur) en het werd due erg laat. Straks begint hij weer om 14.45 uur. Denk dat ik vanmiddag even met Jesper naar het centrum ga. Beetje winkels kijken, haha! Denk dat ik wat nieuwe handdoeken en theedoeken ga halen. Ben een beetje uitgekeken op de oude, haha! Heb geloof ik nog een cadeaupas van de Hema, leuk! Verder niets op de planning. Denk lekker met Jesper daarna nog even naar de speeltuin, of naar opa en oma. Moeten er op letten dat ze hem niet alleen maar zien met oppassen, maar ook daar buiten.. Kus!
hoi hoi dames! hier weer een berichtje uit thailand. helaas helaas ben ik woensdag ongi geworden Ik had zo'n raar gevoel in mn buik de afgelopen 2 weken, ik wist echt niet meer wat ik er van moest denken. en droomde snachts van positieve testen pfff en helaas helaas dus toch ongi. Nu op naar ronde 4.... zucht (ik baal er stiekum heeeeeel erg van!!) mn humeur wordt er ook wel door bepaald. die dromen over zwanger zijn, zijn zo fijn.... ach ik moet me echt focussen op al het moois hier! we zitten op een prachtig eiland, hebben zon, 35 graden, zee en elkaar. het is hier geweldig! Dus ga ik maar weer moed verzamelen voor komende maand. Laatste poging in thailand. 12 november zijn we weer thuis.... dan al haha Groetjes!
@anneke: wat leuk een jongen (volgens mij had ik nog niet gereageerd erop toch?) @elionorah: jammer zeg. kan me voorstellen dat je baalt. hopen dat het deze ronde raak is. @all: sorry mijn hoofd is een vergiet. vandaag thuis gebleven van mijn werk kan me zo slecht concentreren. beetje rommeltje in mijn hoofd.
Hoi, Wij hebben net de echo gehad en alles was super!!! Ik ben zo blij! Ik ben op 5 mei uitgerekend dus nu 12+1 week. Sorry van het ego bericht maar moest het even kwijt!
Zwanger!! flotsje ~ 1e ronde ~ 21 maart 2011 uitgerekend Annekevdz ~ 1e ronde ~ 24 maart 2011 uitgerekend MissX28 ~ 1e ronde ~ 30 april 2011 uitgerekend Idm ~ 1e ronde ~ 5 mei 2011 uitgerekend Nina1982 ~ 1e ronde ~ .... 2011 uitgerekend Nog niet zwanger... Sunlight ~ bezig met 2e ronde ~ NOD 17 oktober Elionorah ~ bezig met 3e ronde ~ NOD ... oktober Gimena ~ bezig met 3e ronde ~ NOD 27 oktober Bos ~ 1e ronde na mk ~ NOD ... november
@idm: wat super goed zeg hardstikke fijn.....altijd weer een geruststelling toch.. zet mijn nod trouwens maar op 16 nov.
@Idm: wat heerlijk dat de echo goed was. Niks mis mee! @Bos: dank je voor je felicitatie. Logisch toch dat je nog de kluts kwijt bent? Het is niet niks natuurlijk om je kindje te verliezen. Zelfs al was je nog maar kort zwanger, het lijkt me toch heel zwaar! @MissX: ik geef twee keer in de week 's ochtends vroeg zwemtraining. Die begint dan om zes uur, dus dan sta ik erg vroeg op. Sowieso hou ik wel van vroeg, maar dit is eigenlijk ook naar mijn smaak te. Maar je moet wat over hebben voor je hobby he? @Flotsje: lekker zo'n uitslaap dagje! Ik denk dat ik morgen en overmorgen maar even lekker ga genieten van mijn rust!
