lars heeft net zijn eerste schram gevallen. bulten had hij al gevallen maar nu met zijn voorhoofd buiten op de tegels oeps. worden twee lange uren want meneer is niet uitgeslapen. was vanochtend half zes wakker en vanmiddag twee uur geslapen. heb hem ff voor de teletubbies gezet maar hij verbouwd nu de kussens op de bank. hij weet zelf niet hoe hij moet gaan zitten maar slapen ho maar. fijn eigenwijze kinderen
@Gimena: maar dat kan ook gewoon komen doordat het midden op de dag is toch? Het blijft wel gek dat je op de vorige test wel een streep had, zelfs al staat hij ver naar rechts... Hier gaat het op het moment minder. Mijn opa is heel erg ziek en dat gaat nu echt heel hard achteruit. Hoewel we het aan zagen komen, heb ik het er toch echt moeilijk mee. Op de gekste momenten moet ik ineens huilen. Morgen ga ik weer naar hem toe, maar het is echt afscheid nemen nu...
@Gimena, nou ik zie wel degelijk een streep hoor, ondanks dat die heel licht is! Ook op de laatste lijk ik iets te zien!! Ik zou gewoon morgen of overmorgen nog een keer testen, met ochtendurine! Oh spannend! @Bos, wat sneu voor Lars! Kun je hem trouwens al alleen op de bank laten? Jesper heeft net geleerd hoe hij er zelf af kan komen. Maar ik durf hem nog niet alleen te laten, daar is hij nog veel te onvoorzichtig voor! Heeft Lars last van z'n schram? En blijkbaar ook een beetje in de war met z'n ritme? @Anneke, heel veel sterkte. Wat moet dat moeilijk zijn zeg! Kun je veel steun bij je man vinden? Liefs!
@Gimena: tsja, dit is wel heel wisselend dan... we wachten nieuws af. @MissX: mijn man is heel lief voor me, maar als ik verdrietig ben, trek ik me altijd wat terug... dus daarmee maak ik het voor mezelf niet gemakkelijker.
Anneke, heel veel sterkte in deze moelijke tijd... Gimena, ik snap er niks meer van, wij wachten het af! Bos, heeft Lars nog veel last van zijn valpartij? MissX, erg knap van Jesper dat hij al op de bank kan zitten en afkomen. Hier is er nog helemaal geen sprake van. Vandaag ongi geworden, op naar de volgende ronde. Ga denk ik toch maar weer ovu testen gebruiken, al heb ik pesthekel aan die dingen.
Hoi dames, Weer even een berichtje uit Thailand Ik heb net 10 bladzijden terug gelezen, Wat wordt hier lekker gekletst zeg Ik heb lang niet aan de website gedacht, Goed teken, het is hier zo gezellig. Ook zat ik in afwachting op m'n ovu, Dus niet echt spannend ofzo. In de komende dagen is m'n ovu, Dus nu weer lekker aan de klus leuk haha Morgen gaan we een weeshuis bezoeken. Kijken of we wat vrijwilligerswerk kunnen doen hier. We hebben er erg veel zin in, En voor m'n dochter is het lekker weer kunnen spelen met andere kindjes. Het gaat hier allemaal heel goed. We hebben echt onze draai gevonden in het reizen. Ach en over 9 dagen gaan we alweer naar huis!! Eigenlijk ng helemaal geen zin in. Dat is ook voor t eerst na een reis. Maar het is zo fijn om elke dag samen met hubby en dochter te zijn! Oh ja NOD zou ik nog doorgeven. Zet em maar op do 18 nov Ronde 4 trouwens (ik hoopp zoooo dat dit em wordt!!!) We zitten nu aan de grens met Laos, heel mooi hier Gisteren zijn we een dag in Laos geweest, spot goedkoop. We hebben voor 1,50 een prachtig zilveren armbandje gekocht voor m'n dochter, leuk leuk. Zelf ook nog een hele rij armbanden 'gekregen' van hubby @tandenknarssen: heeft ze ook gedaan toen ze veel spanning had na de verhuizing. Hihi ze spreekt nu 3 talen Thais Engels en nl zo leuk. Het engels wil ik heel graag vol blijven houden. Maar het kost wel extra moeite merk ik. Ook al verstaat ze 90 procent v wat we zeggen in engels denk ik. Sorry voor het wat ego berichtje. Het waren zoveel gebeurtenissen in de laatste 10 bldzn. Sterkte gewenst aan alle meiden! En missx, zit je alweer op 20 weken!!! Wowie wat heerlijk! Liefs en warme groeten!
