Wij hebben gisteren gebbqt met familiedag. En verder gewoon lekker koffiegedronken en buiten gezeten op een veld op de veluwe. Zeer relaxed! En gezellig, kon Ronja alle ooms en tantes en neven en nichten ook leren kennen. Er zijn best veel kleintjes, dus dat is leuk! Ik denk dat wij het bij twee kinderen gaan laten, maar we hebben het al wel eens over een derde gehad. Het hangt er denk ik ook vanaf hoe gemakkelijk het straks gaat. Als we nog zo'n supergemakkelijk kind krijgen... wie weet...
@Bos, wat leuk dat je zo'n goed contact aan dit forum hebt over gehouden! Kunnen de kindjes vanmiddag leuk met elkaar 'spelen'! Ik ga volgende maand nog een keer 'yes!' roepen als ik ongi ben geworden, maar die keren erna idd niet meer... @Anneke, heerlijk he zo'n dagje lekker relaxen! Dus bij jullie ook nog niet zeker of het er twee of drie worden. We moeten natuurlijk ook eerst maar eens afwachten of we nog een tweede 'mogen' krijgen. Het zijn echt wondertjes wat dat betreft hoor. Ik hoor zoveel om me heen bij stellen dat het niet (vanzelf) gaat! Oh, slecht! Ben net nog even terug naar bed gegaan gelijk met Jesper. Hij heeft van 9.00 uur tot 10.45 uur geslapen. Ik dus ook! Ga nu de tuin even gezellig maken en zo met Jesper een broodje eten. Hij heeft best een lichte huid, dus dat wordt vandaag weer smeren! Ik verbrand ook altijd best wel snel. Welke zonnebrand hebben jullie? Ik factor 50 van Garnier. Maar vindt 'em zo plakken. Hebben jullie ervaring met die van Nivea of Zwitsal? Plakken die ook? Xxx
Hier gewerkt vandaag.. pff het nadeel van onregelmatig werken...Nu lekker thuis.. Bram ligt op bed, is al wakker maar wat aan het pruttelen eigenlijhk veel te vroeg dus hoop dat hij nog even in slaap valt anders is de avond zo lang.. maar zo te horen is hij goed wakker.... pfff hihi wil hem ook het liefst eruit heb hem gemist maar ja... @Gimena welkom!! Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag... @missX: super ongesteld geworden!! en fijn zo'n regelmatige cycles... Ik heb gelukkig rolluiken scheelt echt hihi... @anneke: heerlijk familiedag! Hadden jullie lekker weer gelukkig.. Hoeveel kinderen?? geen idee eigenlijk twijfel daar zo sterk over. wacht gewoon tot het goed voelt denk ik... maar nee niet heel veel hoor... zonnebrand van zwitsal hier die is erg fijn heb ook van nivea gehad maar die vond ik zo moeilijk smeren... Hebben jullie soms ook zoiets van waarom eigenlijk wachten tot september? Wat maken die maandjes nu uit... haha twijfel soms heel erg... haha maar ja mijn verstand zegt anders... Toch maar even bram uit bed halen..
lag op zijn buik andersom in bed.. met zijn lampje en knuffel en doekje voor zijn gezicht, staat normaal aan andere kant.... haha en ik hopen dat hij nog zou gaan slapen...
@bos ja klopt we hebben een dochtertje @flotsje ik ben 21 en met vriend 25 en me dochter 7 maandjes jullie? @all thnx
@missx: ook wel eens lekker of nog ff te slapen. hier ook zwitsal vind hem wel fijn en niet heel plakkerig eigenlijk.... @flotsje: lampje in bed??? kleine draaikont zeg haha..
@bos: ja zo'n lampje met sterretjes.. van chicco.. heel leuk met klassieke muziek, gaat na 10 min automatisch uit.. eerst muziek en dan na 1 liedje ook geluid... staat normaal gezien boven zijn hoofd.. geen idee hoe hij het doet haha.. @gimena.. allebei 27... haha voel me soms zo oud als ik dat zeg.. Nu echt slapen.. morgen wel lekker vrij!! Slaap lekker allemaal..
