Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @elionorah: een black out lijkt me niet zo goed hoor. of je maakt je te druk word je echt zwart voor je ogen? heb ik geen last van. ben wel erg moe probeer wel elke middag even te gaan liggen (vanaf dit weekend) dan ben ik s' avonds minder moe en minder misselijk

2. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hm ik heb t ook niet elke keer, maar zeker wel 3 x vandaag... Even beter op letten en rustiger opstaan.
    Wellicht is het de spanning van de afgelopen dagen...

Slaap zacht allemaal

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @elionorah: misschien heb ik te hard geroepen. ik viel ook bijna flauw vanochtend toen ik lars stond te verschonen. maar even rustig aan doen inderdaad.

knuffel

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Elionorah, succes a.s. woensdag, wij hopen op een goed nieuws! Ben je voorzichtig en let je goed op jezelf?

Bos, heerlijk knuffelen met z'n klein lief mannetje, leuk man! Ook jij goed voor jezelf zorgen!

Ukkie, een hele hele grote knuffel. Balen voor nu maar hopen op een mooi begin van 2011! Wanneer is je volgende nod? En Aruba lijkt me echt heerlijk, kan me goed voorstellen dat jullie verliefd zijn geraakt :) Helaas is het wel prijzig volgens mij.

Anneke, deze ronde zou inderdaad geluk moeten brengen! Maar een teleurstelling komt dan ook dubbel zo hard aan en daar ben ik zo bang voor. Maar ja ik hoop toch stiekem op een mooie bijzondere afsluiting van dit jaar.

5. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Haaai!

@Anneke, die arme Guus! En inderdaad nog zo jong! Hopelijk gaat het beter met hem deze week! Wat vervelend dat de operatie van je vader is uitgesteld zeg. Nu kan je moeder opnieuw in spanning zitten!
    Fijn dat jullie zo mooi afscheid hebben kunnen nemen van pake. Maar wat zal dat moeilijk geweest zijn zeg!

@Ukkie, ja hoor maak ons maar jaloers met je mooie foto! ;)
    Oh wat balen dat je ongi bent geworden zeg.... :( Vol goede moed naar de volgende ronde! Hoe is het met je? Ben je er positief onder?

@Elionorah, meid doe jij het een beetje rustig aan?! Je noemt het een Black Out, maar wat bedoel je daarmee? Ik heb namelijk wel heel vaak dat als ik 's ochtends iets te snel opsta, het dan eventjes zwart wordt voor m'n ogen. Schijnt wel heel normaal te zijn tijdens de zwangerschap. Of bedoel jij dat je echt 'out' gaat?
    Spannend meid, nog twee dagen wachten!

@Bos, ach die kleine Lars aan de diarree!? Gaat het al wat beter met hem? En lekker geknuffeld met een beebje, heerlijk!

@Quint, hier een super Sinterklaas gehad! Zaterdag en zondag gevierd en Jesper is me toch verwend! Niet normaal, beetje van de gekke hoor. Heb me al bedacht dat ik toch een paar dingen achter hou en over een paar maanden aan hem cadeau doe. Wat moet hij met zoveel tegelijk? Kan het amper kwijt zeg... Heeft ie straks ook leuk cadeautjes als de baby geboren is.
    Wat zou het geweldig zijn Quint als het deze ronde raak is. Mooier cadeau op je trouwdag kun je je niet wensen he?! Ik duim heel hard voor je!

Hier alles prima. Voel me op het moment echt op en top. Zal wel de betere periode van de zwangerschap zijn, haha! Ook veel minder moe en 's middags slapen is er hier nog niet bij. Heb ik de vorige keer ook amper gedaan. Lukt me gewoon maar moeilijk 's middags. Ga liever even lekker relaxed op de bank hangen. Probeer het iig wel rustig aan te doen.

Krijg zo een cliënt, dus ik moet er vandoor, even voorbereiden.

Kus!

