Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    ik ben even bij de huisarts geweest,
    en 2 december heb ik een eerste echo!
    Dan kunnen we met sinterklaas het goede nieuws vertellen :)

Ik ben helemaal in de gloria :)
    maar voel wel erge krampen in mn buik en rug...
    Nog 6 weken, en dan hebben we de eerste spannende periode gehad.

hier een foto van mn positieve test :)

2. gimena

gimena Niet meer actief

Gefeliciteerd :d

3. gimena

gimena Niet meer actief

ja zaterdag weer eens feestje en maandag sophie haar echt verjaardag :D.
    ik wou eerst zelf een taart maken maar op de site waar ik fornat bestel was op de kleurtjes en elke keer net te laat dus wordt appeltaart bakken 3 suikervrije gebakjes cake/kruiden cake. 2 kwark taartjes. en een kersen vlaai en een aardbeien vlaai zal wel genoeg zijn toch :D

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @elionorah: wow dat is al over twee weken je echo? wat fijn waarom zo snel als ik vragen mag?

hier ook gebeld en kan 15 december terecht.

5. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @bos, ja over 2 weken! Heerlijk!
    Ik heb in januari 2008 een EUG gehad.
    (buitenbaarmoederlijke zwangerschap)
    Operatie and All, heeel vervelend en verdrietig.
    En het blijkt dat je na een eug een grotere kans hebt om t nogmaals te krijgen.
    Dus eigenlijk is t niet eens een hele leuke reden om die echo te krijgen.
    Maar ik ben hartstikke blij dat t al met 6 weken mag!
    Kunnen we in ieder geval zien of t goed zit,
    En misschien al een hartje horen kloppen :)

Ahh jij mag ook al over n maandje een echo!
    Hoe ver ben jij nu?

Zo we zijn op weg naar m'n ouders.
    En ik voel me verheugd :)

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Elionorah.. Gefeliciteerd zeg! Jij dus ook al. :D

Wie is de volgende??

7. gimena

gimena Niet meer actief

ik wil wel hoor :)

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Gimena.. anders ik wel :D Zullen we gewoon tegelijk deze ronde zwanger zijn?

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @elionorah: oh oke vandaar dat je nu lekker vroeg mag komen. hoop dat je dan al een mooi hartje ziet.
    ik ben nu pas vier weken. gister voor het eerst positief getest dus acht weken met de echo....
    hoor net alleen dat vriendlief niet kan de 15de dus moet ff verzetten..

10. gimena

gimena Niet meer actief

ja leuk krijgen beide Sophie,s een brusje
    wanneer is je NOD?

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    8 dec :D

12. gimena

gimena Niet meer actief

hier 4 dec ;)

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    word spannend meiden.

zal wat hcg strooien

*hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg*

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Elionorah: van harte gefeliciteerd!!!

@Ukkie: wat een prachtige taart! Maak je ook verjaardagstaarten voor bijvoorbeeld eerste verjaardagen?

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Het is ineens weer een zwangerschapsgolf... dus wie weet werkt het aanstekelijk dames!

16. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Heeeeee halloooo!

Daar ben ik weer! Zo leuk dat er nu ineens twee zwangeren bij zijn!! Meiden, hoe voelen jullie je?! Domme vraag natuurlijk, haha! Maar voelen jullie je ook al 'anders'? We moeten zo even ons lijstje gaan aanpassen joh!

@Quint, hele goede reis, heel veel plezier en kom terug met goed nieuws he?!!

@Gimena, wow, jij bent goed verwend! Ben wel benieuwd naar je mega budda beeld zeg! Oh, dus maandag wordt de kleine al 1 jaar! Zo'n bijzondere dag! Zo te lezen ga je geen taart tekort komen!

@Elionorah, wat knap van je dochtertje zeg! En wat vroeg al joh!

@Anneke, fijn dat Anneke het afgelopen nacht wat beter heeft gedaan zeg. Heb jij ook even lekker kunnen bijtanken. En nu: vakantie!! Geniet ervan! Wanneer kom je terug?

