Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Hahaha, dat de hond dit weer lekker vindt ;) Welke ras hebben jullie?
    Anneke, jullie gaan dus met z'n tween en de kleine zwemmen. Erg handig moet ik zeggen. Wij zwemmen door de weeks en dan werkt een van ons. Ik zal eens informeren of het zwemmen hier ook in het weekend kan, lijkt me zeer handig vooral met twee kinderen. En een buggy heb ik nog nooit hier in de kleedkamer gezien... Bij ons staat daar een box waar ik onze man parkeer als ik mezelf ga aankleden, ideal...
    Het is inderdaad onze eerste ronde, MissX. En heel stiekem zou ik nog een jongen erbij heel erg leuk vinden. Vooral voor onze zoon is het (denk ik) dan het leukst. Heb je stiekem ook een voorkeur? En hebben jullie al namen bedacht? Ik zag je een tijdje geleden een lijstje met jongensnamen posten, zijn jullie al uit?

2. flotsje

flotsje Niet meer actief

hey allemaal,

ben toch wel benieuwd hoe het met sunlight is! hoop dat ze gewoon heerlijk op een roze wolk zweeft en ons vergeten is...

pff verder even geen puf.. moet morgen weer om 6 uur op... zucht is niet mijn sterkste kant....

Fijne avond allemaal...

3. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey Quint!

Haha, ja ongelooflijk he?! We hebben een Flatcoated Retriever: gek op water! Of dat nou is om in te zwemmen of een modderpoel, alles vindt ze prima!
    Heel stiekem zou ik een meisje helemaal top vinden. Lijkt me gewoon zo leuk om ook eens lekker te tutten en met haarspeldjes etc. in de weer te kunnen! Maar een jongen is ook geweldig! Denkt dat dat zelfs voor Jesper leuker zal zijn. Cliché maar waar: als het maar gezond is...

Ja, we denken dat we er wel uit zijn. Kan het hier wel melden, jullie kennen me toch niet. Toch????
    Jongen: Lars (Ja Bos, zo'n mooie naam van je zoontje!_. Past mooi bij Jesper omdat het ook Scandinavisch is en toch niet heel buitenlands klinkt. En voor een meisje: Elise. We hebben even getwijfeld met Evi. Sssst, niet door vertellen he?! ;)

4. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey Flotjse!

Ik zag dat Sunlight in een ander topic meeschrijft en dat ze ongi is geworden. Misschien laat ze dat hier ook nog weten?
    Slaap lekker!

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @missx: wauw mooie buik en thanks voor het compliment over de naam :D
    nee mijn collega's weten van niks. ja 1tje dat is ook een vriendin van me...

@sunlight: waar ben je joehoe. oh lees nu dat je ongi bent geworden waarschijnlijk??

@vandaag in ballorig geweest in zutphen. meeting van het forum. lars vond het geweldig en was erg moe had op de heenweg een uur geslapen maar terug niks meer.

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Over zwemmen: hier heb je extra grote kleedhokjes voor moeders met baby's of vaders met baby's... en er staat inderdaad ook een box, maar die staat dan weer niet in de kleedkamer.

@MissX: mooie namen heb je. Wij hadden voor een meisje Eline verzonnen, lijkt erg op jullie meisjesnaam... en Lars vind ik inderdaad ook een mooie naam en past ook goed bij Jesper. Onze zoon gaat Kasper heten... vonden we ook stoer en leuk passen bij Ronja.

@Bos: dus ballorig is ook leuk voor echte kleintjes? Lijkt me ook leuk om daar binnenkort eens met Ronja naartoe te gaan, al is die natuurlijk wel nog wat kleiner. Op de site staat dat het leuk is vanaf het moment dat ze kunnen kruipen. Dat kan ze al heel lang. Afgelopen week heeft ze zelfs al haar eerste stapjes los gezet, de kleine ontdekkingsreiziger...

Wij hadden gisteravond nog pech met de auto. Waren naar de Ikea geweest, deden daarna ineens de koplampen het niet meer. Wel het parkeerlicht, maar dat is echt maar heel weinig. Gelukkig wonen mijn schoonouders daar niet ver vandaan, dus auto's omgeruild. Ronja is blijven logeren en zo meteen gaan we weer omruilen en de wegenwacht laten komen. Wat een gedoe. Verder vanmiddag even naar mijn pake.

7. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Bos, wat leuk dat je een meeting had! Hadden jullie elkaar al eens eerder ontmoet? Had nog nooit van Ballorig gehoord...

@Anneke, die hele grote hokjes hebben ze hier helaas niet. Alleen kleine en twee iets grotere waar een aankleedkussen in is. Weet niet zeker of daar de kinderwagen in past en weet ook niet zeker of de kinderwagen uberhaupt mee mag. Zal het eens na vragen. Bij het zwembad zelf, staan hier wel boxen.
    Eline vind ik een super mooie naam. Heb daar ook even aan gedacht maar mijn allerbeste vriendin heet Eline en dan doe je dat toch niet zo snel. Kasper is ook leuk zeg! Past idd mooi bij Ronja. Kasper klinkt lekker ondeugend, maar ook stoer!
    Wat balen zeg van de auto. Hebben jullie wel lekker uitgeslapen vanmorgen?