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Miss.. super dat je je zo fijn voelt! Je bent alweer bijna op de helft!

Elionorah.. blackouts lijken mij inderdaad niet zo goed hoor!

Quint.. ik hoop het zo voor jullie.. ik duim heel hard hoor!

All.. hier dus niet meer ongi.. heel apart.. Ik ga morgen ochtend testen. Dus wordt vervolgt

7. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey Ukkie!

Oh meis, ik moet je even het verhaal van een vriendin vertellen. Ze was al sinds februari bezig met zwanger worden, maar helaas. Deed elke maand ovulatietesten, maar nooit een streepje. Vorige maand maar eens een afspraak bij de gyn voor onderzoek. Bleek in ieder geval dat ze een eisprong had gehad de laatste maand. Zij elke dag klussen met haar vriend...

Belt ze me afgelopen maandag op: "verdomme, ben weer ongesteld geworden.. op naar volgende maand". Maar een dag later belt ze me op: "kun je van een innesteling ook rood bloed verliezen?" Het had bij haar echt op een ongesteldheid geleken, maar slechts anderhalve dag en daarna geen bloedverlies meer. Deed ze de volgende dag een test: hartstikke zwanger!!!

Zo kan het dus ook gaan, haha! Moest er meteen aan denken nu ik je berichtje las. Dus er is hoop hoor! Zij verloor bloed op haar NOD. Maar blijkbaar is dat dus van een innesteling geweest??

Nou, hou ons op de hoogte hoor! Duim duim duim duim....

8. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @bos. Ik heb vandaag geen Black outs meer gehad gelukkig. En jij ook maar voorzichtig aan doen he ;)

@missx. Ik bedoel inderdaad dat alles zwart wordt voor m'n ogen en ik weer even moet zitten om t weer helder te krijgen. Is dat normaal? Ook al zo vroeg in de zwangerschap?...
    Wat heeeerlijk joh dat je je zo goed voelt! Daar kijken we allemaal naar uit volgens mij hihi :)

@ukkie, wat vreemd en spannend! Laten we hopen dat t verhaal van missx ook op jou van toepassing mag zijn!

Vanmorgen bij t toiletteren schrok weer even. Dacht bij t afvegen roze afscheiding te hebben. Later nog weer even gecheckt, bleek niets aan de hand te zijn pfff ik ben echt snel bang joh. Zo balen. En dan word ik weer bang dat die stress te heftig wordt. Pff niet leuk. Gelukkig kan ik me na 10 minuten toch weer hervatten. En zo ben ik de dag doorgekomen.

Helaas had ik niet de tijd om er met n collega over te praten. Dat was m'n plan. Maar toch lijkt t me ook wel fijner om te wachten tot ik meer zekerheid heb dat t goed zit. Dus volgende week mandag wellicht een nieuwe kans :)

Gisteravond heb ik t bij een etentje van m'n huiskerk wel gedeeld. Dat vond ik best moeilijk, beetje emotioneel. Maar twas goed om te delen. Het geeft toch steun. Voor t eerst moest ik 2 totaal tegengestelde berichten geven: 1ik ben zwanger. 2 we weten niet of t goed zit. Dat voelde wel raar om zo te vertellen...

Whaa Nog 2 nachtjes!!

@nekplooimeting. Ik wilde ook een nekplooimeeting doen, maar twijfel nu. Ik zou na een negatief bericht echt niet kunnen nadenken over abortus ofzo. Want daar is zo'n test uitslag toch ook voor? Lijkt me zo'n zware zwangerschap na een negatief bericht.
    Vreemd dat je zelfs na de 20weken echo nog abortus mag doen He!! Ik kan daar echt niet bij. Welk leven isnu niet waardig? Wanneer een kindje ernstig gehandicapt is kan je vaak niet eens zien op de 20weken echo.... Nare en moeilijke zaken zijn dat He.

Zo ik ga even m'n dochter aandacht geven. Die zit zo zoet baby tv te kijken :)

Fijne avond!

9. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Miss.. dank je voor je oppepende verhaal! Gefeliciteerd voor je vriendin.. hier nog geen ongi te bekennen en vandaag met CB + positief getest maar ik kan het nog niet echt geloven. Zeker niet na vorige maand. Morgen ochtend test ik met Kruidvat 2voor5..

Elionorah.. ja dat is hel moeilijk.. wij wilde het bij Sophien ook maar later toch niet gedaan ook met dezelfde reden. Succes met de beslissing!

All.. morgen dus testen. Ik ben benieud. Duimen jullie mee?

10. gimena

gimena Niet meer actief

@missx ik ben al ongesteld.volgend de sint ben ik niet lief geweest dus geen cadeautje hier.
    op naar 2011

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Elionorah: je zou het ook kunnen doen om er rekening mee te kunnen houden voor na de geboorte. Maar ik ben het met je eens, ik zou ook nooit een abortus kunnen ondergaan omdat mijn kindje niet perfect was. Vandaar dat wij ook geen nekplooimeting hebben gedaan.

@Quint: ik snap wat je zegt, maar probeer toch lekker positief te blijven!

Hier vanmorgen weer vervelend opgestaan. Guus was in slaap gevallen in de kattenbak, zijn lopen is nu zo slecht dat hij er niet meer uit kon komen. Ben bang dat we hier echt niet meer onderuit kunnen. Maar ik vind het zo zielig, het is zo'n lief katertje!

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Zo lijkt het nog niet zo erg...

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Maar zo... en dan moet ik nog vijftien weken en twee dagen...

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Anneke.. aah sneu van Guus zeg.. Hopelijk heeft hij niet teveel pijn! Mooie buik hoor!

Quint.. balen van je ongi. ik ben ook niet lief geweest :(

All.. hier vanmorgen een nega test van 2v5.. en daarna direct ongi geworden :( helaas. Met volle moed op naar ronde 3.

15. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Goedemorgen!

@Ukkie, ah balen!! En ik hoopte zo dat het hetzelfde zou gaan als bij die vriendin van mij. Verdorie! Nou, dan moet het nieuwe jaar gewoon iets heel moois brengen voor jullie!

@Gimena, he jij ook! :( Gelukkig niet zo'n lange cyclus dit keer, maar goed daar heb je natuurlijk niets aan. Jij en Ukkie luiden gewoon heel goed het nieuwe jaar in straks!

@Elionorah, volgens mij is het niet heel gek dat het even zwart voor je ogen wordt als je opstaat in je zwangerschap. Je moet proberen heel rustig overeind te komen, dat scheelt bij mij heel erg. Als je er ook veel duizelig bij bent, zou ik gewoon even langs de ha gaan. Misschien te laag hb?
    Kan me voorstellen dat je er nu heel erg mee bezig bent of het wel goed zit of niet. Het is ook zo spannend! Gelukkig weet je morgen weer. En goed dat je er gisteren even over gepraat hebt. Dat lucht vaak al heel erg op, of niet? Werd er wel fijn gereageerd?
    Wij hebben ook geen nekplooimeting laten doen. Ik zou een abortus niet kunnen, dus dan wil ik het ook liever niet weten voor de geboorte. Anders zou ik volgens mij zo'n stressvolle zwangerschap hebben! Maar kan me ook heel goed voorstellen dat mensen er anders over denken hoor.

@Anneke, wat een mooie buik! Jeetje jij groeit echt goed zeg! Hoeveel kilo ben je ondertussen aangekomen? Ik zal morgenvroeg eens op de weegschaal gaan staan. Denk dat de kilo's die ik kwijt was na de buikgriep, er ondertussen alweer bij zijn + nog meer!
    Ach die arme Guus. ALs ik dit zo hoor, dan klinkt het inderdaad niet best. Denk je dat hij pijn heeft? Want dan zou ik niet lang wachten hoor, hoe moeilijk ook. Maar kan me zo goed voorstellen dat je geen afscheid kunt/wilt nemen en toch hoopt dat ie er weer bovenop komt! Wij hebben ook katten gehad, zulke lieve beestjes!

