@Quint: ja ik had ook sensitest inderdaad. hoop dat je er snel zwanger mee mag worden ik ga mijn bed opzoeken truste meiden
Hey meiden! @Quint, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Kan me voorstellen dat het wel vermoeiend was ja, met al die bezoekjes! Hoe is het met de kleine knul gegaan? Wat erg voor je tante en je moeder zeg! Gelukkig is het bij mijn broer niet het geval dat een van de twee is vreemd gegaan, dat scheelt! Heb je helemaal geen contact meer met je vader (als ik vragen mag?) @Gimena, morgen je NOD! Hoe is het met je? @Bos, hoe voel jij je? Niet meer misselijk? Hoe ver ben je nu? Merk je dat je het allemaal spannender vindt nu na de mk? Wat goed dat Lars bij jullie op de kamer heeft geslapen! Volgens mij zou Jesper dat niet doen. Hij slaapt altijd zo licht! Afgelopen zomer heeft hij eens één nachtje bij ons op de hotelkamer geslapen, dat was een ramp! En wat leuk dat je zo goed contact hebt over gehouden aan zp! Kunnen de mannen het ook goed met elkaar vinden? Wat schattig, Lars op de slee! Is dat een mini skibroekje? Ziet er lekker warm uit! Leuke slee trouwens! @Elionorah, hoe is het met je?! Ben zo benieuwd... En is Theresa al weer beter? Hope so! @Anneke, de boerenkool was heerlijk, haha! Extra lekker met Hema-rookworst Ben gek op stamppotten! Met m'n broer gaat het op het moment niet best. Hij ziet het even niet zo best in. Kan het me ook wel voorstellen. Ik probeer maar telkens positief op 'em in te praten. Hij is een beetje aan het vluchten in z'n werk nu, niet best... Ik hoop dat ie hier zondag gezellig pakjesmiddag komt vieren, even wat afleiding. Wat sneu dat je moeder zo in paniek raakte zeg! Gaat het weer met 'er? En hoe is het donderdag met je vader gegaan? Interessante cursus had je! Oh, lees nu van je kat, wat sneu! En?? Hoe is het nu? @Ukkie, je bent er weer! Hoe was het weer daar? En het vliegen is dus goed gegaan?! Top! Wie weet is jullie kindje wel daar verwekt! Het feit dat jullie er eigenlijk helemaal niet mee bezig zijn geweest, zou juist wel eens heel positief kunnen zijn! Ik duim voor je! @Idm, wat een leuke foto! Ze straalt helemaal, geweldig! Jesper is vandaag voor het eerst op de slee geweest! We hadden 'em eigenlijk gepland als Sinterklaascadeautje, maar ach, hij snapt er toch nog geen bal van. En nu ligt er sneeuw, dus nu moeten we 'em gebruiken! Hij vond het geweldig. We hebben er een met zo'n zitje erop en een riempje voor z'n middel, zodat ie er niet af kan vallen. Hadden 'em lekker ingepakt, door de zak van de buggy te gebruiken, heel handig! Na een half uurtje viel ie op de slee in slaap, hahaha! Verder vandaag lekker vrij geweest. Morgen pakjesmiddag bij m'n schoonzus en zwager. 's Avonds leggen we Jesper eerst daar te slapen, zodat we er nog een gezellig avondje aan vast kunnen plakken. Moeten we toch af en toe blijven oefenen met 'em! Straks The Voice kijken, leuk! Volgen jullie dat ook? Fijne avond meiden!
Ik heb trouwens gisteren snowboots besteld voor Jesper, maat 21. Bij www.schuurmanschoenen.nl. (de zwarte). Hopelijk komen ze morgen binnen, toch wel lekker warm!
