@gimena: wat goed dat je gaat stoppen zeg. weet zelf hoe moeilijk het is....sterkte ermee @missx: leuk cadeautje gekocht. hoop dat het mee gaat vallen met het ritme van jesper. vorige jaar ging het goed met lars dus hoop dit jaar ook.
negatief getest wacht maar op haar ongie. baal echt als een stekker had de test echt positief verwacht
ja vindt ik wel. snap niet wat me cyclus steeds langer wordt!pfff. baal er van dat me lichaam me in de zeik neemt
@ Gimena: balen die negatieve test! Wat vreemd dat je cyclus zo aan het verschuiven is... Wel heel goed dat je aan het stoppen bent met roken, succes! @ Bos: is het bij jou ook gelukt of ben je toch weer aan de verleiding bezweken? Ik ben zelf geen roker, dus dat is lekker gemakkelijk, maar zie ook in mijn omgeving hoeveel moeite mensen ermee hebben te stoppen. Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
dank je. zeker in het begin was het moeilijk hoor. we gingen daarna vrij snel op vakantie en dan denk je er wel veel aan. vriendlief ging bijna elke dag een pak koekjes voor me halen zodat ik wat te doen had haha.... jullie nog weekend plannen dames? hier moet ik op zoek naar schoenen voor de kleine man. morgen op visite bij vrienden en meteen trouwfoto's kijken...
Wij zijn net terug van babyzwemmen, was weer een groot feest. Nu gaat Ronja haar dutje doen en ik twijfel nog of ik even meedoe. Vanmiddag eerst even een cadeautje halen voor een meisje dat vier wordt en dan op verjaardagsvisite. Ronja naar haar opa en oma brengen en boodschappen doen. Vanavond krijgen we Franks hele honkbalteam op visite om de world series honkbal in Amerika te gaan kijken. Dus dat wordt wel gezellig. Morgen wordt dus echt een bijkom dag, want die wedstrijd duurt tot diep in de nacht. Waar kun je eigenlijk goed slagen voor schoentjes voor kleintjes? Ronja is denk ik bijna toe aan haar eerste echte paar omdat ze nu wel een beetje begint met lopen...
@anneke: lars zijn eerste schoenen waren van shoesme. dat was een zachte zool nu hij goed loopt kan hij wat steverige schoenen hebben. wij gaan gewoon naar de schoonwinkel kunnen ze meteen zijn maat opnemen.
Meiden, ben er weer! Was een beetje druk met alles en nog wat... Het komt allemaal wel goed hier. soms heb je eenmaal wat tegenslagen in het leven Leuk visite! Veel plezier Bos en Anneke! Morgen gaat de klok terug, vind altijd een drama (ook voor de kleine). Bos, is het nog gelukt met de schoenen? Ik heb hier elefanten liggen maar ben bang dat ze straks te klein zijn. Onze zoon loopt nog niet en het gaat ook voorlopig niet gebeuren. Gebruik nu zootjes en die bevallen prima! Ik hoor nu de kleine man gillen, tot straks!
Wat voor schoentjes hebben jullie gekocht? Ik weet niet precies wat voor maat onze jongen heeft, denk 20 of 21. Die elefanten zijn iig 20 en die passen nu goed. Zootjes L zijn eigenlijk te groot. Heb vandaag in de uitverkoop twee shirtjes en een sjaal van Lief! gekocht. Ze hebben zulke leuke spullen maar ik vind ze heel erg prijzig (zelfs in de uitverkoop).
@Quint: geen idee wat voor merk. het is wel een stuggere schoen. dus niet echt hele zachte zool maar hij liep er in de winkel zo mee weg dus wilde ze toch hebben. zijn wat warmer dan die zachte van shoesme en ze zijn waterdicht wat ik ook wel fijn vind voor als hij toch een keer door de plas stampt met zijn schoenen ipv met zijn laarzen. lars heeft maat 22 van schoen maar van sloffen (boumy's of hoe je het ook schrijft) heeft hij iets kleiner geloof dat het 21 is (L) het is ook wel beetje verschillend per merk heb ik het idee. ik vind lief ook best duur hoor. vooral omdat ze er of snel uitgroeien of hij maakt er een vlek op die ik er niet uit krijg. ik koop regelmatig spullen/kleding voor lars bij hema, jola, soms hans textiel maar niet vaak want daar is snel het model uit, terstal of h&m. vind dure kleding voor mezelf ook zonde en dus voor lars ook eigenlijk....
Ik koop ook graag goedkopere kleertjes. H&M vind ik geweldig, maar ik kan nu ook nog heel goed slagen bij de Zeeman voor Ronja. Inderdaad net als jij Bos, ik hou er voor mezelf niet van om heel veel uit te geven aan een kledingstuk voor haar dus ook niet. Maar ik moet toegeven, Lief! is wel heel erg mooi!
Hey meiden! Even kort iets van me laten horen. Ga nu niet op iedereen reageren want ben heeeeeel erg moe... Komen net thuis van de hele dag verjaardag (schoonmoeder), dus ik ga lekker de bank op. Kom gauw weer langs!! Liefs
Hier ben ik, helaas weer even kort want ben nog aan het werk. Voel me een beetje schuldig dat ik niet op iedereen kan reageren, komt hopelijk gauw weer. @Gimena, en?? nog steeds niet ongi? Ik duim!! @Schoentjes, hier tot nu toe nog Shoesme en Jochie, met flexibele zooltjes. Als hij straks echt een paar weken loopt (wat volgens mij nog heel lang gaat duren) dan schoentjes met een stevige zool. @Kleertjes, ik koop veel bij de Hema, maar moet toch toegeven dat ik ook graag van Babyface, Noppies, Name it en soms Mexx koop. Echt belachelijk duur soms, maar ik vind wel dat het wat langer mooi blijft en in model blijft. Neemt niet weg dat ik ook graag shop bij Hans Textiel, Tuunte (kennen jullie dat?) en Zeeman hoor! Het is maar net wat ik tegen kom en hoe hard het nodig is. Het liefst koop ik veel voor weinig. Het gaat me niet om het merk. Zal ook nooit iets kopen waar het merk groot op staat. Hier een winkel met merken als Retour en Vingino (of zoiets). Echt belachelijk, een broekje voor 50,-!! Ik ga gauw verder. Alles prima hier. Jesper lijkt z'n ritme weer aardig gevonden te hebben. Vanmorgen om 7.20 uur wakker. @Bos, hoe voel je je meis? Liefs!!
missx nee geen ongi wel een test gedaan staat in me album alleen mensen zeggen dat de streep te ver weg naar rechts staan
@gimena: te ver naar rechts?? kan dat dan? streep ik toch streep lijkt me?? @missx: vind het ook zonde hoor 50 euro voor en broer. koop je er bij andere winkels vijf voor. en ja sommige dingen blijven wel langer mooi maar vooral in het begin is hij er sneller uitgegroeid dan dat het verwassen is en wel goeie reden om ooit bij nog een jongen weer op nieuw te shoppen anders heeft tie steeds zelfde aan als lars ja voel me wel goed. denk dat mijn cyclus wel wat langer gaan duren. het is vandaag twee weken terug dus dag 15 maar ovulatietesten blijven nog bijna wit.