@flotsje., valt nog wel mee hoor.als je 50 zou zeggen zou ik het wel begrijpen dat je je oud voelt @all hoe gaat het met de dames? @voetbal gaan jullie vandaag voetbal kijken??
@flotsje: ken ik niet die lampjes...klinkt wel grappig... @gimena; vriendlief kijkt voetbal ik heb er niks mee...jullie. wat een weer he...lars zit de hele dag in of bij het water...heerlijk....gelukkig heeft hij weinig last van de warmte....hij krijgt wel lekker de airco aan vanavond voordat hij de nacht in gaat....hebben jullie kinderen er last van??
Wat een leuk ventje is Lars! Mooi dat hij geen last heeft van de warmte. Hier is dat wel anders, zijn vanmiddag de camping ontvlucht omdat het echt te heet was en ook nu thuis kan Ronja haar draai niet vinden. Gisteravond wilde ze ook al niet gaan slapen. Uiteindelijk heeft ze tussen ons in geslapen en ook nu begint ze te huilen zodra ze haar bedje ziet. Ze is ondertussen wel doodmoe, dus huilbuien en iets van actie wisselen elkaar af. Of dit nu door de warmte komt of een nieuwe hangerige periode inluidt weet ik niet. Maar gezellig is anders! Gelukkig zijn we beide thuis, kunnen we elkaar lekker afwisselen.
@bos wij gaan elke wedstrijd naar vrienden van onze vrienden groep.zien we elkaar ook weer vrijdag bij ons.vindt voetbal niet zo heel veel aan maar je kan gewoon lekker kletsen enz @warmte hier niet veel last van maar wel van haar 2e tandje
Hey meiden! Even een berichtje voor het slapen gaan. @Flotsje, fijn lijkt me dat, die rolluiken. Koel en donker! Jesper heeft vanmorgen tot 7 uur geslapen. Het lijkt dus wel iets te doen, die vuilniszakken voor de ramen. Ik laat ze nog even hangen denk ik! (ziet er alleen niet uit, mja...) Ik herken je gevoel van 'waarom nog wachten?'. Dat zegt mijn gevoel ook regelmatig. Maar als ik dan echt ga nadenken, denk ik dat het (voor ons) toch verstandig is om nog heel eventjes te wachten. Gelukkig nog maar een maandje! Heb er zoveel zin in! Maar heel stiekem bekruipt me soms ook wel het idee van 'zouden we (lees: ik) het wel aan kunnen?'. Herkennen jullie dat? Stel dat we nou heel veel te stellen krijgen straks met Jesper? Dan heb ik helemaal geen vrije tijd meer, etc... Maar al heel snel komen er dan weer argumenten in me op om het toch wel te doen. Je krijgt er zoveel liefde en leuks voor terug! Het is gewoon zo mooi! En druk is het toch wel. Dan maar wat tropenjaren... Slaapt Bram ook altijd op z'n buikje? Jesper doet dat sinds drie weken. Zo schattig om te zien! Kan er dan wel bijkruipen! @Gimena, wauw, jij bent lekker jong zeg! Wat leuk! Heerlijk joh, als je zo jong moeder kunt worden. Ik mag trouwens ook niet klagen met m'n 26, haha! Was 25 toen Jesper geboren werd. Vriendlief is 34. Ik volg het Nederlands elftal zeker wel dit WK! Vind het zo leuk! Normaal geef ik niets om voetbal, maar op de een of andere manier leef ik altijd helemaal mee als het om het Nederlands elftal gaat. Het huis is hier (aan de buitenkant) versierd hoor. Helaas had ik vandaag op het werk om 16.00 uur een afspraak. Daarna zat ik in de auto om Jesper bij het kdv op te halen. Heb dus bij vlagen wat mee gekregen via de radio in de auto. Maar YES, weer gewonnen! Vrijdag zitten wij als het goed is om 16.00 uur ergens in Zuid-Duitsland in een hotelletje. Moeten we daar maar kijken, haha! @Bos, wat heerlijk