Nog geen nieuws over de kat. Hij schijnt wel wat opgeknapt te zijn, maar pas morgen kan de dierenarts inschatten of hij het gaat redden. Morgen is ook de begrafenis van pake. Zie enorm tegen die dag op... nou ja, het komt wel weer goed, maar op dit moment lijkt het wel alsof echt alles misgaat om me heen. @MissX: wat sneu van je broer, hopelijk voelt hij zich snel beter. En wat leuk dat Jesper nu een slee heeft. Misschien moeten wij straks ook maar op zoek... moeten toch wat leuks verzinnen voor Ronja's verjaardag!
@missx: wel grappig dat je vraagt of ik nog misselijk ben. de tijd dat je dat geplaatst hebt hing ik boven de wc (hopenlijk niet mijn nieuwe vriend) weet niet of het van de zwangerschap is kan ook grieperig zijn heb het ook al de hele dag koud en lars is ook aan de diarree en had vandaag kotsneigingen bij mijn ouders. ik vind het zeker spannender nu na de mk maar probeer er niet te veel over na te denken en als ik me zo voel denk ik het zal wel goed zitten. (geeft geen gerantie maar wel hoop) en ik ben nu zes weken en 2 dagen en mijn mk kreeg ik vorige keer bij zes weken dus wel een fijn gevoel dat ik die voorbij ben. ja dat is een skibroek ipv een heel pak.. die slee is volgens mij heel ouderwets. mijn schoonouders hebben er een fietsstoel op gemaakt zo blijft hij goed zitten ja de mannen kunnen het ook goed vinden. hebben elkaar nu pas twee keer gezien maar klikt goed. lars slaapt vaak heel vast. ga ook elke avond bij hem kijken en kan hem vaak zo terug leggen in bed als hij omgedraaid ligt gaat hij gewoon verder. kan hem niet uit de auto halen en dat hij dan doorslaapt maar in bed slaapt hij dan zo weer verder. vervelend wel dat jesper zo licht slaapt. wat schattig dat hij in slaap viel op de slee. heb even gemist wat er met je broer is volgens mij?
Hey! @Bos, wat vervelend zeg die misselijkheid! Maar ach, waarom zou je het beter hebben dan ik in het begin? (haha!!). Super dat je die 6 weken voorbij bent, toch al een mijlpaal gezien de vorige keer. En idd er gewoon vanuit gaan dat het goed zit. Je hebt iig de kwaaltjes! Ik kan echt niet 's avonds bij Jesper op z'n kamer komen zonder dat hij (huilend) wakker wordt. Hij zal vast direct weer verder slapen hoor, maar ik neem maar geen risico's. We kunnen hem wel altijd heel goed ergens anders te slapen leggen en dan bijvoorbeeld om 23.00 uur wakker maken. Hij is dan in de auto meestal klaar wakker en aan het kletsen. Zodra we hem thuis dan weer in bedje leggen, slaapt hij altijd binnen vijf minuten weer in. Dus dat is wel erg prettig! Vanavond heeft hij voor het eerst geen flesje melk meer gehad voor het slapen. We wilden er een tijd geleden al mee stoppen, maar toen wilde meneer niet slapen. Kon natuurlijk toeval zijn, maar had even geen zin in strijd dus zijn we er maar weer mee door gegaan. De laatste tijd kreeg hij nog maar 30 cc melk gemengd met 30 cc water, dus nauwelijks nog iets. Daar doet hij het zo goed op, dat ik het vanavond maar geprobeerd heb zonder iets. Verder het ritueeltje wel hetzelfde gehouden en hij is gewoon gaan slapen! Heb hem tot nu toe niet gehoord, dus hoop dat het goed gaat vannacht. Misschien wordt ie morgenvroeg wel eerder wakker? Ach, we zien wel... Sinds vorige week is de relatie tussen mijn broer en zijn (ex)vriendin voorbij. Ze waren bijna 10 jaar samen, dus wel erg heftig. Gelukkig staan ze beiden achter de beslissing, maar