Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Miss.. hier alles goed hoor. Sophie was de afgelopen weken wat krengerig.. slaan, knijpen als ze boos was.. maar dat is gelukkig een fase geweest want ze is nu weer lief.. soms nog wel haar nukken maar dat mag ook wel :) daar is het een dreumes voor :).
    balen dat Jesper ziekjes is. Hier ook een verkouden snot aap ;) maar gelukkig niet hoesten. Wel had ze gisterenavond ineens 38,2 maar om 12 uur toen ik ging voelen en tempen wasze 36,6 dus zou wel niks geweest zijn.

Leuk idee van je

Ukkie2009
    23 (20-01-1987)

Samenwonend te Zwolle sinds 2006 met man(30 jaar) kind en kat.
    Getrouwd op 20-06-2008
    Dochtertje Sophie ( 09-10-"09)
    Werk: Geen. Huismama. Wel op zoek naar een leuke baan.

2. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Wat is er veel geschreven zeg! Ik moet gewoon bijna 6 paginas lezen.

Het laatste bericht is we helemaal geweldig! Elionorah, GEFELICITEERD!!! Geweldig om dat toch nog een kloppend hartje te zien op de echo.

@ovulatietesten, hebben we eigenlijk nog nooit gebruikt. Wilde het eerst zo proberen en dat was sneller raak dat we dachten.

@missx, hoe zijn de snowboots voor jesper? Passen ze?
    Wat lief zeg dat hij in slaap viel op de slee!

@ukkie, Wat een mooi uitzicht zeg! Ziet er erg mooi uit.
    Ik zie dat je zoveel afgevallen bent! Knap hoor, ik zou er ook wel wat af willen hebben maar dat gaan we maar weer proberen na de bevalling.

@anneke, Mooi buikje heb je al! Leuk om te zien.
    Jammer zeg, dat je Guus heb moeten laten inslapen, altijd zo zielig. Maar zo te lezen was hij echt 'op', jammer hoor.

Sorry als ik iemand vergeten ben.
    Ik zal ook nog even een lijstje maken:

Naam: Idm
    Leeftijd: 27 (07-07-1983)
    Getrouwd op 29-08-2008
    Dochtertje Manon 13-08-2009
    Huisdieren: 2 katten, een hond en 2 paardjes
    Werk: We hebben een akkerbouwbedrijf en een boerderijwinkel

3. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey Ukkie en Idm!

Leuk dat jullie ook een lijstje hebben gemaakt!
    @Ukkie, had het nog helemaal niet gezien, maar inderdaad wat knap zeg! Bijna 20 kilo kwijt, jeetje! Was het er niet goed afgegaan na de eerste zwangerschap? Hoe heb je het afvallen voor elkaar gekregen?

@Idm, nou ik zal je eerlijk zeggen dat de snowboots nog niet binnen zijn! :( Zal misschien komen door de staking van TNT? Ik heb wel een mail ontvangen, vrijdag al, dat ze verstuurd zijn. Hopelijk komen ze deze week nog binnen.
    Loopt jullie hond op het erf rond? Of gaan jullie er echt mee wandelen? Lijkt me heerlijk, zo'n grote 'tuin' voor de hond, haha!

4. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Ukkie, dat slaan he, hoe lang heeft Sophie dat gedaan? Jesper doet het al een paar weken en het maakt echt geen indruk op hem als we hem corrigerend toespreken. Hij kijkt ons dan heel brutaal aan en doet het gewoon nog een keer. Hoop dat deze fase hier ook gauw voorbij is. Hij doet het veelal uit frustratie, maar soms ook gewoon uit het niets. Je ziet hem dan gewoon echt kijken van: 'eens even kijken of ik nu bestraft word'. Haha! Klein draakje! Gelukkig blijft ie nu wel weer heel goed liggen met verschonen, fijn!

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Elionorah: goed nieuws zeg. jammer dat je ons verlaat.

@missx: ja ik hou me er aan vast dat het beter word het gaat ook eigenlijk vandaag erg goed.
    ja vriendlief heeft het goed gemaakt haha het is wel een schatje.
    hier ook iets besteld wat vrijdag is verzonden en nog niet binnen is bij bol.com. hoop dat het snel komt net als je snow boots. heb je wel nodig met dit weer.

