Nou, het bloedt nog steeds, maar wel wat minder. Voelde wel een wat kloppende pijn opkomen, dus heb even twee paracetamol genomen. Heb voor de zekerheid nog even gebeld naar de tandarts en de assistente zei dat zolang het er niet uit stroomt, het goed is. Moet het wel in de gaten houden. Heb het idee dat het wel wat beter gaat. Pijn valt gelukkig (tot nu toe) ook reuze mee! @Ukkie, welkom hier! Leuk dat jullie ook voor een tweede gaan. Spannend allemaal weer he?! Wat een mooie naam heeft jullie dochter. Wat heerlijk dat jullie op vakantie gaan naar Aruba! Wanneer gaan jullie? En hoe lang blijven jullie weg? Neem maar mooi weer mee terug. @Anneke, wat fijn dat de echo goed was, jippie!! En oh wat een straf, nog een echo... Hoe voel je je verder? En groeit je buik goed? Ik wil een foto zien!!! Haha! @Bos, een eeneiige tweeling is niet erfelijk, dat is een speling der natuur. Een twee-eiige tweeling is wel erfelijk, maar ik geloof dat alleen de vrouw het door kan geven. Zo heeft mijn tweelingbroer geen grotere kans op een twee-eiige tweeling, maar ik wel. Als hij nou ooit een dochter krijgt, neemt zij die erfelijkheid wel weer mee. Dacht dat het zo zat... @Gimena, oei, dus dan kan me nog wat te wachten staan?! Ben benieuwd.... Gelukkig heb ik het nu wel gehad. Twee andere zijn er al uit en de laatste zit zo diep, die zal waarschijnlijk nooit zichtbaar worden. Gelukkig! Hier ook lekker aan de poets geweest. Jesper doet tegenwoordig bijna altijd nog maar een slaapje. Vanmiddag werd hij na een uur al huilend wakker. Beetje bloed in z'n bedje. Volgens mij komt er weer een kiesje door. Vannacht heeft hij ook al zo onrustig geslapen en hij zit telkens met z'n vingers in z'n mond, terwijl hij dat normaal nooit doet. En dat gekwijl!! Word er gek van. Je kunt wel nagaan hoe gezellig het hier nu is na dat korte slaapje. Gelukkig (of is het erg dat ik dat zeg??) is vriendlief nu even met hem naar de winkel. Is ie er even uit, wat afleiding zeg maar. Morgenavond wordt hij opgehaald door mijn vader en zijn vrouw en dan gaat ie daar drie (!!!!!!!!!!!!!!!!!) nachtjes logeren. Ik zou eigenlijk aankomend weekend naar Londen gaan, maar dat gaat niet door. We hadden dit zo afgespoken, zodat m'n vriend even flink aan de klus kan op zolder (nieuwe kamer Jesper). Er moet nog veel gebeuren. Nu gaat Londen niet door en ik vind het ook sneu om nu m'n vader af te zeggen. Ze wonen aan de andere kant van het land en zien hem niet zo heel vaak. Ze hebben zich er zo op verheugd! En nu kunnen wij toch mooi even flink aan de slag met de zolder. Vrijdagavond gaan we waarschijnlijk lekker met z'n tweeën uit eten en even winkelen (koopavond). Denk dat het ook best even lekker is, maar ik vind drie nachten achteraf toch wel heel erg veel. Zondag halen we hem gewoon lekker op tijd op.... Bah, als ik het er zo over heb, voel ik me zelfs een beetje een slechte moeder dat ik Jesper 'weg doe' terwijl we gewoon thuis zijn...
Miss.. we gaan 22 nov tot 1 dec.. Ik denk niet dat het gaat lukken om 30 graden mee te nemen We vinden heel spannend weer! En ik vind je geen slechte moeder hoor. Ik doe het zelf ook weleens om hier eens goed aan de poets te kunnen. Vind het erg lekker om even niet aan Sophie haar schema te denken. Geniet ervan!
Anneke.. leuk zo snel op elkaar! Fijn dat de echo goed ging. Altijd leuk nog een keer een extra echo toch?
Ik vind het inderdaad alleen maar mooi een extra echo. Stiekem had de echoscopiste met de pretecho ook al gekeken naar de ruggengraat en die zei toen al dat het er goed uitzag, dus maak me helemaal geen zorgen. Alleen weer even genieten dan van de kleine man. Hij lag nu inderdaad zo dat het niet goed zichtbaar was en draaide wel, maar niet zoals zou moeten! Had ik vorige week die foto nog geplaatst van mijn buik? Want dat is de meest recente die ik heb... ik plaats m zo nog wel een keer.
@anneke: wauw mooie buik al. kan niet wachten tot de mijne ook zo is hoeveel kindjes willen jullie eigenlijk?