ze hebben het er wel heel erg moeilijk mee... @Anneke, meid toch, wilde dat ik iets voor je kon doen. Het zit inderdaad allemaal even niet mee he?! K#T!! Hoe oud is jullie kat? Heel veel sterkte gewenst voor morgen. Ik hoop dat jullie op een heel mooie manier afscheid kunnen nemen. Is het gisteren wel allemaal goed gegaan met je vader? Nou, pauze in The Voice. Twijfel erover om naar bed te gaan want ben eigenlijk heel erg moe. Vriend heeft late dienst, dus lekker gezellig hier. Die is pas een keer om 01.00 uur vannacht thuis ofzo... Ik had jullie verteld dat het zusje van een van m'n beste vriendinnen kanker heeft... Zij moet volgende week aan de chemo en heeft net te horen gekregen dat ze waarschijnlijk onvruchtbaar zal worden. De tumor zat in de linker eileider en die is ondertussen in z'n geheel verwijderd. Wat een klap voor 'er zeg... Ze wordt volgende week 23. Daarnaast hebben we afgelopen week te horen gekregen dat de broer van m'n zwager ook kanker heeft. Had vorig jaar al een kwaadaardige moedervlek laten verwijderen, nu een tumor in z'n lies (waarschijnlijk een uitzaaiing). Nu moet bekeken worden of er verder geen uitzaaiingen zijn. Pff, midden 30 en net een kindje van Jespers leeftijd. Bah, het is dan allemaal wel geen familie, maar het zet je wel aan het denken. En het komt zo dichtbij dan ineens he! Meiden, we moeten genieten van elke dag!! Slaap lekker voor straks. Kus
@MissX: dat zijn inderdaad hele vervelende berichten om je heen. Laten we hopen dat het met beide goed zal gaan. Kanker is echt een klote ziekte. We moeten vandaag nieuws over Guus, onze kat afwachten, hij is nog maar drie, dus ik vind het daarom des te zieliger. En zo meteen richting mijn ouders voor de begrafenis. Kleding uitzoeken was lastig. Sowieso is het natuurlijk al wat beperkter nu mijn buik steeds groter wordt, maar het is ook nog eens ijskoud. Ik zie me al klappertandend staan op de begraafplaats. Nu heb ik een zwarte rok aan met drie leggings en twee paar sokken daaronder. Dikke laarzen aan, hemdje aan, shirtje daarover, dikke trui daarover en dan nog een colbertjasje daarover. Sjaal om. En dan natuurlijk op de begraafplaats ook nog mijn skijack, muts en handschoenen erbij... Frank is nu bezig een mannelijke variant van de michelin pop te worden. @Bos: wat goed om te horen dat je de mijlpaal van de vorige keer voorbij bent! Dat geeft hoop lijkt me! O ja, mijn vader: zijn operatie is afgezegd omdat er een spoedgeval tussendoor is gekomen. Dus hij mag volgende week in de herkansing.
He dames! @Quint.. fijn om te horen dat je een fijne vakantie gehad hebt! @Gimena,. En? Al wat bekend? @Bos, .. he hoe voel je je? @Elionorah.. Hoe is het met jou? Hoe voel jij je? @Anneke.. Al wat meer bekend over de kat? Echt sneu! @miss... vakantie was geweldig. Zal zo even een foto spammen wat betreft ons uitzicht .. Tja en er niet veel mee bezig zijn. Ik ben heel erg benieud. Di of woensdag is mn NOD. Ik denk dat ik dinsdag een testje ga wagen. Heb er 3 gratis gekregen bij mn OVU testen dus maar eens kijken! @All.. nou hier nog steeds op het wachtbankje. Heb vandaag wel menstruatie pijn gehad en wat steekjes. Het is nu dag 27 dus dat is nog wel te vroeg om ongi te worden. Ach we wachten rustig af... verder hier zo gezellig met manlief zelf pizza maken en filmpje kijken. Sophie is bij opa en oma logeren. Lekker een avondje voor ons zelf!