ronde 4 moet het worden meisie!! fijn dat het goed gaat daar een dag naar me verjaardag je NOD dan ga voor je duimen hier morgen vk bellen voor inwendige echo heeft me huisarts geregeld
Spannend gemina! Als het goed is heb je de echo dus nu gehad? 8 dagen overtijd al pff niet leuk als het zo onduidelijk is He. Heel veel sterkte! X
@Gimena: spannend hoor, zal aan je denken morgen! Hier gaat het ietsje beter. Gisteren ging het met pake wat beter en ik merk dat ik gelijk ontspannener ben. Geen hoofdpijn meer... Morgen weer controle bij de VK.
@missx: ja hij kan er zelf af dus kan hem wel alleen op de bank laten. hij is er ook al 1x zelf opgeklommen dus dan kan ik het ook niet altijd in de gaten houden @gimena: wat een gedoe zeg dat je steeds positief en negatief door elkaar test...spannend morgen echo. dan zou je nu vijf weken zijn? @Quint: nee geen last van zijn valpartij. vandaag tegen de muur gelopen vandaag dus zit nog een kleintje bij boven de vorige. oh ongi geworden bah. hier ook aan de ovutesten. heb je ze eerder gebruikt? welk merk heb je? @anneke: sterkte met je opa. @elionorah: wat goed dat ze al engels gaat praten/verstaan. veel plezier nog geniet nog van de laatste dagen. @all: hier gister een dikke streep op de ovutest maar zag ik vanochtend pas. had hem gedaan en was vergeten te kijken nadat ik hem had gedaan oeps hoezo dom. vanavond maar druk aan de klus dan.
@anneke fijn dat het iets beter gaat.hoelaat moet je op controllen zijn bij de vk? @bos als ik zwanger zou zijn ben ik 5 weken en 1 dag. zeer spannend. nog veel klus plezier he
@Gimena: vier uur pas, dus eerst zo aan de slag! @Bos: misschien is het nu wel gewoon raak dan... spannend!!!
Ahhh even een ego berichtje, M'n zus heeft een zoon gekregen!! 2 weken tevroeg, maar alles is ok. Jonah heet hij, mooi He! Ik ben zo blij voor ze, En vind t zo jammer dat ik er nu niet bij ben. Nou nog 7 nachtjes en dan zijn we weer thuis. Dan kunnen we heerlijk op kraamvisite Zo en nu weer even verder chillen in m'n hangmat
Hey meiden! @Gimena, ik lees bij je handtekening dat een echo niet meer nodig is?? Slecht nieuws??? Toch ongi geworden?? @Quint, Jesper kan nog niet zelf de bank op klimmen hoor, dat is echt nog te hoog voor hem. Hij probeert het af en toe al wel. De klimgeit, haha! Wat balen dat je ongi bent geworden zeg... Wanneer is je volgende NOD? Merk je dat je het zelf nu toch wel jammer vindt dat het nog niet raak is? Of maakt het je echt nog niet uit? Ik ga weer voor je duimen! @Elionorah, jeetje wat is de tijd snel gegaan! Je komt alweer bijna thuis zeg! Is het nog gelukt om wat vrijwilligerswerk te doen? Waar 'laten' jullie de kleine dan ondertussen? Klinkt allemaal zo avonturierlijk, ben jaloers!! Wat knap dat ze al zo goed Engels kan verstaan! En wat bedoel je met 'ze spreekt al drie talen'? Kan ze al zoveel woordjes zeggen dan? Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje! Fijn dat alles goed is. Is het hun eerste kindje? @Anneke, fijn dat het iets beter met je pake gaat! @Bos, en heb je goed geklust? hahaha! Hoop zo dat het snel weer raak is! Hier alles prima. Jesper lijkt toch wat van slag met z'n ochtendritme. Gisteren om 6.30 uur wakker, vanmorgen om 7.30 uur. Hopen dat die stijgende lijn zich nu zo voortzet! Had ik al gezegd dat ik een afspraak heb gemaakt voor de 20-weken echo? Woensdag 15 december om 9.30 uur. Spannend!!! Hoe is het met Flotsje?! Ben benieuwd!!