Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Bos, ja vreselijk he... Vraag me af of ik er ook zo geëmotioneerd door zou zijn geworden als ik geen kindje had gehad. Het allerergste om te zien vond ik de onderdanigheid van het knulletje. Om te zien hoe hij, zonder tegen te sputteren, die hot sauce in z'n mondje laat gieten. Pfff... kan er zo weer om huilen.

@Quint, nee met Kerst doen wij geen cadeautjes meer. We hebben wel met de volwassenen onder elkaar lootjes getrokken. Ik geloof dat de moeder van m'n vriend toch wat voor haar kleinkinderen wil halen, omdat ze het anders sneu vindt dat de kinderen zien dat wij elkaar onderling wel iets geven. Weet eerlijk gezegd niet wat ik daarvan moet denken. Verstandelijk gezien ben ik het er niet mee eens. Het kan niet altijd feest zijn. Met m'n gevoel zegt wat anders. Lastig. Ik laat het maar zo. Zelf koop ik in ieder geval niets meer voor Jesper en z'n nichtjes.

Kan Gimena pendelen?! Oh, nu word ik helemaal nieuwsgierig! Ga haar even pb'en ;) Hihi!

2. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Anneke, hoe kom jij trouwens zo mooi bruin op die foto's?! Ik = jaloers...

3. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Voor Kerst dan he... ;)

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @MissX: in het huisje bij Landal laatst zat een zonnebank, je hebt me betrapt... nadeel van zo'n zwangerschap is alleen dan wel weer dat ik in mijn gezicht nog hartstikke bleek blijf... volgens mij ben ik nu negen kilo aangekomen, dus dat is al best veel.

Vanmorgen hebben we Guusje in laten slapen. De dierenarts zei ook dat het echt alleen maar achteruit ging. Hij had nu nog geen pijn, maar dat zou wel komen. En in slaap vallen in de kattenbak past ook helemaal niet bij een kat. Maar het voelde wel heel naar en ik ben er ook echt heel verdrietig van.

Gelukkig maakt onze kleine meid me wel weer heel vrolijk. Dat scheelt zo veel! En de hond heeft van het weekend een eend van plastic gekregen die steeds kwaakt als ze erin bijt. Hebben we een hond van bijna tien, die zich gedraagt als een jong hondje. Ze is echt zo enthousiast. Ook daar word ik wel vrolijk van!

5. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey Anneke,

Wat erg voor jullie zeg... Vreselijk om je diertje te moeten missen! Ook al weet je dat dit het beste voor hem is... Denk je dat Ronja Guus mist?
    Geniet maar lekker van je kleine meid en 'kleine' hond, haha!

Liefs

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik denk dat Ronja het niet doorheeft... we hebben nog twee katten en ik weet niet of ze het verschil ziet.... ze noemt ze allemaal Ala (naar Nala, de naam van de kleinste)...

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Anneke, wat een triest bericht over Guus... Jammer dat het zo is gelopen met hem. Maar jullie hebben een heleboel beestjes in huis dan! Twee katten, een hond en een dreumes lijkt me wel heel druk :)

Missx, onze kleine man begrijp nog niet eens wat een cadeautje is. Nieuw speelgoed vind ie natuurlijk prachtig/interessant maar hij is ook even blij met een leeg glazen potje of een plastic flesje. Ik zou me dus niet druk om maken dat jullie wel iets met Kerst krijgen en de kinderen niet. Hoewel als jouw nichtjes ouder zijn en het al wel doorhebben is het lastiger...
    Gimena pendelt inderdaad! Ze heeft voor mij maart-meisje voorspeelt al hoop ik dat het eerder raak mag zijn! Heb je voorgevoel wat het bij jullie wordt? Spannend, nog een week en dan weten jullie het!!!!!

Bos, hahaha, mannen. Maar mijn man is juist meer van het opruimen en ik van het laten rondslingeren. Lekker strakjes gaan genieten van de boom!!!