@Ukkie, ook nog lekker jong zeg, wat leuk! Ik word eind december 27, valt ook nog best mee he... ;) haha!
    Heel herkenbaar trouwens hoe Sophie doet! Jesper heeft de laatste tijd ook erg de neiging om, als hem iets niet zint, van zich af te slaan of met dingen te gooien. Als het richting mij is, pak ik hem bij zijn armpjes (niet hard uiteraard), zorg dat ie mij aankijkt en zeg dan op een lage toon (terwijl ik probeer streng te kijken): dat mag niet, dat is niet lief! Dat hoef ik maar te doen en dan begint ie me heel snel te knuffelen en gaat ie tegen me aanliggen. Blijkbaar schrikt ie wel van die lage stem en van m'n gezicht, hahahaha! Voel me dan zo schuldig, terwijl ik natuurlijk niks verkeerd doe, haha! Als hij zo'n bui heeft dat ie in de box alles eruit aan het smijten is, dan weet ik dat het gewoon aandacht vragen is, dus dan negeer ik het. Gaat de lol er snel af. Of ik loop langs hem, kijk hem dood normaal aan en doe net alsof het me niets interesseert. Meestal stopt hij dan wel snel. Als hij vervolgens lekker gaat spelen, dan natuurlijk ff complimenteren! Moet wel zeggen dat het allemaal niet vanzelf gaat hoor. Heb ook m'n momenten dat ik niet zoveel van hem kan hebben en negeren niet lukt. Maar hij is ook zo aan het uitproberen!
    Wauw, wat een mooie taart trouwens! Ziet er verrukkelijk uit! Doe je dat voor de kost? Leuk zeg! En knap!

@Bos, zit je haar weer mooi? Wat zul jij stralen zeg, met een nieuw kapsel en zulk goed nieuws! Hahaaa!!

17. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik zal ons lijstje eens even opzoeken

18. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Zwanger!!
    flotsje ~ 1e ronde ~ 21 maart 2011 uitgerekend
    Annekevdz ~ 1e ronde ~ 24 maart 2011 uitgerekend
    MissX28 ~ 1e ronde ~ 30 april 2011 uitgerekend
    Idm ~ 1e ronde ~ 5 mei 2011 uitgerekend
    Elionorah ~ 4e ronde ~ 27 juli 2011 uitgerekend

Bos ~ 1e ronde na mk ~ .... 2011 uitgerekend

Nog niet zwanger...
    Sunlight ~ bezig met 2e ronde ~ NOD 17 oktober
    Quint1 ~ bezig met 2e ronde ~ NOD 28 november
    Gimena ~ bezig met 4e ronde ~ NOD 4 dec
    Ukkie2009 ~ bezig met 2 ronde ~ NOD 8 december

Oké, ik heb Sunlight eruit gehaald, daar hebben we volgens mij al heel lang niets meer van gehoord. Van Nina weet ik eerlijk gezegd niet precies wie ze is? Heeft ze lang mee geschreven? Ik heb haar er ook maar uitgehaald...

Hoe gaat het met Flotsje en Idm? Meiden, schrijven jullie nog mee?!

19. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Flotsje zie ik nog wel op het forum van de maart mama's, volgens mij gaat het goed, maar wel druk en Bram was ook ziek van het doorkomen van zijn kiezen... Idm al heel lang niks meer van gehoord.

Wij gaan vanmiddag weg en komen volgende week vrijdag terug. Maar, mijn vader is gisteren ineens met hartproblemen opgenomen in het ziekenhuis. Dus het kan zijn dat we tussendoor ook zo nu en dan thuis komen. Gelukkig zijn we maar een uurtje verder weg op vakantie!

20. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Meiden, wat is het rustig hier!

@Anneke, jee wat erg van je vader! Hoe staat het ervoor? Je zult wel geschrokken zijn. Hopelijk kunnen jullie toch nog lekker genieten van jullie vakantie. En gelukkig zijn jullie idd in de buurt!

Hier lekker vrij geweest vandaag. Jesper was om 7.45 uur wakker en hij heeft vanmiddag maar drie kwartier geslapen. Kun je nagaan hoe gezellig het daarna was!? M'n vriend heeft late dienst, dus ben alleen thuis met hem. Net drama gehad voor en na het badje op het aankleedkussen. Meneer wil niet op z'n rug liggen en verzet zich hevig, helemaal rood aanlopend. Moet hem dan echt zo in de houdgreep houden! Pff, en een kracht dat ie heeft! Ik schrok een beetje van mezelf dat ik hem zo stevig vast moest pakken. Maar lief aankijken en vragen heeft ook geen zin, dus dit was de enige optie. Hij krijste de hele boel bij elkaar en ik voelde me zo machteloos! Moest echt 'hard' tegen hem zijn. En het interesseert hem echt geen ene mallemoer he, dat is nog het ergste. Hij gaat gewoon door! Pff... als ie nu al zo pittig is, wat staat ons nog te wachten?! gelukkig kreeg ik net weer allemaal kusjes van hem, haha! Heb hem er vroeg in gedaan net, lijkt erop dat ie dat nodig heeft. En hij is gelijk stil, dus hij lijkt het ermee eens te zijn, haha!

Nou, nu eerst beneden alles stofzuigen en dweilen. En dan heb ik eigenlijk ook nog een heleboel strijkwas... Maar ja, tis ook vrijdagavond, bankhangavond he... Dus na het zuigen en dweilen ben ik bang dat er niets meer gaat gebeuren.

Pff, ben meer moe dan na een dag op het werk, herkennen jullie dat?!

Liefs, MissX

Deel Deze Pagina