Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elionorah, jeetje meid wat een bericht! Ik hoop voor je dat het snel beter gaat met je. Laat je inderdaad nog even weten hoe de echo is volgende week? Heel veel sterkte! Dikke knuffel!

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @elionorah: jemig meid sterkte ermee

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    ik meld me ook weer! Gisteren terug gekomen uit Aruba! Was heerlijk! en vliegreis beide gingen prima!

Elonorah.. aah jeetje toch! Wat erg. Logisch dat je je even terug trekt! Heel veel sterkte!

4. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Dank voor jullie lieve reacties!
    Ik ben ondanks de onzekerheid nog redelijk rustig.
    Het is nog niet heelemaal voorbij.
    Het bloeden is gisteravond alweerngestopt.
    En de assistent sprak ik zojuist, en dienvertelde me dat de HCG waarde een vitale zwangerschap aangeeft?!!!
    Dus zeker geen bbz.
    Maar ook een kans op een goede zwangerschap...!
    De arts zal me vandaag ws nog bellen.
    Hij zal me in meer details vertellen wat de waarde betekend.
    Misschien had ik een tweeling, en is 1 zakje leeg..
    We weten t niet.

Ik hou jullie op de hoogte.
    X

5. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @ HCG waarde is 13.832

De arts heeft gebeld en vertelde ongeveer t zelfde.
    De arts heeft me gebeld en vertelde:
    De HCG waarde is goed, het geeft een vitale zwangerschap aan. Dat betekent dat er een goede zwangerschap zou kunnen zijn. Ook is er dus zeker geen buitnbm zws.

Wat er zou kunnen zijn is dat ik veel minder ver ben dan ik dacht. En dat t embryo met een week (of2) zichtbaar wordt...
    Of het Zit toch niet goed/ het gaat nog verkeerd...

Niet veel meer nieuws dus...
    Ik wacht af en hoop dat God een wonder laat gebeuren.

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wat ontzettend spannend Elionorah! Ik hoop heel erg met je mee dat je toch een goede zwangerschap hebt, ik gun het je zo!

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Elionorah.. ooh meisje mijn duimen draaien overuren! Ik hoop zo dat het toch gewoon blijft plakken en lekker doorgroeit!

All.. hier dus vorige week mn ei gehad op Aruba! Zou die donderdag mn ei moeten krijgen maar had maandag en dinsdag een dikke streep en woensdag alweer veel minder. Die dinsdags had ik heel veel eggwhite dus denk dat ik hem iets eerder gehad heb. We hebben om de dag geklust dus ik ben benieuwd. Zijn er totaal niet mee bezig geweest en daarom denk ik dat het ook niet raak is. Wel heb ik sinds mn ei gespannen borsten. Kan soms geen eens op mn buik liggen van de pijn..

Wie zit er nog meer op de wachtbank? |Volgende week woensdag is mn officiele NOD(uitgaande van de 31 dagen)...

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @elionorah: wat spannend en wat een onzekerheid zeg...

@ukkie: spannend zeg nog een week he...duim voor je meid...hopen dat je op het shirts van sophie kan zetten: made in Aruba :D

@all: ben naar bed heb vergadering gehad en ben gaar. hele dag al beetje misselijk/weeig..

9. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Het is rustig hier! Bij ons gaat alles goed. Gelukkig is de wind weer gaan liggen en het heeft hier lekker gesneeuwd. Vanmorgen eerst maar even een sleetje gaat kopen en lekker wezen sleeen buiten.

@ukkie, ik hoop voor je dat het raak is!
    @elionorah, spannend zeg! We duimen dat het goed zit!

Ik zal nog even een foto spammen!

10. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden!

Ik ben aan het werk en wat lees ik nu?! Jeetje Elionorah wat spannend meis! Pff, wat een onzekerheid. Ik duim heeeel hard voor je en zal veel aan je denken. Hou je ons op de hoogte? Hoe voel je je ondertussen? Heb je nog buikpijn?

Ik ga later op de rest in, tis nu erg druk op het werk.

@Idm, leuke foto! Heerlijk in de sneeuw zeg!