Zwanger!! flotsje ~ 1e ronde ~ 21 maart 2011 uitgerekend Annekevdz ~ 1e ronde ~ 24 maart 2011 uitgerekend MissX28 ~ 1e ronde ~ 30 april 2011 uitgerekend Idm ~ 1e ronde ~ 5 mei 2011 uitgerekend Nina1982 ~ 1e ronde ~ .... 2011 uitgerekend Nog niet zwanger... Sunlight ~ bezig met 2e ronde ~ NOD 17 oktober Bos ~ 1e ronde na mk ~ NOD 16 november Elionorah ~ bezig met 4e ronde ~ NOD 18 november Quint1 ~ bezig met 2e ronde ~ NOD 28 november Gimena ~ bezig met 4e ronde ~ NOD 4 ockt
wauw mooi buikje hoor wacht maar in de buurt bij 30 weken haha dan heb je zeker een knoeper van een buik
Zwanger!! flotsje ~ 1e ronde ~ 21 maart 2011 uitgerekend Annekevdz ~ 1e ronde ~ 24 maart 2011 uitgerekend MissX28 ~ 1e ronde ~ 30 april 2011 uitgerekend Idm ~ 1e ronde ~ 5 mei 2011 uitgerekend Nina1982 ~ 1e ronde ~ .... 2011 uitgerekend Nog niet zwanger... Sunlight ~ bezig met 2e ronde ~ NOD 17 oktober Bos ~ 1e ronde na mk ~ NOD 16 november Elionorah ~ bezig met 4e ronde ~ NOD 18 november Quint1 ~ bezig met 2e ronde ~ NOD 28 november Gimena ~ bezig met 4e ronde ~ NOD 4 ockt Ukkie2009 ~ bezig met 2 ronde ~ NOD 8 december
Hee meiden, ben nog niet weg hoor wij gaan vrijdag de 19de pas vliegen maar tot die tijd druk, druk, druk... En hoezo zp verslaafd? Anneke en MissX wat fijn dat het allemaal goedgegaan is vandaag! Anneke, een mooie buik en een hele mooie naam voor de kleine! Ben ook benieuwd hoeveel kindjes jullie zouden willen? Bos, en voor hoeveel gaan jullie? Ik ken iemand die graag drie kindjes wilde maar het werden er vier want de laatste zwangerschap was van een tweeling Ik dacht hoe ouder de vrouw en hoe meer zwangerschappen hoe meer kans op een tweeling MissX, jij bent geen slechte moeder soms is het gewoon fijn om wat tijd voor jezelf te hebben. Wees blij dat jullie die mogelijkheid hebben... Weet je waar ik me zorgen over maak? Waar moeten wij de kleine onderbrengen als de tweede wordt geboren... Serieus, ik weet het echt niet ook mede omdat de bevallingsdatum moelijk te plannen valt. Ukkie, welkom!!!!!!!!! Lekker naar de zon, heerlijk! Gimena, NOD 4 december bedoel je?
@Quint: ik zou er graag 3 willen. maar vier mag ook hoor weet niet of vriendlief daar zo blij mee is haha heb je geen kennis of aardige buurvrouw waar je de kleine kan brengen als je moet bevallen? die je kan bellen als het begonnen is?
Bos, helemaal super drie kindjes! Een hele mooie wens die hopelijk snel vervuld gaat worden!!!!! Ja, een buurvrouw daar dacht ik ook aan. Wij hebben wel aardige buren die twee al wat oudere kinderen hebben maar wij zijn niet heel close mee. Maar als het moet dan moet het... Ah ja ik heb me voorgenomen om deze keer 42 weken te halen en in het ziekenhuis ingeleid te worden want dan kan je de bevallingsdatum wel plannen (droom maar lekker verder)
@Quint: haha klinkt leuk maar jammer dat je dat dan weer niet kan plannen weer haha.... woon je dichtbij?? mag je de kleine wel bij mij brengen
Dank voor jullie complimenten! Vind m zelf ook niet lelijk... maar wel groot! Ben heel benieuwd hoe groot ie gaat worden. Mijn man en ik twijfelen nog tussen twee en drie, dus het is echt even afhankelijk van hoe het straks gaat als we er twee hebben. Is dat een beetje te doen en gaat het kriebelen... dan wil ik graag weer snel daarna zwanger worden. Zo niet, dan houden we het lekker bij twee. Qua ruimte in huis zou twee wel ideaal zijn... onze kamers zijn straks wel vol, dus dan zouden we meerdere kinderen op een kamer moeten doen.
Nou, ik ga even douchen, net terug van een rondje hardlopen. Het ging wel heel lekker vandaag, 4,8 kilometer gedaan. Ik doe nog steeds na elke acht minuten een wandelpauze van twee minuten en dat gaat heerlijk!
Goedemorgen allemaal, Wat is het hier uitgestorven! Hier is het weekend begonnen. Zo lekker even met Ronja naar de sportschool, tussen de middag even lunchen in de stad... en verder... zien we wel weer! Heerlijk! Jullie ook allemaal een prettige dag!
Het si hier inderdaad erg rustig! Hier niet veel plannen. Sophie is lekker aan het spelen en ik ben ondertussen taarten aan het bakken. Straks broodje eten en vanmiddag is manlief optijd thuis. We gaan naar vrienden een hapje eten. Altijd gezellig