Hey meiden! Heb een heerlijk dagje gehad! Jesper was weer zo lief vandaag! Hij begint ook echt gek te doen: gekke gezichten trekken bijvoorbeeld en heel overdreven lachen als wij moeten lachen, komiekje! @Elionorah, verdorie joh, kan me voorstellen dat je baalt zeg! Gelukkig heb je lekker veel afleiding daar, maar goed, dat maakt het niet minder balen natuurlijk... Wanneer is je nieuwe NOD? Dan pas ik het lijstje aan. @Bos, meid toch... Verstandig dat je een dag thuis bent gebleven! Heb je echt even nodig. Neem aan dat ze op je werk niets weten? Je moet hier echt alle tijd voor nemen hoor! @Idm, toppie!! Fijn dat alles goed was! Er zit maar 5 dagen tussen ons, leuk!! Hoe voel je je tot nu toe? Nog steeds geen kwaaltjes? Ik merk dat mijn eetlust 's avonds rond etenstijd telkens totaal weg is. Moet al een paar weken niet denken aan warm eten, bah! Als m'n vriend 's ochtends aan me vraagt wat we 's avonds zullen eten, dan ga ik al zowat over m'n nek. Wordt al misselijk bij de gedachte aan warm eten... Heb nu maar wat afbakbroodjes in de oven gedaan. Jesper slaapt, dus nu kan dat. Anders wil hij het ook i.p.v. groente. Gelukkig eet hij nu nog zonder morren als ik eens een keer niet mee eet. Ben benieuwd of we nog iets van Sunlight gaan horen! Haar NOD is geweest. Zwanger!! flotsje ~ 1e ronde ~ 21 maart 2011 uitgerekend Annekevdz ~ 1e ronde ~ 24 maart 2011 uitgerekend MissX28 ~ 1e ronde ~ 30 april 2011 uitgerekend Idm ~ 1e ronde ~ 5 mei 2011 uitgerekend Nina1982 ~ 1e ronde ~ .... 2011 uitgerekend Nog niet zwanger... Sunlight ~ bezig met 2e ronde ~ NOD 17 oktober Elionorah ~ bezig met 4e ronde ~ NOD ... oktober Gimena ~ bezig met 3e ronde ~ NOD 27 oktober Bos ~ 1e ronde na mk ~ NOD 16 november
Nou eindelijk mijn buikfoto's. Dit ben ik op de ochtend toen net m'n vliezen gebroken waren. Aan het wachten op de weeën die maar niet kwamen. Kijk hoe vrolijk ik ben. Ik had er zoveel zin in!! Niet wetende wat me nog te wachten stond....
En dit was m'n buik met 39 weken en 3 dagen. Hihi, heb echt veel foto's gemaakt. Van elke week! Wil ik nu weer gaan doen. Hoop dat ik weer net zo mooi zwanger word joh...
@MissX: je zag er inderdaad heel vrolijk en ontspannen uit... ook maar goed toch dat je niet wist wat je te wachten stond! En ik help het je hopen, je droeg echt mooi van voren!
Hallo all! @elionorah: jammer!!! volgende ronde vast raak!!! @bos: doe maar lekker rustig aan en neem goed je tijd om het te verwerken! Is niet niks wat je meemaakt!!!! @idm: super een goede echo!!! @anneke: hier wel geluk hoor, bram slaapt bijna altijd tot 8 uur.... soms wel eerder wakker maar gaat dan heel rustig beetje liggen spelen.. is bij ons wel fijn omdat we allebei onregelmatig werken en soms laat thuis zijn enzo hihi @missx: hihi mijn man heeft tot 12uur geslapen vandaag... Ik ken dat trouwens van geen warm eten willen... had ik bij bram al en nu nog erger.. ga gewoon kokhalzen als ik twee happen heb gegeten... gaat nu gelukkig al een stuk beter!! zo even douchen en dan vroeg mijn bed in... oh ja en nog even voice of holland kijken haha
@flotsje: vanmorgen hadden wij ook mazzel! Ik heb tot half acht uitgeslapen en dat voelt voor mij ook echt als uitslapen en Ronja werd pas om kwart over acht wakker (normaal nooit!) dus we konden ook nog even heerlijk rustig ontbijten met croissantjes uit de oven en een gekookt eitje. Pure luxe! Net even met Ronja gezwommen! Was weer hartstikke leuk, de kleine boef pakt steeds van iedereen de bal af en laat hem dan ook niet weer los. Nu even een cadeautje kopen voor het dochtertje van vrienden van ons. Ze wordt vandaag een, dus vanmiddag gaan we op visite! Leuk hoor! Iedereen een prettig weekend!
Hoi, hoi, Was gisteren te moe om te komen kletsen Idm, super een goede echo! Willen jullie straks weten of het een jongen of een meisje wordt? Jullie zijn bijna tegelijk met MissX uitgerekend, leuk! MissX, mooie foto's! En wat was je vrolijk zeg, hahaha. Wij hebben inderdaad al een zoon en hopen nu op een brusje. Het hoeft van mij niet gelijk raak te zijn, als het binnen een jaar zou gebeuren, dan vind ik het hatrstikke mooi! Mijn nod is overigens 4 november misschien wil je deze op de lijst zetten. Anneke, veel plezier bij je vrienden! En babyzwemmen doen wij hier ook. Ik mag a.s. maandag of dinsdag. Het is alleen altijd zo druk in de kleedkamer dat het niet altijd even leuk is... Hoe ga je het straks doen als je twee kids hebt? Of stoppen jullie tegen die tijd? Wij gaan boodschappen doen Goed weekend allemaal!