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Quint: het is druk, maar wel heel gezellig! Ik hou daar erg van, die levendigheid en gezelligheid om me heen!

Ik hoop ook voor jou dat het eerder raak is dan met een maart meisje. Al zou dat natuurlijk ook al wel erg leuk zijn!

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anneke: wat naar van je kat. sterkte in deze tijd.

@Quint: oh leuk dat ze pendelt. heb je er meer laten pendelen voor je? oh wij zijn normaal beide van het opruimen alleen bij vriendlief duurt het soms wat langer en in combi met mijn hormonen kan dat wel eens botsen maar hij maakt vanavond een hoop goed. heeft het hele huis gezogen en is nu aan het dweilen en heeft de kerstboom naar binnen gehaald, de vaatwasser uit en weer ingeruimd, de kerstballen en versiering van zolder gehaald en thee voor me gezet :D het is wel een schatje

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Bos: dank je meid! Komt het door de hormonen of heb je gewoon een iets doortastender karakter? Dat wil bij ons nog wel eens voor botsingen zorgen... maar klinkt inderdaad alsof je vriend gisteravond goed zijn best heeft gedaan. Lekker hoor, dan kun jij een beetje rustig aan doen. Het begin van een zwangerschap is al zo vermoeiend...

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Anneke: ik denk beide. normaal vind ik het niet zo erg want dan doe ik het gewoon in de avond maar ik ben nu gewoon zo weinig waard 's avonds. moe en misselijk de hele dag en vooral in de avond. dan ben ik gewoon op...

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Anneke.. oei wat erg zeg.. Sterkte ermee!

Bos.. balen dat je je zo slecht voelt savonds! Hopelijk ben je snel door deze eerste weken heen!

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    wie wil mijn chagerijnige dreumes lenen

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Bos, ja hoor, kom maar op! Maar jouw man wil ik dan ook bij want die is heel erg lief zo te lezen!
    Ik heb nu 3 pendels lopen: december, januari en maart. Wij zullen zien of ze uitkomen. Ik had ook nog een paar die niet zijn uitgekomen (toen waren wij nog niet eens bezig voor de tweede), dus...

Anneke, wat leuk z'n drukte en gezelligheid in huis!!!

Hoe zou het met de echo van Elionorah zijn gegaan? Hoop op een goed nieuws!

15. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    hoi dames, ik mag me na dit bericht toch terugtrekken op dit topic :D
    ik ga weer verder kletsen bij juli 2011 mama's.
    het is me anders te druk op twee topics schrijven...
    want,

HET HARTJE KLOPT,
    WE ZAGEN DE EMBRYO!!!!!
    sjonge wat was dat spannend zeg.
    Ik hield me voor dat ik naar de pedicure ging, haha
    ik wilde gewoon niet denken aan negatief nieuws.
    een negatieve mogelijkheid kwam zo niet overeen met wat ik voelde, en het klopt!
    Ons 'pietje' leeft, en is nu tussen de 6 en 7 weken oud.
    over 2 weken ga ik voor een termijn bepaling.
    Ohhhh wat een opluchting zeg!!
    We krijgen een 2e kindje :)
    De gynaecoloog zei dat alles er heel ok uit zag.
    Wel zag ze nog wat mogelijke stolsels van een mogelijke bloeding.
    Maar dat was niets ernstigs. Pff wat tof he!

@misselijk, ik ga morgen de huisarts even bellen voor info en medicatie.
    want die misselijkheid wordt wel te heftig.
    ik kan niet goed meer eten, en moest vanaaf weer bijna overgeven.
    eens kijken wat me geadviseerd wordt.

ik ga lekker even chillen in bed. slaap lekker.
    ps. ik durf mn banner ook weer op te zetten ;)

16. gimena

gimena Niet meer actief

aaaaah wat een mini droppie :) GEFELICITEERD lieverd!!
    klim maar lekker op je wolkje :)

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Elionorah: van harte gefeliciteerd meid!!! Gelukkig was je gevoel goed!!! Veel succes verder met je zwangerschap!