Liefs

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @idm: leuke foto. ze heeft de grootste lol zo te zien

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    onze kleine man op de slee

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wat een mooie sneeuw en slee foto's Idm en Bos! Zou Ronja nog te klein zijn voor een slee of zou dat straks ook al kunnen? Het lijkt me wel heel erg leuk!

Onze kat is weer heel erg ziek. Hij heeft nu ook verlammingsverschijnselen gekregen. We horen straks of het nog goed te behandelen zal zijn of dat we hem moeten laten inslapen.

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Anneke.. aah wat sneu voor de kat! Beterschap voor hem! Lekker knuffelen!

Elionorah.. ik hoop het zo meisje!

Bos.. Leuke foto zeg!
    idm.. ook een schatige foto zeg|!

Over sleeen gesproken.. hier zijn ze allemaal uitverkocht. Mijn ouders nemen onze slee (waar ik als kind opgezeten heb) mee.. Kunnen we morgen gaan sleeen.. zaterdag gaat het alweer dooien..

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Oh, leuke foto's in de sneeuw!!!! Dikke pret zo te zien :):):)

Elionorah ik hoop het zo voor jullie...

Anneke, dikke knuffel voor jullie kat, hopelijk knap ie heel snel op.

Ukkie, hoe was het op Aruba? Jullie zijn niet zo lang weggeweest dan... En spannend jouw NOD, hou je het nog een beetje vol?

Bos, mijn moeder heb ik 9 maanden niet gezien want ze was hier in januari en februari dit jaar om voor de kleine te zorgen. De rest van de familie heb ik 2,5 jaar niet gezien en mijn vader pffffff geen idee, een jaar of 8 denk ik...

Verder niet zoveel bijzonders hier. Zit te twijfelen of ik de ovu testen ga gebruiken of op mijn gevoel afga... Het is best lastig vind ik want ik wil ook niet teveel mee bezig zijn.

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Quint: zo dan had je je vader lang niet gezien zeg. wel fijn om iedereen weer te zien dan lijkt me.

ik dacht ook dat ik er met ovutesten te veel mee bezig zou zijn en bij lars ook heel lang uitgesteld en toen was ik het zat (maand 9) toch gaan gebruiken en zwanger. ik was er dus helemaal niet te veel mee bezig als ik ze gebruikte want tot nu toe 3x gebruikt en 3x zwanger geworden....

wil je keuze niet beinvloeden maar dacht misschien helpt een ervaring van een ander je een beslissing te maken.

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh die slee is ook niet van mezelf hoor haha is bij mijn schoonouders... heb zelf geen slee moet er nog 1 zoeken

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Bos, dank je wel, ik vind het heel erg fijn om de positieve ervaringen van anderen te lezen! Maar mijn probleem is dat de ovu testen bij mij nooit never niet donker worden. Althans de teststreep wordt nooit even donker als de controlestreep (gek, hé) en de kleurverschillen tussen verschillende testen/dagen zijn er nauwelijks ;) Ik dacht dat ik gek was en liet de testen aan mijn man zien maar die zag er ook zeer weinig tot geen kleurverschillen in... Kortom, het is de hele tijd turen naar die strepen en dan nog kan je er geen touw aan vastknoppen en daar wordt ik vreselijk onzeker van. Een optie zou zijn om de digitale testen te gaan gebruiken maar die vind ik zo ontzettend duur...

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Quint: welk merk gebruikte je? mijne werden ook niet zo donker als de controle streep maar ik zag wel duidelijk verschil als hij donkerder werd en als hij dan ineens lichter was. misschien hebben wij ook wel mazzel dat het precies 3x ermee gelukt is. die digitale zijn inderdaad heel duur...misschien keer ander merk proberen?

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Bos, ik geloof echt dat de ovu testen (kunnen) helpen om zwanger te raken! Tot nu toe heb ik die van sensitest gebruikt (volgens mij jij ook?) en denk nu aan om de testen van zwanger & kids aan te schaffen. Veel dames hier op het forum zijn daar (zeer) tevreden over en ze zijn helemaal niet duur. Ja, ik denk dat ik het ga doen :), dank je wel voor je steun/advies!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina