Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by MissX28, May 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    2,515
    0
    0
    Klinkt gezellig en gemoedelijk, helemaal prima! Ik heb net even gesport... vooral niet te fanatiek, maar was wel lekker. En nu ligt Ronja lekker te koesen en kon ik dus even op zp kijken, zo ook nog even langs marktplaats... altijd leuk...

2. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    goedemorgen

hier een dagje vrij en lars wel naar mijn ouders gebracht. wil vandaag onze eettafel schuren (zitten paar vlekken in) en in de was zetten en meteen onze salontafel en dressoir maar in de was gooien. is zo'n stank altijd bah.
    dan denk mijn kamer poetsen want dan zal er wel overal stof liggen en dan kleine man weer halen (of eerst nog douchen mmm..)

@ukkie: veel plezer vanavond. doe haar de groetjes van me.
    en eet smakelijk :D

stiekem net al een testje gewaagd (nod is dinsdag) niks maar hopen dat het te vroeg was..

3. gimena

gimena Niet meer actief

even aanpassen

4. gimena

gimena Niet meer actief

haha lees het net naar aanpassen haha :D jaa had idd dec moeten zijn :)

5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    2,515
    0
    0
    @Bos: actief aan de klus meid, is het een beetje gelukt?

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    2,515
    0
    0
    Zo leuk, net mijn pakketje van de H&M binnen gekregen. Had echt een hele leuke prinsessenjurk voor Ronja besteld, die ze met de kerstdagen aan kan! En hij is echt superlief! Roze, glanzend met een laagje gaas over de rok en glittertjes. Heel fout eigenlijk, maar zooo schattig!

7. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: klinkt schattig die jurk. we willen wel een foto zien he als ze hem aan heeft gehad :D
    ik moet nog wat gedenken voor de kerst.
    weten jullie al wat je gaat doen met kerst?
    hier gaan we eerste kerstdag naar mijn schoonouders en tweede kerstdag komen mijn ouders, zus en zwager hier eten.

ja het is gelukt heb druk dagje gehad maar wel eer van mijn werk. beide tafels en het dressoir in de was gezet.
    3 wassen gedraaid. speelgoed gewassen en uitgezocht.
    mijn woonkamer gesopt en gekookt dus genoeg voor vandaag vond ik zelf.

@missx: hoe is het met je mond?

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    2,515
    0
    0
    Met de kerst zal ik zeker even een foto posten! Heb voor mezelf ook een mooie feestelijke jurk besteld. Positie uiteraard, van de Wehkamp... Vind het best lastig hoor om me leuk te kleden zo in de zwangerschap!

Denk dat wij mijn ouders en schoonouders en broers met aanhang uitnodigen om eerste kerstdag hier te komen eten. Dat hebben we vorig jaar ook gedaan en het was een groot succes. En dan hebben we de tweede kerstdag gelijk weer wat rust.

Goed bezig geweest gisteren! En ook lekker dat het allemaal gelukt is. Was je daarna ook wel goed moe denk ik... wanneer ga je weer testen trouwens?

Hier was het vanmorgen al voor vijf uur dag. Onze kleine meid had besloten dat de nacht voorbij was. Fijn hoor. Gelukkig ligt ze nu net weer even te slapen. Dat heeft ze wel nodig, want om half tien gaan we weer babyzwemmen.

Allemaal een prettig weekend!

9. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: maandag of dinsdag. als ik kan wachten doe ik het dinsdag dan is vriendlief ook thuis want gaan we samen een dagje naar sanadome. (eerste keer dat we samen weg gaan sinds lars er is en voelt wel gek hoor)
    heb al sinds dinsdag last van mijn rug en het wil maar niet weg.
    heb gespannen borsten en voel sinds gisteren een trekkerige gevoel onder in mijn buik bij mijn schaambot.
    pfff hoezo jezelf gekmaken. die wachtweek zou niet zo lang mogen duren.

ik vond het ook moeilijk om mezelf leuk te kleden tijdens de zwangerschap want wilde ook weer niet te veel uitgeven aan de kleding omdat het maar zo tijdelijk is dat je er in past.

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Anneke.. kleden in de ZW is best wel lastig ja.. en dan zeker voor feestelijke gelegenheden zoals kerst. Ik hoop dit jaar met kerst ook zwanger te zijn, maar ik denk dat ik dan nog geen positiekleding nodig heb (gelukkig)

Bos.. goed bezig geweest gisteren! Ik hoop dat je tot dinsdag kunt wachten en dat jij en je kerel lekker kunnen genieten met zn tweeen in sanadome met de gedachte aan je zwangerschap!

Hier vandaag naar de sintintoch bij mijn ouders in het dorp. Heb Sophie er al in liggen dus die slaapt denk ik wel tot een uur of 1. Kunnen we daarna weg. Moet ook nog een nieuwe luieremmer kopen. De deksel lag boven op de vensterbank te drogen.. is hij naar beneden gewaaid, kapot :(.. helaas.

Vanavond lekker gourmetten bij mn ouders. Broer is jarig dus dat wordt vast gezellig. We blijven ook lekker slapen.. dat is wel helemaal relaxed. Dus ik zeg.. fijne dag allemaal!

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    2,515
    0
    0
    @Bos: kun je je nog een beetje inhouden? Ik vind het ook helemaal spannend, zou het zo leuk voor je vinden als je zo snel alweer zwanger zou zijn.