He verdorie, heb net bij 'films en televisie', het topic over kindermishandeling bij Dr. Phil gezien, een filmpje. Dat had ik echt nooit moeten kijken. Ben er helemaal door van slag. Heb als een klein kind achter de laptop zitten huilen, heel hard. Heb ik nog nooit gehad, maar dit is echt te erg voor woorden. Ik raad jullie het aan om niet te kijken. Het is echt heel schokkend. Het liefst zou ik nu naar huis rijden om Jesper in m'n armen te nemen en nooit meer los te laten. Ben helemaal verdrietig ervan. Deze beelden blijven nog heel lang voor m'n ogen spoken en ben bang dat ik me er vandaag niet door kan concentreren. Ik zeg het niet gauw, maar kijk dus alsjeblieft niet...

Liefs

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: zo mooie buik al. wat sneu voor jullie kat

@gimena: he bah ongi geworden. duim voor je voor volgende maand

@ukkie: jij ook ongi dus bah. niet de zekerheid die je wil natuurlijk. duim ook voor jou

@missx: vervelend dat je er zo van slag door bent
    knuffel

@Quint: mooie banner heb je

@all: hier lekker al thuis halve dag gewerkt we hadden maar vijf kids dus lekker naar huis gegaan. heel ff bankhangen en dan zo denk maar kerstboom kopen kleine man ligt toch op bed bij oma..

17. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey Bos,

Lekker dat je eerder naar huis kon! Hoe zullen onze kindjes gaan reageren op de kerstboom? Ben heel benieuwd. Wij gaan 'em aanstaande zaterdagavond zetten. Denk dat we de ballen maar niet onderin hangen, haha!

Kus

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Missx: wat een vreselijk moeder (ik was toch nieuwsgierig) vooral dat huilen van het kind met die koude douche en gefilmd door haar dochter. jammer dat ik de hele uitzending niet heb gezien. had wel willen weten wat dr phil te zeggen had.

ja denk dat lars er niet af kan blijven de boom. hij heeft hem bij mijn ouders ook al helemaal bekeken haha..
    ik ben op zoek naar plastic ballen voor onderin maar die hebben ze bij ons bij het tuincentrum niet in de kleur die ik wil. misschien maar ff bij de action kijken...

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Bos, lekker een dagje minder werken! Is het gelukt met de kerstboom? Veel plezier met het versieren! :) Dank je wel, ik ben iig heel blij met mijn banner, daar wordt ik vrolijk van!!!!!

Ukkie en Gimena, balen meiden, hopen op een mooie begin van het nieuw jaar! Knuffel!
    Gimena, dank je wel voor een snelle pendel, ben benieuwd of die gaat uitkomen! ;)

Anneke, oh wat zielig voor Guus, ik hoop nog steeds dat ie opknapt. Ik zou niet aan moeten denken om een van onze katten weg te moeten doen. Hoop dat het nog goedkomt met hem! Een knuffel voor Guus.
    Mooie foto's en een hele mooie buik! Ze zeggen dat het bij de tweede veel sneller gaat omdat de buikspieren al uitgerekt zijn...

Missx, super leuk dat Sinterklaas zo geslaagd was! Gaan jullie de kleine man met de Kerst ook verwennen met cadeautjes? Veel plezier met de kerstboom (daar doen wij ook al niet aan :p, hihihihihi). En wat erg van die film, ik ga daar zeker niet naar kijken...

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Quint: ja ik word ook wel blij van jou banner :D
    ja boom is gekocht kan hem alleen niet opzetten want vriendlief heeft de kist nog in zijn auto staan (al anderhalve week grrr) dacht dat hij hem al lang in de schuur had gezet. mannen....(of ligt het aan mijn hormonen mmm.)

Deel Deze Pagina