Hoihoi meiden, ik meld me weer even. Heb me wat meer gemeld op topic 'vage zwangerschapsteste ' ivm de vage echo van dinsdag. @missx, het gaat wel redelijk ik met me. Hubby en ik hebben veelbesproken en gelezen over ons gebeuren. En hebben nu toch t gevoel dat de beeb leeft en goed zit! Ik ben namelijk zo moe en heel erg misselijk, tot kokhalzend toe. Het liefst slaap ik elk moment van de dag! symptomen die 'goed' zijn. En ik heb geen bloed meer verloren, niks nada! En toen we de echo donderdag nog eens bekeken, zagen we ineens wel een heel vaag klein vruchtje in het vruchtzakje! Dus m'n hopes heb ik weer up! Nog 4 nachtjes slapen, dan is de 2e controle echo! Zo spannend! Ach Theresa hoest nog behoorlijk! En ze is echt nog niet helemaal beter, snel moe. Maar tgaat bergopwaarts. Ben blij als ze weer de oude is, dit kost wel meer energie. Wat leuk he de slee. Ik kan me dat van vroeger niet meer herinneren. Maar ook Theresa vindt de slee helemaal top! Ook zo een met een zitje en riempje @anneke, ik hoop dat vandaag toch een mooie/bijzondere dag was. Sterkte meid in deze heftige weken. @missx, wat vreselijk van die vriendin! Ze is zo jong en dan al kanker. Ik hoop dat ze er goed doorheen komt! @ukkie, wowie waar ben je geweest, die foto ziet er heeeerlijk uit! Zelf pizza maken is de bom he wij hebben t ook gemaakt vanaaf, zit nog steeds te vol ervan haha. Nou ik lig alweer op bed. Lekker lang slaaaapen gaap gaap.
Goedemorgen allemaal, @Elionorah: echt spannend inderdaad tot de volgende echo... ik hoop zo voor je dat het positief uitpakt. Wel fijn dat je zoveel aan je man hebt. Dan sta je er tenminste niet alleen voor. De begrafenis gisteren was wel mooi. Ik heb het gevoel dat we wel goed afscheid hebben genomen van pake. Maar het is wel lastig om dan los te laten hoor. Het liefst had ik de kist de hele tijd open gelaten en nooit laten gaan. Op de begraafplaats zelf sneeuwde het heel hard, daar waren we snel weer weg. Pake had eens moeten weten wat voor weer het zou zijn met zijn begrafenis. Guus is weer thuis, hij kan weer een klein beetje lopen, maar het gaat nog heel wankel en moeilijk. Het moet in de loop van de week echt nog flink opknappen, want anders zou hij een leventje van niks krijgen. Hij heeft zich nu verstopt achter de bank, dus daar gaan we hem zo weg plukken om te kijken hoe het nu is en om hem zijn medicijnen te geven. De schat ging wel gistermiddag bij mij op schoot zitten en genoot daar duidelijk van. Spinnen en kopjes geven...
@elionorah: ik duim voor je dat je een mooie echo krijgt te zien @anneke: moet een heftige dag zijn geweest gister. sterkte met het verwerken van het verlies. hoop dat je kat ook flink opknapt deze week. @all: zo hier is er een aan de diarree. het liep zijn broekspijp uit mmm lekker... vanmiddag op kraamvisite bij de overburen fijne dag meiden
@anneke.. poe heftige dag gehad dus. Sterkte met het verwerken en ik hoop dat de kat snel opknapt! @Bianca.. he wat balen van Lars zeg! enig idee hoe hij eraan komt? Veel plezier in ieder geval vanmiddag! @elionorah.. Ook ik duim nog steeds! Pizza is heerlijk! Hier met veel groentjes en wat mozarella.. hmmm @All.. hier heerlijk uitgeslapen.. Zijn net uit bed. (erg he, maar wel lekker!).. straks lekker weer naar Sophie en dan blijven we bij mn ouders eten. Daarna lekker naar huis en dan begint het normale leven weer.. ook wel weer lekker.