@Ukkie: was het leuk bij de Sint? En kreeg Sophie er al wat van mee? Wij hebben vrolijk op tv gekeken... Ronja vond het totaal niet boeiend!

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Annelke.. nee ze vond het eng haha.. Zal zo eens een foto spammen! :).. logisch dat Ronja er ook niks van mee gekregen heeft.. zijn ze ook echt te klein voor

13. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: ah wat lief van je. ga wachten tot overmorgen...of morgen haha weet nog niet...

14. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Kom ook even spieken hoe het met Bos gaat. Je hebt stalen zenuwen (ik zou allang getest hebben)!!! Duim voor je dat die test straks positief is!

Bos en Ukkie, heel erg lief van jullie dat jullie de kleine jongen zouden willen opvangen, dank jullie wel!!!!

Hier helemaal doorgedraaid door de ovu testen. Heb zelfs manlief ingeschakeld om naar die streepjes te gaan kijken en hij zag daar ook zeer weinig of geen kleurverschillen in.

Bos, ik blijf duimen!!!!! :)

15. Elionorah

Elionorah Bekend lid

Jun 14, 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hoi ladies,
    We zijn weer thuis, Heeerlijk!
    Het was een superlange reis v 28 uur.
    Maar afgelopen weekend is heerlijk verlopen.
    De jetlag hakte er zaterdag even in bij mij.
    Maar hubby en dochter voelen zich top.

Dochter heeft sinds gisteravond het goede slaapritme weer te pakken.
    Dus morgen begint ons Amsterdamse leven weer:)
    Werken en de kleine grote meid naar de crèche.
    We zijn benieuwd hoe dat gaat
    En dan in positieve zin.
    Want ze gaat het zeker heerlijk vinden.

Sorry ik heb nog niet terug kunnen lezen, dus breek eigenlij zomaar in.
    Hoop binnenkort weer even bij te lezen.
    Vanmorgen getest (negatief).
    Maar m'n nod is pas donderdag of vrijdag.
    Dus er is nog (een klein beetje) hoop.
    Al zit ik er qua hoop soms doorheen.
    Dit is de 4e maand, maar voelt al zo lang.
    En soms verga ik van de zenuwen, waardoor ik weer bang ben dat het negatieve invloed heeft op m'n cyclus of vruchtbaarheid...
    Stom He, ik wil het zo graag en heb dan soms m'n emoties niet in de hand. Ben ik daar de enige in,
    Of hebben jullie dat ook wel eens?

Ik wacht het nu de komende dagen maar af.
    Denk dat ik (weer) niet zwanger ben.
    Ik voel me soms schuldig tegenover m'n dochter.
    Ze wordt al zo groot en er komt nog geen 2e kindje.
    En voor die er is ben je ook weer 9 maanden verder.
    Ik vind dat voor haar zo lullig.
    En ik kan er niets aan veranderen...

Pff ik heb even een opbeurende bemoediging nodig denk ik.
    Zo, dat was een pak v m'n hart :)

Slaap lekker, x

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    2,515
    0
    0
    @Elionorah: wat vervelend meid dat je er zo doorheen zit! Maar je schuldig voelen tegenover je dochter is echt niet nodig. Zelfs als het verschil ietsje groter is, kunnen ze toch nog heel leuk samen spelen hoor straks!

@Ukkie: wat sneu dat Sophie bang was... ach ja, volgend jaar beter!

@Quint: doordraaien is nooit goed, ik heb geen ervaring met die testen, dus kan je niet helpen... maar als je er gek van wordt, gewoon wegleggen!

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Elonorah.. He balen meis.. ik hoop voor je dat het deze maand raak is. Ik snap je schuld gevoelens tegenover je dochter wel (hoe heet ze?). mijn duimen draaien ook voor jou overuren. Goed dat de reis zo goed verlopen is! Had ze een eigenstoel? Hier gaan we a.s maandag 11 uur vliegen met Sophie (1,1mnd) ben ook wel erg benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Bos.. knap van je!

Quint.. ik heb er ook helaas geen ervaring mee. sorry

18. MissX28

MissX28 Bekend lid

Aug 2, 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden,

Pff, ben al vanaf zaterdag hondsberoerd: flinke buikgriep. Ik eet nauwelijks, omdat niets binnen blijft. Heb amper kracht in m'n lichaam om de trap op te lopen, dus heb helaas nog niet kunnen bijlezen. Dacht toch even een berichtje zodat jullie weten waarom ik niets schrijf. Hoop er gauw weer bij te zijn.

Liefs

19. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @missx: heel heel heel veel beterschap meid...hoop dat je snel op knapt

20. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    MissX, van harte beterschap!

Elionorah, het komt wel goed, meid. Ook jij krijgt die twee strepen te zien! Ronde 4 valt relatief nog mee (sorry, ik weet dat het anders voelt). En je schuldig voelen tov je dochtertje is echt niet nodig, daar heeft Anneke gelijk in!

Ovu testen stop ik per direct mee, hahaha. Wist al dat het ondingen waren, nu nog een keer bevestigd.
    Fijne avond en ik kom nog een keertje gedag zeggen voordat wij vertrekken!

Ukkie, jullie ook al bijna op reis! Spannend, hoor. Is het de eerste keer dat Sophie gaat vliegen? Ik moet zeggen 11 uur is best wel lang maar het zal ongetwijfeld goed gaan! Wel vond ik erg lastig dat de kleine geen eigen stoel had...

Share This Page