@Bos: hoe is het met Lars slechte humeur afgelopen? Ronja kon er gisteren ook wat van, dus ik kan je in zo'n geval weinig meer bieden dan een ruil. Het ene moeilijke kind voor het andere!

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Elionorah.. gefeliciteerd meisje.. toch alles goed. Ga er lekker van genieten zeg!

Bos.. ja hoor geef maar hier. Mijn dreumers is weer in der hum dus ik kan er wel eentje bij gebruiken ;)

19. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Elionorah, joepie!!! Wat een geweldig nieuws meid, gefeliciteerd!!! Echt super om te horen. Ik hoop dat de misselijkheid gauw voorbij gaat. Maar dat zal vast geen reden voor je zijn om nu niet heel gauw te gaan genieten van je zwangerschap?! Ik kan het me voorstellen dat het te druk voor je is om op twee topics mee te schrijven. Vind één af en toe al lastig bijhouden, haha! Maar laat je wel af en toe even horen hoe het met je is? We blijven natuurlijk wel benieuwd naar je! Een hele fijne en vooral onbezorgde zwangerschap gewenst!

@Quint, inderdaad, die kleintjes zijn vaak blijer met niet-speelgoed dan met het speelgoed zelf! Jesper was met pakjesmiddag op een gegeven moment alleen maar bezig met het papier, in plaats van met de pakjes! Geef hem een lepeltje of een pollepel en hij is er de hele dag druk mee, haha!
    Ik heb niet echt een voorgevoel over wat het gaat worden bij ons. Droom nu wel telkens over een jongen, terwijl ik eerst over een meisje droomde. Nog een kleine week geduld!
    Dus je hebt drie pendels lopen!? Ik hoop dat die van december voor je klopt!

@Bos, haha moest lachen om je verhaal over je vriend! Best herkenbaar... Maar wel lief dat hij het zo heeft goedgemaakt! Enne, je mag je dreumes altijd brengen hoor. Kunnen ze lekker samen chagrijnen ;)!
    Wat balen dat je zoveel last hebt van moeheid en misselijkheid zeg! Meid, het wordt beter he... hou je daar maar aan vast!

@Anneke, hoe is het nu met jullie? Trekt je moeder het ook een beetje? En weet je vader al wanneer hij geopereerd wordt?

@Ukkie, hoe is het met jou? Kleine meid ook lekker chagrijnig geweest? Hier elke dag wel van die momenten.

Jesper is de laatste twee dagen voor zijn doen trouwens erg vroeg wakker. En dat terwijl het net weer wat beter ging! Gisteren om 6.50 uur en vanmorgen om 6.40 uur. Balen! Vorige week sliep hij nog zo tot 8.00 uur uit! Zal wel weer een fase zijn. Hij is ook niet helemaal lekker in orde. Verkouden en veel hoesten, gelukkig geen koorts.

20. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hihi, ik wil even het 1000ste berichtje schrijven hoor!
    Vandaag aan het werk, lekker rustig dagje.

Ik merk dat ik van jullie best snel persoonlijke gegevens vergeet. Zullen we als geheugensteuntje nog weer even een opsomming doen?

MissX28
    26 jaar (28-12-1983)
    Samenwonend sinds juni 2004 met vriend (34 jaar), kind en hond.
    Geregistreerd partnerschap sinds februari 2009, hopelijk in de toekomst omzetten naar huwelijk! ;)
    Zoontje Jesper (05-08-2009)
    Hond (Flatoated Retriever)
    Werk: ontwikkelingspsycholoog, 24 uur in de week (ma, di, do)

Ik zou het leuk vinden als jullie ook weer even kort wat steekwoorden over jezelf opschrijven. Even om m'n geheugen op te frissen, hihi!

Deel Deze Pagina