dat jullie boven airco hebben! Zou voor ons toch ook wel een oplossing zijn hoor. Vanavond was het op Jespers kamertje 28 graden... Moet zeggen dat het niet zo aanvoelt, maar toch, dat ding geeft het aan. Hij heeft vannacht voor het allereerst geen slaapzakje aan, ligt alleen in z'n rompertje met korte mouw. Tot nu toe merk ik qua slapen niets aan hem, ook overdags niet. Dus ik hoef me nog niet schuldig te voelen over z'n warme kamertje Kan ie vast wennen aan Italië, haha! Wauw, wat is Lars een lekker ventje! Straalt ondeugendheid uit! Of heb ik het mis? Haha! Lekker he zo bij het water. @Anneke, wat vervelend dat Ronja zo last heeft van de warmte zeg. Fijn dat jullie beide thuis zijn! Ik kan me dat nou nooit voorstellen he, als ouders het erover hebben dat hun kindje tussen hun inslaapt. Niet omdat ik het afkeur hoor, maar omdat Jesper dat nooit zou doen, haha! Als hij bij ons in bed ligt, is ie alleen maar aan het klimmen en klauteren! Terwijl het me soms 's ochtends zo heerlijk lijkt als ie nog even tussen ons in komt krumelen, maar helaas.... Hij wil dan alleen maar actie! Wat is Ronja een mooie meid! Blond met donkere ogen of niet? Een van de zeven schoonheden!! Normaal gesproken ben ik woensdags en vrijdags vrij. Maar omdat we vrijdag met vakantie gaan, heb ik vandaag even geregeld dat ik woensdag werk i.p.v. donderdag. Vind het wel zo fijn om de dag voor vertrek thuis te zijn en alles vast te pakken. Ik ken mezelf, ben anders donderdagavond na een dag hard werken, helemaal aan het stressen. M'n vriend heeft vanaf woensdag al lekker vakantie. Kan hij de auto vast in orde maken. Heb net even een lijstje gemaakt van wat we allemaal mee moeten nemen. Ben echt zo'n lijstjes miep! Wil er gewoon zeker van zijn dat ik niets vergeet. Telkens als me de afgelopen weken wat te binnen schoot, schreef ik het op. Het is me een lijst geworden, haha! Wedden dat ik morgen vierkant wordt uitgelachten door m'n vriend? Hij heeft deze week trouwens late dienst, werkt dan van 14.30 uur tot 23.00 uur. Dat is 's avonds nou zo ongezellig! Blij dat ik jullie nu heb haha! Ik laat de hond even uit, plantjes voor even water geven en dan naar bed. Voor de meiden die morgen vrij zijn: geniet van het mooie weer! Liefs, MissX
Hier een foto van ons ventje, toen 7,5 maand oud! Hebben toen een fotoshoot laten doen. Hij is niet elke dag zo fotogeniek hoor, haha! Helemaal niet nu z'n gezicht de hele dag door onder de snottebellen zit
@missx: haha wat een heerlijk ventje zeg...mooie stralende ogen heeft hij op die eerste foto...ja de mijne straalt heeeeel veel ondeugd uit maar de jouwe ook wel of niet haha....(aan de tweede foto te zien) fijn zeg dat je donderdag lekker vrij bent....kun je je klaar maken voor je vakantie... airco hebben wij vorige jaar gekocht toen had ik zo snel last van de warmte en het was toen zo warm toen ik verlof had...liep mezelf gewoon in de weg door de warmte en met mijn arm in de mitella....die airco was een uitkomst toen... wat fijn dat hij geen last heeft van de warmte en dat hij lekker slaapt zonder slaapzak... @gimena: gezellig dat jullie met vrienden voetbal kijken zeg.. @anneke: ah wat sneu dat ronja zo'n last heeft van de warmte zeg...balen dat je daarom de camping af moest....heeft ze vannacht wel een beetje kunnen slapen? leuke foto.