Vriend doet vandaag mee aan een autocross, ga zo even met Jesper kijken. Tot nu toe is het nog droog, hopen dat dat zo blijft! Het schijnt er wel een modderzooi te zijn, dus laarzen aan!

Jullie nog plannen voor vandaag?

Liefs

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
  9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Probleem met de auto is gelukkig weer opgelost en we hebben inderdaad heerlijk uitgeslapen, wat een luxe! Vanmiddag even op bezoek bij pake, die is deze week opgenomen in een verpleegtehuis omdat hij erg ziek is en daar heel depressief onder. Hopen hem met echo foto's en de kleine meid wat op te kunnen vrolijken. En misschien dat ik zo nog even ga sporten, maar daar hik ik wat tegenaan... het zou wel even goed zijn trouwens, ben nu 4,5 kilo aangekomen en wil het ook niet te snel laten gaan.

@MissX: veel plezier bij de autocross... het is echt blubberweer he? En kan me voorstellen dat je inderdaad je kind niet snel dezelfde naam geeft als die van je beste vriendin...

@Bos: veel bezoek dus, is misschien nu ook juist wel even lekker... weten je familieleden dat je net een miskraam hebt gehad?

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: ja afleiding is wel lekker.
    nee ze weten het niet. mijn schoonzusje probeert ook al een jaar zwanger te worden maar heeft pco.
    fijn dat de problemen met de auto opgelost zijn.

11. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden,

Nou, m'n vriend staat in de finale! Helaas kan ik die niet zien, omdat Jesper nu in bed ligt. Maar goed, heb hem iig twee keer zien rijden. Nu hopen dat ie met een prijs naar huis komt! Hihi, dan is ie altijd zo trots!

@Bos, lekker veel visite vanmiddag! Daar is het ook echt zo'n zondag voor. Hoe is het met jou? Hoe voel je je nu?

@Anneke, wat erg voor je opa zeg! Hopelijk kunnen jullie hem wat opvrolijken!
    Oh, ik moet ook echt weer eens gaan sporten! Ben al zo lang niet meer geweest! Die drempel wordt dan steeds hoger he... 4.5 kg is nog netjes, toch?!

Kus

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Het opvrolijken lukte helaas voor geen meter. Hij is zo verdrietig en bang. Helemaal niet leuk om te zien, was daarna ook heel verdrietig zelf. We zijn net nog even met zijn drietjes naar het wokrestaurant geweest om te eten, even wat afleiding. Dat was wel een succes. Ronja heeft zich keurig gedragen, de hele anderhalf uur!

Wat goed van je vriend MissX! Heeft hij nog een prijs gewonnen?

13. gimena

gimena Niet meer actief

@ all HOI :D alles goed hier???

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    MissX, hoe was de finale? Heeft je vriend gewonnen? Leuk dat jullie al namen bedacht hebben! Namen zijn mijn hobby, vind ontzettend leuk om daarmee bezig te zijn al ben ik nog niet zwanger, hahaha.
    Anneke, wat erg van je opa, ik hoop van harte dat het beter met hem zal gaan. Mijn opa was ook zo bang toen die ziek was, heel erg om dit mee te maken. En leuk he, dat wokken. Hebben wij toevallig een week geleden gedaan, was een groot succes.
    Gimena, spannend bijna je nod!!!!!!! Heb je heel stiekem al getest of wacht je nog een paar dagen? (ben verder niet nieuwsgerieg, hoor ;))

15. gimena

gimena Niet meer actief

2 dagen geleden getest en die test van negatief.
    nu wacht ik dat ik zeker even overtijd ben!

16. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden!

Helaas, vriendlief maakt een 'stuurfout', haha! Hij belandde in de greppel. 6 en 7 november is er weer een cross. Dat zijn de enige waar hij aan mee doet hoor, is gewoon hobby. Hier heet dat 'maiscross'. Gebeurt op een veld waar net het mais vanaf is, met van die zelf in elkaar gesleutelde auto's zonder ramen enzo... Maar goed, ik doe het em niet na hoor! Gaat me veel te hard. Hij is een keer na een botsing op de kop beland. Vreselijk om te zien van de zijkant! Maar zo'n auto is goed beveligd met een rolkooi en moet gelukkig aan allerlei veiligheidseisen voldoen.

Verder alles prima hier. Wel weer erg misselijk geweest maar gelukkig niet hoeven overgeven.

@Gimena, spannend!! Toch hoeft het nog niets te zeggen hoor, een negatieve test! Welke tests gebruik je? Ik duim voor je hoor!