@anneke: oh ruilen tegen een chagerijn schiet niet op dan he haha ik heb hem na het eten overgedragen aan vriendlief haha die heeft hem in bad gedaan en op bed gelegd. kon ik de kerstboom verder optuigen kon even geen gepiep meer horen (ligt niet alleen aan hem hoor ook aan mij) ronja vandaag beter gehumeurd?

net bakkie gedaan bij mijn vriendin. ze had me meteen door toen ik thee wilde ipv koffie.

oh ja over mezelf
    bijna 26 (21-12-1984) vriendlief is 28.
    we zijn 10 jaar samen
    geen huisdieren
    lars geboren op 18-08-2009
    werkzaam in de kinderopvang op een babygroep op dinsdag en vrijdag

6. gimena

gimena Niet meer actief

Gimena
    22 jaar (17-11-1988 ) lucas 25
    verloofd met me lieverd lucas.
    we hebben een dochtertje Sophie anna Isabella (22-11-2009)
    dieren:
    3 vissen.
    een kat (kitty)
    en een konijntje (nijntje)
    Werk.
    ik heb sinds pas een webwinkel geopend voor kraam gifts en andere dingen.

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Leuk zeg die lijstjes.. Zo komen we eens wat te weten van elkaar :)

miss.. uuh ik denk een week of 5? zoiets ze doet het nog steeds wel maar niet meer zo extreem als dat ze het deed met knijpen in mn gezicht.. het zijn altijd periodes gelukkig.. het is en blijft alleen erg vervelend. Het enige wat helpt in consequent zijn en blijven. Wat ik geleerd heb is dat als Sophie het doet.. eerst haar naam noemen, nee zeggen op een lage toon en het handje pakken. Helpt dit niet dan van je af zetten en negeren(eventjes) en werkt dat nog niet dan gewoon een hele tijd negeren. Ze proberen er n.l aandacht mee te krijgen.. dat lukt ze dus ook maar dan op een negatieve manier. Misschien dat dit ook helpt voor Jesper. Hier hielp het blijkbaar wel... Succes :)

Idm..Hoest met jou en je dochtertje? Leuk zeg een boerderij.. lijkt wel lekker die vrijheid zeg!

Afvallen.. Ik ben in de zwangerschap juist afgevallen door mijn extreme misselijkheid waarvoor ik ook 2 keer een week in het ziekenhuis heb gelegen alleen na de bevalling ben ik 12 kilo aangekomen doordat ik met name niet goed in mn vel zat en weer was begonnen met de pil (kwam in die maand 7 kilo aan!) ook was ik voor Sophie al veelste dik. Ik wil nu nog graag 20 kilo. Het gaat super goed en redelijk snel. Heb nu wel een paar weken stil gestaan maar sinds vandaag gaat het weer :D

Ik loop bij een dietiste.. ik heb geen dieet alleen hebben we mijn leef/eet gewoonte aangepast (meer brood en groente eten) waardoor je dus minder honger krijgt en minder snoept en dat gaat goed. Soms heb ik nog wel baal dagen en dan pak ik gewoon een koekje oid maar verder gaat het prima!

Gimena.. bedankt voor de pendel nog! |En wat leuk een web winkel zeg! Heb je je URL? ik ben wel benieuwd :)

Ik maak ook nog taarten trouwens.. dat is ook vaak een 2 dags taak :). Gisteren is er weer 1 de deur uit gegaan. Een babyTV taart. zie hier onder de link.

8. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @missx, Over het algemeen loopt de hond gewoon los over het erf rond. Maar ik ga regelmatig, en dan vooral op zondag, lekker met haar lopen.

@gimena, wat leuk een webshop, wil je het adres plaatsen dan kunnen we eens kijken wat je allemaal verkoopt?

@ukkie, geweldig zeg dat de dieetiste zo goed helpt. Ik vind het echt knap om zoveel af te vallen.
    Mooie taart hoor!

Bij ons gaat alles goed, Manon is vandaag wel erg chagarijnig (schrijf je dat zo?) gister is een beetje een drukke dag geweest.
    Mijn buikje begint al lekker te groeien, volgende week hebben we de 20 weken echo. Ik ben zo benieuwd wat het wordt!

9. gimena

gimena Niet meer actief

10. gimena

gimena Niet meer actief

erg mooie taart ziet er heerlijk uit :) wat voor vulling zit er in?

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Anneke
    32 jaar (13 juli 1978)
    getrouwd met Frank (20 december 1977), kind, hond en twee katten
    getrouwd sinds 2 september 2005, samen sinds oktober 2002
    Dochter Ronja (28 december 2009)
    Werk: supervisor, 32 uur in de week (ma, di, wo, do)

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gimena: leuk je eigen webshop. hoop dat het een beetje lekker (gaat) lopen.

@idm: oh kleine chagerijnig vandaag. hopen dat het morgen over is. spannend zeg heb je zelf een voorgevoel wat het gaat worden?

@ukkie: mmm ga je de 22ste ook een taart maken :D

@gimena: thanks voor je pendel

gimena heeft gependeld en ze denkt een meisje. zelf denk ik dat ook. vriendlief niet die denkt een jongen (die maakt alleen jongens zegt hij de grapjas) met een meid is hij ook heel blij
    hoor..

@anneke: hoe vind je het 32 uur werken? lijkt me best pittig nog met je huishouden en een kleine. gaat ronje naar het dagverbijf?

@ukkie: petje af hoor dat je zo bent afgevallen. vind het je goed staan die kilo's eraf. ik zou het niet kunnen (behalve als ik ziek ben dan val ik automatische af) ben nu ook afgevallen kom vast omdat ik minder koekjes snoep door de misselijkheid. woog 66.5 en nu 65 (inclusief kleding)

hoe hebben jullie de opvang van je kleine eigenlijk geregeld?
    lars gaat 1 dag naar mijn ouders en 1 dag naar mijn schoonouders

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Idm: ik ben ook benieuwd, maar ik denk dat je een jongetje krijgt!

@Bos: vanmorgen was mevrouw nog steeds een beetje uit haar hum, maar vanavond logeert ze bij opa en oma omdat Frank twee dagen weg is en ik moet werken. Dus ik heb er nu even geen last van. We zitten nu in de fase dat als ze het idee krijgt dat papa of ik weggaat, ze al begint te huilen. Armpjes omhoog, vastklampen aan... beetje drama queen gedrag...

@Ukkie: respect dat je zoveel bent afgevallen! En nog twintig is echt best veel. Succes daarmee!

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Bos: ik vind het heerlijk om 32 uur te werken. Minder zou met mijn werk ook lastig zijn, want dan mis ik te veel. Ronja gaat twee dagen naar de kinderopvang en mijn moeder past een dagje op. Frank werkt ook 32 uur, dus die is ook lekker een dagje thuis!

@MissX: jij bent tegelijk jarig met onze kleine meid, had ik dat al eerder geconstateerd?

Mijn vader moest vandaag weer naar het ziekenhuis. Hij heeft een katheterisatie gehad en ze dachten dus dat er een gaatje was tussen boezem en kamer zat dat ze dicht wilden schroeien. Maar dat bleek dus niet zo te zijn. Zijn aderen zijn gewoon dichtgeslibt... heel bijzonder voor een veel sportende, niet rokende, gezond etende man, zal toch wel erfelijk zijn. Gezien ook de familiegeschiedenis. Nu moet hij gedotterd worden en dan zou het dan opgelost moeten zijn. Hij heeft van de katheterisatie nergens last van, maar moet wel nog een nachtje blijven. Morgen mag hij weer naar huis.

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Elionorah, gefeliciteerd met een goede echo! Geniet ervan! Veel plezier bij juli mama's, doe ze de groetjes ;)

Idem, ook bijna 20 weken echo, leuk!

Bos, opvang hier is gewoon 2 keer per week naar het KDV.
    Ik ben benieuwd of de pendel uitkomt!

Quint
    Net 32 jaar (en beschouw mezelf al als een oude doos ;))
    In 2002 getrouwd, sinds 2005 woonachtig in de Flevopolder samen met man, zoon (juli 2009) en twee siamese katten (december 2005)
    Werk 3 dagen per week in de financiele administratie (boekhouding, fiscale aangiften en jaarwerk)

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Anneke, beterschap voor je vader! Wanneer wordt ie gedotterd?

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Daar moet nog een afspraak voor gemaakt worden... geen idee hoe lang daar de wachtlijst voor is. Gelukkig heeft hij nergens last van, dat scheelt weer.

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle

@gimena.. webshop ziet er leuk uit hoor! Hopelijk gaat het hard lopen :)

@idm.. poe dat is snel.. Enig idee wat het is?

@bos.. Ja hoor.. www.cakes2love.nl daar kunnen de bestellingen geplaatst worden.. als ik zelf een puntje mee mag eten dan reken ik geen reiskosten :) ;).. een meisje dus.. ik denk het zelf ook bij jullie.. een koningskoppel voor jullie :D

@anneke.. poeh 32 uur.. ik deed het voor Sophie ook. Vind het best heftig.. maar stel dat er nu een hele leuke baan op mn pad komt en dat is ook 32 uur dan zou ik die wel aannemen. Goed dan je vriend ook 32 uur werkt een leuke papa dag dus! Hier niet hoor.. het is eerder 50 dan 40 ;)

@opvang.. Hier gaat Sophie 2 dagen in de week naar het kdv (ja zelfs nu anders ben ik mn plek kwijt).. ik hou der vaak wel thuis maar soms is het ook weleens handig (schaam) kan ik even iets voor mezelf doen of door het huis heen gaan.

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: euh ik kom het bij jou opeten toch de 22ste :D (toch niet onze afspraak vergeten he ;)

@anneke: oh fijn dat hij er nu geen last van heeft. hopen dat het dotteren hem helpt.

@Quint: haha je hebt geen ouwe doos toch. 32 is jong hoor...(anders moet ik me ook al bijna oud gaan voelen :D)

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    bianca.. och ja natuurlijk.. ik dacht aan je verjaardag :p.. Natuurlijk maak ik voor de 22e een taartje :)

Deel Deze Pagina