@ukkie: weet niet hoe hij er aan komt. misschien zijn kiezen het is al vanaf donderdag en anders misschien buikgriep. hij is ook pieperig en slaapt maar anderhalf uur per dag...
Heeft iedereen een fijne Sinterklaasfeest achter de rug? Kids lekker verwend met allerlei cadeautjes? Wij hebben het lekker niet gevierd, eens even kijken volgend jaar of de kleine dan daar aan toe is. Hij heeft wel de Sint op het KDV ontmoet en zelfs heel even bij hem op schot gezeten zonder te huilen! Elionorah, hoop zo dat het goed komt! Hou je ons op de hoogte? Anneke, een mooie afscheid genomen... Veel sterkte de komende tijd... En ook een hele dikke knuf voor Guus. Ukkie, het is zo mooi op Aruba, kwijl!!! Gaan jullie vaak die kant op? Bos, hoe was het bij de buren? Hebben ze een jongen of een meisje gekregen en hoe heet ie? Diarree kan heel goed door de tanden komen. Hier bijna twee weken lang smeerlapperij op bed 's ochtends. Elke dag een was moeten draaien, echt niet normaal. Missx, nare berichten in jouw omgeving, zeg. Ik hoop dat het te genezen/behandelen valt. Hier een kennis van ons opgegeven na 10 jaar strijd, erg pijnlijk... Mijn vader heb ik deze keer na een jaar of 8 weer gezien. En ik denk dat als wij onze zoon niet hadden dan had ik mijn vader ook deze keer niet gezien. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik mee moet, het is zoals het is, ik probeer i.i.g. wel contact te blijven houden maar erg warm is het allemaal niet. Hier moet ik volgende week eens naar mijn ei gaan zoeken. Voor mijn gevoel duurt het zo lang (en dan heb ik een korte cyclus en mag helemaal niet gaan zeuren). Deze ronde vind ik heel erg speciaal want met Kerst mag ik gaan testen en dan zou ik op onze trouwdag uitgerekend zijn. Ik weet niet wat ik allemaal in mijn hoofd haal maar zo voelt het en daar kan ik niks aan veranderen...
Quint.. Nee nooit eerder geweest maar vanaf nu wel hoor! We zijn verliefd!! All ik ben op dag 28 helaas ongi geworden. Op naar ronde 3!
@Ukkie: wat jammer meid, dan moet het de eerste ronde in 2011 maar raak zijn toch? @Quint: klinkt als een geluksronde deze... @Bos: dat broekspijp verhaal klinkt niet erg aantrekkelijk... is de diarree weer een beetje weg?
@anneke; ja het was net weer wat dunner maar hij laat nog winden die naar diarree ruiken en de ene keer is het dunner dan de andere keer @Quint: ja was gezellig bij de buren. ze hebben een jongen van nu acht weken en hij heet Jesse lief manneke heb ff met hem geknuffeld lekker he al die vieze poeperij... @jolyn: knuffel meid hoop dat volgende ronde wel raak is.
Even een update van mij. Morgen wil ik2 collega's op de hoogte brengen van m'n zwangerschap en gebeuren. Dat lijkt me toch wel fijn. Ik voel me namelijk toch wat zwaarder in m'n hoofd door alles. Een week begint nu wel lang te duren. En genieten van m'n zwangerschap durf ik nog niet zo. Wij vieren volgende week vrijdag en zaterdag pas Sinterklaas... Dus nog even de tijd voor gedichten en surprises Ik merk trouwens dat ik vaak een Black out krijg als ik opsta. Hebben jullie dat ook? Vanmiddag weer 2x geslapen!! Heerlijk is dat. En in de middag ook nog met Theresa wezen sleeën super lache! Van een heuvel af en zij maar giegelen haha. We hadden ook zo'n disc waarmee je kan glijden, ging super goed. Ben zelf ook een heel aantal keer naar beneden geroetst! Ik hou jullie verder op de hoogte over woensdag. X