@Anneke, oh wat sneu voor hem zeg... Kan me voorstellen dat je er zelf ook verdrietig van wordt! Mag ik vragen wat hij heeft? En hoe oud is hij? Fijn dat Ronja zo lief was zeg. En wokken, heerlijk!!

@Quint, ja leuk he?! Namen bedenken... Hoewel ik het dit keer voor een jongetje wel heel moeilijk vind hoor! Zijn jullie er al uit?

Nu nog even aan het werk. Kan om 17.15 uur naar huis. Gelukkig heeft m'n vriend deze week vroege dienst. Das tenminste gezellig. Vorige week zijn we elkaar de hele week misgelopen. Zo ongezellig om elke avond alleen met de kleine te eten. Vind het toch leuker als gezinnetje hoor!

Liefs

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gimena: hoe is het met jou?
    spannend bijna testen. heb je er een goed gevoel over deze maand? waarschijnlijk had je gewoon veel te vroeg getest joh (duim duim duim)

@Quint: jullie al namen in gedachten? ik vind namen zooo moeilijk he pff... het is ook zo definitief..

@missx: jammer dat hij niet gewonnen heeft. wel een dure hobby of niet? kan me voorstellen dat het een naar gezicht is vanaf de zijlijn.
    wat voor werk doet je man?

@all: hier niet zo veel nieuws. net ff de hele benedenverdieping gesopt, gezogen en gedweild dus we zitten verplicht op de bank omdat de vloer moet drogen haha. net acht wassen weggevouwen oeps liep beetje achter...vanavond maar ff strijken als lars slaapt. moet eigenlijk boven ook nog zuigen en dweilen maar doe ik woensdag wel heb nu pijn in mijn arm.

lars heeft ontdekt dat hij kan knarsentanden. zo'n rotgeluid he doen jullie kindjes dat ook? en hij krijgt zijn eerste kiezen aan beide kanten 1 boven...

18. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey Bos,

Zo jij bent goed bezig zeg! Mag ik mijn was naar jou brengen? ;) Ik heb zo'n hekel aan strijken he, vreselijk! Doe het met veel plezier in de machine en vind het helemaal niet erg om het daarna op te hangen, in de droger te doen en te vouwen. Maar dat strijken!!! Grrr... Hihi, ik heb nu een stuk of 6 vervelende kledingstukken al een maand of twee in de wasmand liggen. Dingen die we nu met het koudere weer toch niet aantrekken. Telkens strijk ik de 'nieuwe' was weg en als ik dan aanbeland ben bij dat onderste stapeltje, dan kap ik er weer mee, hahahaha! Misschien dat ik er vanavond toch maar aan ga. Dan denk ik gewoon aan jou en weet ik dan ik niet de enige ben die aan het strijken is ;)

Maiscross: Regelmatig heeft hij nieuwe onderdelen nodig en die zijn soms nogal aan de prijs ja. Gelukkig koopt hij nauwelijks iets nieuw, maar veel via Marktplaats ofzo. En elk jaar hopen dat de auto heel blijft he (voor zover dat kan, haha), dat scheelt weer sleutelen.
    M'n vriend werkt op een steenfabriek hier in de buurt, bij de technische dienst als onderhouds-/storingsmonteur. Fijn hoor, zo'n handige man!

Tandenknarsen: Jaaaa, dat doet Jesper ook af en toe! Vreselijk!! Oh, krijg er al kippevel van als ik eraan denk! Hij heeft echt van die periodes dat ie dat doet. Hij heeft trouwens vorige week z'n eerste kiesje gekregen, linksonder.

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @missx: ja samen strijken haha. ik doe alleen de makkelijke dingen hoor zoals onze shirts. overhemden en blouses doet vriendlief hier.

oh wel fijn dat hij een hoop dingen tweedehands kan kopen voor zijn auto.

mag ik vragen waar je woont dan? of zeg je dat liever niet kan ook hoor (of heb je het al wel eens gezegt en heb ik het niet onthouden?)

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hallo allemaal!

@MissX: pake heeft kanker, het is begonnen als prostaatkanker, maar inmiddels is het door zijn hele lichaam verspreid. Het wordt nog spannend of hij er nog is als ons zoontje geboren wordt. Het lijkt me zo mooi als hij nog mee krijgt dat we ook naar hem hebben vernoemd. Nou ja, als het maar geen enorme lijdensweg wordt, dat wil ik hem graag besparen. Hij is tachtig, op zich een mooie leeftijd hoor, maar ik wil hem gewoon niet graag kwijt en zeker niet op deze manier.

Verder hier alles goed op het moment. Mijn man heeft avonddienst, dus meestal is het dan een strijd om Ronja in haar bedje te krijgen en in slaap, maar deze keer gaat het uitstekend. Ben eigenlijk een beetje bang dat ze alsnog gaat huilen. Zo maar even met een kop warme choco csi gaan kijken en bones. Daar heb ik echt even zin in!

Deel Deze Pagina