@Quint: ik denk dat tegen die tijd Ronja naar een groep voor grotere kindjes kan, die zwemmen gelijk na de baby's. En anders papa met de één en ik met de ander... is dan ook wel weer op te lossen. Alleen vind ik het lekkerder als de ouder die op de kant zit het kind kan afdrogen en aankleden, sta je zelf niet zo te kleumen. Maar ach, een droog groot t shirt voor tijdens het afdrogen en aankleden en dat is ook weer opgelost.
Hey meiden! Vanmorgen heeft Jesper lekker tot 8.15 uur geslapen, wij dus ook, heerlijk!! Voor de middagboterham even naar de verjaardag van ons buurjongetje geweest. Nu ligt hij nog lekker te slapen. Hij lag er om 12.00 uur in. Hoop dat hij het ii tot 14.00 uur volhoudt! Vanmiddag komt een vriendin gezellig even langs. Heb haar al een tijd niet meer gezien! @Flotsje, wat een goede zangers en zangeressen bij The Voice he?! Leuk om te zien. Vond Ben Saunders wel wat minder goed dan de vorige keer. @Anneke, wij gaan ook regelmatig lekker zwemmen met Jesper. Idd handiger als je met z'n tweeën bent. Ik zou eigenlijk wel een keer alleen met Jesper willen gaan zwemmen als ik vrij ben, maar ik vraag me af hoe ik dat doe als hij afgedroogd is en ik moet mezelf nof doen? Hij kan nog niet lopen en ik vind het eerlijk gezegd vies om hem op die vloer daar neer te zetten, terwijl hij dan vervolgens gaat kruipen. Vind die vloeren altijd zo vies! @Quint, fijn dat je er zo relaxed in bent: het komt wanneer het komt. Heb je stiekem een voorkeur voor het geslacht? Ik pas het lijstje even een andere keer aan. Jesper is wakker geworden. Doeii!!
@MissX: dan kun je hem in de buggy zetten, dat is nog wel een manier om hem niet op die vieze tegeltjes te laten kruipen. Voorheen de maxi cosi, maar daar is Jesper vast ook al veel te groot voor!
hoi meiden, Er wordt hier gezellig gekletst! Leuk! Is het bij jullie ook van dat bagger weer? Het giet hier, niets aan, bah. @zwemmen, wij gaan ook regelmatig zwemmen, ze vindt het geweldig. Vooral de glijbaan vindt ze erg mooi. Met aankleden zet ik haar ook even in de buggy, met een boterham of eierkoek in haar handje. Hier geen plannen voor vanmiddag, ik wilde nog even een boodschap gaan doen maar ik weet niet of ik daar nu wel zo'n zin in heb.
Ja, daar had ik ook al aan gedacht, maar waar laat je die dan tijdens het zwemmen? Heb eigenlijk nog nooit gezien dat die dingen ergens staan ofzo terwijl mensen aan het zwemmen zijn. Tenminste, niet in ons zwembad. Daarbij, vraag me af of dat onding gemakkelijk in zo'n hokje past. Maar wel iets om een volgende keer eens even op te letten! Hier is het ook baggerweer. De hond vindt het heerlijk! Niet voor niets 'hondenweer'...
Zwanger!! flotsje ~ 1e ronde ~ 21 maart 2011 uitgerekend Annekevdz ~ 1e ronde ~ 24 maart 2011 uitgerekend MissX28 ~ 1e ronde ~ 30 april 2011 uitgerekend Idm ~ 1e ronde ~ 5 mei 2011 uitgerekend Nina1982 ~ 1e ronde ~ .... 2011 uitgerekend Nog niet zwanger... Sunlight ~ bezig met 2e ronde ~ NOD 17 oktober Elionorah ~ bezig met 4e ronde ~ NOD ... oktober Gimena ~ bezig met 3e ronde ~ NOD 27 oktober Quint1 ~ bezig met 1e ronde ~ NOD 4 november Bos ~ 1e ronde na mk ~ NOD 16 november Quint, dit is jullie eerste ronde toch? Fijne avond allemaal!